SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Komt erop neerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een broodje brood met tomatat en kaas?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
1e keer dat je een show van De Nater hoort?
Ik vond het niet zo'n succes kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ik probeer voor het eerst een pizzaburger.
Moet zeggen, smaakt goed
Fijne avond nogquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n succes kan ik me herinneren.
En daarmee ga ik afsluiten. Dank je wel Naatje. Leuk dat je er echt zo'n show van maakt met al die items. Hopelijk ben ik de volgende keer wat fitter, dan kan ik de hele show luisteren.
Ik zal nu nooit weten wat het Kazoo-stukje was. Een nummer uit de film Thor heb ik nu door, maar ik ken die film en de bijbehorende muziek helaas niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n succes kan ik me herinneren.
En daarmee ga ik afsluiten. Dank je wel Naatje. Leuk dat je er echt zo'n show van maakt met al die items. Hopelijk ben ik de volgende keer wat fitter, dan kan ik de hele show luisteren.
Ik zal nu nooit weten wat het Kazoo-stukje was. Een nummer uit de film Thor heb ik nu door, maar ik ken die film en de bijbehorende muziek helaas niet.
Doeidoeiquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef peaceman het volgende:
Ik moet helaas afhaken.. Tot een volgende keer De Nater
Eerst heen en weer, heen en weer, heen en weer naar de winkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Morgen iets te eten maken met knolraap, lof, schorseneren, of prei. Phoe, moeilijk.
Maar niet die in Omsk, want die is net iets te ver weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst heen en weer, heen en weer, heen en weer naar de winkel
Qua vermaak vind ik dat toch het leukste nummer van hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst heen en weer, heen en weer, heen en weer naar de winkel
Misschien dan langs het Winschoterdiepquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar niet die in Omsk, want die is net iets te ver weg.
Goffer, dat kan ook nog.quote:
Expat denk ik.quote:
Het is een show van De Nater hè....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:05 schreef ToT het volgende:
Godver, ga je die hele lap tekst helemaal voorlezen man?
idd ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een show van De Nater hè....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!
Ah, hij leeft zich in in de rollen!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef just me het volgende:
[..]ik ga mijn rol als huisvrouw eens vervullen
fijne avond nog
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef just me het volgende:
fijne avond nog
Stofzuigen na tienen 's avonds, tssk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef just me het volgende:
fijne avond nog
Verdacht Noord Hollands.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dat Amsterdamse accent gaat 'm wel verdacht makkelijk af
Ach moet kunnen met gasbetonnen muurtjes en houten vloertjes, toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stofzuigen na tienen 's avonds, tssk!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach moet kunnen met gasbetonnen muurtjes en houten vloertjes, toch?
Dat betekent dat ze inmiddels behoorlijk goed is ingeburgerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT is heel erg verward door deze show!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze inmiddels behoorlijk goed is ingeburgerd
Iets over malle jongens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef Driepink het volgende:
Wat draai je nu? Ik heb die nobex app gedownload, maar wil de weten of ik de juiste heb
"Schitterend! "quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:22 schreef De_Nater het volgende:
Ross from Friends - Project Cybersyn
Ik hou er ook wel van. Het gaat van een beetje vage rave/techno naar rock/metal. Vind ik altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Voelt alsof ik in een hele vreemde rave ben beland
Wel lekker hoor
Oja! Ik zei Die Antwoord van enter the ninja zekerquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oja! Ik zei Die Antwoord van enter the ninja zeker
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van. Het gaat van een beetje vage rave/techno naar rock/metal. Vind ik altijd wel mooi.
Dan pak ik nog een biertje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:30 schreef De_Nater het volgende:
Grote kans dat ik nog ff ga verlengen
Klopt, toffe film.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:32 schreef Driepink het volgende:
Ze spelen ook in die film Chappy ofzo
Half zo groot zoals zijn vrouw is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Die gast heeft echt een enorme leuter.
Zolang het niet uit een broekpijp bengelt, is het 't vermelden niet waard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Die gast heeft echt een enorme leuter.
Ik ook... Multitasken is niet mijn dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef Driepink het volgende:
Ik jongleert 4 dingen, dat hoort een man niet te doen
Bij dezen aangepastquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:45 schreef De_Nater het volgende:
Ìk ga door, is er een roosteraar in de buurt?iig half uur
Mary Servaes en Koos Alberts mixen moet toch een aardig resultaat op kunnen leveren na enig oefenen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne track, dit. De Staat bezit een mate van creativiteit en eigenzinnigheid die de meeste andere Nederlandse bands niet hebben.
Ja, erg veelzijdig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
Aparte maar vermakelijke show tot nu toe
16 luisteraarsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:50 schreef Driepink het volgende:
Zeker leuke show, is er ook bekend hoeveel mensen luisteren?
En sax dan? Dat lijkt me wat makkelijker in te vullen. Buiten de Dutch Swing College Band en James Last houdt het bij mij al snel op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou weleens een complete thema-uitzending over muziek met blazers willen maken. Het ontbreekt me alleen aan de kennis om zo'n show zelf volledig te vullen.
Ik ga me er niet aan wagenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mary Servaes en Koos Alberts mixen moet toch een aardig resultaat op kunnen leveren na enig oefenen.
Ja hoor, dat kun je gewoon op de site zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:50 schreef Driepink het volgende:
Zeker leuke show, is er ook bekend hoeveel mensen luisteren?
Ik zit via een of andere radio app op mn telefoonquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kun je gewoon op de site zien
http://www.radio49.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit via een of andere radio app op mn telefoon
Klopt. Er zijn hier mensen die om 05:00 / 05:30 uur opstaan en om 21:00 uur plat gaan. Er zijn ook nachtbrakersquote:
Nachtbraker hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn hier mensen die om 05:00 / 05:30 uur opstaan en om 21:00 uur plat gaan. Er zijn ook nachtbrakers
Ik ga meestal pas om 4/5 naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn hier mensen die om 05:00 / 05:30 uur opstaan en om 21:00 uur plat gaan. Er zijn ook nachtbrakers
Mr oizo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had dit nummer kans van slagen zonder de beelden denken jullie? Ik vond het al prettig klinken zonder iets gezien te hebben.
Mijn gok is veel minder breed publiek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Denk het wel om eerlijk te zijn, maar misschien bij een minder breed publiek.
De film met dezelfde naam is ook leuk met Peg en Frostquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Check ook de track van Mr Oizo met Skrillex: The End Of The World. Erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zouden één keer dit moeten afspelen in plaats van het luchtalarm. De verwarring zou compleet zijn.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zouden één keer dit moeten afspelen in plaats van het luchtalarm. De verwarring zou compleet zijn.
Veryquote:
Dit was het enige nummer dat ik ervan luisterde, ik was ook echt jong (<10)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
VeryHun op één na beste album
Op 31 augustus komt er een re-issue van uit; helaas niet in een lego-doosje, maar wel met bonustracks.
Was dan ook (verreweg) de grootste hit. Can You Forgive Her? kan ik zeker aanraden; was de single die aan Go West vooraf ging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit was het enige nummer dat ik ervan luisterde, ik was ook echt jong (<10)
Muse is echt in mijn top 5 bandsquote:
Mijn absolute favoriet blijft Citizen Erased, maar Knights of Cydonia is een nummer twee voor mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:22 schreef Driepink het volgende:
Vind knights of cydonia van muse wel lekker
Ik ken lang niet al hun nummers, dat nummer ken ik ook alleen door guitar heroquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn absolute favoriet blijft Citizen Erased, maar Knights of Cydonia is een nummer twee voor mij.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken lang niet al hun nummers, dat nummer ken ik ook alleen door guitar hero
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Naatje, bedankt voor een vermakelijke, bizarre en gevarieerde show
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, doe er nog maar een half uurtje bij, we zijn nog niet klaar
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTHquote:
Ik luister nog mee, wat jij wilt in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Met wat ik heb staan zou ik nog een uur kunnen doorgaan
Maar geen roosteraar!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik luister nog mee, wat jij wilt in ieder geval
Nee helaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tenzij je een roosteraar bent, ja dus
Goedemorgen peaceman. Ik heb er deze week ook heel veel moeite mee, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 07:52 schreef peaceman het volgende:
Morge... wennen hoor dat vroeg opstaan
Koffie, goed plan.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 08:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koffie, goed plan.
Welk een heerlijke douche was dat.
Volgens mij moet ik vandaag dubbel zoveel koffie drinken. Gisteren geen koffie gehad..
Ha just me
Was ook de eerste dag dat ik de afwas had laten staan. Duurt toch wel een minuut of uhh.. 2 van afwassen tot in de kast.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 08:35 schreef just me het volgende:
[..]een dag geen koffie is een dag niet geleefd
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 08:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was ook de eerste dag dat ik de afwas had laten staan. Duurt toch wel een minuut of uhh.. 2 van afwassen tot in de kast.
quote:
Evolutie van de Drent:quote:
wie is die uit 2018quote:
Franse invloeden, alles op zichzelf betrekkenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Evolutie van de Drent:
5000vC: Moi
2000vC: Moi
0: Moi
1995: Moi
2007: Moi
2018: Moi
Moi.
Dat heeft er dus geen reet mee te makenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Franse invloeden, alles op zichzelf betrekken
Nooit geweten
Hihi owquote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heeft er dus geen reet mee te maken
Het is waarschijnlijk een verbastering van (goede)morgen. In noordwest Duitsland zegt men ook wel moin.quote:
Wist ik stiekem welquote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een verbastering van (goede)morgen. In noordwest Duitsland zegt men ook wel moin.
Ha k.
Dat zeggen ze allemaalquote:
Ja maar die menen het niet, ik welquote:
Stomme mensen, die 'allemaal'.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar die menen het niet, ik wel
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stomme mensen, die 'allemaal'.
quote:Programma van vandaag
10:53 - 13:00 DJ Knokkels - Hallo, Daar Zijn Wij Weer
Hoe istie ermee?quote:
quote:Un re-route the rivers
Let the dammed water be
There’s some people down the way that’s thirsty
So let the liquid spirit free
The people are thirsty
'Cause of man’s unnatural hand
Watch what happens when the people catch wind
When the water hits the banks of that hard dry land
Clap your hands now
Go ‘head and clap your hands now
Clap your hands now
Go ‘head and clap your hands no, hmm
Get ready for the wave
It might strike like the final flood
The people haven’t drank is so long
The water won’t even make mud
After it comes, it might come with a steady flow
Grab the roots of the tree
Down by the river, fill your cup when your spirit’s low
Clap your hands now
Clap your hands now
Clap your hands now
Dip down and take a drank
And fill your water tank
Dip down and take a drank
And fill your water tank
Un re-route the rivers
Let the dammed water be
There’s some people down the way that’s thirsty
Let the liquid spirits free
The folk are thirsty
Because of man’s unnatural hand
Watch what happens when the people catch wind
Of the water hitting banks of hard dry land
Clap your hands now
Clap your hands now
Clap your hands now
Get down and take a drink
And fill your water tank
Dip down and take a drink
And fill your water tank
Liquid spirit
Liquid spirit
Liquid spirit
Liquid spirit
Clap your hands now
Liquid spirit
Luckyquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een lap tekst, zo midden in de nacht.
Eej knok man, het gaat inmiddels een stuk beter.quote:
Die tuincentra verkopen tegenwoordig ook alles hè.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:05 schreef knokkels het volgende:
Dan vraag je er ook echt wel om..
[ afbeelding ]
Ja het zat er inderdaad aan te komen dát ik zou gaan vertrekken. Toen was nog de vraag wanneer. Wel de woonkamer, en mijn slaapkamer opgeknapt (geschilderd, laminaat vernieuwd.)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej knok man, het gaat inmiddels een stuk beter.Jij bent min of meer verplicht vertrokken van je stek, vlak nadat het was opgeknapt of zo? En ToT die zwanger was.
![]()
Een hoop veranderingen in eventjes tijd.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die tuincentra verkopen tegenwoordig ook alles hè.
Oh agent, dit is dus géén basilicum. Wilt u dat zeggen?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die tuincentra verkopen tegenwoordig ook alles hè.
Een tuin. Dat is toch iets fijner vertoeven dan op een balkon, als je je sleutels ooit nog mocht vergeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja het zat er inderdaad aan te komen dát ik zou gaan vertrekken. Toen was nog de vraag wanneer. Wel de woonkamer, en mijn slaapkamer opgeknapt (geschilderd, laminaat vernieuwd.)
Ik heb iets van een aversie tegen sloophamers door mijn kop, zeg maar.
Nu woon ik me toch even in een prachtig huis joh. Ze mogen me hier wegdragen.
Over een groot aantal decennia natuurlijk![]()
Heerlijk, 's ochtends ontbijten in de tuin. Koffie, peukje, broodje, vogels die fluiten
quote:
Hoe kom je daar nu bij? Jij gaat verlengen joh.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:15 schreef knokkels het volgende:
Lucky! Wat hoor ik nou? Ga jij na mij draaien? Da's wel fijn!
whehehe mocht ik mijn sleutels vergeten zijn, en ik heb mijn achterdeur cq poort dicht, heb ik toch wel een probleempjequote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een tuin. Dat is toch iets fijner vertoeven dan op een balkon, als je je sleutels ooit nog mocht vergeten.
Hey knokkels, wel vaak spontane shows héquote:
Oh vast welquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Jij gaat verlengen joh.
Ik hou van spontane shows. Ik ben ook al een tijdje niet hier geweest, ditdatallesenzoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hey knokkels, wel vaak spontane shows hé(En nee ik controleer niet iedere 5 minuten het draai rooster
)
Ah succes morgen met je bezoek danquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou van spontane shows. Ik ben ook al een tijdje niet hier geweest, ditdatallesenzo![]()
Moet alleen nog even stofzuigen en de douche dweilen. Morgen een couchsurfer hier, als gast voor een dag en nacht.
Dat was hier het geval ooit. Kom je thuis, sleutel in het slot en dan zo'n chagrijnig slot treffen wat niet meewerkt. Uiteindelijk de sleutel maar afgebroken, want die wilde zelfs met een tang niet meer uit het slot. Midden in de nacht, woningbouw uiteraard niet te bereiken en daar sta je dan met de achterdeur ook op slot én op 2 haken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe mocht ik mijn sleutels vergeten zijn, en ik heb mijn achterdeur cq poort dicht, heb ik toch wel een probleempje![]()
Dan was de flat makkelijker
Als ik morgen met een paardenkop naast mijn bed wakker wordt en me niet meer meldt ergens vrijdag, dan was het eentje van de mafiaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah succes morgen met je bezoek dan
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik morgen met een paardenkop naast mijn bed wakker wordt en me niet meer meldt ergens vrijdag, dan was het eentje van de mafia
Dat zijn geen fijne situaties!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was hier het geval ooit. Kom je thuis, sleutel in het slot en dan zo'n chagrijnig slot treffen wat niet meewerkt. Uiteindelijk de sleutel maar afgebroken, want die wilde zelfs met een tang niet meer uit het slot. Midden in de nacht, woningbouw uiteraard niet te bereiken en daar sta je dan met de achterdeur ook op slot én op 2 haken.![]()
Gelukkig hadden mijn ouders nog een bed in de aanbieding, anders was het destijds de auto of een brug geworden om te overnachten.
Wat voor evenement ga je naar toe dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Oh overigens vanaf morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk een paar dagen afwezig in het topic want heb een evenement waar ik naar toe ga
Abunaiquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor evenement ga je naar toe dan?
Stond nog te twijfelen of ik de sleutel in het slot zou laten of niet, maar laten zitten trekt hier volk aan als strontvliegen op een zojuist vers gelegde hoop.quote:
Ja dat is het dan ook best wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er redelijk cosplay-achtig uit!
Zat ik me idd ook te bedenken toen je zei dat je het afgebroken had.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stond nog te twijfelen of ik de sleutel in het slot zou laten of niet, maar laten zitten trekt hier volk aan als strontvliegen op een zojuist vers gelegde hoop.
Geen subtiel tikje tegen het raam?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was hier het geval ooit. Kom je thuis, sleutel in het slot en dan zo'n chagrijnig slot treffen wat niet meewerkt. Uiteindelijk de sleutel maar afgebroken, want die wilde zelfs met een tang niet meer uit het slot. Midden in de nacht, woningbouw uiteraard niet te bereiken en daar sta je dan met de achterdeur ook op slot én op 2 haken.![]()
Gelukkig hadden mijn ouders nog een bed in de aanbieding, anders was het destijds de auto of een brug geworden om te overnachten.
Ah!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja dat is het dan ook best wel ja(Ga zelf ook in cosplay
)
Ohja? Waardan?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Oh overigens vanaf morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk een paar dagen afwezig in het topic want heb een evenement waar ik naar toe ga
Volgens mij wordt dit de eerste conventie die door de j-pop foundation wordt georganiseerd voor mij dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:33 schreef knokkels het volgende:
Abunai? Wel eens op een van de animecons van j-pop foundation geweest?
Ik ken er wel eentje van de organisatie van Abunai, kan ik me vaag herinneren
Ik heb nog wel ergens een foto van de vorige con waar ik naar toe was gegaan, moment zoek hem even opquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Strak in het pak met heel veel gel in je haar?
Die J-Pop Animecons waren altijd wel leuk. Op zijn tijd schrikbarend ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:34 schreef ToT het volgende:
Een ex-vriendin van me deed aan LARP-en. Zat me behoorlijk op te jutten om ook mee te doen.
Na heel veel gezeik 1x gedaan omdat ze figuranten tekort kwamen voor een weekend voor kinderen.Echt niet mijn ding.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die J-Pop Animecons waren altijd wel leuk. Op zijn tijd schrikbarend ook.
LOTS and LOTS of Spandex. LOTS of people who should never wear spandex
Oeh, Koningshof!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit de eerste conventie die door de j-pop foundation wordt georganiseerd voor mij dan.
Lol.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen subtiel tikje tegen het raam?
Zo ben ik een keer mijn gang ingekomen toen mijn sleutel in de woonkamer lag, ik naar een vergadering moest en de deurklink kapot was. raampje van de logeerkamerdeur ingetikt, en er uit gekropen![]()
Maar ja, toen was de vergadering al in volle gang. Hioop gezeik om niets.
Ik doe het natuurlijk expres he, om ze te stangen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Haha, alright!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm wil ik zelf ooit nog wel is een keer aan mee doen, maar kan me goed voorstellen dat het zeker niet voor iedereen is wegelegdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:34 schreef ToT het volgende:
Een ex-vriendin van me deed aan LARP-en. Zat me behoorlijk op te jutten om ook mee te doen.
Na heel veel gezeik 1x gedaan omdat ze figuranten tekort kwamen voor een weekend voor kinderen.Echt niet mijn ding.
Als dat daadwerkelijk een geplande activiteit is zal ik mijn best doenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, Koningshof!Heel tof hotel.
Wil jij mijn eer verdedigen bij de Noodle Slurping Contest?
Ah coolquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een foto van de vorige con waar ik naar toe was gegaan, moment zoek hem even op
Ja zeker als volwassenen onder elkaar. Beetje met nepzwaarden op elkaar in lopen hakken in een verhaallijn, lightningbolts gooien enz.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hmm wil ik zelf ooit nog wel is een keer aan mee doen, maar kan me goed voorstellen dat het zeker niet voor iedereen is wegelegd
Bij Animecon was het een terugkerend evenement.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk een geplande activiteit is zal ik mijn best doen
In de bibliotheek met kolonel Mustard?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij Animecon was het een terugkerend evenement.
Ik won altijd![]()
Loden pijp dit dat
Ondanks dat het niet je ding was lijkt het me wel voor een keer een ''grappige'' ervaring. Maar ja denk dat het zelfde soort mensen betreft die ook een ''beetje'' fanatiek opgaan in Dungeons & Dragons en dat soort spellenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zeker als volwassenen onder elkaar. Beetje met nepzwaarden op elkaar in lopen hakken in een verhaallijn, lightningbolts gooien enz.
Ik was voor dat weekend met de kinderen een handelaar in healende kruiden en drankjes voor na de gevechten en was later een evil nachtelf. We moesten ons natuurlijk wel door die koters laten verslaan. Dat was allemaal op zich wel geinig hoewel die kids zich absoluut niet aan de verhaallijn hielden en alleen maar wilden moorden!
Nee, in de grote zaal met chilipoederquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
In de bibliotheek met kolonel Mustard?![]()
Yup, dat was zeer zeker het geval. Mijn toenmalige vriendin ging ook naar die D&D-avonden en wilde dat ik ook meedeed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet je ding was lijkt het me wel voor een keer een ''grappige'' ervaring. Maar ja denk dat het zelfde soort mensen betreft die ook een ''beetje'' fanatiek opgaan in Dungeons & Dragons en dat soort spellen
* anotherRandomdude heeft nu al een hele poos een starter set voor Dungeons& Dragons in zijn kast liggen maar nog nooit een groep gevonden om het mee te kunnen uitproberenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, dat was zeer zeker het geval. Mijn toenmalige vriendin ging ook naar die D&D-avonden en wilde dat ik ook meedeed.
Het waren absoluut vriendelijke mensen, maar ehhhh.....toch wel een bepaald type, zeg maar.
Gniffelende, penprotector-dragende, brillen met tape-dragende nerds?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, dat was zeer zeker het geval. Mijn toenmalige vriendin ging ook naar die D&D-avonden en wilde dat ik ook meedeed.
Het waren absoluut vriendelijke mensen, maar ehhhh.....toch wel een bepaald type, zeg maar.
Ik heb er wel een keer bij gezeten, maar ik kwam er niet in. Best wel uitgebreidquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
* anotherRandomdude heeft nu al een hele poos een starter set voor Dungeons& Dragons in zijn kast liggen maar nog nooit een groep gevonden om het mee te kunnen uitproberen![]()
Ja wat betreft die starter set is ook duidelijk dat de gene rol van Dungeon Master op zich neemt veel voorbereiding werk heeft, maar ja dat hoort er nu eenmaal bijquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb er wel een keer bij gezeten, maar ik kwam er niet in. Best wel uitgebreid
Zo ongeveer wel, ja!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gniffelende, penprotector-dragende, brillen met tape-dragende nerds?
jij bent echt een geluksvogel, wat een heerlijk plekjequote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja het zat er inderdaad aan te komen dát ik zou gaan vertrekken. Toen was nog de vraag wanneer. Wel de woonkamer, en mijn slaapkamer opgeknapt (geschilderd, laminaat vernieuwd.)
Ik heb iets van een aversie tegen sloophamers door mijn kop, zeg maar.
Nu woon ik me toch even in een prachtig huis joh. Ze mogen me hier wegdragen.
Over een groot aantal decennia natuurlijk![]()
Heerlijk, 's ochtends ontbijten in de tuin. Koffie, peukje, broodje, vogels die fluiten
Echt welquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent echt een geluksvogel, wat een heerlijk plekje
Jin Roh - The Wolf Brigadequote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het verhaal knokkels zeer verhelderend, maar hoe heet die film nu want dat heb ik volgens mij net gemist
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt heb hem aan mijn lijstje met nog te kijken films gezet.
scherpquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, het is een clubmix, vandaar dat extra belletje.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht even dat de ijsco meneer eraan kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |