SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Komt erop neerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een broodje brood met tomatat en kaas?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
1e keer dat je een show van De Nater hoort?
Ik vond het niet zo'n succes kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ik probeer voor het eerst een pizzaburger.
Moet zeggen, smaakt goed
Fijne avond nogquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n succes kan ik me herinneren.
En daarmee ga ik afsluiten. Dank je wel Naatje. Leuk dat je er echt zo'n show van maakt met al die items. Hopelijk ben ik de volgende keer wat fitter, dan kan ik de hele show luisteren.
Ik zal nu nooit weten wat het Kazoo-stukje was. Een nummer uit de film Thor heb ik nu door, maar ik ken die film en de bijbehorende muziek helaas niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n succes kan ik me herinneren.
En daarmee ga ik afsluiten. Dank je wel Naatje. Leuk dat je er echt zo'n show van maakt met al die items. Hopelijk ben ik de volgende keer wat fitter, dan kan ik de hele show luisteren.
Ik zal nu nooit weten wat het Kazoo-stukje was. Een nummer uit de film Thor heb ik nu door, maar ik ken die film en de bijbehorende muziek helaas niet.
Doeidoeiquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef peaceman het volgende:
Ik moet helaas afhaken.. Tot een volgende keer De Nater
Eerst heen en weer, heen en weer, heen en weer naar de winkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Morgen iets te eten maken met knolraap, lof, schorseneren, of prei. Phoe, moeilijk.
Maar niet die in Omsk, want die is net iets te ver weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst heen en weer, heen en weer, heen en weer naar de winkel
Qua vermaak vind ik dat toch het leukste nummer van hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst heen en weer, heen en weer, heen en weer naar de winkel
Misschien dan langs het Winschoterdiepquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar niet die in Omsk, want die is net iets te ver weg.
Goffer, dat kan ook nog.quote:
Expat denk ik.quote:
Het is een show van De Nater hè....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:05 schreef ToT het volgende:
Godver, ga je die hele lap tekst helemaal voorlezen man?
idd ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een show van De Nater hè....
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!
Ah, hij leeft zich in in de rollen!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef just me het volgende:
[..]ik ga mijn rol als huisvrouw eens vervullen
fijne avond nog
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef just me het volgende:
fijne avond nog
Stofzuigen na tienen 's avonds, tssk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef just me het volgende:
fijne avond nog
Verdacht Noord Hollands.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dat Amsterdamse accent gaat 'm wel verdacht makkelijk af
Ach moet kunnen met gasbetonnen muurtjes en houten vloertjes, toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stofzuigen na tienen 's avonds, tssk!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach moet kunnen met gasbetonnen muurtjes en houten vloertjes, toch?
Dat betekent dat ze inmiddels behoorlijk goed is ingeburgerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT is heel erg verward door deze show!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze inmiddels behoorlijk goed is ingeburgerd
Iets over malle jongens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef Driepink het volgende:
Wat draai je nu? Ik heb die nobex app gedownload, maar wil de weten of ik de juiste heb
"Schitterend! "quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:22 schreef De_Nater het volgende:
Ross from Friends - Project Cybersyn
Ik hou er ook wel van. Het gaat van een beetje vage rave/techno naar rock/metal. Vind ik altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
Voelt alsof ik in een hele vreemde rave ben beland
Wel lekker hoor
Oja! Ik zei Die Antwoord van enter the ninja zekerquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oja! Ik zei Die Antwoord van enter the ninja zeker
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van. Het gaat van een beetje vage rave/techno naar rock/metal. Vind ik altijd wel mooi.
Dan pak ik nog een biertje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:30 schreef De_Nater het volgende:
Grote kans dat ik nog ff ga verlengen
Klopt, toffe film.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:32 schreef Driepink het volgende:
Ze spelen ook in die film Chappy ofzo
Half zo groot zoals zijn vrouw is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Die gast heeft echt een enorme leuter.
Zolang het niet uit een broekpijp bengelt, is het 't vermelden niet waard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Die gast heeft echt een enorme leuter.
Ik ook... Multitasken is niet mijn dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef Driepink het volgende:
Ik jongleert 4 dingen, dat hoort een man niet te doen
Bij dezen aangepastquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:45 schreef De_Nater het volgende:
Ìk ga door, is er een roosteraar in de buurt?iig half uur
Mary Servaes en Koos Alberts mixen moet toch een aardig resultaat op kunnen leveren na enig oefenen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne track, dit. De Staat bezit een mate van creativiteit en eigenzinnigheid die de meeste andere Nederlandse bands niet hebben.
Ja, erg veelzijdig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
Aparte maar vermakelijke show tot nu toe
16 luisteraarsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:50 schreef Driepink het volgende:
Zeker leuke show, is er ook bekend hoeveel mensen luisteren?
En sax dan? Dat lijkt me wat makkelijker in te vullen. Buiten de Dutch Swing College Band en James Last houdt het bij mij al snel op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou weleens een complete thema-uitzending over muziek met blazers willen maken. Het ontbreekt me alleen aan de kennis om zo'n show zelf volledig te vullen.
Ik ga me er niet aan wagenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mary Servaes en Koos Alberts mixen moet toch een aardig resultaat op kunnen leveren na enig oefenen.
Ja hoor, dat kun je gewoon op de site zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:50 schreef Driepink het volgende:
Zeker leuke show, is er ook bekend hoeveel mensen luisteren?
Ik zit via een of andere radio app op mn telefoonquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kun je gewoon op de site zien
http://www.radio49.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit via een of andere radio app op mn telefoon
Klopt. Er zijn hier mensen die om 05:00 / 05:30 uur opstaan en om 21:00 uur plat gaan. Er zijn ook nachtbrakersquote:
Nachtbraker hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn hier mensen die om 05:00 / 05:30 uur opstaan en om 21:00 uur plat gaan. Er zijn ook nachtbrakers
Ik ga meestal pas om 4/5 naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn hier mensen die om 05:00 / 05:30 uur opstaan en om 21:00 uur plat gaan. Er zijn ook nachtbrakers
Mr oizo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had dit nummer kans van slagen zonder de beelden denken jullie? Ik vond het al prettig klinken zonder iets gezien te hebben.
Mijn gok is veel minder breed publiek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Denk het wel om eerlijk te zijn, maar misschien bij een minder breed publiek.
De film met dezelfde naam is ook leuk met Peg en Frostquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Check ook de track van Mr Oizo met Skrillex: The End Of The World. Erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zouden één keer dit moeten afspelen in plaats van het luchtalarm. De verwarring zou compleet zijn.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zouden één keer dit moeten afspelen in plaats van het luchtalarm. De verwarring zou compleet zijn.
Veryquote:
Dit was het enige nummer dat ik ervan luisterde, ik was ook echt jong (<10)quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
VeryHun op één na beste album
Op 31 augustus komt er een re-issue van uit; helaas niet in een lego-doosje, maar wel met bonustracks.
Was dan ook (verreweg) de grootste hit. Can You Forgive Her? kan ik zeker aanraden; was de single die aan Go West vooraf ging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 23:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit was het enige nummer dat ik ervan luisterde, ik was ook echt jong (<10)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |