Wie heeft die fout gemaakt ?....quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Bewindslieden hebben hier niets mee te maken, dit is gewoon een ambtelijke fout.
Geen idee, ik werk daar niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:48 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wie heeft die fout gemaakt ?....
De gefaalde aanbesteding van de Fyra was ook niet de fout van Mansveld. Rijkswaterstaat valt natuurlijk wel degelijk onder de verantwoordelijkheid van I&M.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Bewindslieden hebben hier niets mee te maken, dit is gewoon een ambtelijke fout.
Zal toch wel een ambtenaar/politicus moeten zijn geweest, zij hebben het besteld..quote:
Nee, en het is des te triester dat degenen die daarvoor verantwoordelijk waren waarschijnlijk nog gewoon op hun positie zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De gefaalde aanbesteding van de Fyra was ook niet de fout van Mansveld.
GS stort inderdaad regelmatig zijn hart uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:50 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Inspirerend persoon met het hart op de goede plaats en één van de weinige die emotie toont.
Wacht, ik verwar zijn hart met zijn maag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:51 schreef Reya het volgende:
[..]
GS stort inderdaad regelmatig zijn hart uit.
Houd jij ook al niet van die conservatief-liberale praatjes ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Wacht, ik verwar zijn hart met zijn maag.
I&W tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De gefaalde aanbesteding van de Fyra was ook niet de fout van Mansveld. Rijkswaterstaat valt natuurlijk wel degelijk onder de verantwoordelijkheid van I&M.
Dat zit er inderdaad dik in. Prachtig beroep, ambtenaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, en het is des te triester dat degenen die daarvoor verantwoordelijk waren waarschijnlijk nog gewoon op hun positie zitten.
Ik verdenk een hoop overheidsinstanties ervan zo iemand al te hebben aangenomen. Werkt php inmiddels niet bij de overheid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Veel politici en ambtelijke organisaties zouden maar wat blij zijn met iemand die documenten in elke denkbare bestaansvorm kan laten verdwijnen.
Maar goed, genoeg nestvervuiling weer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad dik in. Prachtig beroep, ambtenaar.
Accounting-autisten worden vaak juist heel zenuwachtig als ergens documenten ontbreken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verdenk een hoop overheidsinstanties ervan zo iemand al te hebben aangenomen. Werkt php inmiddels niet bij de overheid?
Eigenlijk zouden ze de docenten van een gezakte leerling ook gewoon moeten ontslaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar goed, genoeg nestvervuiling weer.
Sinds Kaas- en erik weg zijn moet iemand tranen trekken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:51 schreef Reya het volgende:
[..]
GS stort inderdaad regelmatig zijn hart uit.
Overplaatsen naar Maastricht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze de docenten van een gezakte leerling ook gewoon moeten ontslaan.
Nou, zeg maar niet te hardquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze de docenten van een gezakte leerling ook gewoon moeten ontslaan.
Hmm.. Goed punt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Accounting-autisten worden vaak juist heel zenuwachtig als ergens documenten ontbreken.
Van baan laten ruilen met iemand in Emmer-Compascuum. Daar zakt nooit iemand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heb je daar wel een middelbare school ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van baan laten ruilen met iemand in Emmer-Compascuum. Daar zakt nooit iemand.
GS is niet con.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Houd jij ook al niet van die conservatief-liberale praatjes ?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:53 schreef Tem het volgende:
Goed hart, zou alleen gekookt op zijn rug moeten hangen. Net hoog genoeg dat de honden erbij kunnen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:53 schreef Tem het volgende:
Goed hart, zou alleen gekookt op zijn rug moeten hangen. Net hoog genoeg dat de honden erbij kunnen.
Is toch geen beroep maar een verzamelnaam? Ben wel benieuwd hoe je in dat circuit komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad dik in. Prachtig beroep, ambtenaar.
veel slijmen, en goed kunnen liegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:02 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Is toch geen beroep maar een verzamelnaam? Ben wel benieuwd hoe je in dat circuit komt.
Eris is niet weg toch, hooguit bezig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds Kaas- en erik weg zijn moet iemand tranen trekken.
Niet te veel kunnen helpt al een hoop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:02 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Is toch geen beroep maar een verzamelnaam? Ben wel benieuwd hoe je in dat circuit komt.
Wat deed jij hiervoor overigens aangezien je histeren zei ingeleverd te hebben toen je docent werd en waarom werd je toch docent, roeping?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet te veel kunnen helpt al een hoop.
Nee, maar vast werkloze docenten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:00 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Heb je daar wel een middelbare school ?
Het gaat om capabele mensenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar vast werkloze docenten.
Ik ben geen lid van een politieke partij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:02 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nou ja VVD is dat wel hoor, aangezien hij lid is van VVD..
Respect is the key
Bedrijfsleider/filiaalmanager van een grote retailer. En ik was er een beetje klaar mee om mensen (en retail, dus vooral jongeren) vooral als kostenpost te zien en er beleidsmatig zo min mogelijk in te willen investeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:08 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wat deed jij hiervoor overigens aangezien je histeren zei ingeleverd te hebben toen je docent werd en waarom werd je toch docent, roeping?
Ik heb tomeloos respect voor hun vervelingsweerstand en talent om te kunnen slapen na een paar koppen koffie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet te veel kunnen helpt al een hoop.
Hoe is dit verschillend van lesgeven op een vmbo-school?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En ik was er een beetje klaar mee om mensen (jongeren) vooral als kostenpost te zien en er beleidsmatig zo min mogelijk in te willen investeren.
Als je een serieuze vraag hebt dan wil ik die serieus beantwoorden, maar dan moet je denk ik een andere formulering kiezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is dit verschillend van lesgeven op een vmbo-school?
Daar zijn de jongeren juist een inkomstenbron.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is dit verschillend van lesgeven op een vmbo-school?
Ik had de knipoog-UI moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je een serieuze vraag hebt dan wil ik die serieus beantwoorden, maar dan moet je denk ik een andere formulering kiezen.
de school moet ergens van levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zijn de jongeren juist een inkomstenbron.
Geldt voor veel supermarkten in de buurt van scholen ook. Toch zien ze dat zelf anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zijn de jongeren juist een inkomstenbron.
Ligt eraan of het een vmboschool is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geldt voor veel supermarkten in de buurt van scholen ook. Toch zien ze dat zelf anders.
ik weet niet wat groter is, schade/overlast of de inkomsten door de jongerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geldt voor veel supermarkten in de buurt van scholen ook. Toch zien ze dat zelf anders.
Supermarkten voeren over het algemeen ook wel heel slecht beleidquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een vmboschool is.
Retail blijft natuurlijk een enorme ruksector met enorm lage marges.
Klopt, zeker voor food-retail. Gelukkig heb ik alleen iets met retailers als huurders te maken. Scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Retail blijft natuurlijk een enorme ruksector met enorm lage marges.
Op de meeste plekken houdt het elkaar redelijk in balans.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
ik weet niet wat groter is, schade/overlast of de inkomsten door de jongeren
Huh?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:18 schreef Monolith het volgende:
Elke lunchpauze 180 Mitchells die de combi Energydrink + Frikandelbroodje scoren. Dat kan niet anders dan winstgevend zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
ik weet niet wat groter is, schade/overlast of de inkomsten door de jongeren
Echt iets anders dus, had je ervoor gestudeerd en was naar een andere retailer gaan een optie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:11 schreef Janneke141 het volgende:
Bedrijfsleider/filiaalmanager van een grote retailer. En ik was er een beetje klaar mee om mensen (en retail, dus vooral jongeren) vooral als kostenpost te zien en er beleidsmatig zo min mogelijk in te willen investeren.
Betekend dus dat ze beter geweerd kunnen worden, en op scholen het aanbieden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op de meeste plekken houdt het elkaar redelijk in balans.
[..]
Huh?
Voor hoeveel koopt de supermarkt die blijkjes in ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
Frikandelbroodjes behoren trouwens wel tot de meest winstgevende producten in een supermarkt. Die zoete meuk van 29 cent dan weer niet.
Hoe had je dat in gedachten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:21 schreef Geytenbeekje het volgende:
Betekend dus dat ze beter geweerd kunnen worden
Eerder in de buurt van de 23.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:22 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Voor hoeveel koopt de supermarkt die blijkjes in ?
18 cent?
Ik weet van een supermarkt bij mij in de buurt dat ze dat hadden, zo´n soort maatregelquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachten?
Bordje op de deur: "Jullie mogen hier wel komen werken voor 2 euro per uur, maar boodschappen komen doen willen we dan weer niet".
Hoeveel verdient een supermarktmanager en een supermarktfranchiser?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, zeker voor food-retail. Gelukkig heb ik alleen iets met retailers als huurders te maken. Scheelt een hoop.
Dat kun je beter aan een andere user vragen. Mijn supermarktervaring stopte toen ik 17 was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:25 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Hoeveel verdient een supermarktmanager en een supermarktfranchiser?
Toen was er tenminste nog werk voor mensen als Friek_.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:31 schreef Monolith het volgende:
Leuke serie over vergeten beroepen bij andere tijden onlangs. Onder andere de menselijke wekker uit het pre-wekker tijdperk.
Ik ben ook wel benieuwd wat er over 30 jaar in zo'n programma zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:31 schreef Monolith het volgende:
Leuke serie over vergeten beroepen bij andere tijden onlangs. Onder andere de menselijke wekker uit het pre-wekker tijdperk.
Heb jij respect voor Arie Ribbens als kantenklosser?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:33 schreef ArischeAlex het volgende:
Hebben jullie respect voor Fred Trump als businessman?
bronquote:6 Werken doe je maar thuis
Kantoor is niet voor werken – laat het los dat je ook maar iets afkrijgt in de takkenherrie van de open kantoortuin. Dat scheelt al heel veel frustratie. Regel dat je af en toe thuis kan werken om alles af te maken. Zeg maar tegen je baas dat het van mij mag.
7 Dood aan de flexplek
Zeg ook tegen je baas dat je geen flexplek meer wilt, maar gewoon een eigen bureau waar je al je rotzooi gewoon lekker op kan laten staan. Flikker op zeg, met je flexplek. Hij is bedacht door optimistische architecten en interieurtypes die denken dat alles open en ‘transparant’ moet zijn om te kunnen samenwerken. Dat is niet zo. De flexplek en de open kantoortuin zijn wat mij betreft de belangrijkste reden voor burn-outs. Wegwezen met die onzin.
8 Win de loterij
Als je de Staatsloterij wint, kun je zelf je tijd indelen. Dat zou dus mijn achtste tip zijn: win de Staatsloterij. Geloof me, het komt je werk echt ten goede.
9 Managers: stop met overbodige managementbullshit
Lieve managers en bazen van Nederland, nu even een tip speciaal voor jullie: let eens wat beter op je mensen. Stuur ze naar huis als het werk af is en laat ze af en toe thuiswerken. Mensen zijn niet gemaakt om elke dag van 9 tot 5 of langer op kantoor te zitten.
En als je dan tóch aan het nadenken bent, lieve manager, vraag jezelf dan ook nog eens af of het nou écht nodig is: al die managementpraatjes die je elke dag weer over je mensen uitstort. En als je denkt dat dat wél het geval is, zorg dan in ieder geval dat je er een goed verhaal bij hebt.
Geloof me, er komen heel veel mensen bij mij uithuilen over wat ze NU weer moeten van hun manager en dat ze er niks van snappen. Dat durven ze aan hun baas vaak niet te vragen.
10 Stop met vergaderen
Kap toch eens met vergaderen. Het is echt nergens goed voor.
Whehe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb jij respect voor Arie Ribbens als kantenklosser?
Ik doe gewoon heel weinig, dan kun je ook niets verkeerd doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:36 schreef Tem het volgende:
Leuk artikel.
[..]
bron
Punt 9 speciaal voor Reya.
Geen idee wat dat is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb jij respect voor Arie Ribbens als kantenklosser?
Nou ja, je kunt Fred zijn zwakke zaad ook niet aanrekenen, denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:38 schreef Tem het volgende:
Trump is een mongool. Dus nee, geen respect.
Het zal ongetwijfeld ook een lul zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt Fred zijn zwakke zaad ook niet aanrekenen, denk ik.
Zijn vader toch niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:38 schreef Tem het volgende:
Trump is een mongool. Dus nee, geen respect.
Ik denk dat je vooral moet kijken naar de huidige trends.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat er over 30 jaar in zo'n programma zit.
Caissières?
Treinmachinisten?
Pakketbezorgers?
Bejaardenverzorgsters?
Leraren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |