Vito en Jerdy.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:24 schreef Masterminded het volgende:
Excelsior heeft wel Jerdy Schouten. Wie zijn kind Jerdy noemt, geen idee. Wel een leuke voetballer.
Ben benieuwd hoe Emmen het doet nu. ADO was lachwekkend slecht.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
Emmen - AZ lijkt me ook vermakelijker dan Feyenoord - Excelsior
Ik vind die Jizz Hornkamp van Heerenveen toch wel het ergstquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:24 schreef Masterminded het volgende:
Excelsior heeft wel Jerdy Schouten. Wie zijn kind Jerdy noemt, geen idee. Wel een leuke voetballer.
Benieuwd naar de gesprekken bij hem thuis met zijn ouders die voor Feyenoord zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:25 schreef Slobeend het volgende:
Stijn weer met z'n anti-Feyenoord obsessie.
Whut?!quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die Jizz Hornkamp van Heerenveen toch wel het ergst
Daar heb ik nog wel eens tegen gespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze kwamen gisteren toevallig net thuis toen de penalty voor Ajax gegeven werd (lol).quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de gesprekken bij hem thuis met zijn ouders die voor Feyenoord zijn.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waren ze boos?quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ze kwamen gisteren toevallig net thuis toen de penalty voor Ajax gegeven werd (lol).
Bedankt, klaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verbaas me bij Feyenoord toch elke keer weer hoe er zoveel middelmaat in een elftal kan staan.quote:
Nee. Ze zijn over het algemeen meer obsessief met PSV.quote:
Je bent de ranzig slechte eerste helft van Feyenoord vergeten, toen het rijp voor slacht was en Excelsior vergat om de 0-3 te scoren.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
Excelsior laat zich altijd afslachten in de Kuip
Wat een bijzondere rivaliteit.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn over het algemeen meer obsessief met PSV.
ajax krijgt met al die topspelers hulp van micheal van praag ....de knjb ......en de var iedere weekquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me bij Feyenoord toch elke keer weer hoe er zoveel middelmaat in een elftal kan staan.
Martin van GeelGod.
Lekker tochquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax krijgt met al die topspelers hulp van micheal van praag ....de knjb ......en de var iedere week
Maarja, laatste edities in de Kuip werden met 5-0, 4-0, 4-1 gewonnen zie ik. Als ze dit niet winnen..quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent de ranzig slechte eerste helft van Feyenoord vergeten, toen het rijp voor slacht was en Excelsior vergat om de 0-3 te scoren.
Ik vind het wel overdreven om iets aan dat soort statistiekjes op te hangen tee bee haa.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maarja, laatste edities in de Kuip werden met 5-0, 4-0, 4-1 gewonnen zie ik. Als ze dit niet winnen..
City natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik zo ga kijken.
gewoon naar de kampioensploeg uit de eredivisiequote:Op zondag 19 augustus 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kampioensploeg speelde gisteren een uitwedstrijd in Limburg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon naar de kampioensploeg uit de eredivisie
goed opgelostquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De kampioensploeg speelde gisteren een uitwedstrijd in Limburg.
Jep, ik kijk via de appquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:44 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij lopen hier wat streams danig achter.
Emmengenot natuurlijk!quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
die moeten nog wennen aan de VARquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:48 schreef RavenArtus het volgende:
Hoe speelde ADO gisteren eigenlijk?
En die Van Overeem is zo een lieve jongen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:49 schreef Masterminded het volgende:
Wel lekker, je krijgt een flinke trap op je voet en dan word je door snuifduiven uitgefloten.
In voetbalstadions zijn ze nooit zo objectief.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:49 schreef Masterminded het volgende:
Wel lekker, je krijgt een flinke trap op je voet en dan word je door snuifduiven uitgefloten.
boh boh boh stukje jizzquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Water en zout tot je nemen, makker.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Water en zout tot je nemen, makker.
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
je had vannacht flink water moeten drinken voordat je ging slapen
quote:
Bedankt voor de tips allenquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Neem beetje sos dan,dan word je weer scherp
gewoon accepterenquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de tips allen
Zijn er nog spelers transfervrij dan? Hehequote:Op zondag 19 augustus 2018 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Feyenoord nog wat gaan doen op de transfermarkt?
Luckassen en Ramselaar mogen ze wel kopenquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Siem de Jong.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Luckassen en Ramselaar mogen ze wel kopen
Misschien zoekt Adu nog een clubquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zei hij?quote:
En Luis Orejuela. Ze zoeken immers een rechtsback, HAHAHA.quote:
Evert woont om de hoek.quote:
Weet je dat seizoen toen Feyenoord bijna hele seizoen rond plek 14-15 stond?quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:32 schreef RavenArtus het volgende:
Kevin Blom is de VAR. Dat betekend zeker dat Excelsior wint.. Die Ajax-fluiter
Betekendquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:32 schreef RavenArtus het volgende:
Kevin Blom is de VAR. Dat betekend zeker dat Excelsior wint.. Die Ajax-fluiter
Bedankt Hans.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Als Trencin hier een punt kan pakken dan kan Excelsior hier best wel winnen
Licht uit, opdoeken die club.quote:
AZ viel me erg mee vorige week, daar verwachtte ik eigenlijk niet zoveel van dit seizoen.quote:
Ik zei het vorige week al, Emmen speelt gewoon Sjempjuns Liek volgend jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen doet vanaf nu mee voor de landstitel.
Valt wel meequote:Op zondag 19 augustus 2018 14:48 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord is extreem makkelijk te verdedigen.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen doet vanaf nu mee voor de landstitel.
quote:
Daarom kijk ik altijd gewoon 1 wedstrijd, hoewel dat ook niet altijd ideaal is.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk er wordt telkens gescoord in de wedstrijden waar ik weg zap.
Is het zo een dag?quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk er wordt telkens gescoord in de wedstrijden waar ik weg zap.
Hoe kom je eropquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kinderen mogen de knuffels niet houden toch?
Nouja deze mochten het ziekenhuis niet in, ivm bacteriën enzquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kinderen mogen de knuffels niet houden toch?
quote:
quote:Nu staat op de website dat de knuffels wel mee mogen, maar dat die uiteindelijk niet terechtkomen bij kinderen van het Sophia Kinderziekenhuis. De openingswedstrijd in De Kuip staat in het teken van het ziekenhuis, en supportersgroepen hadden opgeroepen knuffels mee te nemen.
Feyenoord zegt dat de knuffels een te grote gezondheidsrisico's "voor de vaak verzwakte kinderen" met zich mee zouden brengen. Directeur Jan de Jong hoopt desondanks dat er zoveel mogelijk knuffels worden meegenomen.
Wat ik elders lees is dat Feyenoord-fans de knuffels moeten inleveren zodat de kinderen na de wedstrijd eentje mogen uitkiezen. Geen idee of ze de knuffels behandelen verderquote:
Originele reactie.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Met zoveel kakkerlakken zou ik het risico ook niet nemen
lolquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Met zoveel kakkerlakken zou ik het risico ook niet nemen
Misschien de niet echt volle prijzenkast mee opvullenquote:Wel moeten mensen weten dat de meegenomen knuffels, die die dag door hen worden gedoneerd, niet terecht zullen kunnen komen bij patiëntjes die in het ziekenhuis liggen. Het (massaal) naar het ziekenhuis brengen van knuffels zou voor de vaak verzwakte kinderen daar te grote gezondheidsrisico's met zich meebrengen. Voor de ingezamelde knuffels zal nadien dan ook een andere mooie bestemming worden gezocht door Feyenoord.
Wanneer was de laatste prijs voor Ajax? Ook weer jaartje of 15 geleden toch?quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien de niet echt volle prijzenkast mee opvullen
Ik mis de relevantie?quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste prijs voor Ajax? Ook weer jaartje of 15 geleden toch?
Dat Feyenoord onder Van Bronckhorst wel toch even vijf prijzen heeft gehaald.quote:
Wat heeft dat met Ajax te maken dan?quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat Feyenoord onder Van Bronckhorst wel toch even vijf prijzen heeft gehaald.
Aan je UI dacht ik dat je Ajax support, dus vandaar die opmerking.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ajax te maken dan?
Tja ach, het manneke is nog maar 18. Goed, de Beev was volgens Evert 15 bij zijn debuut, maar tochquote:Op zondag 19 augustus 2018 15:08 schreef Zorro het volgende:
Doelpuntje AZ
Evert vergeleek die keeper met van Beveren. Dat kan ie nu wel doorstrepen.
Niet zo negatief.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er weer een AZ-hype nu, geheel onterecht
We moeten nog 32 wedstrijden joh. Waarvan we er minimaal 6 verliezen als we uit/thuis spelen tegen Feyenoord, Ajax en PSV. Dus ik denk het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet nog een keer aub.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien 4 dit jaar, Feyenoord is wel heel erg slecht.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We moeten nog 32 wedstrijden joh. Waarvan we er minimaal 6 verliezen als we uit/thuis spelen tegen Feyenoord, Ajax en PSV. Dus ik denk het niet.
"Oh ze spelen zo leuk"quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We moeten nog 32 wedstrijden joh. Waarvan we er minimaal 6 verliezen als we uit/thuis spelen tegen Feyenoord, Ajax en PSV. Dus ik denk het niet.
Nee, het is net zo slecht als de andere wedstrijden.quote:
Dan moet de rest (lees: Ajax) het wel beter doen JRquote:Op zondag 19 augustus 2018 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Oh ze spelen zo leuk"
En dan in Europa zo snel eruit. AZ mag er niet zo makkelijk mee wegkomen
Waarom mag dat niet, dit is de Eredivisie, niet Europa.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Oh ze spelen zo leuk"
En dan in Europa zo snel eruit. AZ mag er niet zo makkelijk mee wegkomen
quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Goed doelpunt van Van Persie, thats all.
quote:
Als Ajax er vroeg uitgaat in Europa is het hele seizoen mislukt en blijf je dat horen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet de rest (lees: Ajax) het wel beter doen JR
quote:
Dat gaat de wedstrijd ook.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ligt het aan mij of gaan de topics heel erg traag.
Ik denk dat iedereen in slaap gevallen isquote:Op zondag 19 augustus 2018 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ligt het aan mij of gaan de topics heel erg traag.
Het scheelt niet veel nee, wat is het slecht.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in slaap gevallen is
Uit wat voor flesjes drink jij eigenlijk water?quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:55 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord houdt zich goed staande tegen Excelsior.
Als ze doorgaan zie ik ze degradatie wel ontlopen.
Ik drink water uit een glasquote:Op zondag 19 augustus 2018 15:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uit wat voor flesjes drink jij eigenlijk water?
Nooit uit flesjes?quote:
Waarom niet?quote:
Ik drink water uit de kraan, dus ik zie niet in waarom ik het dan in een flesje zou moeten doen. Ik zou ook niet weten waar ik een flesje vandaan zou moeten halen.quote:
Nu zit iedereen gespannen af te wachten wat het antwoord hierop zal zijn.quote:
Stinho is wel èrg geïnteresseerd in jouw doen en latenquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink water uit de kraan, dus ik zie niet in waarom ik het dan in een flesje zou moeten doen. Ik zou ook niet weten waar ik een flesje vandaan zou moeten halen.
Jij gaat niet de straat op of een dagje weg?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink water uit de kraan, dus ik zie niet in waarom ik het dan in een flesje zou moeten doen. Ik zou ook niet weten waar ik een flesje vandaan zou moeten halen.
Ik voel mij er ook best wel ongemakkelijk bij.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho is wel èrg geïnteresseerd in jouw doen en laten
quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho is wel èrg geïnteresseerd in jouw doen en laten
Ja, wel, als ik dan dorst heb koop ik wel water.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij gaat niet de straat op of een dagje weg?
En dat water koop je dan in blik, of in een flesje?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel, als ik dan dorst heb koop ik wel water.
Water meenemen van thuis vind ik een beetje stom. Ik hou ook niet van oud water.
Vreemdquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel, als ik dan dorst heb koop ik wel water.
Water meenemen van thuis vind ik een beetje stom. Ik hou ook niet van oud water.
Het liefst in een glas, maar mocht dat geen optie zijn dan kies ik bij hoge uitzondering voor een flesje.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat water koop je dan in blik, of in een flesje?
Dat had Dave Roelvink beter ook kunnen doenquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik dacht, laat ik het topic levendig houden om het over het merk van flesjes water te hebben. Zoals Van Bommel uit flesjes Chaudfontaine drinkt. Verstandige keuze.
quote:
Hadden jullie al gelezen wat ik allemaal over water verteld heb?quote:
quote:Dave trok rond middernacht de aandacht toen hij met zijn auto met hoge snelheid over het Zuideinde in zijn woonplaats Landsmeer reed. Een motoragent besloot het voertuig te volgen ter controle. Op de A10 werd een snelheid gehaald van 180 kilometer per uur, waar 100 kilometer is toegestaan. Midden in de Coentunnel stopte Dave zijn Mercedes op de vluchtstrook waarna hij iets onverstaanbaars naar de motoragent riep. Vervolgens reed hij weg en stond hij een stukje verderop weer stil. Hij stapte uit en reageerde agressief tegenover de agent.
Na een achtervolging werd Dave klemgereden op het Surinameplein in Amsterdam. ,,Ik heb het je net uitgelegd'', gilt Dave tegen de agenten terwijl hij op het zebrapad ligt.
Wat doet dit in Eredivisie-topic?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Dave Roelvink na dollemansrit: 'Het valt allemaal wel mee'
[..]
Je had van mij nog wel wat dieper op de materie in mogen gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie al gelezen wat ik allemaal over water verteld heb?
Zo ja, wat vonden jullie ervan?
Nog erger aan toe dan Kan Ullrich?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Dave Roelvink na dollemansrit: 'Het valt allemaal wel mee'
[..]
2-2quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
SCH - V$STAS wat denken jullie
#brugklasmethode
JODA WC Sterfradequote:Op zondag 19 augustus 2018 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
#brugklasmethode
Sinds wanneer is er een proces bij Feyenoord?quote:
1-7quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
#brugklasmethode
Ze maken elke dag stappen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een proces bij Feyenoord?
Maar goed, dan weet je dus eigenlijk best wel waar je een flesje vandaan kunt halen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het liefst in een glas, maar mocht dat geen optie zijn dan kies ik bij hoge uitzondering voor een flesje.
Ik heb dan niet per se voorkeuren voor wat voor flesje. Meestal is er ook niet heel veel keuze.
quote:
Kruiswijk topscorerquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Alles is Mogelijk reclames zijn zo enorm debiel.
Ik word nu keihard op een leugen betrapt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed, dan weet je dus eigenlijk best wel waar je een flesje vandaan kunt halen?
Welk beleid?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen en Groningen gaan kapot door het beleid
quote:
wat is jullie probleem als ik vragen magquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |