quote:
Hadden jullie al gelezen wat ik allemaal over water verteld heb?quote:
quote:Dave trok rond middernacht de aandacht toen hij met zijn auto met hoge snelheid over het Zuideinde in zijn woonplaats Landsmeer reed. Een motoragent besloot het voertuig te volgen ter controle. Op de A10 werd een snelheid gehaald van 180 kilometer per uur, waar 100 kilometer is toegestaan. Midden in de Coentunnel stopte Dave zijn Mercedes op de vluchtstrook waarna hij iets onverstaanbaars naar de motoragent riep. Vervolgens reed hij weg en stond hij een stukje verderop weer stil. Hij stapte uit en reageerde agressief tegenover de agent.
Na een achtervolging werd Dave klemgereden op het Surinameplein in Amsterdam. ,,Ik heb het je net uitgelegd'', gilt Dave tegen de agenten terwijl hij op het zebrapad ligt.
Wat doet dit in Eredivisie-topic?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Dave Roelvink na dollemansrit: 'Het valt allemaal wel mee'
[..]
Je had van mij nog wel wat dieper op de materie in mogen gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie al gelezen wat ik allemaal over water verteld heb?
Zo ja, wat vonden jullie ervan?
Nog erger aan toe dan Kan Ullrich?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Dave Roelvink na dollemansrit: 'Het valt allemaal wel mee'
[..]
2-2quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
SCH - V$STAS wat denken jullie
#brugklasmethode
JODA WC Sterfradequote:Op zondag 19 augustus 2018 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
#brugklasmethode
Sinds wanneer is er een proces bij Feyenoord?quote:
1-7quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
#brugklasmethode
Ze maken elke dag stappen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een proces bij Feyenoord?
Maar goed, dan weet je dus eigenlijk best wel waar je een flesje vandaan kunt halen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het liefst in een glas, maar mocht dat geen optie zijn dan kies ik bij hoge uitzondering voor een flesje.
Ik heb dan niet per se voorkeuren voor wat voor flesje. Meestal is er ook niet heel veel keuze.
quote:
Kruiswijk topscorerquote:Op zondag 19 augustus 2018 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Alles is Mogelijk reclames zijn zo enorm debiel.
Ik word nu keihard op een leugen betrapt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed, dan weet je dus eigenlijk best wel waar je een flesje vandaan kunt halen?
Welk beleid?quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen en Groningen gaan kapot door het beleid
quote:
wat is jullie probleem als ik vragen magquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |