Wat een bijzondere rivaliteit.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn over het algemeen meer obsessief met PSV.
ajax krijgt met al die topspelers hulp van micheal van praag ....de knjb ......en de var iedere weekquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me bij Feyenoord toch elke keer weer hoe er zoveel middelmaat in een elftal kan staan.
Martin van GeelGod.
Lekker tochquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax krijgt met al die topspelers hulp van micheal van praag ....de knjb ......en de var iedere week
Maarja, laatste edities in de Kuip werden met 5-0, 4-0, 4-1 gewonnen zie ik. Als ze dit niet winnen..quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent de ranzig slechte eerste helft van Feyenoord vergeten, toen het rijp voor slacht was en Excelsior vergat om de 0-3 te scoren.
Ik vind het wel overdreven om iets aan dat soort statistiekjes op te hangen tee bee haa.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maarja, laatste edities in de Kuip werden met 5-0, 4-0, 4-1 gewonnen zie ik. Als ze dit niet winnen..
City natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik zo ga kijken.
gewoon naar de kampioensploeg uit de eredivisiequote:Op zondag 19 augustus 2018 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik twijfel nog wat ik zo ga kijken.
De kampioensploeg speelde gisteren een uitwedstrijd in Limburg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon naar de kampioensploeg uit de eredivisie
goed opgelostquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De kampioensploeg speelde gisteren een uitwedstrijd in Limburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |