Ik moet wel zeggen dat die serie wel een trigger is voor mij ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:26 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt
Zat gisteren wel weer even te kijken naar een goede fles whiskey.Toch wel lekker heel af en toe.
Vooral nu ik weer wekelijks Suits kan kijken, daar past het zo lekker bij.
Nouja, keuze, keuze. Het is meer iets wat gaandeweg ontstaan is en waar de omgeving waar ik zat ook zeer stimulerend was. Bezwijkt voor de groepsdrugs zegmaar. Studievereniging waar ik bij zit heet Icarus en op een gegeven moment werd dat ironisch crackarus genoemd, wat misschien ook aangeeft dat er toen ook echt een teveel was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is een keuze die je voor jezelf hebt gemaakt. En je weet nu wat de consequenties zijn geweest
Lijkt mij een heroïsch momentquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef I. het volgende:
Ik wil hier om 22:00 gepost hebben, dus svp. niet te snel posten met z'n allen.
Chillpill.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe pilletjes ook maar das thuis toch niet zo chill. Al was (is?) dat wel een tijdje populair
Dit topic had 28 minuten late rmoeten komen iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef I. het volgende:
(lol)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef I. het volgende:
Ja.. naja ik ken meer mensen die ook inderdaad in een psychose te zijn geraakt door het gebruik van drugs..quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, keuze, keuze. Het is meer iets wat gaandeweg ontstaan is en waar de omgeving waar ik zat ook zeer stimulerend was. Bezwijkt voor de groepsdrugs zegmaar. Studievereniging waar ik bij zit heet Icarus en op een gegeven moment werd dat ironisch crackarus genoemd, wat misschien ook aangeeft dat er toen ook echt een teveel was.
Laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goed, bijna geen vakantie meer en dan weer scriptie ()
Met jou?
Haags post pas weer na middernachtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan moeten haags en markjesdans hier niet komen
Ongeveer welquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit topic had 28 minuten late rmoeten komen idd
Wat is uiteindelijk hun diagnose geweest? Of was er geen diagnose en was het "gewoon" een drugspsychose?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja.. naja ik ken meer mensen die ook inderdaad in een psychose te zijn geraakt door het gebruik van drugs..
Niks mis meequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan moeten haags en markjesdans hier niet komen
En terecht het is zaterdagavond. Ik heb het tegenovergestelde.quote:
He, flips, uitgaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht het is zaterdagavond. Ik heb het tegenovergestelde.
Ik heb zin om uit te gaan maar alle vriendinnen zijn al een tijdje gesetteld
zeker maar dan is die wel vol voor tienenquote:
the struggle is realquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme vriendinnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is ook zo voor een mooi ronde dagscorequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags post pas weer na middernacht
lang geleden.quote:
Ga ook settelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hou mijn dagscore nooit bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is ook zo voor een mooi ronde dagscore
Oh daar ben ik niet allemaal bijgeweest.. vaak schamen ze er zich voor en hoor ik niet meer dan psychosequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk hun diagnose geweest? Of was er geen diagnose en was het "gewoon" een drugspsychose?
Ik ook nietquote:
christuskut, ik kliktequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef I. het volgende:
MED / haags_kwartiertje verlaat MEN als moderator
quote:
Hoe ouder je wordt Ben niet zo'n heldin om alleen te gaanquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:38 schreef I. het volgende:
[..]
Stomme vriendinnen.
Gelukkig zijn wij er voor je.
Waarom niet met jou???quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga ook settelen
Met dkup of zo
Héquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga ook settelen
Met dkup of zo
Hij moet een keer voor t record van 4045 gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar haags heeft altijd een rond getal dat zal niet met toeval komen denk ik
ik dacht wtfquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef I. het volgende:
loederquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef I. het volgende:
krijgt die vbl achter zich aan toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij moet een keer voor t record van 4045 gaan
Jammer voor VBLquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
krijgt die vbl achter zich aan toch?
Ik ben al getrouwdquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik ken je toch niet zo goed
[..]
Hoe ouder je wordt Ben niet zo'n heldin om alleen te gaan
[..]! Wat fijn
[..]
Waarom niet met jou???
Ik snap je, alleen is ook saai. Niet wetende of de avond succesvol gaat wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik ken je toch niet zo goed
[..]
Hoe ouder je wordt Ben niet zo'n heldin om alleen te gaan
[..]! Wat fijn
[..]
Waarom niet met jou???
Dat verwachtte ik jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Het valt mee dat het geen rickroll was
Potverdrie. Vertel je nu pasquote:
Zou teveel opvallenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Het valt mee dat het geen rickroll was
Bangmakend volkquote:
Gelukkig, was bijna bang dat ik het huis uit moest en mijn kans zou missen om eens ff lekker goed op driepink en I. in te lopen...quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig, was bijna bang dat ik het huis uit moest en mijn kans zou missen om eens ff lekker goed op driepink en I. in te lopen...
Ik moet nog 25 voor devquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:46 schreef I. het volgende:
304 punten voorsprong and still counting.
Dat leuker vinden dan met mij uitgaan. Jammer ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig, was bijna bang dat ik het huis uit moest en mijn kans zou missen om eens ff lekker goed op driepink en I. in te lopen...
Precies. Straks sta je daar zielig alleen in een kroeg om je heen te starenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik snap je, alleen is ook saai. Niet wetende of de avond succesvol gaat worden
dat is wel irritant danquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet allemaal bijgeweest.. vaak schamen ze er zich voor en hoor ik niet meer dan psychose
Gaat je ook makkelijk lukkenquote:
Ik hoef geen punten meer te scoren, dussehh, waar gaan we heen?quote:[..]
Dat leuker vinden dan met mij uitgaan. Jammer dit
Ik win sowieso wel, ik ga mee stappen (en zet topic op slot na mijn post, Flippie is er toch niet om hem te openen)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:47 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat je ook makkelijk lukken
[..]
Ik hoef geen punten meer te scoren, dussehh, waar gaan we heen?
Wie heeft het over leuker?! Het is een zaak van leven en dood dit natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
nouja als vrouw word je wel aangesproken maar als je zegt ben alleen denken mensen ook waarschijnlijk wat de fuckquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog 25 voor dev
[..]
[..]
Precies. Straks sta je daar zielig alleen in een kroeg om je heen te staren
Dat een collega-mod ook al begint te denken dat Flipsel de enige mod hier op ONZ is, is wel redelijk ernstig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik win sowieso wel, ik ga mee stappen (en zet topic op slot na mijn post, Flippie is er toch niet om hem te openen)
Huisgenoot is daar nu ook heenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:50 schreef DKUp het volgende:
File voor de vuurwerkshow in Scheveningen
Wel in dit topic meestalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:50 schreef I. het volgende:
[..]
Dat een collega-mod ook al begint te denken dat Flipsel de enige mod hier op ONZ is, is wel redelijk ernstig.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:50 schreef I. het volgende:
[..]
Dat een collega-mod ook al begint te denken dat Flipsel de enige mod hier op ONZ is, is wel redelijk ernstig.![]()
Lekker vuurwerk kijken vanuit de auto danquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:50 schreef DKUp het volgende:
File voor de vuurwerkshow in Scheveningen
We gaan naar jantjes verjaardag. Gegarandeerd wat nieuwe studenten nu en anders hebben we elkaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:47 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat je ook makkelijk lukken
[..]
Ik hoef geen punten meer te scoren, dussehh, waar gaan we heen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik win sowieso wel, ik ga mee stappen (en zet topic op slot na mijn post, Flippie is er toch niet om hem te openen)
Oh ja dat zet wel dingen in perspectief. Nu snap ik het, sorryquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie heeft het over leuker?! Het is een zaak van leven en dood dit natuurlijk!
Dat is ook wel zo. Of ze denken makkelijk te kunnen scoren of ietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nouja als vrouw word je wel aangesproken maar als je zegt ben alleen denken mensen ook waarschijnlijk wat de fuck
Ik twijfelde een beetje, ik was er tien-vijftien jaar geleden als kind een keer geweest. Best grappigquote:
Gezelligheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We gaan naar jantjes verjaardag. Gegarandeerd wat nieuwe studenten nu en anders hebben we elkaar
introweek begint woensdag pas! Tevens: ik ga voor zeker dan niet meequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We gaan naar jantjes verjaardag. Gegarandeerd wat nieuwe studenten nu en anders hebben we elkaar
Als ik dat Google zie ik Dries Roelfink en Dré Hazesquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]Post ik wel door het slotje
Wel gezellig
[..]
Oh ja dat zet wel dingen in perspectief. Nu snap ik het, sorry
[..]
Dat is ook wel zo. Of ze denken makkelijk te kunnen scoren of iets
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als ik dat Google zie ik Dries Roelfink en Dré Hazes
Ik ga volgend jaar welquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker vuurwerk kijken vanuit de auto dan
Ze heeft nu een of andere exchange student waar ze dit mee gaat beleven, bestaat een kans dat die dan ineens de douche binnenstapt, dat willen we ook niet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:52 schreef I. het volgende:
[..]
Die komt straks weer thuis om te douchen natuurlijk. Zorg je dat je weer klaarstaat?
Ah, da's wel een risicootje ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft nu een of andere exchange student waar ze dit mee gaat beleven, bestaat een kans dat die dan ineens de douche binnenstapt, dat willen we ook niet...
Misschien moet je even van die stip afkomen dan. Verbreed je ook weer je horizonquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:54 schreef I. het volgende:
Ik wil wel even gezegd hebben dat ik het bijzonder gezellig vind op dit tijdstip.
Dan zijn ze toch wel al in de stad en zeker op een zaterdag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
introweek begint woensdag pas! Tevens: ik ga voor zeker dan niet meeJantjes verjaardag
Daar is het ook wel een tent voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als ik dat Google zie ik Dries Roelfink en Dré Hazes
vice versa 🕺🏿quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:54 schreef I. het volgende:
Ik wil wel even gezegd hebben dat ik het bijzonder gezellig vind op dit tijdstip.
Lievvquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:54 schreef I. het volgende:
Scherpquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet je even van die stip afkomen dan. Verbreed je ook weer je horizon
Proost, ik plop er ook eentje open. Nog steeds het 0,5Lsixpack dat ik in de avondwinkel heb gekochtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik neem er eentje ja? Dit ‘kutje’aan het bier
Ik zit aan een iers ipa’tjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Proost, ik plop er ook eentje open. Nog steeds het 0,5Lsixpack dat ik in de avondwinkel heb gekocht
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even en er kan 2200 keer gespamt worden
Net zo spannend als hunten voor de lapoquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even en er kan 2200 keer gespamt worden
Ik neem er nog even een chocolate chip cookie bij tegen de spanning!quote:
Ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
Je ziet meteen wie echt gevoel voor timing heeft
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
Je ziet meteen wie echt gevoel voor timing heeft
Echte bazen hebben dat gevoelquote:
Het eerste topic is wel echt gewoon een scriptje van µquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook elk jaar met oud op nieuw om 0:00u
Dat snap ik nooit zo goed
Post 2200 van de dag zou imposanter zijn geweest!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:00 schreef Flippiee het volgende:
Happy 2200Beste wensen. Dat al je dromen mogen uitkomen
Had ik haags' botje even moeten lenenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Post 2200 van de dag zou imposanter zijn geweest!
Gemiste kans!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Had ik haags' botje even moeten lenen
Meerdere posts op exact hetzelfde tijdstip niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook elk jaar met oud op nieuw om 0:00u
Dat snap ik nooit zo goed
Have fun nootjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Il be back 😎 (Miss over paar uur) even chillaxen
bebyequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Chillax ze!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wou net zeggen. Geen nieuwjaar zonder een topic van Muquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het eerste topic is wel echt gewoon een scriptje van µ
Dag vrouwquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Even doorposten tot 123456 ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:06 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft z'n originele account wel verkloot, met z'n 100.008 posts.
Kan ik ook doen. Stoppen op de 100kquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:06 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft z'n originele account wel verkloot, met z'n 100.008 posts.
Dit is topicnr 2200quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:07 schreef Anneloos het volgende:
Gekkies.. wat is het met 22:00? Vertel
Dat verdient het ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Vanwege hem natuurlijk de BOOBIES, IK ZIE JE BORSTEN van Eva Jinek boven tafel gekomen. Dat verdiend eigenlijk ook wel een plek in het FOK!woordenboek.
En dan een nieuw account registreren genaamd Flipselquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik ook doen. Stoppen op de 100k
Betere naam wel. Kan in ieder geval niemand meer Flippie zeggen ipv Flippieequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
En dan een nieuw account registreren genaamd Flipsel
OF gewoon FlippingLetterquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
En dan een nieuw account registreren genaamd Flipsel
Dat kan dan ook gewoon echt niet. Mensen moeten het beestje bij de naam noemen. Altijd, overal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Betere naam wel. Kan in ieder geval niemand meer Flippie zeggen ipv Flippiee
Met mij is er altijd reden voor een feestje.. ik snap het welquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Stelt niks voor hoorEr moest gewoon even een reden voor een feestje gevonden worden.
Was de afgelopen avonden ook al zo en ik gunde het je wel weer evenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef I. het volgende:
Waarom verdien ik op dit tijdstip opeens een puntje. Kan echt niet dit.
Zelfkennis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij is er altijd reden voor een feestje.. ik snap het wel
Liev.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was de afgelopen avonden ook al zo en ik gunde het je wel weer even
Ik vind het met juli toch altijd meer reden voor een feestjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij is er altijd reden voor een feestje.. ik snap het wel
BEESTJE??????quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Dat kan dan ook gewoon echt niet. Mensen moeten het beestje bij de naam noemen. Altijd, overal.
BADUM tss. Heerlijke humorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het met juli toch altijd meer reden voor een feestje
Ga eens iets leukers luisterenquote:
Nee klopt. Mannen kunnen er ook niks aan doen dat ze gehandicapt zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik geen manier om over een hele serieuze handicap te praten
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga eens iets leukers luistereniets positievers
Wat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef I. het volgende:
Ik helemaal m'n telefoon er bij pakken om te achterhalen wat dit voor gekke emoji's moeten voorstellen [ afbeelding ]
Arme zielquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef I. het volgende:
Ik helemaal m'n telefoon er bij pakken om te achterhalen wat dit voor gekke emoji's moeten voorstellen [ afbeelding ]
quote:
Ja, op desktop zie ik geen emoji's, maar alleen die lelijke unicode font crap.. Totaal niet vergelijkbaar met wat je mobiel zietquote:
Ik grijp het leven liever bij de ballen dan dat ik iets laat gaanquote:
Kom maar even grabbelen dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik grijp het leven liever bij de ballen dan dat ik iets laat gaan
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:21 schreef I. het volgende:
Ja ja, oké, ik werd er zelf ook even stil van.Kom maar weer terug.
Je vorige post zat er dichterbijquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je vorige post zat er dichterbij
Op NPO3 nu ook the war on drugsquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Afgezien van het eerste bandje dat er vandaag was en De Staat eigenlijk helemaal niet zo heel veel enerverends voorbij horen komen op de stream, wel onderhoudend
Zet ik dat wel ff aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op NPO3 nu ook the war on drugs
Ze zoeken wel de types uit om het aan te vragen ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Topshow, ik schakel in en het gaat meteen over filosofie
ditquote:
laatste jaren alleen die film over games en Zootopia.quote:
ahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb net de samenvatting op NPO1 aanstaan, hier is het nu pas 1-0
Wijze woorden!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Dat de ander verliest is belangrijker dan meedoen
De ander moet altijd verliezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Dat de ander verliest is belangrijker dan meedoen
Ik krijg er ¤4,50 voor per keer dat ik media markt noem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
Krijgen jullie een euro voor elke keer dat je mediamarkt noemt ?
Winnen van Dinamo Kievquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat wel, maar zou graag eens zien dat ze hun kansen wat meer benutten.
FOK! krijgt geld als je via die linkjes (die kennelijk enkel in desktopversie erbij gezet worden) je boodschapjes gaat doen daarquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
via de Mediamarkt. En Bol.com ook toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK! krijgt geld als je via die linkjes (die kennelijk enkel in desktopversie erbij gezet worden) je boodschapjes gaat doen daar
En coolbluequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
via de Mediamarkt. En Bol.com ook toch?
wel voor bol.comquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:54 schreef Already_in_use het volgende:
Heb jij een betere dealquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg er ¤4,50 voor per keer dat ik media markt noem.
Volgens mij moet je er wel ook nog daadwerkelijk kopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom nog een abbo nemen als je fok wil helpen. Gewoon webshops spammen als een malle
Dat las ik vanmiddag ja. Ook via die link die jij dan telkens post?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK! krijgt geld als je via die linkjes (die kennelijk enkel in desktopversie erbij gezet worden) je boodschapjes gaat doen daar
Ik heb dan ook een duurdere levensstijl te onderhoudenquote:
Dat werk laat ik graag over aan anderequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er wel ook nog daadwerkelijk kopen
Nouja, technisch gezien post ik de link dus niet, dat doet een javascriptje. ik zeg alleen het woord "marktplaats" en er komt een link, tenzij je nosml gebruiktquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat las ik vanmiddag ja. Ook via die link die jij dan telkens post?
Hooi en wortels zijn toch niet zo duur?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een duurdere levensstijl te onderhouden
[..]
Dat werk laat ik graag over aan andere
Ah okay. Dankquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, technisch gezien post ik de link dus niet, dat doet een javascriptje. ik zeg alleen het woord "marktplaats" en er komt een link, tenzij je nosml gebruikt
Doping en fiets spullen welquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hooi en wortels zijn toch niet zo duur?
Anders krijg ik 3P nooit meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |