Hij moet een keer voor t record van 4045 gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar haags heeft altijd een rond getal dat zal niet met toeval komen denk ik
ik dacht wtfquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef I. het volgende:
MED / haags_kwartiertje verlaat MEN als moderator
loederquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef I. het volgende:
MED / haags_kwartiertje verlaat MEN als moderator
krijgt die vbl achter zich aan toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij moet een keer voor t record van 4045 gaan
Jammer voor VBLquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
krijgt die vbl achter zich aan toch?
Ik ben al getrouwdquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik ken je toch niet zo goed
[..]
Hoe ouder je wordt Ben niet zo'n heldin om alleen te gaan
[..]! Wat fijn
[..]
Waarom niet met jou???
Ik snap je, alleen is ook saai. Niet wetende of de avond succesvol gaat wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik ken je toch niet zo goed
[..]
Hoe ouder je wordt Ben niet zo'n heldin om alleen te gaan
[..]! Wat fijn
[..]
Waarom niet met jou???
Dat verwachtte ik jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Het valt mee dat het geen rickroll was
Potverdrie. Vertel je nu pasquote:
Zou teveel opvallenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
Het valt mee dat het geen rickroll was
Bangmakend volkquote:
Gelukkig, was bijna bang dat ik het huis uit moest en mijn kans zou missen om eens ff lekker goed op driepink en I. in te lopen...quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig, was bijna bang dat ik het huis uit moest en mijn kans zou missen om eens ff lekker goed op driepink en I. in te lopen...
Ik moet nog 25 voor devquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:46 schreef I. het volgende:
304 punten voorsprong and still counting.
Dat leuker vinden dan met mij uitgaan. Jammer ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig, was bijna bang dat ik het huis uit moest en mijn kans zou missen om eens ff lekker goed op driepink en I. in te lopen...
Precies. Straks sta je daar zielig alleen in een kroeg om je heen te starenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik snap je, alleen is ook saai. Niet wetende of de avond succesvol gaat worden
dat is wel irritant danquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet allemaal bijgeweest.. vaak schamen ze er zich voor en hoor ik niet meer dan psychose
Gaat je ook makkelijk lukkenquote:
Ik hoef geen punten meer te scoren, dussehh, waar gaan we heen?quote:[..]
Dat leuker vinden dan met mij uitgaan. Jammer dit
Ik win sowieso wel, ik ga mee stappen (en zet topic op slot na mijn post, Flippie is er toch niet om hem te openen)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:47 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat je ook makkelijk lukken
[..]
Ik hoef geen punten meer te scoren, dussehh, waar gaan we heen?
Wie heeft het over leuker?! Het is een zaak van leven en dood dit natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
nouja als vrouw word je wel aangesproken maar als je zegt ben alleen denken mensen ook waarschijnlijk wat de fuckquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog 25 voor dev
[..]
[..]
Precies. Straks sta je daar zielig alleen in een kroeg om je heen te staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |