Met mij is er altijd reden voor een feestje.. ik snap het welquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Stelt niks voor hoorEr moest gewoon even een reden voor een feestje gevonden worden.
Was de afgelopen avonden ook al zo en ik gunde het je wel weer evenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef I. het volgende:
Waarom verdien ik op dit tijdstip opeens een puntje. Kan echt niet dit.
Zelfkennis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij is er altijd reden voor een feestje.. ik snap het wel
Liev.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was de afgelopen avonden ook al zo en ik gunde het je wel weer even
Ik vind het met juli toch altijd meer reden voor een feestjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij is er altijd reden voor een feestje.. ik snap het wel
BEESTJE??????quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Dat kan dan ook gewoon echt niet. Mensen moeten het beestje bij de naam noemen. Altijd, overal.
BADUM tss. Heerlijke humorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het met juli toch altijd meer reden voor een feestje
Ga eens iets leukers luisterenquote:
Nee klopt. Mannen kunnen er ook niks aan doen dat ze gehandicapt zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik geen manier om over een hele serieuze handicap te praten
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ga eens iets leukers luistereniets positievers
Wat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef I. het volgende:
Ik helemaal m'n telefoon er bij pakken om te achterhalen wat dit voor gekke emoji's moeten voorstellen [ afbeelding ]
Arme zielquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:18 schreef I. het volgende:
Ik helemaal m'n telefoon er bij pakken om te achterhalen wat dit voor gekke emoji's moeten voorstellen [ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |