Wat is er in godsnaam mis met Bert?quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
Die knul is al 45 bij zijn geboorteIk ga maar uit van een vernoeming want ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit zo’n prachtige naam vonden
Een collega van mij in de 20 heet Bertquote:Op maandag 15 oktober 2018 23:20 schreef rena het volgende:
Jullie noemen ook wel extreme voorbeeldenIk ken ook alleen maar oude mensen die Bert heten vandaar mijn associatie met ouwbolligheid.
Ik vind het een ouwbollige naam; als jij hem prachtig vind staat het je vrij hem te geven aan je kindquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 01:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met Bert?
Namen als Gijs en Daan waren 20 jaar geleden ook oubollig en nu weer helemaal hip.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 08:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het een ouwbollige naam; als jij hem prachtig vind staat het je vrij hem te geven aan je kindEn nee, ik ben zelf niet van de nieuwerwetse Djayladasha-namen, mijn dochter heeft ook een vrij klassieke naam.
Vertel, hoe heet jouw kind.quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
Die knul is al 45 bij zijn geboorteIk ga maar uit van een vernoeming want ik kan me echt niet voorstellen dat ze dit zo’n prachtige naam vonden
D’Shontainella45quote:
quote:Yvonne Strahovski is a mom!
The Handmaid’s Tale actress announced on Instagram Monday that she and husband Tim Loden welcomed their first child, a son.
“My heart has melted into a billion pieces a thousand times already,” the new mom captioned her black and white mother-son photo. “We have been blessed with the greatest joy of our lives, our baby boy. Welcome to the world Peanut, your parents love you beyond measure and you are already my little dream boat. My heart has been stolen!”
Mijn vriend heet Bert en die noemen we ook wel Birdiequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een collega van mij in de 20 heet BertNiets mis mee. Oh, en mijn neefje (8 jaar) heet Bert en wordt Bertie (op z'n Engels uitspreken, want Engels) genoemd.
Ik vind Sem toch niet helemaal passen in jouw rijtje hoorquote:Op maandag 15 oktober 2018 23:12 schreef Vlindur het volgende:
Bert kan hier prima hoor.
Alles beter dan een Djayden, Lux, Posy, Pax, Jaimy, Sem of wat dan ook voor hippe naam wat die bekende dames en heren hun kinderen allemaal geven
Leuke naamquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vriend heet Bert en die noemen we ook wel Birdie![]()
Bert --> Burt --> Birdie
Edit: En zoveel Bert&Ernie-grappen te maken![]()
![]()
quote:Pippa Middleton, de zus van de Britse hertogin Kate Middleton, is maandag bevallen van een zoon.
Haar woordvoerder bevestigt aan E!News dat zowel "moeder als zoon in goede gezondheid verkeren". De naam van het jongetje is nog niet bekendgemaakt.
De 35-jarige Middleton is bevallen in St. Mary's Hospital in Londen, waar ook haar zus Kate beviel van haar drie kinderen George, Charlotte en Louis. Maandag was te zien dat de zus van Kate Middleton arriveerde bij het ziekenhuis, waarop de geruchten dat Middleton bijna zou gaan bevallen volop losbarstten.
Afgelopen vrijdag was Middleton nog aanwezig bij de bruiloft van de Britse prinses Eugenie.
In april gingen geruchten dat Middleton, die werkt in het postorderbedrijf met feestartikelen van haar ouders, en haar man James Matthews in verwachting zouden zijn van hun eerste kindje. In juni bevestigde ze het nieuws door over haar zwangerschap te schrijven in haar fitnesscolumn in het tijdschrift Waitrose Weekend.
Middleton en Matthews trouwden in 2017. Multimiljonair Matthews vroeg Middleton in de zomer van 2016 ten huwelijk. In 2012 had het koppel kortstondig een relatie, waarna Middleton drie jaar een relatie had met bankier Nico Jackson. Nadat deze relatie eind 2015 ten einde kwam, werden Middleton en Matthews steeds vaker samen gezien.
Goeie naamquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 00:09 schreef Vlindur het volgende:
En er was nog een schaatser: Douwe de Vries en z'n vrouw Yanna hebben ook een zoon: Melle Marten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |