Inderdaad. De globalistische kapitalisten zijn de baas en proberen hun macht via leugenpartijen als de VVD te legitimeren. De burger staat aan de zijlijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ook geen democratische keuze om die belasting in te voeren.
De bankbelasting als antidemocratisch idee van de kapitalisten van de VVD? Vind je dat zelf ook niet onwaarschijnlijk klinken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:23 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Inderdaad. De globalistische kapitalisten zijn de baas en proberen hun macht via leugenpartijen als de VVD te legitimeren. De burger staat aan de zijlijn.
Ook al is het geen natuurkunde geldt nog steeds dat ze voor bepaalde theorieën moeten publiceren. Het feit dat je het hebt over het CBS en niet het CPB onderstreept verder dat je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is geen natuurkunde he?
Twee economen, twee conflicterende visies. Of vraag je van het CBS ook peer reviews over de vermeende afwezige voordelen van de afschaffing?
Een slappe tegenmaatregel, nadat de banken geruime tijd ongehinderd onder liberaal beleid met het geld van burgers konden speculeren. Een beleid gericht op snelle winst en op de destructie van de gehele economie op de lange termijn. Een beleid waar de burgers uiteindelijk voor hebben moeten bloeden en niet de verantwoordelijke bankiers. Bankiers die grotendeels niet door het volk worden gesteund. Zelfs de VVD kon niet meer anders, om nog de schijn van enige legitimiteit te behouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De bankbelasting als antidemocratisch idee van de kapitalisten van de VVD?
Dat is jouw idee, gebaseerd op jouw onderbuikgevoelens, die je niet kunt bewijzen.quote:Er zijn al honderden maatregelen door regeringen doorgevoerd zonder enige verklaring in een verkiezingsprogramma en ik heb het idee dat je het geen punt zou vinden als je de maatregel goed zou vinden.
Je noemde makelaars laatst gesjeesde rechtenstudenten met een hbo-opleiding. Hoe moet dat worden opgevat/is dat positief? Heb je met een hbo Vastgoed-opleiding relatieve baanzekerheid? Rechten is toch geen goed idee wellicht vanwege de droogheid en hoeveelheid stof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De bankbelasting als antidemocratisch idee van de kapitalisten van de VVD? Vind je dat zelf ook niet onwaarschijnlijk klinken?
Er zijn al honderden maatregelen door regeringen doorgevoerd zonder enige verklaring in een verkiezingsprogramma en ik heb het idee dat je het geen punt zou vinden als je de maatregel goed zou vinden.
Iedereen is natuurlijk hard aan het werk.quote:
Ja, ik was boodschappen doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk hard aan het werk.
[ afbeelding ]
Hey! Ik was echt hard aan het werk! En daarna heb ik twee gaten geplakt in m'n achterband. En toen was ik reuze trots, wou ik opstijgen en stond de band platquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is er te doen in leeuwarden, iets met culturele hoofdstad ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Allemaal gezelschappig naar die reuzen kijken in Leeuwarden.
nu al aan de drank, tjonge jongequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:49 schreef Perrin het volgende:
N'ice Choufje hier, pittig donker biertje
Na vieren mag het weer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
nu al aan de drank, tjonge jonge
Vrij gehad de laatste wekenquote:
bofferdquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vrij gehad de laatste weken
Maar zo vlak na het middaguur smaakt een biertje toch lang niet zo lekker.
Nee joh. Alweer/nog steeds?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:25 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Je noemde makelaars laatst gesjeesde rechtenstudenten met een hbo-opleiding. Hoe moet dat worden opgevat/is dat positief? Heb je met een hbo Vastgoed-opleiding relatieve baanzekerheid? Rechten is toch geen goed idee wellicht vanwege de droogheid en hoeveelheid stof.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's toch meer een winterbiertje? Bij mij staat er ook nog eentje in de koelkast. Maar ben er niet zo'n fan van. Vind die Cadix wel lekker de laatste tijd.quote:
Klopt, heb 'm kado gekregen, zou zelf niet kopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Da's toch meer een winterbiertje? Bij mij staat er ook nog eentje in de koelkast. Maar ben er niet zo'n fan van. Vind die Cadix wel lekker de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |