Echt hou op. Ik ben hele dagen doodmoe. Maar zodra ik ‘s avonds op bed lig ben ik klaarwakker en kom ik niet in slaap. Vannacht zag ik het nog half 3 worden en om half 6 was ik weer al wakker. En dan moet ik tussendoor ook altijd nog wel een keer naar de wc. Toch geen doen dit.quote:Op maandag 20 augustus 2018 03:13 schreef Loj het volgende:
Wat is het rustig hier!
Veel te saai zo tijdens mijn “ik ben alvast aan het oefenen om wakker te zijn tijdens het nachtvoedingsuurtje”
Hoe gaat het verder (naast de gebroken nachten)?quote:Op maandag 20 augustus 2018 05:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
"nachtvoedingsuurtje" klinkt zo gezellig en ideaal, ik ken meer het "slaapuurtje" tussen alle voedingen![]()
![]()
Dat is inderdaad de luxe van een verlof zonder al rondlopend kind. Hier komt er dus echt niks van dutjes overdag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:22 schreef VKV het volgende:
Ik vind het slechte slapen een stuk beter te doen dan toen ik nog geen zwangerschapsverlof had. Nu denk ik tijdens het 's nachts wakker zijn: Ach, dat haal ik vanmiddag op de bank wel in
Ik sliep met W als baby meer dan in de laatste weken van mijn zwangerschap, dus hopelijk is het nu weer overdreven veel oefenen..quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:22 schreef Feyre het volgende:
Dat wakker liggen is vast oefenen toch voor als de baby er echt is toch..
Beterschap! Schrikken, zeg!quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:53 schreef Helsinki het volgende:
Vanmiddag in ieder geval de liggingsecho en zometeen naar het gemeentehuis voor de erkenning.
Ik had een nachthemd gehaald bij Primark om in te bevallen. Maar die heb ik in het ziekenhuis pas aangedaan. 17 maart sneeuwde het, kon niet met blote benen naar het ziekenhuis.quote:Iemand nog tips voor een nachthemd om in te bevallen? Wil er niet zo veel aan uitgeven want ik slaap normaal gesproken in een shirt van L.. En qua ondergoed wilde ik mijn positieondergoed inpakken maar geen idee of dat handig is voor kraamverband. Is best smal.
Vervelend van het ziekenhuis! Fijn dat er niks ernstigs aan de hand leek verder!quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:53 schreef Helsinki het volgende:
Slapen? Wat is dat?
Wij moesten naar het ziekenhuis gisteren. Ik had gebeld in verband met benauwdheid en pijn op mijn borst. Begon ook over te geven en heb sinds het weekend pijn in mijn buik. Blijk te hyperventileren en last te hebben van maagzuur, maar toen ze naar het hartje luisterde (de VK) vond ze dat het allemaal wat hoog was. Jogging fetus. Na een uur helaas geen verbetering dus volgens protocol naar het ziekenhuis waar het wat aan de hoge kant bleef maar niet zorgelijk was. De man was gewoon lekker actief. Wel weer testjes gehad om zwangerschapsvergiftig en blaasontsteking uit te sluiten maar daar had ik ook niets van verwacht ofzo. En dan ben je zo weer een aantal uur verder en lukt slapen alweer niet zo goed
.
Vanmiddag in ieder geval de liggingsecho en zometeen naar het gemeentehuis voor de erkenning.
Iemand nog tips voor een nachthemd om in te bevallen? Wil er niet zo veel aan uitgeven want ik slaap normaal gesproken in een shirt van L.. En qua ondergoed wilde ik mijn positieondergoed inpakken maar geen idee of dat handig is voor kraamverband. Is best smal.
is dat niet heel onhandig met verschonen? als je een broek aan hebt moet die toch telkens helemaal uit? dan lijken mij netbroekjes + inlegverband/kraamverband makkelijker.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:48 schreef klaprooss het volgende:
Ik kocht tena broekjes met absorptie (tena pants discreet) trouwens ipv kraamverband. Dat was de eerste 2/3 dagen heerlijk met het vele vloeien. Geen kraamverband wat scheef zat en geen doorlekmomenten. Daarna was kraamverband wel weer prima maar die broekjes waren echt een uitkomst.
Waarom is datquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Vervelend van het ziekenhuis! Fijn dat er niks ernstigs aan de hand leek verder!
In het ziekenhuis hier hadden ze fijne broekjes voor het kraamverband, die heb ik een aantal meegenomen voor de eerste dagen. Daarna zat positieondergoed ook prima.
Voor een nachthemd: ik beviel uiteindelijk gewoon zonder iets aan () want zelfs het nachthemd dat ik had aangeschaft zat niet lekker toen ik eenmaal aan het bevallen was. Maar! ik had gewoon "normale" nachthemden bij de hunkemoller gehaald hiervoor, alleen dan in maat XL (draag normaal M) zodat ze lang genoeg vielen met buik. Dat zat opzich prima en was niet zo belachelijk duur.
Maar opzich, bevallen in een gewoon hemdje van de H&M ofzo kan ook hoor.
Omdat ik steeds riep dat ik dat dus echt niet ging doen, naakt in het ziekenhuis bevallen. Maar uiteindelijk liep ik ook gewoon zo over de gang (want geen toilet op de verloskamer waar ik lag) en kon het me toen niks schelen. De herinnering daaraan vind ik nu welquote:
Ik achteraf ook. Maar op dat moment; alles op mn huid voelde mega vervelend en was daarom uit, het was midden in de nacht (dus toch geen patienten op de gang) en mijn lijf wilde zichzelf HELEMAAL leeg maken. Verder dan dat laatste dacht ik niet dus ik ging gewoon op naar de wc en niemand hield me tegen of wees me er op dat ik misschien toch wat aan moest trekken dus hequote:Op maandag 20 augustus 2018 11:54 schreef Tink89 het volgende:
Naakt over de gang vind ik dan wel weer heftig... maar goed, ik ben nog geen ervaringsdeskundige en heb geen idee wat ik straks ga doen en vinden. Hier staat wel op de meeneemlijst voor het kraamhotel (van de kraamzorg dus) dat een badjas of kamerjas nodig is voor als je de gang op wilt enzo.
Het gaat op zich goed, alleen waar het bij de oudste twee vanzelf ging met de borstvoeding, kost het nu heel veel tijd en energie omdat het voeden heel veel pijn doet bij mij. O. is daarbij een jongetje dat best wat temperament lijkt te hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2018 08:20 schreef VKV het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder (naast de gebroken nachten)?
De eerste 3 dagen heb ik altijd een joggingsbroek aan dat is echt 10 sec werk om hem uit te krijgen. En als je elke keer doorlekt door die stomme scheefhangende kraamverbanden moet je ook jezelf verschonen. Ik vond het hemelsquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:22 schreef Elleska het volgende:
[..]
is dat niet heel onhandig met verschonen? als je een broek aan hebt moet die toch telkens helemaal uit? dan lijken mij netbroekjes + inlegverband/kraamverband makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een kleine toevoeging: Afgelopen zaterdag mijn weekwissel - 33 weken - en mijn allerlaatste werkweekIk tel de uren echt af
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nee!1!quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Geen last van je bekken?!! Dan gaan we volgende week WEER bordjes maken ja![]()
Haha het is stiekem een maxirok die ik over mn buik heen trek (van de primarkquote:Op maandag 20 augustus 2018 14:28 schreef Aure het volgende:
Ahw Priem, je straalt! En wat staat die jurk je goed
Ohhh ik wou nog reageren op je ks ! Jeetje wat staat het zo 'definitief' als je straks die datum krijgt. Jouw to-do lijstje is nagenoeg dezelfde als die van mij (maar dan vanaf volgende week dat ik er mee beginquote:Op maandag 20 augustus 2018 14:34 schreef Peacefulll het volgende:
Wat een fijne post PriemEn je straalt helemaal. Fijn dat het nu beter gaat met je bekken. Laatste werkweek
![]()
Ik had zojuist een oefenwee/indalingswee oid. Stevige menstruatiekramp die vooral in mijn rug bleef hangen. Na een tijdje was het ook weer weg.
En ik heb mijn hydrofieldoeken gewassen en in de droger gedaan en nu zijn ze helemaal bobbeligHoort dat zo? Krijg ze met de hand niet fatsoenlijk glad gestreken.
Ja, dat hoort zo. Ze zeggen zelfs dat strijken slecht is voor het absorptievermogen. Ik heb een grote la waar ik ze bobbelig en zelfs ongevouwen in gooi, je hebt ze toch zo snel weer nodig.quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:34 schreef Peacefulll het volgende:
En ik heb mijn hydrofieldoeken gewassen en in de droger gedaan en nu zijn ze helemaal bobbeligHoort dat zo? Krijg ze met de hand niet fatsoenlijk glad gestreken.
Ja hoi!quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
D'aw thx
[..]
Nee!1!Ik was overtuigd dat ik zondag echt de hele dag plat zou moeten; maar nee hoor. Zaterdagavond wel meteen gaan liggen en rust gepakt; maar ik las hier nog van iemand meer dat bekkenklachten minder waren geworden met baby die aan het indalen was; wellicht heb ik dat dus ook? Ik kon zondag zelfs mooi weer een wandeling van een half uurtje doen met daarna drankje op terras zonder ook maar last van rug/bekken/wat dan ook. Zolang ik een kussentje heb om op te zitten gaat het priiiiima blijkt nu
Haha hier ook zo. Mijn moeder was echt in shock toen ze dat zag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 15:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, dat hoort zo. Ze zeggen zelfs dat strijken slecht is voor het absorptievermogen. Ik heb een grote la waar ik ze bobbelig en zelfs ongevouwen in gooi, je hebt ze toch zo snel weer nodig.
Haha heerlijk om dit soort verhalen te lezen. Oké, ruimte reserveren in de lade om alle hydrofieldoeken in te flikkerenquote:Op maandag 20 augustus 2018 15:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, dat hoort zo. Ze zeggen zelfs dat strijken slecht is voor het absorptievermogen. Ik heb een grote la waar ik ze bobbelig en zelfs ongevouwen in gooi, je hebt ze toch zo snel weer nodig.
ditquote:Op maandag 20 augustus 2018 15:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |