Omdat ik spontaan begin te huilen als ik denk aan de inleiding van Ow..😢quote:Op zondag 19 augustus 2018 07:15 schreef Stormqueen het volgende:
Loj, misschien heb je het al eens gepost, maar waarom ga je voor een keizersnede en niet voor een inleiding? Jouw tweede bevalling verliep toch gewoon prima?
Niet ergonomisch (net als je kind zittend op schoot houden gedurende te lange tijd als de rug eigenlijk nog niet sterk genoeg is of kindjes te lang in de MC of de wipstoel etc)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:49 schreef Loj het volgende:
Zo gebruikte ik de triptrapp de eerste maanden dus helemaal niet. Wipstoeltjd voor de eerste hapjes en voor onderweg heb ik een bumbo Seat (en of hij nou wel of niet ergonomisch is ben ik nog steeds niet achter)
Genietse NJ! Dat verhaal komt wel, je hebt belangrijkere dingen nu
Hoe was je bevalling bij W Sillie? Onverwacht? Veel voorwerk?
Je kan de buikpijn altijd even timen bij ongerustheid Helsinki. En een bad/douche zou als het goed is voorweeen moeten stoppen
"nachtvoedingsuurtje" klinkt zo gezellig en ideaal, ik ken meer het "slaapuurtje" tussen alle voedingenquote:Op maandag 20 augustus 2018 03:13 schreef Loj het volgende:
Wat is het rustig hier!
Veel te saai zo tijdens mijn “ik ben alvast aan het oefenen om wakker te zijn tijdens het nachtvoedingsuurtje”
Echt hou op. Ik ben hele dagen doodmoe. Maar zodra ik ‘s avonds op bed lig ben ik klaarwakker en kom ik niet in slaap. Vannacht zag ik het nog half 3 worden en om half 6 was ik weer al wakker. En dan moet ik tussendoor ook altijd nog wel een keer naar de wc. Toch geen doen dit.quote:Op maandag 20 augustus 2018 03:13 schreef Loj het volgende:
Wat is het rustig hier!
Veel te saai zo tijdens mijn “ik ben alvast aan het oefenen om wakker te zijn tijdens het nachtvoedingsuurtje”
Hoe gaat het verder (naast de gebroken nachten)?quote:Op maandag 20 augustus 2018 05:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
"nachtvoedingsuurtje" klinkt zo gezellig en ideaal, ik ken meer het "slaapuurtje" tussen alle voedingen![]()
![]()
Dat is inderdaad de luxe van een verlof zonder al rondlopend kind. Hier komt er dus echt niks van dutjes overdag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:22 schreef VKV het volgende:
Ik vind het slechte slapen een stuk beter te doen dan toen ik nog geen zwangerschapsverlof had. Nu denk ik tijdens het 's nachts wakker zijn: Ach, dat haal ik vanmiddag op de bank wel in
Ik sliep met W als baby meer dan in de laatste weken van mijn zwangerschap, dus hopelijk is het nu weer overdreven veel oefenen..quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:22 schreef Feyre het volgende:
Dat wakker liggen is vast oefenen toch voor als de baby er echt is toch..
Beterschap! Schrikken, zeg!quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:53 schreef Helsinki het volgende:
Vanmiddag in ieder geval de liggingsecho en zometeen naar het gemeentehuis voor de erkenning.
Ik had een nachthemd gehaald bij Primark om in te bevallen. Maar die heb ik in het ziekenhuis pas aangedaan. 17 maart sneeuwde het, kon niet met blote benen naar het ziekenhuis.quote:Iemand nog tips voor een nachthemd om in te bevallen? Wil er niet zo veel aan uitgeven want ik slaap normaal gesproken in een shirt van L.. En qua ondergoed wilde ik mijn positieondergoed inpakken maar geen idee of dat handig is voor kraamverband. Is best smal.
Vervelend van het ziekenhuis! Fijn dat er niks ernstigs aan de hand leek verder!quote:Op maandag 20 augustus 2018 08:53 schreef Helsinki het volgende:
Slapen? Wat is dat?
Wij moesten naar het ziekenhuis gisteren. Ik had gebeld in verband met benauwdheid en pijn op mijn borst. Begon ook over te geven en heb sinds het weekend pijn in mijn buik. Blijk te hyperventileren en last te hebben van maagzuur, maar toen ze naar het hartje luisterde (de VK) vond ze dat het allemaal wat hoog was. Jogging fetus. Na een uur helaas geen verbetering dus volgens protocol naar het ziekenhuis waar het wat aan de hoge kant bleef maar niet zorgelijk was. De man was gewoon lekker actief. Wel weer testjes gehad om zwangerschapsvergiftig en blaasontsteking uit te sluiten maar daar had ik ook niets van verwacht ofzo. En dan ben je zo weer een aantal uur verder en lukt slapen alweer niet zo goed
.
Vanmiddag in ieder geval de liggingsecho en zometeen naar het gemeentehuis voor de erkenning.
Iemand nog tips voor een nachthemd om in te bevallen? Wil er niet zo veel aan uitgeven want ik slaap normaal gesproken in een shirt van L.. En qua ondergoed wilde ik mijn positieondergoed inpakken maar geen idee of dat handig is voor kraamverband. Is best smal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |