Ik doel op volksverzekeringen, zoals AOW en Wajong, en regelingen als de bijstand. De uitvoering hiervan ligt volledig bij genationaliseerde organisaties. Jij hebt het denk ik over de zorgverzekering, dat is een heel andere categorie.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:11 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
verzekeringsmaatschappijen concurreren met elkaar, dus niet genationaliseerd
Ja, die zijn wel genationaliseerd toch ? ik doel op AOW, WAJONGquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik doel op volksverzekeringen, zoals AOW en Wajong, en regelingen als de bijstand. De uitvoering hiervan ligt volledig bij genationaliseerde organisaties. Jij hebt het denk ik over de zorgverzekering, dat is een heel andere categorie.
quote:
Ach ach.quote:
AOW en Wajong zijn nooit private verzekeringen geweest in Nederland.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel genationaliseerd toch ? ik doel op AOW, WAJONG
Ik ben blij dat de verzekeraars dat doen. Ik ben wel eens in de tandartskosten gedoken (om uit te rekenen of een aanvullende verzekering profijtelijk was), dat is vrij complex. Met allemaal leuke codes voor handelingen, en behandelingen kunnen weer uit meerdere handelingen bestaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat verzekeraars teveel macht hebben zou je terug moeten zien in lagere premies dan wanneer particulieren zelf hun zorg zouden moeten inkopen.
De dood of de broodbakmachine!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:40 schreef Kowloon het volgende:
De diverse leiders in de klassementen van de BinckBankTour en de etappewinnaar kregen zojuist bij de prijsuitreiking een broodbakmachine, een driewieler en een fust bier cadeau.
Amstelbier?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:40 schreef Kowloon het volgende:
De diverse leiders in de klassementen van de BinckBankTour en de etappewinnaar kregen zojuist bij de prijsuitreiking een broodbakmachine, een driewieler en een fust bier cadeau.
Altijd jaar om jaar verzekeren voor planbare tandheelkundige ingrepen. Gaat niet altijd goed, maar vaak wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de verzekeraars dat doen. Ik ben wel eens in de tandartskosten gedoken (om uit te rekenen of een aanvullende verzekering profijtelijk was), dat is vrij complex. Met allemaal leuke codes voor handelingen, en behandelingen kunnen weer uit meerdere handelingen bestaan.
Gewoon om het jaar ruzie zoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd jaar om jaar verzekeren voor planbare tandheelkundige ingrepen. Gaat niet altijd goed, maar vaak wel.
Ene jaar elke 5,75 maanden naar de tandarts, het jaar erop zonder randverzekering elke 6,25 maanden. Dan ga je 3 keer als je een verzekering hebt en één keer als je onverzekerd bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon om het jaar ruzie zoeken.
ga jij 2 x per jaar ? ik welquote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ene jaar elke 5,75 maanden naar de tandarts, het jaar erop zonder randverzekering elke 6,25 maanden. Dan ga je 3 keer als je een verzekering hebt en één keer als je onverzekerd bent.
Ijskoffie vind ik dan weer lekkerder, vooral met het warme weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:41 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
ik leerde het meteen drinken zonder wat er in, pure zwarte koffie, heeeerlijk
dat heb ik nooit gedronkenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ijskoffie vind ik dan weer lekkerder, vooral met het warme weer.
4 keer per twee jaar dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
ga jij 2 x per jaar ? ik wel
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ijskoffie vind ik dan weer lekkerder, vooral met het warme weer.
Zie hier een hogeschoolvoorbeeld van hoe ziektekosten uit de pas lopen!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ene jaar elke 5,75 maanden naar de tandarts, het jaar erop zonder randverzekering elke 6,25 maanden. Dan ga je 3 keer als je een verzekering hebt en één keer als je onverzekerd bent.
Er zijn ook al modellen die 75 km/u kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zie wel eens zo'n pedelec voorbij komen hier, die gaan wel erg hard
Er wordt gewoon winst gemaakt op aanvullende verzekeringenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie hier een hogeschoolvoorbeeld van hoe ziektekosten uit de pas lopen!!!!
Daarom is het ook een hogeschoolvoorbeeld in plaats van een universiteitvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er wordt gewoon winst gemaakt op aanvullende verzekeringen.
Goed punt. Het verschil tussen het antwoord van een scholier of een student. Of leerkracht en professor.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom is het ook een hogeschoolvoorbeeld in plaats van een universiteitvoorbeeld.
Jammer dat dat géén gezegde of spreekwoord is. Dus telt niet mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 20:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom is het ook een hogeschoolvoorbeeld in plaats van een universiteitvoorbeeld.
De arbeidsomstanigheden zijn erg slecht en er is veel sprake van schijnconstructies. Een ongezonde markt.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nationalisatie lijkt mij een erg slecht plan. De huidige situatie op de markt voor het vervoeren van pakketten is prima.
De postmarkt is hier te klein voor. Ik ben in beginsel voor een vrije markt, maar dan moeten daar wel de juiste omstandigheden voor zijn. Anders krijg je mono- en oliogopolieen. Ik heb liever dat die in staatshanden zijn, zodat de burger nog enigszins indirect invloed kan uitoefenen.quote:De postmarkt zou ook juist geliberaliseerd moeten worden, zodat de prijsvorming en andere marktomstandigheden vrij tot stand kunnen komen.
Met dat soort dingen wil je niet echt gaan experimenteren.quote:Ook regels voor wat betreft rouwpost enzo kunnen naar mijn idee prima losgelaten worden.
Tja, het punt is een beetje dat het onrendabel is die snelle service op het platteland aan te bieden. Dus in de praktijk ziet dat er anders uit. Bij postbezorging heb je altijd onrendabele gebieden die je moet subsidieren om vertrouwen in het systeem te houden.quote:Als men een snelle service wenst kan men daar gewoon voor betalen.
goe gedaanquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag toevallig nog naar de tandarts geweest voor controle. Uiteraard geen gaatjes.
En dat van Feyenoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:58 schreef remlof het volgende:
Tot zover het Europese avontuur van Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |