abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 15 augustus 2018 @ 20:44:56 #1
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181212934
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:

Races voor governor:

Deze kaarten zijn van 9 augustus 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
  Overall beste user 2022 woensdag 15 augustus 2018 @ 21:13:18 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181213932
Trump begint nu getuigen onder druk te zetten. Dit deed hui uiteraard zonder overleg met zijn DNI.

(NOTE5) People do not yet realize—but soon will—that Trump has just made as big a mistake as he made in firing Comey. You *cannot* threaten the job of a witness against you in a federal investigation and SAY ON TWITTER that your reason is that he will offer testimony against you.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:14:41 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181213977
Serieus? Wat een motivatie uit de mond van die man...
https://www.nu.nl/buitenl(...)ijke-informatie.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:21:19 #4
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181214214
Het liefst verschafte hij zich zo’n positie als Erdogan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181214749
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
En is trump nu slimmer dan ik dacht, wij dachten.
Of zit er iemand in het wh achter, die deze operatie doorziet :X
pi_181215171
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
:Y Erg hypocriet :')

quote:
And in all of this, Trump really doesn't have a leg to stand on. For months during the 2016 campaign, Michael Flynn was one of his lead surrogates, even leading a chant of "Lock her up" during the Republican National Convention. If it was wrong to be political while having a security clearance, Trump sure didn't seem to speak up about Flynn or ask him to tone it down. In fact, he hired Flynn despite the White House knowing that Flynn was under investigation for secretly working as a paid lobbyist for Turkey. So Flynn was allegedly "monetizing" and "politicizing" his past position, and Trump's impulse was to promote him rather than punish him.

But that's also the point. Trump isn't concerned about people making political statements; he's worried about them making the wrong ones. Most of the people on this list aren't partisans. They present problems precisely because they're mostly not, and yet they're still taking the highly unusual steps of speaking out. So the White House must make them into political actors. That's what Monday's spectacle was about.

WP
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:54:45 #7
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181215334
quote:
Last month, House Speaker Paul D. Ryan (R-Wis.) had downplayed Trump’s threat to revoke the officials’ security clearances, telling reporters at the Capitol, “I think he’s trolling people, honestly.”

https://www.washingtonpos(...)m_term=.41c9d8058e2f
Nu moet Ryan weer een ander slap excuus vinden.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:15:31 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181217546
kaitlancollins twitterde op woensdag 15-08-2018 om 21:40:35 The date on President Trump's statement about revoking John Brennan's security clearance? July 26. Three weeks ago. I guess it's just a coincidence that the White House decided to announce this as they struggle to deal with the fallout from Omarosa's book. reageer retweet
Old, maar nog niet publiek, news dus. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 15-08-2018 23:30:24 ]
pi_181218057
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
kaitlancollins twitterde op woensdag 15-08-2018 om 21:40:35 The date on President Trump's statement about revoking John Brennan's security clearance? July 26. Three weeks ago. I guess it's just a coincidence that the White House decided to announce this as they struggle to deal with the fallout from Omarosa's book. [ afbeelding ] reageer retweet
Old, maar nog niet publiek, news dus. :{w
Zelfs Brennan wist er nog niet van :{w

kylegriffin1 twitterde op woensdag 15-08-2018 om 23:05:09 John Brennan tells @DeadlineWH that he found out that Trump revoked his security clearance when someone alerted him to Sarah Sanders's briefing and he turned on his television to watch; says he hasn't heard from any Trump officials yet. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:37:59 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181218089
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zelfs Brennan wist er nog niet van :{w

kylegriffin1 twitterde op woensdag 15-08-2018 om 23:05:09 John Brennan tells @DeadlineWH that he found out that Trump revoked his security clearance when someone alerted him to Sarah Sanders's briefing and he turned on his television to watch; says he hasn't heard from any Trump officials yet. reageer retweet
Die had het vast uitgevonden als hij had getracht geheime informatie in te zien. :{w

Anyway, wel interessant hoe dat dan werkt. Dagtekening 26 juni, maar wie krijgt dat dan te weten? Hoe wordt het beleid? Waarom is niet alles publiek? Wat is er nog meer?
pi_181218485
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Die had het vast uitgevonden als hij had getracht geheime informatie in te zien. :{w

Anyway, wel interessant hoe dat dan werkt. Dagtekening 26 juni, maar wie krijgt dat dan te weten? Hoe wordt het beleid? Waarom is niet alles publiek? Wat is er nog meer?
Tja ik vraag me nu ook af of dit met opzet niet bekend is gemaakt? Ook Dan Coats wist van niets en blijkbaar hebben ze in een andere verklaring die datum weggelaten

kylegriffin1 twitterde op woensdag 15-08-2018 om 23:30:25 An official familiar with the decision confirmed to NBC News that Director of National Intelligence Dan Coats was not informed prior to the announcement to revoke John Brennan's security clearance. https://t.co/AXPfy5ogmm reageer retweet
kaitlancollins twitterde op woensdag 15-08-2018 om 21:52:14 The White House has now issued a second statement that doesn't include this date. https://t.co/dpNsUUo0Y8 reageer retweet
pi_181218517
Brennan is afleiding, moet je niet intrappen.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:12:23 #13
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181218856
Best interessante inkijk in het huwelijk van de Conways, waar ze denk ik verre van het enige koppel zijn die diametraal tegenover elkaar staan wat dit betreft ... alleen doorgaans andersom.

quote:
She works for Trump. He can’t stand him. This is life with Kellyanne and George Conway. (Washington Post)

Kellyanne Conway is in her living room, showing me an enormous painting of Audrey Hepburn wearing a peacock on her head, but her husband, George, really wants us to come into his office and look at a photograph of the moment everything changed.

It’s a picture he took on election night 2016: Donald Trump is reaching for the first draft of his acceptance speech, just as victory seemed imminent. Back then, George was such an ardent supporter of the president, and so proud of his wife for her historic role as campaign manager, that he wept for joy.

“That photo was from before you cried,” Kellyanne says

“Now I cry for other reasons,” George mutters.

Kellyanne pretends to ignore that comment, something she’s been doing a lot of lately.

“You gotta see this picture,” George, 54, says. “You should like this, it’s your boss.”

“He’s not just my boss,” Kellyanne, 51, says. “He’s our president.”

“Yeah,” George says, walking out of the room. “We’ll see how long that lasts.”

Here at the Conways’, it’s a house divided. She is Trump’s loyal adviser, the woman who carried him over the finish line to the White House. He is one of the president’s most notable conservative critics and wishes he had never introduced his wife to Trump in the first place.

SPOILER
pi_181219080
RVAwonk twitterde op woensdag 15-08-2018 om 20:44:12 BREAKING: Sarah Sanders says Trump admin is also reviewing the possibility of revoking security clearances of James Clapper, James Comey, Michael Hayden, Sally Yates, Susan Rice, Peter Strzok, Bruce Ohr, Andrew McCabe, & Lisa Page.This is sick. And will harm national security. reageer retweet
Iedereen is corrupt, behalve Donnie.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 00:33:04 #15
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181219334
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
RVAwonk twitterde op woensdag 15-08-2018 om 20:44:12 BREAKING: Sarah Sanders says Trump admin is also reviewing the possibility of revoking security clearances of James Clapper, James Comey, Michael Hayden, Sally Yates, Susan Rice, Peter Strzok, Bruce Ohr, Andrew McCabe, & Lisa Page.This is sick. And will harm national security. reageer retweet
Je weet dat het onzin is, want bv Comey had klaarblijkelijk al lang geen clearance meer. https://slate.com/news-an(...)at-doesnt-exist.html
  Overall beste user 2022 donderdag 16 augustus 2018 @ 06:13:25 #16
3928 Ulx
pi_181221717
Trump heeft nu de ene na de andere meltdown. Hij valt helemaal uit elkaar. The mask of sanity is coming off.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 06:57:26 #17
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181221888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zal wel toeval zijn dat het allemaal mensen zijn met kritiek op Trump. Er moet een 4D reden zijn.
Géén kloon van tvlxd!
pi_181222385
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je weet dat het onzin is, want bv Comey had klaarblijkelijk al lang geen clearance meer. https://slate.com/news-an(...)at-doesnt-exist.html
Dat mag ik hopen. Anders ben je wel heel incapabel: je ontslaat de FBI-directeur, maar trekt pas ruim een jaar later zijn securityclearance in 8)7
in a crowd you lose humanity
pi_181222430
Waarom bepalen de veiligheidsdiensten dat niet zelf dan als het zo schadelijk is voor de nationale veiligheid. Kan toch niet iemand zijn clearance terug te geven of zit Trump een hele dag een lijst te checken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181222603
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:17 schreef vipergts het volgende:
Waarom bepalen de veiligheidsdiensten dat niet zelf dan als het zo schadelijk is voor de nationale veiligheid. Kan toch niet iemand zijn clearance terug te geven of zit Trump een hele dag een lijst te checken.
Dit bedenkt trump niet.
Hier zit een kwade genius achter, die dit influistert irl of telefonisch.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 augustus 2018 @ 08:42:35 #21
3928 Ulx
pi_181222654
MichaelAvenatti twitterde op donderdag 16-08-2018 om 08:18:33 There are approx 56 Guatemalan children in Houston and McAllen (in custody) who were separated from their parents at the border. We are working on gaining their release to me so that I can fly them home ASAP to their parents. This mess needs to be cleaned-up NOW. #Basta reageer retweet
Het is echt een aanfluiting dat het regime Trump dit niet zelf kan.
pi_181222674
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dit bedenkt trump niet.
:') . Nee hoor. Trump is gewoon een kinderachtige vent die er zojuist achter is gekomen dat iemand nog een clearance had, die hij vervolgens zo snel mogelijk intrekt omdat hij nog een rekening open had staan met die persoon.

Toen dacht hij 'wacht eens, ik heb aan nog meer mensen een hekel!' en nu wil hij daar hetzelfde gaan doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 augustus 2018 @ 08:47:31 #23
3928 Ulx
pi_181222703
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dit bedenkt trump niet.
Dit is gewoon typisch Trump. De POTUS die niet tegen kritiek kan en dus maar mensen gaat intimideren en ontslaan en treiteren.
  Overall beste user 2022 donderdag 16 augustus 2018 @ 08:49:27 #24
3928 Ulx
pi_181222724
Trump Revokes Ex-CIA Director John Brennan’s Security Clearance

Trump zelf geeft al aan dat het is wegens de Russia-probe. Schoolvoorbeeldje van machtsmisbruik en obstructie.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:26:03 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_181223140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 00:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Best interessante inkijk in het huwelijk van de Conways, waar ze denk ik verre van het enige koppel zijn die diametraal tegenover elkaar staan wat dit betreft ... alleen doorgaans andersom.

[..]

Leuk stuk!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')