SPOILER: ZOM-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2018 12:54:16 ]
Nee. Komt zo wel goed, denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:13 schreef I. het volgende:
Weet alleen niet of het nu wel goedkomt met deze reeks, of dat die ook hernoemd moet worden ofzo.
Topicreeks: [ONZ-SC]
krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hij is jaaaaaren in een relatie, dus die toon is standaard
Kan best intens zijn toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hij is jaaaaaren in een relatie, dus die toon is standaard
Ja, kan best iddquote:
Dus jij houdt wel van openquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja alleen klapt ze op aanraden van mij niet constant dicht.
altijd eerlijk en transparantquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:54 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ja, kan best idd
[..]
Dus jij houdt wel van open
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
altijd eerlijk en transparant
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:56 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Transparant. Zonder die rol.
De onderste tekst hoeft niet bloederig. Kan ook in zwart
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Mij lukt alles
Ik vind het wel mooi zo. Het moet ook weer niet teveel op ketchup lijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds donker. wat vind jij?
Deze vind ik goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi zo. Het moet ook weer niet teveel op ketchup lijken.
[ afbeelding ]
Ja klopt. Vond donkerdonkerrood wel prima eigenlijk. Maar ach. Het was haar idee hé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja die is nice. Maar hexxie is kritisch
Nieuw thema, nieuwe mogelijkhedenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het veranderd naar zombie? Zo doods is het niet meer toch?
Is al een tijdje de onofficiële titel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het veranderd naar zombie? Zo doods is het niet meer toch?
Topicpointer al gezien?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is al een tijdje de onofficiële titel.
quote:
Flippiee rulesquote:Disclaimer: zombie aanvallen worden niet uitgesloten derhalve zijn wij niet verantwoordelijk voor verwondingen, bleke huid, zin in hersenen en als je voortaan ook bij de horde hoort
Mijn huid begint wel al wat bleekjes te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Past bij het thema ook.
Heb jij al symptomen?
Pics van je verwondingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Past bij het thema ook.
Heb jij al symptomen?
Pas maar op! Ik zou weg rennen als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn huid begint wel al wat bleekjes te worden
Ik heb mijn pic al in de OP gezet. Ik heb hier al zo lang rondgewaard...quote:
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik dacht al: Hoe bedoel je Pinkie
Die hersens wil ik wel etenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:40 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb mijn pic al in de OP gezet. Ik heb hier al zo lang rondgewaard...
Zo zie ik er nu uit
Waar moet ik dan heen rennen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Pas maar op! Ik zou weg rennen als ik jou was
Alleen van dolfijnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:43 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat mag....
Eet jij hersenen van vissen en dieren?
Af en toe haal ik UTO SC en ZOM SC door elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow, als zombie. Haha!
(maar het is hier niet meer vroeg)
Dan is er iets mis met je hersenen, want ze lijken totaal niet op elkaar...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Af en toe haal ik UTO SC en ZOM SC door elkaar
Nee, hier is het veel leukerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je hersenen, want ze lijken totaal niet op elkaar...
Mag ik ook rondjes fietsen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zombies rennen altijd rondjes, dus daar hoef je niet over na te denken!
shit, net nog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:47 schreef devzero het volgende:
Niet dat ik ooit in UTO SC heb gepost
Even vol spammen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:49 schreef Hexxenbiest het volgende:
De F&L SC is al anderhalve jaar open op hetzelfde topic...
ZO lastig is het niet om beetje rond te trappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig hoor, fietsen zonder hersens
Watertrappen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ZO lastig is het niet om beetje rond te trappen
Dat ziet er daar dan zo gek uitquote:
Volgens mij hebben zombies nog wel hersensquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig hoor, fietsen zonder hersens
Oh, een topic voor mij bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat ziet er daar dan zo gek uit
Tussen al die serieuze oudere mannen kom ik daar dollig doen....
Dit gaat de grap natuurlijk breken, maar ik moet zeggen dat ik het niet snapquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, een topic voor mij bedoel je?
utopia sc is een leegloopquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar heb je me gesleept, Markie!
Zit hij je ook naar andere topics te lokken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar heb je me gesleept, Markie!
Die gaat binnenkort toch sluiten?quote:
Anarchy!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Er is hier geen politie, dus alles mag
Ja, geef je hem een tik voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit hij je ook naar andere topics te lokken?
gaat nog wel even doorquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort toch sluiten?
Ik zie dat Dev daar heeft gepost! Haha! Nu kan hij nooit meer zeggen dat hij daar nooit heeft gepost
Enige juiste manier van levenquote:
Een lok post. Maar goed, ik heb toch al geen principes meer sinds ik op Fok! zit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort toch sluiten?
Ik zie dat Dev daar heeft gepost! Haha! Nu kan hij nooit meer zeggen dat hij daar nooit heeft gepost
Ik zal zijn oor er afbijten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:05 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ja, geef je hem een tik voor mij![]()
Boos, welnee. Hoe kan ik nou boos zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:33 schreef De_Nater het volgende:
Goedenavond! Was je vanochtend een beetje boos of viel het mee?
Omdat ik lekker actief was met nachtbaggerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boos, welnee. Hoe kan ik nou boos zijn?
Vond je mijn sluitposts niet leuk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat ik lekker actief was met nachtbagger
Ik vond ze prachtig. Je hebt er wel 2 gemist: die van langste dag en die van Sint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vond je mijn sluitposts niet leuk?Ik een beetje moeite doen.
Kudosquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vond je mijn sluitposts niet leuk?Ik een beetje moeite doen.
(ga ze niet allemaal quoten hoor)quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:43 schreef Flippiee het volgende:
De kerstman houd je in de gaten, TS [ afbeelding ]
Dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Kudos
[..]
(ga ze niet allemaal quoten hoor)
Denken dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik vond ze prachtig. Je hebt er wel 2 gemist: die van langste dag en die van Sint.
Ze zijn niet dichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorMaar dank!
[..]
Denken dat ik dat gemist heb
Challenge accepted?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je maar slechtere topics maken. Eigen schuld dikke bult
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero voelt de schijnwerper op zich worden gericht
Hoe is het?quote:
Waarom vroeg?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe is het?
Hier wel lekker. Beetje gewerkt en gesport vandaag. Alleen wel weer vroeg naar bed vandaag
En wat is vroeg? 21:00 of 1:00?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe is het?
Hier wel lekker. Beetje gewerkt en gesport vandaag. Alleen wel weer vroeg naar bed vandaag
Ja, dat is dan weer minder fraaiquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij staat anders ook behoorlijk vroeg op
Wat een tijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
4.45 de wekker weer. Dus wat devzero zegt, rond 21.00 zoiets.
quote:
Gelukkig werk ik de week erop van 14.30 tot 23.30 dus dan kan ik wel bijslapen gelukkigquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg inderdaad, vooral die wekker
En dan hier zitten toch 4:00quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig werk ik de week erop van 14.30 tot 23.30 dus dan kan ik wel bijslapen gelukkig
Me and Mrs Jones https://g.co/kgs/9YFxfKquote:
Is dat wel zombie approved?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Me and Mrs Jones https://g.co/kgs/9YFxfK
Nice! Kun je ook van mij doen?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 08:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben jij wel zombie approved?
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 08:54 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nice! Kun je ook van mij doen?
Ja, dat is bij zombies wel vaker een dingetjequote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:07 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik zie er wel minder mooi uit, he?
Maar ja, zombies zien er ook nooit mooi uit. Thanks!
Gelukkig zien ze er allemaal zo uit. Niemand hoeft zich lelijk te voelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat is bij zombies wel vaker een dingetje
Ik vind de mijne maar lastig te zombify-enquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:18 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Gelukkig zien ze er allemaal zo uit. Niemand hoeft zich lelijk te voelen.
Die is al groen van zichzelf. Alleen nog de ogen en het streepje bloed laten kwijlenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind de mijne maar lastig te zombify-en
Hehe zoiets danquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:23 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Die is al groen van zichzelf. Alleen nog de ogen en het streepje bloed laten kwijlen
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:30 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat ziet er helemaal niet eng uit
Klopt, zo al iets beter?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:30 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat ziet er helemaal niet eng uit
Daar zou ik ook niet gek van staan te kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:50 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Haagsie te royaal was met de lippenstift van zijn vriendin
Hahaha!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet gek van staan te kijken
Als je al werktquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
En met mn webbased nepphotoshop is t lastig werken merk ik
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 08:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben jij wel zombie approved?
[ afbeelding ]
Ziet er smakelijk uitquote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:07 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik zie er wel minder mooi uit, he?
Maar ja, zombies zien er ook nooit mooi uit. Thanks!
Nu kan mijn dag niet meer stuk wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uitvoor een zombie that is
Daar gaan we voorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Nu kan mijn dag niet meer stuk worden
JAWELquote:
Na?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
JAWEL
is toch mooi nummertje dev
moet je opzetten na je date volgende keer![]()
Genus ipsum Flip.
Puntjesquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al puntjes gehaald?
Oh wacht
Hier zijn alleen hersens te halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al puntjes gehaald?
Oh wacht
Toch eens luisteren danquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:42 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wanneer je weer alleen bent en ligt te dagdromen.
Het is langzaam ketsenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
PuntjesKnalharde sex is waar we hier aan doen.
Oh wacht
quote:Well, it's time for us to be leaving
It hurts so much, it hurts so much inside
Now she'll go her way and I'll go mine
Tomorrow we'll meet
The same place, the same time
heb je niet nodig joh in een maatschappij als dezequote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:42 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hier zijn alleen hersens te halen.
Dat zou juist een blok aan je been kunnen zijn, idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je niet nodig joh in een maatschappij als deze
Ach, het gaat over overspel, toch niet een spel wat ik wil spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:49 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Bekijk het op de heldere wijze: Morgen weer.
Naatje wordt onzeker?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had je reactie in FOT gemist Hexx, volgens mij, maar hoe keek je naar me en hoe kijk je nu naar me?
mooi nummer hoorquote:
hoi zombiequote:
Dan zit ik hier goed toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoi zombie
Հարգանքներով Flip.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:
mummies zijn trouwens cooler dan zombies
Ar cieņu Flip.
Ow. Ik heb de hele tekst niet gelezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, het gaat over overspel, toch niet een spel wat ik wil spelen
Ik dacht dat je ouder wasquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had je reactie in FOT gemist Hexx, volgens mij, maar hoe keek je naar me en hoe kijk je nu naar me?
scary shitquote:
quote:
Als je Schaken zet, echt met hand op mijn toetsenbord, ik post niet in deze SC totdat er een nieuw deel is dat niet Schaken heet.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
Haags wordt geil van schaken en gebruikt de schaakstukken als buttplug
mummies zijn misschien slimmer, maar erg ouderwets gekleed hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:
mummies zijn trouwens cooler dan zombies
Ar cieņu Flip.
eerste 3 regelsquote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:53 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow. Ik heb de hele tekst niet gelezen.
Telt hij hoeveel stukken hij er vandaag in krijgt?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
Haags wordt geil van schaken en gebruikt de schaakstukken als buttplug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |