Ik heb mijn pic al in de OP gezet. Ik heb hier al zo lang rondgewaard...quote:
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:38 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik dacht al: Hoe bedoel je Pinkie
Die hersens wil ik wel etenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:40 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik heb mijn pic al in de OP gezet. Ik heb hier al zo lang rondgewaard...
Zo zie ik er nu uit
Waar moet ik dan heen rennen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Pas maar op! Ik zou weg rennen als ik jou was
Alleen van dolfijnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:43 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat mag....
Eet jij hersenen van vissen en dieren?
Af en toe haal ik UTO SC en ZOM SC door elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ow, als zombie. Haha!
(maar het is hier niet meer vroeg)
Dan is er iets mis met je hersenen, want ze lijken totaal niet op elkaar...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Af en toe haal ik UTO SC en ZOM SC door elkaar
Nee, hier is het veel leukerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met je hersenen, want ze lijken totaal niet op elkaar...
Mag ik ook rondjes fietsen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zombies rennen altijd rondjes, dus daar hoef je niet over na te denken!
shit, net nog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:47 schreef devzero het volgende:
Niet dat ik ooit in UTO SC heb gepost
Even vol spammen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:49 schreef Hexxenbiest het volgende:
De F&L SC is al anderhalve jaar open op hetzelfde topic...
ZO lastig is het niet om beetje rond te trappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig hoor, fietsen zonder hersens
Watertrappen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ZO lastig is het niet om beetje rond te trappen
Dat ziet er daar dan zo gek uitquote:
Volgens mij hebben zombies nog wel hersensquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig hoor, fietsen zonder hersens
Oh, een topic voor mij bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat ziet er daar dan zo gek uit
Tussen al die serieuze oudere mannen kom ik daar dollig doen....
Dit gaat de grap natuurlijk breken, maar ik moet zeggen dat ik het niet snapquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, een topic voor mij bedoel je?
utopia sc is een leegloopquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar heb je me gesleept, Markie!
Zit hij je ook naar andere topics te lokken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Waar heb je me gesleept, Markie!
Die gaat binnenkort toch sluiten?quote:
Anarchy!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:59 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Er is hier geen politie, dus alles mag
Ja, geef je hem een tik voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit hij je ook naar andere topics te lokken?
gaat nog wel even doorquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort toch sluiten?
Ik zie dat Dev daar heeft gepost! Haha! Nu kan hij nooit meer zeggen dat hij daar nooit heeft gepost
Enige juiste manier van levenquote:
Een lok post. Maar goed, ik heb toch al geen principes meer sinds ik op Fok! zit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort toch sluiten?
Ik zie dat Dev daar heeft gepost! Haha! Nu kan hij nooit meer zeggen dat hij daar nooit heeft gepost
Ik zal zijn oor er afbijten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:05 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ja, geef je hem een tik voor mij![]()
Boos, welnee. Hoe kan ik nou boos zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:33 schreef De_Nater het volgende:
Goedenavond! Was je vanochtend een beetje boos of viel het mee?
Omdat ik lekker actief was met nachtbaggerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boos, welnee. Hoe kan ik nou boos zijn?
Vond je mijn sluitposts niet leuk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat ik lekker actief was met nachtbagger
Ik vond ze prachtig. Je hebt er wel 2 gemist: die van langste dag en die van Sint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vond je mijn sluitposts niet leuk?Ik een beetje moeite doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |