quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Mij lukt alles
Ik vind het wel mooi zo. Het moet ook weer niet teveel op ketchup lijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:10 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds donker. wat vind jij?
Deze vind ik goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi zo. Het moet ook weer niet teveel op ketchup lijken.
[ afbeelding ]
Ja klopt. Vond donkerdonkerrood wel prima eigenlijk. Maar ach. Het was haar idee hé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja die is nice. Maar hexxie is kritisch
Nieuw thema, nieuwe mogelijkhedenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het veranderd naar zombie? Zo doods is het niet meer toch?
Is al een tijdje de onofficiėle titel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het veranderd naar zombie? Zo doods is het niet meer toch?
Topicpointer al gezien?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is al een tijdje de onofficiėle titel.
quote:
Flippiee rulesquote:Disclaimer: zombie aanvallen worden niet uitgesloten derhalve zijn wij niet verantwoordelijk voor verwondingen, bleke huid, zin in hersenen en als je voortaan ook bij de horde hoort
Mijn huid begint wel al wat bleekjes te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Past bij het thema ook.
Heb jij al symptomen?
Pics van je verwondingenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:37 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Past bij het thema ook.
Heb jij al symptomen?
Pas maar op! Ik zou weg rennen als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn huid begint wel al wat bleekjes te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |