abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181090904


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181091258
Vita herkenbaar hoor! Ik ben een voorjaar/najaar mens. Betere temperaturen, regendagje vind ik heerlijk vooral als ik vrij ben.
Hoge temperatuur krijg ik hoofdpijn van, voel me een opgeblazen walvis omdat je vocht vast houd etc
pi_181091354
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:28 schreef Goitske het volgende:
Vita herkenbaar hoor! Ik ben een voorjaar/najaar mens. Betere temperaturen, regendagje vind ik heerlijk vooral als ik vrij ben.
Hoge temperatuur krijg ik hoofdpijn van, voel me een opgeblazen walvis omdat je vocht vast houd etc
Dat dus! Drie seizoenen vind ik lekker! Alleen de zomer niet ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181091797
Ik vind elk seizoen fijn. Zomers terasjes en s avonds buiten eten en barbecuen. In de herfst heerlijke regenbuien, lekkere geuren en prachtige kleuren. In de winter kaarsjes aan en lekker knuffelen onder een deken met rode wijn, en O+ sneeuw O+. En in de lente de eerste zonnestralen, de opkomende kleuren en de heerlijke verfrissende wandelingen. Alles is even mooi, ik kan niet kiezen.

Ok toch wel, sneeuw wint. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181091844
Ik krijg er al helemaal kriebels van als ik denk aan komende winter. Afgelopen winter heb ik met slapende baby op mijn buik en voor het raam heerlijk sneeuw kunnen kijken. Maar hem straks laten kennismaken met sneeuw en wandelen en sleeën en alles, dat lijkt me echt zoveel toffer nog. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181091849
Is het al bijna kerst? O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181091896
Kerst O+ Ik verheug me erop!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181096409
Goedemorgen deze mooie morgen!

wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181096507
Goedemorgen :W
Hier al vanaf 4 uur wakker (met slaapmeds).
Drukke dag vandaag:



En na het museum terrasje pakken/uit eten en gezellig bijkletsen :)
Dus wordt wel een leuke dag, maar hoop dat ik het een beetje volhoud.
pi_181096512
Klinkt als een leuke dag Hestia! Naar wel museum ga je?

Hier komt er een vriendin die blijft logeren. Tot die tijd knutselen en huishouden :)
Hier helemaal niet geslapen, geen flauw idee waarom :O
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181096519
God ik lees het nu, lama
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181096527
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 06:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klinkt als een leuke dag Hestia! Naar wel museum ga je?

Hier komt er een vriendin die blijft logeren. Tot die tijd knutselen en huishouden :)
Hier helemaal niet geslapen, geen flauw idee waarom :O
Haha je kunt wel merken dat je niet geslapen hebt ;) Gezellig dat die vriendin blijft logeren. Gaan jullie nog wat bijzonders doen?
Succes met het huishouden en knutselen tot die tijd ^O^
pi_181096533
Nee, gewoon lekker haken en series kijken. Kletsen :) Gewoon lekker een meidenavond.
Dank je wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181096538
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 06:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, gewoon lekker haken en series kijken. Kletsen :) Gewoon lekker een meidenavond.
Dank je wel
Dat zijn juist de fijne weekenden. Ik blijf ook wel eens bij Jessica slapen en dan zitten we (Jessica/haar vriend/ik) ook gewoon lekker in ons eigen boek te lezen terwijl de kat bij iedereen om aandacht kunt vragen. Juist goed als je ook gewoon dit soort dingen samen kunt doen, het hoeft niet altijd spectaculair. Juist die kleine dingen zijn zo fijn O+
pi_181096585
Het begint ergens op de lijken



quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 06:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat zijn juist de fijne weekenden. Ik blijf ook wel eens bij Jessica slapen en dan zitten we (Jessica/haar vriend/ik) ook gewoon lekker in ons eigen boek te lezen terwijl de kat bij iedereen om aandacht kunt vragen. Juist goed als je ook gewoon dit soort dingen samen kunt doen, het hoeft niet altijd spectaculair. Juist die kleine dingen zijn zo fijn O+
Dat is inderdaad zo! Helemaal mee eens
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181096671
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 06:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, gewoon lekker haken en series kijken. Kletsen :) Gewoon lekker een meidenavond.
Dank je wel
Grappig. Dat zijn nou precies mijn plannen. :o Alleen ga ik incl kind naar die vriendin dus zal er van haken vast niet zoveel komen. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:11:33 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181096884
Goodmorning O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:17:38 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181096940
Ik heb een aantal populaire CRE-topics centraal gezet. Lijkt me dat ze dan een stuk makkelijker te vinden zijn.

Laat maar weten wanneer je een topic mist.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181097180
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een aantal populaire CRE-topics centraal gezet. Lijkt me dat ze dan een stuk makkelijker te vinden zijn.

Laat maar weten wanneer je een topic mist.
Top ^O^
Ik zou het zelf wel fijn vinden als Handletteren en Diamant schilderen ook centraal gaan. Bij Diamant schilderen hebben we al meerdere topics, maar staat er geen deel in de naam.
pi_181097211
Quote ipv edit
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:45:53 #21
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181097217
Als er nog mensen zijn die willen meedoen met de swap, laat het dan weten. Volgend weekend ga ik koppelen.

CRE / Creatieve Mini-Swap
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:47:27 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181097238
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:41 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Top ^O^
Ik zou het zelf wel fijn vinden als Handletteren en Diamant schilderen ook centraal gaan. Bij Diamant schilderen hebben we al meerdere topics, maar staat er geen deel in de naam.
^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181097984
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 08:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

^O^.
Thnx ^O^
pi_181098495
Goedemorgen :W

Vandaag bier brouwen en vanavond naar een verjaardag
pi_181098748
Ojee, hoor net dat m'n zusje vanavond komt blijven logeren.
Heb alvast de waarschuwing uitgedaan dat er een brommer in m'n woonkamer staat en dat dat een andere is (bijna niemand weet voor zover ik weet dat ik deze brommer heb, wegens gezeur anders).
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181099048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:15 schreef dedodo het volgende:
Ojee, hoor net dat m'n zusje vanavond komt blijven logeren.
Heb alvast de waarschuwing uitgedaan dat er een brommer in m'n woonkamer staat en dat dat een andere is (bijna niemand weet voor zover ik weet dat ik deze brommer heb, wegens gezeur anders).
Wel gezellig?

Ik hou nooit zo van last minute plannen :D
pi_181099463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:15 schreef dedodo het volgende:
Ojee, hoor net dat m'n zusje vanavond komt blijven logeren.
Heb alvast de waarschuwing uitgedaan dat er een brommer in m'n woonkamer staat en dat dat een andere is (bijna niemand weet voor zover ik weet dat ik deze brommer heb, wegens gezeur anders).
Die zus waar een vriendin van mij de ex van is? Zo ja, doe haar de groeten van me :)

Veel plezier!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181099480
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:15 schreef dedodo het volgende:
Ojee, hoor net dat m'n zusje vanavond komt blijven logeren.
Heb alvast de waarschuwing uitgedaan dat er een brommer in m'n woonkamer staat en dat dat een andere is (bijna niemand weet voor zover ik weet dat ik deze brommer heb, wegens gezeur anders).
_O- brommer in de woonkamer *O*
pi_181101362
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel gezellig?

Ik hou nooit zo van last minute plannen :D
Dat gaan we merken. Ik ook niet, maar ja.. lievelingszusje.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die zus waar een vriendin van mij de ex van is? Zo ja, doe haar de groeten van me :)

Veel plezier!
Ja ;)
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 10:56 schreef Goitske het volgende:

[..]

_O- brommer in de woonkamer *O*
Ik doe dan wel handwerk, ik ben toch écht een man. :7 (Wat overigens een pijp ipv. sigaar moet zijn 8-) )
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181101420
En toen was onze brouwketel stuk :(
pi_181101664
Ik dacht slim te zijn:


Dat werkt dus niet zo.

Wat is er kapot aan de ketel?
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181102013
Het is een elektrische ketel en nu wordt ie niet meer warm
pi_181102039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:26 schreef Sarabi het volgende:
Het is een elektrische ketel en nu wordt ie niet meer warm
Zit er niet ergens een zekering? (Al gaan die er normaal niet vanzelf uit.)
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181102056
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:28 schreef dedodo het volgende:

[..]

Zit er niet ergens een zekering? (Al gaan die er normaal niet vanzelf uit.)
Morgen gaan we even goed kijken. Nu op het eerste oog niets te zien.
En we moeten nu verder met het spul in een gewone ketel op het vuur dus geen tijd om verder te kijken nu.
pi_181102118
Idd. Succes.

Ik krijg de zenuwen/stress van dat mn zusje vanavond komt.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:28:27 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181103388
Bluuuuh, ik moet mijn huis nog schoonmaken...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181103605
Man wil naar de Julianatoren ik wil eigenlijk niks maar moet ook nog de was opruimen... Beetje achterstand enzo
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:38:47 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181103618
Nou, stuur hem naar Julianatoren. Heb jij een middag voor jezelf :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181104092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:28 schreef Samzz het volgende:
Bluuuuh, ik moet mijn huis nog schoonmaken...
Net klaar mee *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181104196
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:38 schreef Samzz het volgende:
Nou, stuur hem naar Julianatoren. Heb jij een middag voor jezelf :P.
hij is idd met de kinderen op stap en ik zal ff snel de was in de kasten gooien en dan relaxen twijfel nog of ik koekjes ga bakken
pi_181104316
Over een uur is mijn logé er :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181104687
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 14:28 schreef Samzz het volgende:
Bluuuuh, ik moet mijn huis nog schoonmaken...
Ik heb aan mijn zusje alvast een waarschuwing uitgedaan. Maar ik ga nog wel even wat proberen, zodat zij ook normaal op de bank kan zitten en dergelijke.
En sinds mn digitale piano weg is (komt een echte), is puinhoop een understatement.

Ik heb begeleiding gehad, maar daar had ik 0,0 aan.

Hé, vind ik net kussenslopen, die had ik hier te drogen gelegd.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181104984
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:39 schreef dedodo het volgende:

[..]

Ik heb aan mijn zusje alvast een waarschuwing uitgedaan. Maar ik ga nog wel even wat proberen, zodat zij ook normaal op de bank kan zitten en dergelijke.
En sinds mn digitale piano weg is (komt een echte), is puinhoop een understatement.

Ik heb begeleiding gehad, maar daar had ik 0,0 aan.

Hé, vind ik net kussenslopen, die had ik hier te drogen gelegd.
huishouden op orde houden is ook lastig als je niet lekker in je vel zit.
Wat ik des tijds heb gedaan ik stond op tijd op. Was verplicht van mezelf tot lunchtijd het huis te doen en daarna mocht ik doen wat ik wilde.werkte voor mij wel.
Bij mij is wel opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd
pi_181105052
Dat herken ik wel. Ik overzie het momenteel heel slecht. Het is netjes nu, want logé, maar dat is vooral verplaatsen van rotzooi. Maar goed... komt wel weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181105056
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:03 schreef Goitske het volgende:

[..]

huishouden op orde houden is ook lastig als je niet lekker in je vel zit.
Wat ik des tijds heb gedaan ik stond op tijd op. Was verplicht van mezelf tot lunchtijd het huis te doen en daarna mocht ik doen wat ik wilde.werkte voor mij wel.
Bij mij is wel opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd
Ik houd niet van opgeruimd, maar er zijn wel grenzen.
Ik heb vaak gebrek aan puf of dan nu weer mijn rug. Dat zal nog wel even duren ben ik bang.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181105133
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:09 schreef dedodo het volgende:

[..]

Ik houd niet van opgeruimd, maar er zijn wel grenzen.
Ik heb vaak gebrek aan puf of dan nu weer mijn rug. Dat zal nog wel even duren ben ik bang.
opgeruimd betekend niet klinisch dood. Een huis is om in te leven en niet om geleefd door te worden. Ik ben zeker niet het OCD type _O-
Maar wel dat je kleren schoon zijn en in de kast hangen, de afwas niet wegloopt etc en dat je niet je nek breekt in huis
Bij ons ligt ook altijd wel wat, ik heb 2 kinderen nou die spelen lekker in huis dat is geen rommel
Ik zou ook echt wel netter kunnen zijn maar wil meer met mijn leven dan poetsen. Helaas moet ik het meer dan mij lief is
pi_181105147
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat herken ik wel. Ik overzie het momenteel heel slecht. Het is netjes nu, want logé, maar dat is vooral verplaatsen van rotzooi. Maar goed... komt wel weer
geen kasten open trekken dus _O-

Ik ben bezig met 4 manden was in de kasten leggen, bedden verschonen en heb beneden ook nog 2 manden staan om op te vouwen. Door de warmte en mijn schouder kon ik dat gewoon niet

Vannacht in elk geval een lekker schoon bed *O*
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:19:39 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181105170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 15:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Net klaar mee *O*
Ik heb alleen de bovenverdieping gedaan :{. Stofgezogen, kleden geklopt, bed opgemaakt, afgestoft en de kozijnen schoongemaakt, badkamer geschrobd en nu heb ik geen zin meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181105206
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:16 schreef Goitske het volgende:

[..]

opgeruimd betekend niet klinisch dood. Een huis is om in te leven en niet om geleefd door te worden. Ik ben zeker niet het OCD type _O-
Maar wel dat je kleren schoon zijn en in de kast hangen, de afwas niet wegloopt etc en dat je niet je nek breekt in huis
Bij ons ligt ook altijd wel wat, ik heb 2 kinderen nou die spelen lekker in huis dat is geen rommel
Ik zou ook echt wel netter kunnen zijn maar wil meer met mijn leven dan poetsen. Helaas moet ik het meer dan mij lief is
Nja daarom had ik wel begeleiding, maar de laatste paste niet samen.
Die ervoor wel, maar toen kwam dat wmo gezeik.
Ik kan gewoon niets opbergen op zo'n manier dat ik het terug kan vinden.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181105356
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:21 schreef dedodo het volgende:

[..]

Nja daarom had ik wel begeleiding, maar de laatste paste niet samen.
Die ervoor wel, maar toen kwam dat wmo gezeik.
Ik kan gewoon niets opbergen op zo'n manier dat ik het terug kan vinden.
schoonmaakster 1 a 2x per week tijdelijk een optie? Dat het voor jou overzichtelijk is de rest van de week? Als het veel is ga ik er ook tegenop zien
pi_181105392
Het huishouden.....daar ben ik zo slecht in.
Als iemand onverwachts langs komt durven ze nooit meer terug te komen volgens mij

Maarja er zijn belangrijkere dingen in het leven
pi_181105398
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:33 schreef Goitske het volgende:

[..]

schoonmaakster 1 a 2x per week tijdelijk een optie? Dat het voor jou overzichtelijk is de rest van de week? Als het veel is ga ik er ook tegenop zien
Dat is te duur. Ik wilde wat regelen via de gemeente met iemand die mij goed kent, maar heb ik afgezien, heb niet het vertrouwen dat diegene stelselmatig komt helpen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181105427
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:36 schreef dedodo het volgende:

[..]

Dat is te duur. Ik wilde wat regelen via de gemeente met iemand die mij goed kent, maar heb ik afgezien, heb niet het vertrouwen dat diegene stelselmatig komt helpen.
dat is jammer zeg!
pi_181105450
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Het huishouden.....daar ben ik zo slecht in.
Als iemand onverwachts langs komt durven ze nooit meer terug te komen volgens mij

Maarja er zijn belangrijkere dingen in het leven
laatst kwam mijn buuf aanwaaien dus ik zeg welkom in mijn bende. Begon ze te lachen
Ik was een kast aan het uitmesten echt hele huis was een bende :@

Zij zegt ook vind het zo lekker dat het bij jullie niet perfect aan kant is. Toen ik hier net woonde vond ze dat zo wennen dat het toen nog heel netjes was( ik ben in dezelfde straat verhuisd 2 jaar geleden is dus de buuf van m'n oude huis)
pi_181105477
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:40 schreef Goitske het volgende:

[..]

laatst kwam mijn buuf aanwaaien dus ik zeg welkom in mijn bende. Begon ze te lachen
Ik was een kast aan het uitmesten echt hele huis was een bende :@
Qua rotzooi valt het nog wel mee hier.
Want alles heeft wel een makkelijk plek om terug op te bergen.
En geen kinderen.

Maar de aanrecht is vaker vies dan schoon.
En er liggen ook wel vaak kattenharen ergens op de grond.
pi_181105534
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Qua rotzooi valt het nog wel mee hier.
Want alles heeft wel een makkelijk plek om terug op te bergen.
En geen kinderen.

Maar de aanrecht is vaker vies dan schoon.
En er liggen ook wel vaak kattenharen ergens op de grond.
nou so be it toch? Meestal valt mij de zooi bij een ander ook niet op.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:45:45 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181105554
Mij wel. Ik zie altijd meteen het stofje, de barst in de muur en de vetvlek.

Zo irritant :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181105579
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:44 schreef Goitske het volgende:

[..]

nou so be it toch? Meestal valt mij de zooi bij een ander ook niet op.
Nah het is vaak wel vrij duidelijk ;) maar dan nog vind ik het wel best hoor

En ik hou toch al niet van onverwachts bezoek
pi_181105642
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nah het is vaak wel vrij duidelijk ;) maar dan nog vind ik het wel best hoor

En ik hou toch al niet van onverwachts bezoek
ik vind dat op zich niet erg maar dan hebben ze dat ook te accepteren. Meestal bellen mensen wel want ik ben vaak niet thuis
pi_181105665
Nouja als ik eerlijk ben hou ik sowieso niet van bezoek hahaha
pi_181105766
Bruna had enkel permanente stiften.

Stomerij vond 25 euro wel een mooi bedrag voor mijn jas. Dat wordt water en brood voor mij.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181105856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 16:56 schreef dedodo het volgende:
Bruna had enkel permanente stiften.

Stomerij vond 25 euro wel een mooi bedrag voor mijn jas. Dat wordt water en brood voor mij.
Kan je niet een paar dagen bij familie of vrienden eten?
pi_181105933
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan je niet een paar dagen bij familie of vrienden eten?
Ik ben creatief, tover wel weer ergens geld vandaan (hoop ik).
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181106203
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 17:04 schreef dedodo het volgende:

[..]

Ik ben creatief, tover wel weer ergens geld vandaan (hoop ik).
-O-
pi_181107604
Ojee, ik moet straks wel een beetje vrolijk zijn voor mijn zusje.

En oja, moet nog ruimte maken.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181108626
Intussen wat anders gedaan. Soort synthesizer getest, werkend bevonden en op marktplaats gezet. Dan misschien toch weer caviaar op toast.

// Dat wordt weer caviaar, niet het hoogste bedrag, niet het laagste, maar wel over een uur ophalen.

[ Bericht 29% gewijzigd door dedodo op 11-08-2018 20:12:35 ]
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181112391
Ooh dat is fijn dat hij zo snel verkocht is!
pi_181116079
Na gisteren weer een allergische reactie te hebben gehad, heb ik toch maar besloten om een test te laten doen
Nogal een stap want ben in geen 10 jaar bij de huisarts geweest
Eens kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat, zo geen zin in
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 23:54:23 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181116638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:26 schreef Sarabi het volgende:
Na gisteren weer een allergische reactie te hebben gehad, heb ik toch maar besloten om een test te laten doen
Nogal een stap want ben in geen 10 jaar bij de huisarts geweest
Eens kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat, zo geen zin in
Je weet niet waar je allergisch voor bent :o?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181118461
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je weet niet waar je allergisch voor bent :o?
Nope, pas sinds kort last van
Mijn gok is (wal)noten en misschien wat fruit
pi_181121213
Goedenacht

Oh dat is vervelend Sarabi. Goed om het idd toch maar te laten onderzoeken. Sterkte ermee!

Dagje Den Haag was leuk! Literatuurmuseum was alleen heel anders en minder leuk dan we verwacht hadden. Juist in het Kinderboekenmuseum hebben we veel tijd doorgebracht met de kinderboeken uit onze jeugd zoeken.

Ook nog lekker een terrasje gepakt en heerlijk uit eten geweest bij Jamie's Italian :9
Dus was een geslaagde dag :D
pi_181121498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 23:26 schreef Sarabi het volgende:
Na gisteren weer een allergische reactie te hebben gehad, heb ik toch maar besloten om een test te laten doen
Nogal een stap want ben in geen 10 jaar bij de huisarts geweest
Eens kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat, zo geen zin in
mogelijk in eerste instantie bloedprikken of ze het daar uit kunnen halen.

Is het iets wat je eet? Of iets in de luchtwegen of iets met je huid

Ik ben ook allergisch maar weet ook niet waarvoor. Ook niet te testen aangezien ik intolerantie opbouw. Kan 10x goed gaan 11de x niet
Ik reageer met mijn huid
pi_181121546
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 00:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope, pas sinds kort last van
Mijn gok is (wal)noten en misschien wat fruit
dat is even bloed prikken. Dat kunnen ze uit je bloed halen
pi_181121586
Goedemorgen :* De logé is weg. Nu even rustig wakker worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181121610
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :* De logé is weg. Nu even rustig wakker worden
dat is op tijd
pi_181121618
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:14 schreef Goitske het volgende:

[..]

dat is op tijd
Ze wilde zelf zo snel weg ;) Ze had nog afspraken vandaag :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 08:34:53 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181121857
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 00:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope, pas sinds kort last van
Mijn gok is (wal)noten en misschien wat fruit
Oh dat lijkt me enorm kut :{.

Hopelijk kan de dokter je verder helpen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 12 augustus 2018 @ 08:36:10 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181121884
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 07:47 schreef Goitske het volgende:

[..]

mogelijk in eerste instantie bloedprikken of ze het daar uit kunnen halen.

Is het iets wat je eet? Of iets in de luchtwegen of iets met je huid

Ik ben ook allergisch maar weet ook niet waarvoor. Ook niet te testen aangezien ik intolerantie opbouw. Kan 10x goed gaan 11de x niet
Ik reageer met mijn huid
Oh dat is vervelend :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181121904
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 00:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope, pas sinds kort last van
Mijn gok is (wal)noten en misschien wat fruit
Dat is echt naar :{ *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181121914
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 07:47 schreef Goitske het volgende:

[..]

mogelijk in eerste instantie bloedprikken of ze het daar uit kunnen halen.

Is het iets wat je eet? Of iets in de luchtwegen of iets met je huid

Ik ben ook allergisch maar weet ook niet waarvoor. Ook niet te testen aangezien ik intolerantie opbouw. Kan 10x goed gaan 11de x niet
Ik reageer met mijn huid
:{ Allergieën zijn zo kut...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 08:46:48 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181122029
Ik heb ontzettend gave schoenen besteld :9. Rosé gouden hakken O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181122035
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ontzettend gave schoenen besteld :9. Rosé gouden hakken O+.
Pics of het bestaat niet ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 08:48:57 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181122064
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Pics of het bestaat niet ;)
Ja dat zal ik eens opzoeken :9.

Edit:



O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181122225
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat zal ik eens opzoeken :9.

Edit:

[ afbeelding ]

O+.
O+ Prachtig! Maar je arme voeten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:00:51 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181122233
Die zijn dat gewend :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181122342
Ik loop op speciale gelegenheden op dat soort schoenen en mijn voeten zien er dan niet meer uit aan het einde van de dag... misschien moet ik die verrekte platte schoenen afleren en vrouwelijker worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:09:53 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181122359
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik loop op speciale gelegenheden op dat soort schoenen en mijn voeten zien er dan niet meer uit aan het einde van de dag... misschien moet ik die verrekte platte schoenen afleren en vrouwelijker worden
Je moet helemaal niks ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181122366
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks ;).
Hahahaha true...Tomboy for life!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:12:07 #89
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181122390
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha true...Tomboy for life!
Precies. Lekker jezelf zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181122400
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Precies. Lekker jezelf zijn.
Mensen vinden mijn huis altijd heel grappig bij mij. Dat is heel knus, heel vrouwelijk, overal frutsels, roze theepot etc. En dan loop ik rond in mijn baggy jeans en hoodie :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:14:52 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181122415
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mensen vinden mijn huis altijd heel grappig bij mij. Dat is heel knus, heel vrouwelijk, overal frutsels, roze theepot etc. En dan loop ik rond in mijn baggy jeans en hoodie :')
Ja dat is wel een contrast, maar boeiend :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181122475
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat is wel een contrast, maar boeiend :P.
Het is altijd een soort test van hoe goed kunnen mensen me inschatten. Mensen die me door hebben zijn niet verbaasd over mijn huis, mensen die niet verder kijken dan de oppervlakte wel. De meesten schatten het goed in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181122711
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:01 schreef Goitske het volgende:

[..]

dat is even bloed prikken. Dat kunnen ze uit je bloed halen
Dankjewel voor de info :)
Bloed prikken heb ik geen probleem mee dus als dat het is zou het fijn zijn.

En ik krijg blaasjes/aftekeningen op mijn tong als reactie.
pi_181122733
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat zal ik eens opzoeken :9.

Edit:

[ afbeelding ]

O+.
Gaaf!

Ik loop alleen nog maar op blokhakken
pi_181122903
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik loop op speciale gelegenheden op dat soort schoenen en mijn voeten zien er dan niet meer uit aan het einde van de dag... misschien moet ik die verrekte platte schoenen afleren en vrouwelijker worden
je moet niks. Ik heb 2 paar met hakken verder gympen. Maar dit kan ik ook niet hoor. Moet wel een stevig hakje zijn en niet te hoog
pi_181122948
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh dat is vervelend :{.
kwestie van geen make up, geen labello, geen bodylotion, geen gezichtsreiniger, shampoos bepaalde kan ik niet meer tegen
En verder krijg ik galbulten wanneer mijn lichaam dat zelf wil. Meestal met extreme wisseling van temperatuur zoals het is koud buiten en ik ga naar binnen of als ik nat geregend ben

[ Bericht 1% gewijzigd door Goitske op 12-08-2018 09:55:57 ]
pi_181122958
Met zusje wat opgeruimd <3
Zo naar de super en daarna naar de oma's (die wonen (nog) schuin tegenover elkaar).
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181123046
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:51 schreef dedodo het volgende:
Met zusje wat opgeruimd <3
Zo naar de super en daarna naar de oma's (die wonen (nog) schuin tegenover elkaar).
en hoe vond ze de brommer?
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:57:55 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181123073
Blokhakken zijn niet echt mijn ding. Wedges vind ik wel leuk.

@Goitske, vervelend zeg. En extreem zoals je t beschrijft.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181123509
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:56 schreef Goitske het volgende:

[..]

en hoe vond ze de brommer?
Tof :)
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181124206
Zo... even pauze... Even mijn huis aan het inrichten (boekenkast leeg halen, schoonmaken, verplaatsen, vullen en dat drie keer. En mijn bed verplaatsen, en mijn tafel en alles eigenlijk. Twee boekenkasten gedaan. Nu even rust
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 10:49:17 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181124288
Ik ga eens even lekker douchen. Hopelijk knap ik er wat van op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181125417
Hier net een ochtendwandeling door het bos gemaakt
Even mijn hoofd leeg maken
pi_181125505
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
Blokhakken zijn niet echt mijn ding. Wedges vind ik wel leuk.

@Goitske, vervelend zeg. En extreem zoals je t beschrijft.
voordeel is dit zijn irritante allergieën maar geen gevaarlijke. Een voedselallergie kan gevaarlijk zijn.
Die van mij zijn vooral irritant :@
pi_181125720
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 11:49 schreef Goitske het volgende:

[..]

voordeel is dit zijn irritante allergieën maar geen gevaarlijke. Een voedselallergie kan gevaarlijk zijn.
Die van mij zijn vooral irritant :@
Irritant is net zo naar en je moet het net zo goed ontlopen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181125905
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Irritant is net zo naar en je moet het net zo goed ontlopen...
ja maar minder risico. Ik gebruik gewoon geen make up enzo stel je hebt een heftige reactie op walnoten en het zit per ongeluk in het eten
Mijn zus heeft een pinda allergie, eet je iets waar geen pinda in zit maar wel bijv gebakken is in pindaolie dan heb je al een probleem
pi_181125959
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:11 schreef Goitske het volgende:

[..]

ja maar minder risico. Ik gebruik gewoon geen make up enzo stel je hebt een heftige reactie op walnoten en het zit per ongeluk in het eten
Mijn zus heeft een pinda allergie, eet je iets waar geen pinda in zit maar wel bijv gebakken is in pindaolie dan heb je al een probleem
True dat is waar... :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181125994
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

True dat is waar... :*
ik zorg dat ik bepaalde producten niet gebruik en moet zeggen is perfect excuus want ik ben lui qua make up enzo soms is het wel jammer.
Die galbulten bij regen en kou zijn wel mega irritant. Dus ik moet dan wat beter mijn allergie pillen slikken
pi_181126017
Je hebt het echt flink o.O

Ik heb enkel een ananas, kiwi en bijenallergie. Dat ontloop je zo

Al draag ik geen make-up...staat me niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181127639
Ik ben allergisch voor coniferen, dat is heel makkelijk om te ontwijken. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 12 augustus 2018 @ 13:34:40 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181127694
Zover ik weet heb ik geen allergieën. Vind ik wel fijn.

Ik kan alleen niet zo makkelijk lenzen meer dragen als ik veel met de computer bezig ben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181127911
Allergiën zijn lastig, zeker als je er meerdere hebt.

Ik heb een citrusallergie en je zou denken dat je dat makkelijk kunt omzeilen door geen citroenen/sinaasappels etc te eten. Maar je wilt niet weten in wat ze allemaal citroensap doen. Vaak is het maar 0.01% ofzo, maar toch kan ik het niet hebben dan. Dus ik moet toch altijd goed opletten.

En bij een terrasje/restaurant altijd erbij zeggen dat ik geen citroen in mn cola wil. Vaak genoeg als ik het per ongeluk vergeten ben te zeggen en het alsnog zeg dat ik allergisch ben dat ze gewoon alleen de citrien eruit willen halen. Ja zo werkt het dus niet |:(

En ook 1 keer bij een sauna gehad dat mn ex en ik een dessert met verschillende soorten ijs hadden besteld. Ik expliciet aangegeven dat ik allergisch ben voor citrusvruchten. Neemt mn ex ergens een hap van, was het toch citroenijs. Men wat een gedoe hebben we daar toen om gehad :o
Ze waren echt totaal niet begripvol. Nooit meer naar die sauna geweest.
  zondag 12 augustus 2018 @ 13:45:47 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181127966
Oh dat is idd klote :o. Citrusvruchten zitten in veel dingen.

Lastig hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181128064
Zo....ziek....steenkoud. Keelpijn, hoofdpijn...liters snot...BLEEEEEH

Sam je hebt me aangestoken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 12 augustus 2018 @ 13:50:24 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181128074
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo....ziek....steenkoud. Keelpijn, hoofdpijn...liters snot...BLEEEEEH

Sam je hebt me aangestoken
Niet, ik heb geen keelpijn en liters snot :6.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181128173
Ojee. Kutbui en zit met zusje bij oma.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181128186
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo....ziek....steenkoud. Keelpijn, hoofdpijn...liters snot...BLEEEEEH

Sam je hebt me aangestoken
Beterschap!

Nu ik me weer wat beter voel twijfel ik of ik morgen toch de huisarts zal bellen
Maar het moet
pi_181128221
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 13:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beterschap!

Nu ik me weer wat beter voel twijfel ik of ik morgen toch de huisarts zal bellen
Maar het moet
Dank je wel
Voor de zekerheid kan het niet kwaad :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181129655
Mijn moeder had een slim idee: Vragen of oma mijn zusje naar treinstation kon brengen. Dat kon en nu zit ik weer lekker thuis.

Het was echt teveel. O.a. omdat ik afgelopen maandag ook bij beide oma's geweest ben en dus weer dezelfde verhalen aan kon horen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181130881
Samzz ja idd, moet dus wel vooral met verse producten werken, want citroensap wordt veel gebruikt om producten langer houdbaar te maken...
Beterschap CotS!
Sarabi, idd gewoon naar de huisarts gaan hoor!
Dedodo, goed idee van je moeder. Hopelijk is je kutbui snel over.

Hier ook maar een rustig zondagje. Toch nog wel weer in slaap gevallen vanochtend en dus niet naar Bodypump geweest. Alleen even een wasje ophangen en misschien nog de woonkamer afstoffen en stofzuigen en verder hang ik op de bank bij te komen van gisteren.

Zit ook niet heel lekker in vel en voel me weer es snel genegeerd. Dus mezelf maar beschermen en niet zoveel online verder voor het weer fout gaat ;)
IRL contacten zoals gisteren zijn veel belangrijker moet ik me aan vast houden.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 12-08-2018 15:42:50 ]
pi_181130934
Mijn huisje is nu zo goed ingericht! Het was me een teringklus, maar ik ben tevreden. Morgen even alles netjes maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181131421
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 15:37 schreef _Hestia_ het volgende:

Dedodo, goed idee van je moeder. Hopelijk is je kutbui snel over.
Ik ook.

quote:
Zit ook niet heel lekker in vel en voel me weer es snel genegeerd. Dus mezelf maar beschermen en niet zoveel online verder voor het weer fout gaat ;)
IRL contacten zoals gisteren zijn veel belangrijker moet ik me aan vast houden.
Ik houd juist van mijn online contacten, daar heb ik er meer van. Een deel ken ik ook irl, maar de meesten wonen ver weg.

Toen ik ziek was heel veel aan twee personen gehad. Één ervan chat ik helaas amper/niet meer mee.

// Daar komt bij dat als het zoals net even misging dat eenvoudiger is online dan irl. Is niet altijd makkelijk irl om te gaan met iemand met een 'bui' en nu had ik mijn zusje ook nog bij mij.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181132046
@Dedodo ja zo bedoel ik het ook niet helemaal. Ik heb ook heel veel steun aan online contacten. Maar zal even uitleggen hoe zo'n situatie vandaag dan gaat:

Ik ben van 4 tot half 9 wakker geweest, wekker ging om 9 uur om naar Bodypump te gaan. Toch in slaap gevallen, wekker niet gehoord, om half 1 pas wakker. Dus dan ben ik al meteen boos op mezelf.

Dan post ik op een ander forum foto's van het uit eten gisteren in een topic over wat je gegeten hebt. Geen reacties. Iemand anders die gewoon haar dagelijkse boterhammen post krijgt wel reacties. Dan begint het dus al bij mij.
Ik zit ook in een afval-appgroepje waarbij iedereen elk weekend haar gewicht doorgeeft. En je kunt kort zeggen hoe afgelopen week ging. Dus ik dat gedaan. Geen reactie.
Dan 2 mensen die alleen hun gewicht doorgeven, wel reacties.

En na 2 van zulke dingen gaat het dan mis bij mij, voel ik me genegeerd, ga ik me kut voelen, word ik verdrietig en boos, denk ik niemand geeft om me, ik ben het niet waard, mensen zijn beter af zonder mij en uiteindelijk kan ik dan dus echt suïcidale gedachten krijgen... Of ik wil het juist allemaal niet meer voelen en straf mezelf dat ik op die 2 crackers van vanmiddag en 1 kommetje soep vanavond na verder niks mag eten. Zodat ik me "leeg" voel.

Terwijl ik dus gisteren een super gezellige dag in Den Haag heb gehad met mijn beste vriendin. Maar 1 dag later kan het dus alweer helemaal zo gaan. En dat is dus 1 van de redenen dat ik toch maar weer in behandeling ga ook. Want dit is gewoon geen leven.
pi_181132159
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 13:43 schreef _Hestia_ het volgende:
Allergiën zijn lastig, zeker als je er meerdere hebt.

Ik heb een citrusallergie en je zou denken dat je dat makkelijk kunt omzeilen door geen citroenen/sinaasappels etc te eten. Maar je wilt niet weten in wat ze allemaal citroensap doen. Vaak is het maar 0.01% ofzo, maar toch kan ik het niet hebben dan. Dus ik moet toch altijd goed opletten.

En bij een terrasje/restaurant altijd erbij zeggen dat ik geen citroen in mn cola wil. Vaak genoeg als ik het per ongeluk vergeten ben te zeggen en het alsnog zeg dat ik allergisch ben dat ze gewoon alleen de citrien eruit willen halen. Ja zo werkt het dus niet |:(

En ook 1 keer bij een sauna gehad dat mn ex en ik een dessert met verschillende soorten ijs hadden besteld. Ik expliciet aangegeven dat ik allergisch ben voor citrusvruchten. Neemt mn ex ergens een hap van, was het toch citroenijs. Men wat een gedoe hebben we daar toen om gehad :o
Ze waren echt totaal niet begripvol. Nooit meer naar die sauna geweest.
Ik heb ookal een keer een discussie gehad nav een gezichtsbehandeling. Had een mega reactie de volgende dag. Zegt ze ja dat kan niet is altijd direct een allergische reactie :(
pi_181132456
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik heb ookal een keer een discussie gehad nav een gezichtsbehandeling. Had een mega reactie de volgende dag. Zegt ze ja dat kan niet is altijd direct een allergische reactie :(
Oja dat slaat ook nergens op nee :(
Ik heb dat ook wel eens gehad met harsen dat ik de volgende dag pas uitslag/bultjes kreeg. Maar dat was bij mn eigen schoonheidsspecialiste die er wel heel goed mee om ging gelukkig.
pi_181132621
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:19 schreef _Hestia_ het volgende:
...
Ja dat herken ik wel. Elke poep en scheet van iedereen is interessant, maar als je zelf wat plaatst waar je evt best trots op bent geen reactie.
Een vriend doet dat weleens, die scheld ik dan ook gerust verrot :$
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  zondag 12 augustus 2018 @ 16:52:42 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181132836
Hoi lieve mensen, ik wil geen strenge mod uithangen, maar zou het mogelijk zijn om CRE SC wat luchtiger te houden? In R&P zijn een hoop topics waar psychische problemen besproken kunnen worden. Ik wil niemand voor de schenen trappen, maar t moet wel een leuke, luchtige SC blijven ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181133082
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:41 schreef dedodo het volgende:

[..]

Ja dat herken ik wel. Elke poep en scheet van iedereen is interessant, maar als je zelf wat plaatst waar je evt best trots op bent geen reactie.
Een vriend doet dat weleens, die scheld ik dan ook gerust verrot :$
Ja precies, nouja ik scheld die ander dan niet verrot, maar betrek het dus heel erg op mezelf.

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
Hoi lieve mensen, ik wil geen strenge mod uithangen, maar zou het mogelijk zijn om CRE SC wat luchtiger te houden? In R&P zijn een hoop topics waar psychische problemen besproken kunnen worden. Ik wil niemand voor de schenen trappen, maar t moet wel een leuke, luchtige SC blijven ^O^.
Sorry Samzz, is goed hoor, zal er rekening mee houden ^O^
pi_181133453
9.45 inclusief verzending vind ik toch wat veel voor water uitwasbare pen. Op de pipoos site kwam ik niets tegen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  zondag 12 augustus 2018 @ 17:18:32 #130
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181133497
Ik heb een aanval op buffels gezien.

Ik kan niet lang surfen want mobiel is duur en zit al over de 100 euro.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 12 augustus 2018 @ 17:26:16 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181133694
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja precies, nouja ik scheld die ander dan niet verrot, maar betrek het dus heel erg op mezelf.

[..]

Sorry Samzz, is goed hoor, zal er rekening mee houden ^O^
Dank je :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181133789
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:18 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een aanval op buffels gezien.

Ik kan niet lang surfen want mobiel is duur en zit al over de 100 euro.
Gaaf!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181134393
Heeft iemand al de stickerboekjes van de Action en zo ja hoe zijn die? Mijn mama heeft ze voor me gekocht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181135111
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand al de stickerboekjes van de Action en zo ja hoe zijn die? Mijn mama heeft ze voor me gekocht
Geen ervaring mee....

Tot nu toe is het een fijne zondag O+
Eerst de boswandeling, toen gelezen in de tuin en daarna mansions of Madness gespeeld.
Nu zelf pizza maken voor op de bbq :9
pi_181135138
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen ervaring mee....

Tot nu toe is het een fijne zondag O+
Eerst de boswandeling, toen gelezen in de tuin en daarna mansions of Madness gespeeld.
Nu zelf pizza maken voor op de bbq :9
Naja, ik moet dan nieuwsgierig blijven tot woensdag ;) Ik krijg ze voor niks*O*

Lekker! Dat klinkt als een goede zondag. Eetsmakelijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181135161
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand al de stickerboekjes van de Action en zo ja hoe zijn die? Mijn mama heeft ze voor me gekocht
wat voor sticker boekjes?
pi_181135185
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:40 schreef Goitske het volgende:

[..]

wat voor sticker boekjes?
Dat weet ik nog niet precies, maar voor een bullet journal. Wat erin zit weet ik niet, vandaag de vraag ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181135202
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet precies, maar voor een bullet journal. Wat erin zit weet ik niet, vandaag de vraag ;)
aah vandaar

Ik was vroeger in de jaren 80 zo dol op die stickerboekjes uit die tijd. Ik mis ze best wel :@
pi_181135243
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:42 schreef Goitske het volgende:

[..]

aah vandaar

Ik was vroeger in de jaren 80 zo dol op die stickerboekjes uit die tijd. Ik mis ze best wel :@
Hierin zitten gewoon een verzameling stickers voor in een BuJo, geen spaarboekjes...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181136360
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hierin zitten gewoon een verzameling stickers voor in een BuJo, geen spaarboekjes...
waren toen ook geen spaarboekjes waren gewoon boekjes met stickers maar anders dan tegenwoordig
pi_181136394
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 19:34 schreef Goitske het volgende:

[..]

waren toen ook geen spaarboekjes waren gewoon boekjes met stickers maar anders dan tegenwoordig
Ik wil terug in de tijd!

Ik heb ook het stickerboek van Mus... Ik ga volgend jaar geen agenda nemen, maar alleen een BuJo gebruiken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181136439
Even een bigspenderbui :@ eigenlijk mag dat niet... De komende maand van ik niks kopen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181138464
Vanmiddag koekjes gebakken
Schoonmoeder kwam hun hond weer op halen en helft van de koekjes is al mee gegaan.
Jan riep al mama de rest is voor ons! _O-
pi_181138566
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:54 schreef Goitske het volgende:
Vanmiddag koekjes gebakken
Schoonmoeder kwam hun hond weer op halen en helft van de koekjes is al mee gegaan.
Jan riep al mama de rest is voor ons! _O-
Koekjes bakken gezellig!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181141032
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Koekjes bakken gezellig!!!
ja zo fijn!
Vanmorgen eerst zwemles voor Jan, daarna thuis broodje eten, snel deeg gedraaid en in de koelkast gelegd, naar vrienden hij was jarig dus Jan mee op de fiets (4 km heen en terug) en daarna koekjes in de oven en net klaar toen oma voor de deur stond *O*
pi_181142301
Zijn er nog mensen naar de vallende sterren aan het kijken?

Gisteren waren er al een paar te zien en nu weer O+
Over een paar uur is het hoogtepunt maar nu is het tijd om te slapen
pi_181142339
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:05 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er nog mensen naar de vallende sterren aan het kijken?

Gisteren waren er al een paar te zien en nu weer O+
Over een paar uur is het hoogtepunt maar nu is het tijd om te slapen
Ik wist niet dat dat was, zit nu darten te kijken. Als dat afgelopen is dan zal ik eens buiten kijken.
Slaap lekker! :*
pi_181143204
KEI-week....vergeet deze week de slaap maar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181143237
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
KEI-week....vergeet deze week de slaap maar
Ja dat is wel het nadeel als je in een studentenstad woont. Heb je geen goede oordoppen?
pi_181143251
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is wel het nadeel als je in een studentenstad woont. Heb je geen goede oordoppen?
Nope, daar kan ik niet mee slapen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181143265
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nope, daar kan ik niet mee slapen
Oh dat is kut dan. Sterkte dan maar deze week :*
pi_181143288
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:57 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat is kut dan. Sterkte dan maar deze week :*
Ach het is maar één weekje :) en dan weer een jaar niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181143565
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ach het is maar één weekje :) en dan weer een jaar niet
Dat is waar, maar in jouw situatie is goed slapen ook wel belangrijk ;)

Even buiten gekeken, maar het is hier bewolkt. Geen ster te zien en al helemaal geen vallende dus ;(
  maandag 13 augustus 2018 @ 06:17:35 #154
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181145792
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
KEI-week....vergeet deze week de slaap maar
Hier heet dat EL CID week. Nog een weekje werken en dan 2 weken niet!

*O*
  maandag 13 augustus 2018 @ 06:39:10 #155
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181145915
Vandaag met mijn dochter winkelen in Amsterdam. :)
pi_181147084
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:12 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat is waar, maar in jouw situatie is goed slapen ook wel belangrijk ;)

Even buiten gekeken, maar het is hier bewolkt. Geen ster te zien en al helemaal geen vallende dus ;(
Jammer!

Wij zagen er gisteren eentje met een mooie staart.
pi_181147090
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 06:39 schreef Patapon het volgende:
Vandaag met mijn dochter winkelen in Amsterdam. :)
Dat zal ze wel leuk vinden :D veel plezier


Nou ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt. Woensdagochtend, ik ben benieuwd.
pi_181147256
Bijna alle leuke dingen in de hemel zijn als ik lig te maffen.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181147398
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:22 schreef dedodo het volgende:
Bijna alle leuke dingen in de hemel zijn als ik lig te maffen.
Daar hebben de meeste mensen last van
Daarom checkte wij het al even tussen 10 en 11
pi_181147623
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar hebben de meeste mensen last van
Daarom checkte wij het al even tussen 10 en 11
Toen lag ik ook al te maffen hehe.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:07:26 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181148036
Goedemorgen :O.

Is vandaag al voorbij :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181148401
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:44 schreef dedodo het volgende:

[..]

Toen lag ik ook al te maffen hehe.
Ahhh :)

@Samzz nog even volhouden ;)
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:26:36 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181148419
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahhh :)

@Samzz nog even volhouden ;)
Jaa, meestal is de middag wel okay als de ochtend voorbij is.

Hopelijk morgen mijn schoenen :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181150845
Naar de HA geweest. Long + keelontsteking ;(

Als het goed is vandaag of morgen mijn MUS-stickerboekje binnen en woensdag die van mijn moeder.
Ik heb trouwens mijn agenda de deur uit gedaan en doe nu alles in mijn BuJo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181150881
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naar de HA geweest. Long + keelontsteking ;(

Als het goed is vandaag of morgen mijn MUS-stickerboekje binnen en woensdag die van mijn moeder.
Ik heb trouwens mijn agenda de deur uit gedaan en doe nu alles in mijn BuJo
Oh jeetje, dat is wel ernstig. Beterschap :*
pi_181150906
Dat is heftig CotS beterschap!
pi_181150919
'k Dacht al ik voel me de laatste tijd beroerd en steeds vaker koortsaanvallen, gisteren verkouden erbij, maar ik werd steeds benauwder, dus even de HA bezocht.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 13 augustus 2018 @ 12:32:18 #168
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181150949
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naar de HA geweest. Long + keelontsteking ;(

Als het goed is vandaag of morgen mijn MUS-stickerboekje binnen en woensdag die van mijn moeder.
Ik heb trouwens mijn agenda de deur uit gedaan en doe nu alles in mijn BuJo
Oei, beterschap :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181152862
Beterschap CotS
pi_181153170
Thnx, komt goed... Bedjes zijn heilig. Twee dekbedjes, pyjama, kamerjas en het er lekker uitzweten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181156535
Ene winkel open, te grote borduurring of een mini, geen idee of mini goed werkt.. geen verstand van.
Uitwasbare stift hadden ze niet en naaimachinewinkel was dicht.

Morgen naar manueel therapeut, jippie.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181157126
:W druk dagje dus niet bijgelezen

Bij mijn moeder geweest. Ze heeft mijn haar weer geverfd :D
En verder een mapje voor/met bieretiketten gemaakt.
pi_181158444
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 16:54 schreef dedodo het volgende:
Ene winkel open, te grote borduurring of een mini, geen idee of mini goed werkt.. geen verstand van.
Uitwasbare stift hadden ze niet en naaimachinewinkel was dicht.

Morgen naar manueel therapeut, jippie.
Ik gebruik een stift van Pilot, de friction. Inkt gaat weg door wrijving, eigenlijk door warmte. Als ik thuis ben kan ik zo een navulling naar je opsturen. Ik heb ze voor het nakijken gekocht bij de groothandel.
  maandag 13 augustus 2018 @ 18:29:17 #174
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181158445
Pfoe, ik heb geen benen meer. Nu lekker terug naar Leiden. Happie eten
pi_181158492
Vanavond krijg ik visite terwijl ik amper aan tafel kan zitten, dat wordt een succes...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 13 augustus 2018 @ 18:35:26 #176
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181158533
Thuis. O+

Niet heet meer. O+

CotS, kan je niet beter de plannen verzetten? Ziek zijn is nou eenmaal overmacht. Beterschap nog trouwens. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181158555
Net gedaan... krijg amper lucht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181158928
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:29 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik gebruik een stift van Pilot, de friction. Inkt gaat weg door wrijving, eigenlijk door warmte. Als ik thuis ben kan ik zo een navulling naar je opsturen. Ik heb ze voor het nakijken gekocht bij de groothandel.
Dat zou top zijn! Werkt dat ook zonder de bijbehorende pen of past het in een balpen?
Ik las trouwens dat het in de vriezer weer leesbaar werd? Let dan op met wat je schrijft. :P
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181159161
Net voor het eerst in jaren weer Ingress gespeeld
Kent íemand dat nog?
pi_181159931
Het gezicht van mijn psych toen ik mijn bujo erbij haalde ipv een agenda _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181160201
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gezicht van mijn psych toen ik mijn bujo erbij haalde ipv een agenda _O-
Heb je het nog uitgelegd? :)
pi_181160369
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je het nog uitgelegd? :)
Ik heb gezegd dat het een zelfknutselagenda was. Ze vond het typisch wat voor mij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181161365
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:58 schreef dedodo het volgende:

[..]

Dat zou top zijn! Werkt dat ook zonder de bijbehorende pen of past het in een balpen?
Ik las trouwens dat het in de vriezer weer leesbaar werd? Let dan op met wat je schrijft. :P
Je kunt het met iedere gum uitgummen. Ik heb maar een paar "volle" pennen en stop daar steeds navullingen in. En gebruik een gewoon gum. Prijsverschil is feactor 3.

PM je adres ff. Ik heb rood, paars, en als het goed is ook nog zwart en blauw.
pi_181164354
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:50 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Je kunt het met iedere gum uitgummen. Ik heb maar een paar "volle" pennen en stop daar steeds navullingen in. En gebruik een gewoon gum. Prijsverschil is feactor 3.

PM je adres ff. Ik heb rood, paars, en als het goed is ook nog zwart en blauw.
Ah ik dacht dat het niet eens een gum hoefde te zijn.
Liever rood dan paars :)
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181169803
Warmte is genoeg. Ik heb een keer alle aantekeningen van een college op de radiator gelegd. Weg, foetsie. :'(
pi_181169806
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 03:10 schreef -sabine- het volgende:
Warmte is genoeg. Ik heb een keer alle aantekeningen van een college op de radiator gelegd. Weg, foetsie. :'(
Ai dat is minder... Een overmatige opruimer?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181169821
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 03:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ai dat is minder... Een overmatige opruimer?
Bij mij is idd alles schoon en opgeruimd. Ik ben door de kinderen milder geworden, maar toch :D

Hoe gaat het met jouw benauwdheid?
pi_181169828
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 03:16 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Bij mij is idd alles schoon en opgeruimd. Ik ben door de kinderen milder geworden, maar toch :D

Hoe gaat het met jouw benauwdheid?
Snap ik :P

Ik kan er niet van slapen, dus een beetje naar, maar de antibiotica zal wel snel aanslaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181169834
Duurt idd wel wat langer dan den paar uurtjes. Sterkte!
pi_181170550
Bluh.. Zo weer bloedprikken. Ze zouden dat apparaat verder moeten ontwikkelen en/of breder beschikbaar moeten stellen.

// Ik moet 12u na inname prikken. Neem 8u in, dus moet over half uur ongeveer weg.
Nu voltanken met caffeine.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181171102
20 minuten 'te laat' al.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181174333
Goedemorgen :W
Dedodo, hopelijk is het goed gekomen met bloedprikken.
CotS, hoe voel je je vandaag?

Ik ben net al wezen zwemmen. Wedstrijdbad is volgende week pas weer open, maar zo 's ochtends vroeg kun je in het recreatiebad ook nog wel banen zwemmen. Maar zal wel blij zijn als het volgende week allemaal weer normaal is.

Vandaag echt in mn bujo aan de slag, moet alles van augustus nog erin zetten :@
pi_181174521
Ik zit op een pakketje te wachten....
Moet eigenlijk de was gaan doen maar dat is op zolder en dan hoor ik de bel niet
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:48:36 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181174841
Goedemorgen, ik vind t maar lastig weer om op te kleden :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:18:32 #196
370431 drakin
vurig typje
pi_181175494
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit op een pakketje te wachten....
Moet eigenlijk de was gaan doen maar dat is op zolder en dan hoor ik de bel niet
Ik loop zo naar het postkantoor om pakje te versturen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181175557
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:48 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen, ik vind t maar lastig weer om op te kleden :{.
Ja dat is wel weer het nadeel nu
pi_181175829
Hoihoi allemaal,

Eens zien wie er net zijn nest uitgerold komt ;)

Dadelijk even boodschapjes doen, mijn activiteit van deze dag.

Het gaat een stukje beter hier, maar nog steeds erg ziek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181175873
Rustig aan doen dan CotS :)
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:43:25 #200
370431 drakin
vurig typje
pi_181176006
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi allemaal,

Eens zien wie er net zijn nest uitgerold komt ;)

Dadelijk even boodschapjes doen, mijn activiteit van deze dag.

Het gaat een stukje beter hier, maar nog steeds erg ziek
o jee, wat heb je?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181176033
Long- en keelontsteking
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:46:53 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_181176097
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Long- en keelontsteking
ow das kut
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:47:08 #203
370431 drakin
vurig typje
pi_181176109
ehh niet kut, maar wel vervelend voor je
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181176755
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:46 schreef drakin het volgende:

[..]

ow das kut
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:47 schreef drakin het volgende:
ehh niet kut, maar wel vervelend voor je
Hahahaha voor mij hoef je niet netjes te zijn hoor.
Zo voor vier dagen warm eten in huis. Nu richten op beter worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:17:21 #205
370431 drakin
vurig typje
pi_181176796
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

[..]

Hahahaha voor mij hoef je niet netjes te zijn hoor.
Zo voor vier dagen warm eten in huis. Nu richten op beter worden
Je hebt last van je keel en longen, niet van je kut bedoelde ik daarmee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:17:43 #206
370431 drakin
vurig typje
pi_181176808
Want dat zou helemaal kut zijn voor je
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181176827
Welkom drakin wat zijn jouw crea hobbies?
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:23:57 #208
370431 drakin
vurig typje
pi_181176940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:19 schreef Sarabi het volgende:
Welkom drakin wat zijn jouw crea hobbies?
Teveel en te weinig tijd, dus vaak gebeurd hier maanden niks.

Maar wat ik leuk vind: string-art, houtbranden, breien, mozaieken, sieraden maken, vilten, en als ik iets nieuws zie wil ik dat ook meteen doen.

Wil bijvoorbeeld nog een vingerlabyrinth maken van klein of hout. Of een schilderij met knopen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181176954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:23 schreef drakin het volgende:

[..]

Teveel en te weinig tijd, dus vaak gebeurd hier maanden niks.

Maar wat ik leuk vind: string-art, houtbranden, breien, mozaieken, sieraden maken, vilten, en als ik iets nieuws zie wil ik dat ook meteen doen.

Wil bijvoorbeeld nog een vingerlabyrinth maken van klein of hout. Of een schilderij met knopen
Wat leuk allemaal :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 13:25:47 #210
370431 drakin
vurig typje
pi_181176975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat leuk allemaal :)!
Ja maar tijd, tijd maken is wat minder als zzper.

De meeste dingen heb ik dan ook maar 1 keer gemaakt en dan is het plan er om het ooit nog eens
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181177310
Genoeg ideeën dus drakin :) leuk
pi_181177376
Zo, daar kwam een woord harder uit m'n mond dan de krak van mn rug die ik dus niet hoorde.
Nu weer oefeningen etc.
Eerst bijkomen, ben moe. Heb ook niet goed gegeten, maar geen zin.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181179229
Hier ook geen zin om te eten :(
Nouja eten misschien nog wel maar niet om het te maken
pi_181179243
Oh ik kan niet wachten tot het avondeten. Niet omdat ik honger heb, maar omdat ik zo'n zin in dat prakje heb
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181179286
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot het avondeten. Niet omdat ik honger heb, maar omdat ik zo'n zin in dat prakje heb
Wat ga je eten?
pi_181179302
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat ga je eten?
Ik denk dat ik behoefte heb aan vitamine A, want ik verheug me al dagen op worteltjes. Gewoon met aardappelpuree, vegaburger en jus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181179361
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik denk dat ik behoefte heb aan vitamine A, want ik verheug me al dagen op worteltjes. Gewoon met aardappelpuree, vegaburger en jus
Worteltjes :9 lekker
Welk merk vegaburgers eet jij meestal? Had er pas een paar van Valess, best lekker
pi_181179449
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Worteltjes :9 lekker
Welk merk vegaburgers eet jij meestal? Had er pas een paar van Valess, best lekker
Oh dat wisselt, ik eet ze allemaal :) Vanavond een lekkere, ongezonde kaasburger
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181179886
Net maar even een komkommer geslacht om te snacken
pi_181179951
Met ziek zijn moet ik echt wekkers zetten om te eten, maar goed... als de koorts weg is, komt de eetlust wel weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181179982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met ziek zijn moet ik echt wekkers zetten om te eten, maar goed... als de koorts weg is, komt de eetlust wel weer
Drink je wel goed? Dat is het belangrijkste :)
pi_181180009
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Drink je wel goed? Dat is het belangrijkste :)
Theepot staat naast me :) (en vol)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181180031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Theepot staat naast me :) (en vol)
Goed zo :)
pi_181181595
De huisarts kan elk moment langskomen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181181633
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
De huisarts kan elk moment langskomen
Het is toch niet erger geworden hopelijk?

Ik begin zenuwachtig voor de afspraak met de huisarts morgen te worden
pi_181181696
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is toch niet erger geworden hopelijk?

Ik begin zenuwachtig voor de afspraak met de huisarts morgen te worden
Koorts blijft stijgen, dus jep. En de HA vond het niet verantwoord als ik naar haar toe kwam, dus even afwachten.

Komt echt wel goed morgen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181181710
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Koorts blijft stijgen, dus jep. En de HA vond het niet verantwoord als ik naar haar toe kwam, dus even afwachten.

Komt echt wel goed morgen :*
Dankjewel

Wat netjes dat ze langskomt.
Beterschap!
pi_181182273
Als ik morgen nog steeds hoge koorts heb moet ik naar het zkh. Mijn moeder komt straks deze kant op en blijft tot morgen. Ik mag niet douchen omdat ze bang is dat ik KO onder de douche. Dus ik ben flink ziek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181182347
Wow dat is wel ernstig
Had ze ook een idee hoe het kwam?
pi_181182404
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Wow dat is wel ernstig
Had ze ook een idee hoe het kwam?
Die dubbele ontsteking, en als morgen de koorts niet lager is, slaat de antibiotica niet aan. Dus dan zkh. Waar het vandaan komt is een grote vraag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:39:35 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_181182885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 15:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot het avondeten. Niet omdat ik honger heb, maar omdat ik zo'n zin in dat prakje heb
gewoon nemen dus
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:40:07 #232
370431 drakin
vurig typje
pi_181182896
Ik kan gaan crea bea-en, bakjes voor mijn bedels maken, net latjes op maat laten zagen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:54:35 #233
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181183224
T#ringmoe, koken, eten en plat op de bank. Nog 3 dagen en dan heb ik 2 weken vrij. *O*
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:57:22 #234
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181183592
Ben volgens mij 'ziek' aan het worden alleen lijkt bijna iedereen het te merken, behalve mijn behandelaar :/
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181183640
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:54 schreef Patapon het volgende:
T#ringmoe, koken, eten en plat op de bank. Nog 3 dagen en dan heb ik 2 weken vrij. *O*
Aftellen *O*
Ga je nog ergens heen?
pi_181183707
Whoeiii ik ben zo blij! Collega moest in Enschede zijn dus zou voor mij even bij sostrene grene voor een haakbowl en heeft hem voor mij meegenomen *O*


En nou snel omkleden, even via de buurtsuper racen en zwemmen. Ik moet echt wat aan m'n conditie en figuur doen :@
pi_181183714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:40 schreef drakin het volgende:
Ik kan gaan crea bea-en, bakjes voor mijn bedels maken, net latjes op maat laten zagen
Leuk!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 17:54 schreef Patapon het volgende:
T#ringmoe, koken, eten en plat op de bank. Nog 3 dagen en dan heb ik 2 weken vrij. *O*
Oeh, vrijheid blijheid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181183721
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:14 schreef Goitske het volgende:
Whoeiii ik ben zo blij! Collega moest in Enschede zijn dus zou voor mij even bij sostrene grene voor een haakbowl en heeft hem voor mij meegenomen *O*
[ afbeelding ]

En nou snel omkleden, even via de buurtsuper racen en zwemmen. Ik moet echt wat aan m'n conditie en figuur doen :@
Die is zo gaaf!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181183726
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:14 schreef Goitske het volgende:
Whoeiii ik ben zo blij! Collega moest in Enschede zijn dus zou voor mij even bij sostrene grene voor een haakbowl en heeft hem voor mij meegenomen *O*
[ afbeelding ]

En nou snel omkleden, even via de buurtsuper racen en zwemmen. Ik moet echt wat aan m'n conditie en figuur doen :@
Dat kende ik nog niet. Handig en mooi :)

Zwemze
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:29:30 #241
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181184053
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aftellen *O*
Ga je nog ergens heen?
Nee, geen plannen. Ik denk heel veel luieren.
pi_181184065
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:29 schreef Patapon het volgende:

[..]

Nee, geen plannen. Ik denk heel veel luieren.
Ook lekker :)
pi_181184082
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:29 schreef Patapon het volgende:

[..]

Nee, geen plannen. Ik denk heel veel luieren.
Klinkt perfect!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:36:26 #244
370431 drakin
vurig typje
pi_181184206
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Leuk!

[..]

Oeh, vrijheid blijheid
alle bedels zijn te ontdekken via mijn onderschrift

ook wat sieraden dingen en mozaieksteentjes
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181185638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:10 schreef dedodo het volgende:
Ben volgens mij 'ziek' aan het worden alleen lijkt bijna iedereen het te merken, behalve mijn behandelaar :/
Volgens mij moet je dat dan aangeven bij je behandelaar. Hij kan je alleen helpen als jij eerlijk bent naar hem toe.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181185662
Wat een gaaf ding Goitske!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181185665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die is zo gaaf!
ik ben er ook zo blij mee! Gelijk weer zinin haken! *O*
pi_181185684
En verder heb ik niets gelezen. Ik heb mijn eerste fulltime werkdag -ooit- erop zitten. En daarna nog gekookt en opgeruimd. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:33:07 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181185699
Nog steeds geen schoenen ;(. Huilen.

Wat een supergaaf bakje, Goitske :o.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181185701
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:32 schreef Nanuke het volgende:
En verder heb ik niets gelezen. Ik heb mijn eerste fulltime werkdag -ooit- erop zitten. En daarna nog gekookt en opgeruimd. *O*
Wat goed *O* bevalt het?
pi_181187310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:32 schreef Nanuke het volgende:
En verder heb ik niets gelezen. Ik heb mijn eerste fulltime werkdag -ooit- erop zitten. En daarna nog gekookt en opgeruimd. *O*
Gefeliciteerd!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181187647
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat goed *O* bevalt het?
Best wel! Hopelijk blijft het zo en kan ik naar een 20uur-contract vanaf oktober. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181189271
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:30 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dat dan aangeven bij je behandelaar. Hij kan je alleen helpen als jij eerlijk bent naar hem toe.
Oh ik ben wel eerlijk en dergelijke, maar pas als het écht té slecht gaat kan ik niet meer enthausiast zijn over bepaalde dingen, plus dat er wat lastigs tussenzit, waarbij het voor mij enigszins lastig is om heel serieus te blijven overkomen wegens schaamte.

We gaan het zien, morgen iig vrij om hopelijk leuke dingen te doen.
Misschien dat gekke borduurbeginnetje, diorama brommer etc.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181190343
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 21:26 schreef dedodo het volgende:

[..]

Oh ik ben wel eerlijk en dergelijke, maar pas als het écht té slecht gaat kan ik niet meer enthausiast zijn over bepaalde dingen, plus dat er wat lastigs tussenzit, waarbij het voor mij enigszins lastig is om heel serieus te blijven overkomen wegens schaamte.

We gaan het zien, morgen iig vrij om hopelijk leuke dingen te doen.
Misschien dat gekke borduurbeginnetje, diorama brommer etc.
schrijf het dan op en geef het.
pi_181190367
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:32 schreef Nanuke het volgende:
En verder heb ik niets gelezen. Ik heb mijn eerste fulltime werkdag -ooit- erop zitten. En daarna nog gekookt en opgeruimd. *O*
gefeliciteerd 🎉 en nu nog heeel veel dagen te gaan
pi_181195741
Mogguh.
Nog even wakker worden hoor.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181196402
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 18:14 schreef Goitske het volgende:
Whoeiii ik ben zo blij! Collega moest in Enschede zijn dus zou voor mij even bij sostrene grene voor een haakbowl en heeft hem voor mij meegenomen *O*
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend leuk bakje zo! Het is dat ik (nog) niet kan haken...

Maar sowieso te veel te fröbelen en te weinig tijd, dus misschien maar goed ook dat ik dat niet kan ;)
pi_181196513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 08:25 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Wat een ontzettend leuk bakje zo! Het is dat ik (nog) niet kan haken...

Maar sowieso te veel te fröbelen en te weinig tijd, dus misschien maar goed ook dat ik dat niet kan ;)
zet je er een plant in _O-
pi_181196728
Goedemorgen :W
Ze hebben de hele HApraktijk verbouwt in die 10 jaar :D nu in de wachtkamer
pi_181197518
Geen allergie maar een landkaarttong
pi_181197699
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Geen allergie maar een landkaarttong
Daar had ik echt nog nooit van gehoord. :o Maar zo te lezen vooral irritant op z'n tijd dus, niet iets gevaarlijks gelukkig. :)

Op gang komen is een uitdaging vandaag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181197824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daar had ik echt nog nooit van gehoord. :o Maar zo te lezen vooral irritant op z'n tijd dus, niet iets gevaarlijks gelukkig. :)

Op gang komen is een uitdaging vandaag. :')
Klopt :) ook niet besmettelijk ofzo.
Dus wel fijn nieuws.
Het ziet er alleen soms raar/lelijk uit.

Wat moet je allemaal doen vandaag?
pi_181197935
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klopt :) ook niet besmettelijk ofzo.
Dus wel fijn nieuws.
Het ziet er alleen soms raar/lelijk uit.

Wat moet je allemaal doen vandaag?
Vooral aanwezig zijn op m'n werk. :+ Heb nog wel een stapel klusjes, maar er is maar weinig dat superhoge prio heeft nu, dus de motivatie is wat laag. _O- Straks maar een bak koffie regelen, het slaapgebrek van afgelopen weekend is nog duidelijk aanwezig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181198005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vooral aanwezig zijn op m'n werk. :+ Heb nog wel een stapel klusjes, maar er is maar weinig dat superhoge prio heeft nu, dus de motivatie is wat laag. _O- Straks maar een bak koffie regelen, het slaapgebrek van afgelopen weekend is nog duidelijk aanwezig.
Hopelijk helpt de koffie ;)
pi_181200469
I need koffie in liters momenteel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181200550
Koffie. O+ Gelukkig doet het z'n werk. :+

Ik sta in dubio of ik vanavond ga sporten of ga knutselen/gamen. Nog steeds behoorlijk gaar van afgelopen weekend, dus óf het sporten gaat onwijs fijn zijn, óf ik sloop mezelf. _O- :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181201382
Kinderen in bed gelegd. Ze gingen zonder mopperen dus waren echt moe. Nu ff snel wat huishouden doen en voorbereiden voor avond eten.
Daarna lekker op de bank haken
pi_181201462
Ik ga straks, na een dutje, aan mijn lama en deken haken. Moet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181201754
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga straks, na een dutje, aan mijn lama en deken haken. Moet
ik ben al 2 jaar bezig met een omslagdoek/sjaal heel simpel patroon maar gewoon tijd en zin gebrek moet toch maar eens af
pi_181201784
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:01 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik ben al 2 jaar bezig met een omslagdoek/sjaal heel simpel patroon maar gewoon tijd en zin gebrek moet toch maar eens af
Dat is een tijdje :) Maar het gaat om het proces. Als ik bezig ben vind ik het leuk, alleen ik voel me helemaal niet goed, dus het is even dwingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181201837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is een tijdje :) Maar het gaat om het proces. Als ik bezig ben vind ik het leuk, alleen ik voel me helemaal niet goed, dus het is even dwingen
ja veel te lang had al lang af kunnen zijn. Niks ingewikkeld qua patroon ofzo (ook maar goed ook want anders moet ik elke x uitzoeken hoever ik ben)
Alleen nu denk ik moah was nu voor een andere kleur gegaan :@
pi_181201853
Ik heb al 4 (Of is het ondertussen 5) jaar een gehaakte deken liggen die bijna af is.
Echt nog maar 1 toer maar krijg mezelf er niet toe aangezet om hem af te maken
pi_181201932
Hahahahaa, mijn deken moet voor de winter af zijn. Elke avond netflix op televisie en lekker op mijn bed zitten haken eraan. Hij moet nog ongeveer een halve meter.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181201946
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:04 schreef Goitske het volgende:

[..]

ja veel te lang had al lang af kunnen zijn. Niks ingewikkeld qua patroon ofzo (ook maar goed ook want anders moet ik elke x uitzoeken hoever ik ben)
Alleen nu denk ik moah was nu voor een andere kleur gegaan :@
Tja, had gekund, maar het is niet zo. Niet erg toch :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181202192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb al 4 (Of is het ondertussen 5) jaar een gehaakte deken liggen die bijna af is.
Echt nog maar 1 toer maar krijg mezelf er niet toe aangezet om hem af te maken
ik wil ook nog een x een deken haken... Vrees 20 jaren project in dit tempo _O-

Ik heb al wel denk ik totaal stuk of 10 babydekentjes gemaakt
pi_181202465
Dekens ga ik maar niet aan beginnen, dat gaat nooit afkomen hier. _O-

Dadelijk de fietsenmaker stalken. Datgene waar m'n fiets voor heen ging, hebben ze niet gedaan en er loopt spontaan wat aan. }:| Prutsers, en dat zou dan een van de betere uit de regio moeten zijn. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181202544
Oh balen! Dichtstbijzijnde fietsenmaker kom ik ook alleen als ik iets moet kopen. Hij blijft van mijn fietsen af
pi_181202696
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:35 schreef Goitske het volgende:
Oh balen! Dichtstbijzijnde fietsenmaker kom ik ook alleen als ik iets moet kopen. Hij blijft van mijn fietsen af
Suf genoeg is de dichtstbijzijnde fietsenmaker echt een prima dude voor onderhoud, alleen bewust m'n fiets bij deze gekocht omdat ze vroeger wel altijd goed waren met vervolgonderhoud. En grote winkel, dus gewoon meer probeeropties. De fiets hadden ze ook vrijblijvend voor me besteld, dus dat was wel positief.

Maar als m'n fiets er matiger vandaan komt dan 'ie was, hoeft het ook niet meer voor mij. Het is ook dat het gisteren te laat was om terug te gaan (ik fiets best snel, maar geen 10km binnen 10 minuten _O- ) en dat ik echt te kwaad was om te bellen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181202937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Dekens ga ik maar niet aan beginnen, dat gaat nooit afkomen hier. _O-

Dadelijk de fietsenmaker stalken. Datgene waar m'n fiets voor heen ging, hebben ze niet gedaan en er loopt spontaan wat aan. }:| Prutsers, en dat zou dan een van de betere uit de regio moeten zijn. :{
Wat slecht.....
pi_181203179
Compleet!

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181203364
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat slecht.....
Ze krijgen de kans om het op te lossen. Kunnen ze dat niet, dan ga ik er nooit meer heen. :+ (En d'n vent ook niet, terwijl die daar best goeie klant is/was.)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Compleet!

[ afbeelding ]
Wat een gezellig setje!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181203390
Allemaal stickers voor mijn bullet journal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181203779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Compleet!

[ afbeelding ]
Echt een leuke verzameling O+
Jammer dat ik ze hier niet kon vinden. Maar vandaag ga ik uit zelfbescherming maar niet nog eens kijken bij de Action, want anders koop ik hem helemaal leeg uit emotieshoppen.
Straks intakegesprek voor deeltijd Acceptance and Commitment Therapy.

Mn witboek heb ik gisteren ook weer bijgewerkt en bij de Flow zat ook een werkschrift met 30 dagen allerlei kleine opdrachtjes die met dankbaarheid/positieve dingen te maken hebben. Dus daar ook mee bezig.
pi_181204170
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Compleet!

[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit :D

Net voor het eerst een solobordspel uitgespeeld *O* ik heb het al 1,5 jaar :D
pi_181204210
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ziet er gezellig uit :D

Net voor het eerst een solobordspel uitgespeeld *O* ik heb het al 1,5 jaar :D
Welk spel?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181204241
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Welk spel?
Vrijdag
Erg leuk, ook als je dus niet wint hahaha
pi_181204274
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vrijdag
Erg leuk, ook als je dus niet wint hahaha
Ik ga eens kijken. Verslaafd aan spellen :)
En niet winnen leer je het spel van kennen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:03:12 #288
370431 drakin
vurig typje
pi_181204527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken. Verslaafd aan spellen :)
En niet winnen leer je het spel van kennen
games of bord-kaarspel?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181204535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:03 schreef drakin het volgende:

[..]

games of bord-kaarspel?
Laatste
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181204544
Zo jammer dat er maar weinig bordspellen zijn die je alleen kan spelen.
Zelfs weinig die voor 2 personen leuk zijn.

Ookal wij hebben een aardige kast vol :)
pi_181204567
Games O+
Bordspellen O+
MtG O+

Gewoon O+ spelletjes O+ dus. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:06:06 #292
370431 drakin
vurig typje
pi_181204589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Laatste
Ah is een topic voor zelfs GAM / Centraal Bordspeltopic #6 pre - Essen

Ben zelf ook bordspelgekkie, zelfs een spellengroep opgericht hier.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181204595
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Zo jammer dat er maar weinig bordspellen zijn die je alleen kan spelen.
Zelfs weinig die voor 2 personen leuk zijn.

Ookal wij hebben een aardige kast vol :)
Toen ik nog een relatie had speelde ik vaak spelletjes, nu speel ik ze tegen mezelf. Rondjes rond de tafel lopen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:08:41 #294
370431 drakin
vurig typje
pi_181204639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Toen ik nog een relatie had speelde ik vaak spelletjes, nu speel ik ze tegen mezelf. Rondjes rond de tafel lopen
Ik heb een relatie met een bordspelgek, alleen is ie ook gek van andere dingen wardoor er mij niet vaak genoeg een spel op tafel komt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181204672
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:08 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb een relatie met een bordspelgek, alleen is ie ook gek van andere dingen wardoor er mij niet vaak genoeg een spel op tafel komt
Dit is bij ons eigenlijk ook zo :Y

En onze brouwketel werkt weer *O* dedodo had gelijk, het was een zekering
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:14:28 #296
370431 drakin
vurig typje
pi_181204748
O je kan online wel met medespelers een boardgame doen, ik zit zelf het meest op yucata.de , daar hoef je niet continu bij te zijn, dus soms speel je in 1 keer dor en soms duurt het een paar dagen. Ik heb altijd meerdere spellen tegelijk open en kijk wanneer ik zin heb.

en boardgamearena.com is ook goed, daar meld je je aan voor 1 spel en moet je ook echt ter plekke tot het einde uitzitten. Duurt soms een paar minuten soms wat langer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_181205449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:14 schreef drakin het volgende:
O je kan online wel met medespelers een boardgame doen, ik zit zelf het meest op yucata.de , daar hoef je niet continu bij te zijn, dus soms speel je in 1 keer dor en soms duurt het een paar dagen. Ik heb altijd meerdere spellen tegelijk open en kijk wanneer ik zin heb.

en boardgamearena.com is ook goed, daar meld je je aan voor 1 spel en moet je ook echt ter plekke tot het einde uitzitten. Duurt soms een paar minuten soms wat langer
Die sites kende ik niet
Niet dat ik nog een hobby nodig heb, maar toch maar eens gaan kijken
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:49:09 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181205532
Goedemiddag dames *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181205544
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:49 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag dames *O*.
Goedemiddag :)
Fijne dag vandaag?
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:50:44 #300
370431 drakin
vurig typje
pi_181205567
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die sites kende ik niet
Niet dat ik nog een hobby nodig heb, maar toch maar eens gaan kijken
Het werkt wel verslavend, en ik heb ook niet continu er tijd voor
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:56:31 #301
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181205696
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goedemiddag :)
Fijne dag vandaag?
Lang vooral.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')