Ook 31, we zijn in de meerderheid?
Kleuren: Zwart, oogkleurgroen.
Favoriete dieren is lastig: kat vind ik leuk, honden heb ik tijdelijk een hekel aan (ben twee weken geleden gebeten). Ik was altijd van de vissen, maar heb moeite met verzorging. Ben nu nog onderweg naar de garnalen, die onderhouden zichzelf en aquarium grotendeels zelf.
Chocolade ben ik geen fan van. Snoep probeer ik te vermijden.
Thee: Geen zwarte thee ivm droge mond, ik drink eigenlijk enkel kruidenthee. (Brandnetel nog nooit geprobeerd :p)
Geur: Dennengeur <3, eucalyptus en uiteraard lavendel.
Sommige animé, zoals Princess Mononoke, Spirited Away en Howl's Moving Castle.
Sommige andere animatie mag er ook zijn, Song of the Sea, Frozen <3. Nine, etc.
Noordse mythology, celtische dingen.
Ik houd opzich wel van frutsels, maar niet van de 'kort pittig haar' dingen, de enige spreuk aan mijn wand is: 'Niets zo charmant als een spreuk aan de wand' (Herman Finkers). Ik houd van wat klassiekere dingen
Oldtimer honda brommers kun je me ook wakker voor maken, behalve voor de monkey. Het moet sowieso 4-takt zijn, four stroke for life

.
Verder vind ik planten leuk, met name voortplanting, nu bv plantjes uit bladeren aan het kweken. Heb nog venusvliegenval zaden en wil nog lithops zaden.
Hobby's heb ik verder teveel om op te noemen, modelbouw, elektronica, gamen, (IR)fotografie, polaroid, piano, ocarina, mandoline, wielrennen, gamen, haken, tekenen en ik vergeet er vast genoeg.
[ Bericht 10% gewijzigd door dedodo op 11-08-2018 15:07:00 ]