Heel veel plezier!quote:De koppels zijn bekend!
Hestia < > Goitske
Shandaly < > Patapon
Samzz < > Dedodo
We sturen naar elkaar en jullie mogen zelf adressen uitwisselen.
Klopt. Je wordt gekoppeld aan iemand en jullie sturen naar elkaar.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk idee!
Helaas ben ik eerder best teleurgesteld geraakt in een dergelijk fok initiatief. Misschien is één op één beter (dat is het idee hier toch?)
Oja dat is wel het handige dat het nu niet anoniem is, dit geldt ook voor mij dan!quote:Op maandag 30 juli 2018 17:23 schreef Shandaly het volgende:
- Specifiekere vragen mogen altijd, dm staat open!
Alvast bedankt voor het organiseren Patapon!
Op basis waarvan koppel je? * Shandaly is nieuwsgierigquote:Op maandag 30 juli 2018 14:44 schreef Patapon het volgende:
[..]
Klopt. Je wordt gekoppeld aan iemand en jullie sturen naar elkaar.
Oh, dat weet ik nog niet. Op fb doe ik het at random.quote:Op maandag 30 juli 2018 18:01 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Op basis waarvan koppel je? * Shandaly is nieuwsgierig
Lijkt me ook de beste manierquote:Op maandag 30 juli 2018 18:13 schreef Patapon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nog niet. Op fb doe ik het at random.
Ik zou als ik jou was gewoon zo'n lootjestrek-pagina gebruiken. Namen invullen en random laten koppelen iddquote:Op maandag 30 juli 2018 18:13 schreef Patapon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nog niet. Op fb doe ik het at random.
In ieder geval het knutselen. De rest mag je afstemmen op je swapmaatje.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:24 schreef Nanuke het volgende:
Ik doe denk ik ook wel mee. Is de bedoeling van het thema dat enkel het knutsel winters moet zijn, of het hele pakketje?
Als je in een dm je voorkeur doorgeeft kan ik kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 10:27 schreef dedodo het volgende:
Voor één iemand weet ik wel wat leuke dingen, maar ja je kunt niet kiezen :p
Jammer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:25 schreef Nanuke het volgende:
Ik haak af, sorry. Teveel drukte om hier echte aandacht aan te besteden en dan doe ik liever niet mee dan dat ik niet tevreden ben.
Dan moet ik echter ook zo'n lijstje maken :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 11:25 schreef Patapon het volgende:
[..]
Als je in een dm je voorkeur doorgeeft kan ik kijken wat ik kan doen.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:21 schreef dedodo het volgende:
[..]
Dan moet ik echter ook zo'n lijstje maken :
mosgroen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:01 schreef dedodo het volgende:
[..]
Spellingscontrole kende het ook niet
Deze is wat overdreven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc.
Ja hallo. Dat zijn drie verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:01 schreef dedodo het volgende:
[..]
Spellingscontrole kende het ook niet
Deze is wat overdreven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc.
Daarom zeg ik ook oogkleurgroen, er is niet een specifieke kleur aan te geven :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo. Dat zijn drie verschillende kleuren.
Ik mis jouw lijstje nog.quote:Op maandag 30 juli 2018 17:25 schreef Sarabi het volgende:
Leuk! Ik doe mee, post later even een lijstje
Haha nou dan kan ik hem zelf brengen, we wonen vlakbij elkaar en kennen elkaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:28 schreef Patapon het volgende:
De koppels zijn bekend!
Hestia < > Goitske
Shandaly < > Patapon
Samzz < > Dedodo
@Samzz, ik kan de openingspost niet aanpassen. Wil jij dit erbij zetten?
Oeh.... uitdaging!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:28 schreef Patapon het volgende:
De koppels zijn bekend!
Hestia < > Goitske
Shandaly < > Patapon
Samzz < > Dedodo
@Samzz, ik kan de openingspost niet aanpassen. Wil jij dit erbij zetten?
jaaa leuk! Ik goedkoper en gezelliger dan de postbezorgerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha nou dan kan ik hem zelf brengen, we wonen vlakbij elkaar en kennen elkaar
Ja wat vind jij lekker te snacken, geen chocola maar verderquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 11:32 schreef dedodo het volgende:
Jaaa, even wachten op hetgeen een ander even voor mij gedaan heeft en ik ben compleet.
Snacken is ongezond :p Ben wel fan van goede marsepein (maar verwacht geen reep van mij :p)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat vind jij lekker te snacken, geen chocola maar verder?
Marsepeinquote:Op woensdag 24 oktober 2018 09:47 schreef dedodo het volgende:
[..]
Snacken is ongezond :p Ben wel fan van goede marsepein (maar verwacht geen reep van mij :p)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |