twitter:Weerplaza twitterde op zaterdag 11-08-2018 om 07:26:45Gisteravond viel o.a. in #Haarlem veel regen in korte tijd. We zien één vierkante kilometer met gemiddeld >20 mm/1 uur. Lokale pieken waren hoger. Dat leidde tot #wateroverlast o.a. op het treinstation. // Vandaag nog buien in het noorden, niet zo heftig: https://t.co/f3tF2dieNB https://t.co/XAAhPmOxai reageer retweet
hier schijnt de zon hoor, wel sokken, maar ook de achterdeur openquote:
ondertiteling:quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:08 schreef Djeez het volgende:
Op de loungeset buiten in korte broek, teenslippers en blote pokkel. Goed warm in de zon!
Mwah... Gewoon heerlijk. Heet niet. Vorige week was het heet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:48 schreef Greys het volgende:
Zit uit de wind in de zon en tis gewoon heet
Hier net ff wel (zit aan de andere kant van het land op visitequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwah... Gewoon heerlijk. Heet niet. Vorige week was het heet.
Bankje op het balkon zit al weer vol kussens, net boven de lichtvervuiling van de straat lampen enzo. Ga het mooi aanschouwenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier net ff wel (zit aan de andere kant van het land op visite)
Vanavond vallende sterren kijken jongens
Aardige verschillen inderdaad. Was een flinke bui.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:37 schreef Stephan5 het volgende:
Nog even terugkomen op gisteravond. Ik had 62 mm Op dit overzicht is het nog beter te zien dat het centrum de volle laag had. [ afbeelding ]
Dan had ik 50. Hoe kom je aan dit kaartje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:37 schreef Stephan5 het volgende:
Nog even terugkomen op gisteravond. Ik had 62 mm Op dit overzicht is het nog beter te zien dat het centrum de volle laag had. [ afbeelding ]
Zonist? Lijkt me te veel op Zionist.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:40 schreef beantherio het volgende:
Lekkere dag. Fijne zon maar tegelijkertijd een fris windje. Zo wil ik ook wel zonist zijn.
Gruisdeeltjes die verbranden in de atmosfeer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier net ff wel (zit aan de andere kant van het land op visite)
Vanavond vallende sterren kijken jongens
Ik kreeg hem in een mailbox van een vriend. Ik zal het eens navragen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:01 schreef Zon het volgende:
[..]
Dan had ik 50. Hoe kom je aan dit kaartje?
Ik denk via Wunderground/Netatmo overige weersites waar weerammateurs hun data doorgeven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:08 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem in een mailbox van een vriend. Ik zal het eens navragen.
De temperatuur is nu dichter bij het nulpunt dan bij die temperatuurquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Afgelopen dinsdag was het rond dit tijdstip nog 30+
[ afbeelding ]
En dat kwam allemaal naar beneden nét toen ik er doorheen moest, wat resulteerde in binnen 1 minuut te zijn natgeregend tot mijn ondergoed aan toe, waarna ik door de supermarkt liep met een heel spoor van water achter me aan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:37 schreef Stephan5 het volgende:
Heerlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zo een typische zondagochtend waar je naar buiten kijkt en een troosteloze toestand aantreft als je de gordijnen opent. Grijs. Grijs. Grijs. Dat zal een zomerse dag worden.
Zo'n typische zondagochtend waar je de gordjnen opent en naar buiten kijkt, het raam open gooit en het dan nagenoeg compleet stil isquote:Op zondag 12 augustus 2018 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zo een typische zondagochtend waar je naar buiten kijkt en een troosteloze toestand aantreft als je de gordijnen opent. Grijs. Grijs. Grijs. Dat zal een zomerse dag worden.
De typisch Nederlandse is weer even voorbij nu juist.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:00 schreef beantherio het volgende:
Typisch Nederlandse zomer ineens weer. Ik zit er aan te denken om vandaag, voor het eerst in 2 maanden, weer eens een jas mee te nemen als ik erop uit trek. Da's wel weer even wennen hoor.
Zuip nog een fles azijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik gun mensen geen gezelligheid.
Lekker autist op zolder spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik gun mensen geen gezelligheid.
Ik zweet nu al van deze woorden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 09:00 schreef beantherio het volgende:
Typisch Nederlandse zomer ineens weer. Ik zit er aan te denken om vandaag, voor het eerst in 2 maanden, weer eens een jas mee te nemen als ik erop uit trek. Da's wel weer even wennen hoor.
Wij in Twentequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
We zitten hier lekker buiten te ontbijten in Drenthe.
Uiteraard. Als dat mogelijk is, wolken 😒quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:24 schreef VanderWoodsen het volgende:
Gaat er nog iemand naar de perseidenregen kijken vannacht
Zonde he, wordt ook koud dus misschien blijf ik wel binnenquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uiteraard. Als dat mogelijk is, wolken 😒
Niet wat koud?quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
Achter de wolken.quote:
wasdaquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:24 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hulsbeek?quote:
Jazekerquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:24 schreef VanderWoodsen het volgende:
Drenthequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
Dat mooie weer heeft mij door de post-vakantie dip geholpen. Ik was echt doodongelukkig geworden met dit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:27 schreef MaLo het volgende:
Ik moet morgen weer werken na 3 weken vakantie
Gelukkig voorspellen ze regen, met zulk mooi weer als vandaag en de afgelopen weken zou het nog veel zuurder zijn weer op kantoor te zitten
Zou voor mij hetzelfde zijn ja.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mooie weer heeft mij door de post-vakantie dip geholpen. Ik was echt doodongelukkig geworden met dit.
Rutbeek.quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hulsbeek?
Gister tot 2200 uur nog in korte broek buiten gezeten. Heerlijk ff lekker fris. Lekkere nacht met fris weer.
Je zou zeggen dat jij na wat je allemaal al gehad hebt aan maanden warmte en zon dit jaar echt gewoon niets meer te klagen had, maar zo werkt het bij jou niet hè?quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Oh wauw, het is gewoon 24 graden nu
Wel kutweer en benauwd.
Hahaha. Dacht ik eigenlijk al maar ik ging als enschedeer altijd naar hulsbeek. Prima weer voorquote:
Oh maar ik hoop vanaf dinsdag ook weer op lekker weer, alleen die eerste werkdag moet het gewoon k*tweer zijnquote:Op zondag 12 augustus 2018 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mooie weer heeft mij door de post-vakantie dip geholpen. Ik was echt doodongelukkig geworden met dit.
Ik woon aan de goede kant van Enschede voor het Rutbeek en niet voor het Hulsbeek.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hahaha. Dacht ik eigenlijk al maar ik ging als enschedeer altijd naar hulsbeek. Prima weer voor
Afgelopen nacht ook al in een uur zes gezien waarvan twee supergrote echt met zo'n lange staart zeg maar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:24 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik leef in het nu en kijk naar de toekomstquote:Op zondag 12 augustus 2018 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat jij na wat je allemaal al gehad hebt aan maanden warmte en zon dit jaar echt gewoon niets meer te klagen had, maar zo werkt het bij jou niet hè?
In Bleiswijk zalig zonnig en warm trouwens. En echt helemaal niet benauwd.Zo ver is het niet van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |