Ik eet gewoon veel yoghurt enz. Helemaal niet eten doe ik niet hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het advies was om meerdere dagen niet te eten? Is toch niet de bedoeling.

Damn dat krijg ik niet eens weg met heel veel wiet in mijn lijf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stokbrood frikandel gehad met twee van die dingen

als schranzen een olympische sport was won ik goudquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn dat krijg ik niet eens weg met heel veel wiet in mijn lijf.

Als ik veel eet is het vooral de hele dag door eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
als schranzen een olympische sport was won ik goud

Je bent zelf simpel maar lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik had laatst echt het lekkerste broodje ooit.
[ afbeelding ]
Zoiets en dan met gegrilde kipstukjes erop en grillsaus en sla. Simpel maar lekker.

Oh dacht al, als zelfs bouillon al niet kanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet gewoon veel yoghurt enz. Helemaal niet eten doe ik niet hoor.Dan maak ik mensen dood.

Ik vind het beetje eng.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht al, als zelfs bouillon al niet kan

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent zelf simpel maar lekker

Ga je kijken?!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik ben zo vol als een potje met pieren.
Pffff. Lekker uitbuiken terwijl de wasmachine draait en ik Netflix kijk.

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lol heb je nooit van iemand gehouden ofzo

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:24 schreef Catkiller het volgende:
Ama heeft een pijnlijk gaatje is de volgende TT, views halen

Told you soquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb pad thai gemaakt met een pakje maar het smaakt in verste verte niet op echte Thaise pad thai. Had het wel verwacht maar toch teleurgesteld.
5.5/10

Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.quote:

Jaaaa ik heb ook mijn jurkjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik ben zo vol als een potje met pieren.
Pffff. Lekker uitbuiken terwijl de wasmachine draait en ik Netflix kijk.

Foto?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb ook mijn jurkje![]()

Ik heb een andere definitie van Mexicaanse Tacoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.

Moet nog effe de zalm, kangoeroe, koe, roerbakgroente en spekkoek laten zakken, pfff zijn net uit eten geweestquote:

Haha jelly zekerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.

Ik maak de lekkerste taco'squote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een andere definitie van Mexicaanse Taco

Wok?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet nog effe de zalm, kangoeroe, koe, roerbakgroente en spekkoek laten zakken, pfff zijn net uit eten geweest

Succesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ga iets doen met mijn leven dag sukkels

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:

nou, 8 augustus, komt het er eindelijk toch vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:

Hmmmmmmm, spekkoekquote:

Uit welk R&P-topic ben je dit nu weer aan het kopierenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik heb dat dus nooit meegemaakt omdat ik nooit de behoefte had om op welke dating site dan ook een profiel aan te maken om mannen te ontmoeten. Een relatie wilde ik niet omdat ik zelfstandig ben, geen behoefte had en ik persoonlijk het niet goed vond voor mijn kind dat ze haar moeder meerdere mannen zag daten. Tot ik op FOK! iemand tegen kwam die net zo gek en zelfstandig is en het vrijwel heel snel ook rl mee klikte, was ik hem niet tegen gekomen was ik nog steeds bewust zelfgekozen vrijgezel.

Ik merk dat je nog steeds moeite hebt dat ik je af heb gewezen, komt goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik heb dat dus nooit meegemaakt omdat ik nooit de behoefte had om op welke dating site dan ook een profiel aan te maken om mannen te ontmoeten. Een relatie wilde ik niet omdat ik zelfstandig ben, geen behoefte had en ik persoonlijk het niet goed vond voor mijn kind dat ze haar moeder meerdere mannen zag daten. Tot ik op FOK! iemand tegen kwam die net zo gek en zelfstandig is en het vrijwel heel snel ook rl mee klikte, was ik hem niet tegen gekomen was ik nog steeds bewust zelfgekozen vrijgezel.

Bij de Jumbo verkopen ze ook wel eens van die stukken spekkoek, die is toch minder dan die bij het restaurantquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmmmmm, spekkoek.
Kan hier nergens lekkere vinden.

Mijn collega had laats van de Lidl mee. Die was ook lekker. Maar kan ik niet meer vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij de Jumbo verkopen ze ook wel eens van die stukken spekkoek, die is toch minder dan die bij het restaurant

Appie heeft ze ook, zijn niet lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij de Jumbo verkopen ze ook wel eens van die stukken spekkoek, die is toch minder dan die bij het restaurant

Klb zelfsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uit welk R&P-topic ben je dit nu weer aan het kopieren

zal er eens op lettenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn collega had laats van de Lidl mee. Die was ook lekker. Maar kan ik niet meer vinden.

Is het ook een beetje fishy?quote:

Gaat gewoon over mezelf hoor. Ben al ruim 9 jaar samen met mijn zelfstandige gekke fokman en heb nooit op een datingsite gezeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik merk dat je nog steeds moeite hebt dat ik je af heb gewezen, komt goed.

Die hebben wel lekkere muffinsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Appie heeft ze ook, zijn niet lekker.

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmmmmm, spekkoek.
Kan hier nergens lekkere vinden.

Verklaart een hoopquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh weet ik veel, daar kom ik nooit

Oh dan hebben wij dat gemeen, excuus dan voor mijn onnodige scherpe reactie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat gewoon over mezelf hoor. Ben al ruim 9 jaar samen met mijn zelfstandige gekke fokman en heb nooit op een datingsite gezeten.

Omg ja, die gevulde.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die hebben wel lekkere muffins

Ik weet niet, ik maak ze gewoon en iedereen die ze eet zegt zelden zulke lekkere te hebben gegeten.quote:

Ik weet zeker dat je een obsessie met mij hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:40 schreef Chai het volgende:
Ben altijd heel goed in mensen zichzelf speciaal laten voelen. Met minimale inspanning zijn tientallen users ervan overtuigd dat ik een obsessie met ze heb.

pics van je muffinsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die hebben wel lekkere muffins

WEHOOOquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:40 schreef Chai het volgende:
Ben altijd heel goed in mensen zichzelf speciaal laten voelen. Met minimale inspanning zijn tientallen users ervan overtuigd dat ik een obsessie met ze heb.

Terwijl jij totaal niet zo in elkaar zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:40 schreef Chai het volgende:

Dat kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een obsessie met mij hebt.

Wij hebben hier een jumbo en een appie en aangezien het personeel hier bij de jumbo zwaar kut is ga ik naar de appie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kom dus niet te vaak bij Appie anders koop ik ze zo vaak dat ze dan niet meer lekker zijn

Heeft niks met mij te maken, maar als je een van de zovelen bent, ben je nu eenmaal niet zo speciaal als je denkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Terwijl jij totaal niet zo in elkaar zit.

Oh nee hier zijn ze bij de Jumbo erg aardigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij hebben hier een jumbo en een appie en aangezien het personeel hier bij de jumbo zwaar kut is ga ik naar de appie.

De Jumbo hier was voorheen Super de boer en daarvoor de C1000 en iedere keer is het personeel overgenomen dus zitten er 50+ mensen die al min 30 jaar aan de kassa zitten, tja.....quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh nee hier zijn ze bij de Jumbo erg aardig

Appie heeft wel vaker beter personeel dan de super in hetzelfde winkelcentrum idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij hebben hier een jumbo en een appie en aangezien het personeel hier bij de jumbo zwaar kut is ga ik naar de appie.

Klopt, merkte ik zowel in mijn vorige woonplaats als in mijn huidige.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Appie heeft wel vaker beter personeel dan de super in hetzelfde winkelcentrum idd.

Hier is het C1000 personeel ook overgenomen en gewoon leuk volk, moet je wel de oudere mensen hebben. Altijd even vriendelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:46 schreef -river- het volgende:
[..]
De Jumbo hier was voorheen Super de boer en daarvoor de C1000 en iedere keer is het personeel overgenomen dus zitten er 50+ mensen die al min 30 jaar aan de kassa zitten, tja.....

Ik zou wel wat tokens doneren aan je.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met mij te maken, maar als je een van de zovelen bent, ben je nu eenmaal niet zo speciaal als je denkt.
Moet misschien privécamhoer worden en dan mensen op een positieve manier datzelfde laten denken waardoor ik met een kleine moeite veel geld kan lospeuteren.

Ik zou er zelf persoonlijk niet aan moeten denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef -river- het volgende:
Als je al 30 jaar in hetzelfde winkelpand achter de kassa zit moet er haast wel iets mis zijn met je.

Ik voel me thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
jeetje, is dit nog immer de viesdikke sc?

En wat nou als ze het gewoon leuk vinden? Ik snap dat afzeiken van "mindere" banen nooit zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef -river- het volgende:
Als je al 30 jaar in hetzelfde winkelpand achter de kassa zit moet er haast wel iets mis zijn met je.

Als ze het leuk vinden prima, maar hier zitten ze al 20 jaar met een zuur gezicht achter de kassa.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat nou als ze het gewoon leuk vinden? Ik snap dat afzeiken van "mindere" banen nooit zo.

Ik ook niet. Ik vond zelf achter de kassa ook echt leuk (io werkte bij de Etos). Lekker veel contact met mensen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat nou als ze het gewoon leuk vinden? Ik snap dat afzeiken van "mindere" banen nooit zo.

Trrr zegt mijn ohmibodquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zou wel wat tokens doneren aan je.

Je hoeft je ook niet te schamen hoor. Goed dat je werkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]

he blauwiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]

Die heb je er ook tussen zitten, maar dan is er nog niet met iedereen iets mis toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze het leuk vinden prima, maar hier zitten ze al 20 jaar met een zuur gezicht achter de kassa.
Ik ook, mis het directe contact met mensen soms nog wel. Had ook veel collega's die doordeweeks normale voltijd baan hadden en dan in het weekend een dagje in de winkel werktenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vond zelf achter de kassa ook echt leuk (io werkte bij de Etos). Lekker veel contact met mensen.

Je hebt vorige week donderdag verstandskies laten trekken en gat is nog steeds niet dicht? Jij rookt vast 10 sigaretten of meer per dagquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik had laatst echt het lekkerste broodje ooit.
[ afbeelding ]
Zoiets en dan met gegrilde kipstukjes erop en grillsaus en sla. Simpel maar lekker.

na 30 min vind ik al knapquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:03 schreef -river- het volgende:
Het lijkt mij gewoon sterk dat je na 30 jaar achter de kassa in de supermarkt nog gemotiveerd bent, maar goed dit zie ik dus als reden waarom het personeel bij de Jumbo bij ons zo kut is.

🤭quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt vorige week donderdag verstandskies laten trekken en gat is nog steeds niet dicht? Jij rookt vast 10 sigaretten of meer per dag

Is dit je eerste of tweede account op Fok! ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:03 schreef -river- het volgende:
Het lijkt mij gewoon sterk dat je na 30 jaar achter de kassa in de supermarkt nog gemotiveerd bent, maar goed dit zie ik dus als reden waarom het personeel bij de Jumbo bij ons zo kut is.

Eerste pas en ik denk ook de laatste mits ik geen ban krijg of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is dit je eerste of tweede account op Fok! ?

Ah Oke, heb je snel gefixed danquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Eerste pas en ik denk ook de laatste mits ik geen ban krijg of zo.

Zonder hechting dicht na een week is wel knap hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt vorige week donderdag verstandskies laten trekken en gat is nog steeds niet dicht? Jij rookt vast 10 sigaretten of meer per dag

Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah Oke, heb je snel gefixed dan

Waarom geen hechting dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder hechting dicht na een week is wel knap hoor.

Uuh nee...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]

Ik had wel hechtingen die er na twee weken vanzelf uitgingen maar mocht ook pas na een week vast voedsel eten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het vanzelf wel dichtgaat.

Wat is normaal dan? Ging zoeken en vond iets over dat je na 10 dagen een arts moest raadplegen als het dan nog niet dicht was.quote:

Had ik na 3 maanden fok alquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog maar 6 maanden op Fok! en nu al een relatie met een Fokker

Als je lekker door blijft paffen, is een week best snel idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]

Ik niet de vorige keer en ging gewoon goed. Het gaat niet om een verstandskies maar een gewone.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had wel hechtingen die er na twee weken vanzelf uitgingen maar mocht ook pas na een week vast voedsel eten.

welke?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]

Ja, ik kan er wel iets van zeggen maar gelooft niemand, als iemand mij dit had voorspeld had ik het ook niet geloofd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]

Je hebt net je melktanden gewisseld wat zal jij er nou van wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]

Na een week moet het al wel deels dicht zijn, het is nog wel zacht maar geen echt gat meerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is normaal dan? Ging zoeken en vond iets over dat je na 10 dagen een arts moest raadplegen als het dan nog niet dicht was.

Lekker boeiend hoe ik het wil doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Na een week moet het al wel deels dicht zijn, het is nog wel zacht maar geen echt gat meer
En na 2 a 3 dagen kan je weer alles eten, een week yoghurt is echt overdreven

Huh, jij bent toch vogeltjesdans?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eerste week al, kon nog niet terug DM`en(ben ik nu een slet?)

Het is jouw mond immersquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe ik het wil doen.

Waarom ga je zo laks met je eigen gezondheid om?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Huh, jij bent toch vogeltjesdans?

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Waarom ga je zo laks met je eigen gezondheid om?

Ben arts in opleidingquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt net je melktanden gewisseld wat zal jij er nou van weten

Ja een hele ergequote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eerste week al, kon nog niet terug DM`en(ben ik nu een slet?)

Hiermee te koop lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:20 schreef -river- het volgende:
[..]Nee, maar heb soms wel een stukje vogeltjesdans in mij, telt dat ook?

Ja en ik ben dokter, dokter love wink winkquote:

Oh, dan zat ik er naast. Excuses.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:20 schreef -river- het volgende:
[..]Nee, maar heb soms wel een stukje vogeltjesdans in mij, telt dat ook?

Jij loopt bewust in dat gat te roeren om het langer open te houden?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]

Ik hou van Duitsland, zou er graag wonen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hiermee te koop lopen.
Zelfs moffenhoeren kenden meer schaamte.

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik ben dokter, dokter love wink wink

Ja met een stokje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij loopt bewust in dat gat te roeren om het langer open te houden?

Volgens mij steek je je peuken er ook in uitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prik het ook altijd nog even aan met een scherp puntje.

waarom???????quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prik het ook altijd nog even aan met een scherp puntje.

Nee dat gaat mij weer net wat te ver, ik moest een keuze maken van mijzelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij steek je je peuken er ook in uit

Weet je dat er vrouwen zijn die kunnen roken met hun kut?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij steek je je peuken er ook in uit

Is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan gaat het nooit dicht man...

Ik voel me beetje eenzaam ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand woont bij Ama in buurt

Bij mij dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Toevallig hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Vertel dit soort weetjes maar aan je dochterquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Weet je dat er vrouwen zijn die kunnen roken met hun kut?

Serieus? wat dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Werd net harrassed op het station weet nu hoe anneloos zich voelt als ze hier inlogt

Die is daar veel te jong voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vertel dit soort weetjes maar aan je dochter

Wat mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van de opa en oma van mijn dochter

Ik hoop dat je ongedeerd bent.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
Werd net harrassed op het station weet nu hoe anneloos zich voelt als ze hier inlogt

das tien minuten van mij vandaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:46 schreef Amarantha het volgende:
https://www.r365.nl/nl/wo(...)3ec3729da301170ff98d wie gaat hier wonen met me?

Je zocht nog een huis toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
das tien minuten van mij vandaan

Romeins badquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:46 schreef Amarantha het volgende:

Ben zelfs nog naar een huis in Berg en Terblijt gaan kijken maar deze is toch net wat boven budgetquote:

Oh dacht je bent rijke boy.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben zelfs nog naar een huis in Berg en Terblijt gaan kijken maar deze is toch net wat boven budget

Beetje opvallend wonen, lijkt mij niets.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:46 schreef Amarantha het volgende:

Kun je wel goede feestjes houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Beetje opvallend wonen, lijkt mij niets.

Wat is je budget?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben zelfs nog naar een huis in Berg en Terblijt gaan kijken maar deze is toch net wat boven budget

Heb je nu al gepland dat je dochter in Maastricht gaat studeren?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik het had kocht ik een huis in Maastricht waar mijn dochter uiteindelijk gaat studeren.

Echt hé.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je nu al gepland dat je dochter in Maastricht gaat wonen?

Nee, zijzelf. Ze zit 3 VWO dan moet je al gaan kijken naar Universiteiten en deden we, ze koos voor Maastricht ivm studie keuze,quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je nu al gepland dat je dochter in Maastricht gaat studeren?

heb privacy issuesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meneer is te goed voor een brug zeker.

Dacht dat je een hele jonge dochter hadquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, zijzelf. Ze zit 3 VWO dan moet je al gaan kijken naar Universiteiten en deden we, ze koos voor Maastricht ivm studie keuze,

Ze is 14, maar een jonge leerling omdat ze een klas over mocht slaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dacht dat je een hele jonge dochter had

Heeft ze van haar vaderquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze is 14, maar een jonge leerling omdat ze een klas over mocht slaan.

https://www.r365.nl/nl/wo(...)1ffe0359634b0acb1f22quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je wel goede feestjes houden.

14 - 15quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wat is jullie range met leeftijd

Heftig:quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
https://www.r365.nl/nl/wo(...)1ffe0359634b0acb1f22
Dat kan ook gewoon uit het zicht in dergelijke huizen.

21-25quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:42 schreef VanderWoodsen het volgende:

1-100quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:42 schreef VanderWoodsen het volgende:

lekker rustgevendquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heftig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Weten wij ook schat, iedereen hier heeft op school gezetenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:44 schreef -river- het volgende:
In het 3e jaar van de VWO moet je een profiel kiezen voor het 4e jaar en die kies je aansluitend naar de studie die je wilt doen dus is het wel handig te weten welke studie je wilt doen en waar je die kan doen.

oooooh zit dat zooooooquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:44 schreef -river- het volgende:
In het 3e jaar van de VWO moet je een profiel kiezen voor het 4e jaar en die kies je aansluitend naar de studie die je wilt doen dus is het wel handig te weten welke studie je wilt doen en waar je die kan doen.

Ja, het lijkt mij ook wel uitgesloten dat ze in de komende jaren nog van gedachten gaat veranderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:44 schreef -river- het volgende:

Ja, mij ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook wel uitgesloten dat ze in de komende jaren nog van gedachten gaat veranderen.

Alsjeblieft niet het is hier al zo saaiquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef Murdera het volgende:
We zouden hier meer mensen uit OUD heen moeten halen. Fascinerende verhalen allemaal.

Volgens mij zijn er hier wel genoeg ouders.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef Murdera het volgende:
We zouden hier meer mensen uit OUD heen moeten halen. Fascinerende verhalen allemaal.

Stop met mijn posts verwijderenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier wel genoeg ouders.

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet het is hier al zo saai

quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Stop met mijn posts verwijderen

Volgens mij heeft dat verwende nest meer klappen nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heftig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heeft hij zijn begrafenisverzekering een beetje op orde?quote:

Bij de delaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heeft hij zijn begrafenisverzekering een beetje op orde?

29-29, liefst beetje centraal in NL ivm vervoerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:42 schreef VanderWoodsen het volgende:

Is inbegrepen bij Kmar tochquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heeft hij zijn begrafenisverzekering een beetje op orde?

en goedkoop. Over de 40 eur hoeft t voor mij niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
29-29, liefst beetje centraal in NL ivm vervoer

Die man slentert door het leven op slofjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:52 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is inbegrepen bij Kmar toch

Van 21quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij valt op gezette Marokkaanse meisjes dacht ik

Mag ook wel als je JMF ripped bentquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die man slentert door het leven op slofjes.

Is Anneloos een gezette Marokkaanse danquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij valt op gezette Marokkaanse meisjes dacht ik

Als drug anneloos wil dan heb ik geen respect meer voor hemquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is Anneloos een gezette Marokkaanse dan

Zou jij iemand daten die jonger is dan jijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij ging dacht ik achter crip aan maar crip ging trouwen

Ja, 1 jaar jonger welquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zou jij iemand daten die jonger is dan jou

crip trouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij ging dacht ik achter crip aan maar crip ging trouwen

hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:54 schreef Drug het volgende:
[..]
ben gewoon geen relationship kinda guy

hihiquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:00 schreef Drug het volgende:
Ik spreek niet eens meer af met vrouwelijke fokkers

Is vogeltjesdans in het echt ook zo’n debielquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ben je trouwens echt een vrouw/meisje?

Heel FOK! zit vol met transgenders.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef -river- het volgende:
[..]

Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is vogeltjesdans in het echt ook zo’n debiel

Jij bent ook veel te goed voor een fokster, jij moet met een hc gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:00 schreef Drug het volgende:
Ik spreek niet eens meer af met vrouwelijke fokkers

Heb borsten maar ook een lulquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef -river- het volgende:
[..]

Ik kijk nu heel anders naar je fotoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heel FOK! zit vol met transgenders.

Aha....vandaarquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]

Ben je toch niet helemaal alleenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
vandaag op jouw advies 5 min ramen open gehad. Nu 1 plaag van muggen

Viesdik?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb borsten maar ook een lul
Rarara wat ben ik?

Zou er best een doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]

ja ben een campagne aan het lanceren om beter in de markt te liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij bent ook veel te goed voor een fokster, jij moet met een hc gaan

Thaisquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb borsten maar ook een lul
Rarara wat ben ik?

Wat voor sukkel ben je ook om geen hor te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
vandaag op jouw advies 5 min ramen open gehad. Nu 1 plaag van muggen

je zegt t alsof het iets wenselijks isquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben je toch niet helemaal alleen

Ik doe niet mee aan die hype.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik kijk nu heel anders naar je foto
quote:

heb er geenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Stuur maar dan zeg ik wel welke beste is

Jaren geleden bijna dagelijks, maar tegenwoordig niet meer, wat is daar te vinden?quote:

Gelukquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jaren geleden bijna dagelijks, maar tegenwoordig niet meer, wat is daar te vinden?

VdWquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jaren geleden bijna dagelijks, maar tegenwoordig niet meer, wat is daar te vinden?

zit geen sponzen en wasprogramma en shitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja zoiets als een kraan uit de muur waar je onder zou kunnen staan

Zuchtquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:25 schreef Drug het volgende:
[..]
zit geen sponzen en wasprogramma en shit

Oh, dacht dat die ergens anders woonde.quote:
Waar kan ik mij inschrijven?quote:

maar je moet soms alsnog zelf voorwassenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:25 schreef Drug het volgende:
[..]
zit geen sponzen en wasprogramma en shit

had bedacht dat dat mn zweet wasquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar je moet soms alsnog zelf voorwassen

VanderWoodsen@dm.fok.nlquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh, dacht dat die ergens anders woonde.
[..]
Waar kan ik mij inschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |