Ik eet gewoon veel yoghurt enz. Helemaal niet eten doe ik niet hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het advies was om meerdere dagen niet te eten? Is toch niet de bedoeling.
Damn dat krijg ik niet eens weg met heel veel wiet in mijn lijf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stokbrood frikandel gehad met twee van die dingen
als schranzen een olympische sport was won ik goudquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn dat krijg ik niet eens weg met heel veel wiet in mijn lijf.
Als ik veel eet is het vooral de hele dag door eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
als schranzen een olympische sport was won ik goud
Je bent zelf simpel maar lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik had laatst echt het lekkerste broodje ooit.
[ afbeelding ]
Zoiets en dan met gegrilde kipstukjes erop en grillsaus en sla. Simpel maar lekker.
Oh dacht al, als zelfs bouillon al niet kanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet gewoon veel yoghurt enz. Helemaal niet eten doe ik niet hoor.Dan maak ik mensen dood.
Ik vind het beetje eng.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht al, als zelfs bouillon al niet kan
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent zelf simpel maar lekker
Ga je kijken?!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik ben zo vol als een potje met pieren.
Pffff. Lekker uitbuiken terwijl de wasmachine draait en ik Netflix kijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lol heb je nooit van iemand gehouden ofzo
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:24 schreef Catkiller het volgende:
Ama heeft een pijnlijk gaatje is de volgende TT, views halen
Told you soquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb pad thai gemaakt met een pakje maar het smaakt in verste verte niet op echte Thaise pad thai. Had het wel verwacht maar toch teleurgesteld.
5.5/10
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.quote:
Jaaaa ik heb ook mijn jurkjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik ben zo vol als een potje met pieren.
Pffff. Lekker uitbuiken terwijl de wasmachine draait en ik Netflix kijk.
Foto?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb ook mijn jurkje![]()
Ik heb een andere definitie van Mexicaanse Tacoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.
Moet nog effe de zalm, kangoeroe, koe, roerbakgroente en spekkoek laten zakken, pfff zijn net uit eten geweestquote:
Haha jelly zekerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.
Ik maak de lekkerste taco'squote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een andere definitie van Mexicaanse Taco
Wok?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet nog effe de zalm, kangoeroe, koe, roerbakgroente en spekkoek laten zakken, pfff zijn net uit eten geweest
Succesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ga iets doen met mijn leven dag sukkels
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
nou, 8 augustus, komt het er eindelijk toch vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hmmmmmmm, spekkoekquote:
Uit welk R&P-topic ben je dit nu weer aan het kopierenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik heb dat dus nooit meegemaakt omdat ik nooit de behoefte had om op welke dating site dan ook een profiel aan te maken om mannen te ontmoeten. Een relatie wilde ik niet omdat ik zelfstandig ben, geen behoefte had en ik persoonlijk het niet goed vond voor mijn kind dat ze haar moeder meerdere mannen zag daten. Tot ik op FOK! iemand tegen kwam die net zo gek en zelfstandig is en het vrijwel heel snel ook rl mee klikte, was ik hem niet tegen gekomen was ik nog steeds bewust zelfgekozen vrijgezel.
Ik merk dat je nog steeds moeite hebt dat ik je af heb gewezen, komt goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik heb dat dus nooit meegemaakt omdat ik nooit de behoefte had om op welke dating site dan ook een profiel aan te maken om mannen te ontmoeten. Een relatie wilde ik niet omdat ik zelfstandig ben, geen behoefte had en ik persoonlijk het niet goed vond voor mijn kind dat ze haar moeder meerdere mannen zag daten. Tot ik op FOK! iemand tegen kwam die net zo gek en zelfstandig is en het vrijwel heel snel ook rl mee klikte, was ik hem niet tegen gekomen was ik nog steeds bewust zelfgekozen vrijgezel.
Bij de Jumbo verkopen ze ook wel eens van die stukken spekkoek, die is toch minder dan die bij het restaurantquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmmmmm, spekkoek.
Kan hier nergens lekkere vinden.
Mijn collega had laats van de Lidl mee. Die was ook lekker. Maar kan ik niet meer vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij de Jumbo verkopen ze ook wel eens van die stukken spekkoek, die is toch minder dan die bij het restaurant
Appie heeft ze ook, zijn niet lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij de Jumbo verkopen ze ook wel eens van die stukken spekkoek, die is toch minder dan die bij het restaurant
Klb zelfsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uit welk R&P-topic ben je dit nu weer aan het kopieren
zal er eens op lettenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn collega had laats van de Lidl mee. Die was ook lekker. Maar kan ik niet meer vinden.
Is het ook een beetje fishy?quote:
Gaat gewoon over mezelf hoor. Ben al ruim 9 jaar samen met mijn zelfstandige gekke fokman en heb nooit op een datingsite gezeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik merk dat je nog steeds moeite hebt dat ik je af heb gewezen, komt goed.
Die hebben wel lekkere muffinsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Appie heeft ze ook, zijn niet lekker.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmmmmm, spekkoek.
Kan hier nergens lekkere vinden.
Verklaart een hoopquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh weet ik veel, daar kom ik nooit
Oh dan hebben wij dat gemeen, excuus dan voor mijn onnodige scherpe reactie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat gewoon over mezelf hoor. Ben al ruim 9 jaar samen met mijn zelfstandige gekke fokman en heb nooit op een datingsite gezeten.
Omg ja, die gevulde.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die hebben wel lekkere muffins
Ik weet niet, ik maak ze gewoon en iedereen die ze eet zegt zelden zulke lekkere te hebben gegeten.quote:
Ik weet zeker dat je een obsessie met mij hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:40 schreef Chai het volgende:
Ben altijd heel goed in mensen zichzelf speciaal laten voelen. Met minimale inspanning zijn tientallen users ervan overtuigd dat ik een obsessie met ze heb.
pics van je muffinsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die hebben wel lekkere muffins
WEHOOOquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:40 schreef Chai het volgende:
Ben altijd heel goed in mensen zichzelf speciaal laten voelen. Met minimale inspanning zijn tientallen users ervan overtuigd dat ik een obsessie met ze heb.
Terwijl jij totaal niet zo in elkaar zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:40 schreef Chai het volgende:
Dat kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een obsessie met mij hebt.
Wij hebben hier een jumbo en een appie en aangezien het personeel hier bij de jumbo zwaar kut is ga ik naar de appie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kom dus niet te vaak bij Appie anders koop ik ze zo vaak dat ze dan niet meer lekker zijn
Heeft niks met mij te maken, maar als je een van de zovelen bent, ben je nu eenmaal niet zo speciaal als je denkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Terwijl jij totaal niet zo in elkaar zit.
Oh nee hier zijn ze bij de Jumbo erg aardigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij hebben hier een jumbo en een appie en aangezien het personeel hier bij de jumbo zwaar kut is ga ik naar de appie.
De Jumbo hier was voorheen Super de boer en daarvoor de C1000 en iedere keer is het personeel overgenomen dus zitten er 50+ mensen die al min 30 jaar aan de kassa zitten, tja.....quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh nee hier zijn ze bij de Jumbo erg aardig
Appie heeft wel vaker beter personeel dan de super in hetzelfde winkelcentrum idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij hebben hier een jumbo en een appie en aangezien het personeel hier bij de jumbo zwaar kut is ga ik naar de appie.
Klopt, merkte ik zowel in mijn vorige woonplaats als in mijn huidige.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Appie heeft wel vaker beter personeel dan de super in hetzelfde winkelcentrum idd.
Hier is het C1000 personeel ook overgenomen en gewoon leuk volk, moet je wel de oudere mensen hebben. Altijd even vriendelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:46 schreef -river- het volgende:
[..]
De Jumbo hier was voorheen Super de boer en daarvoor de C1000 en iedere keer is het personeel overgenomen dus zitten er 50+ mensen die al min 30 jaar aan de kassa zitten, tja.....
Ik zou wel wat tokens doneren aan je.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met mij te maken, maar als je een van de zovelen bent, ben je nu eenmaal niet zo speciaal als je denkt.
Moet misschien privécamhoer worden en dan mensen op een positieve manier datzelfde laten denken waardoor ik met een kleine moeite veel geld kan lospeuteren.
Ik zou er zelf persoonlijk niet aan moeten denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef -river- het volgende:
Als je al 30 jaar in hetzelfde winkelpand achter de kassa zit moet er haast wel iets mis zijn met je.
Ik voel me thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
jeetje, is dit nog immer de viesdikke sc?
En wat nou als ze het gewoon leuk vinden? Ik snap dat afzeiken van "mindere" banen nooit zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef -river- het volgende:
Als je al 30 jaar in hetzelfde winkelpand achter de kassa zit moet er haast wel iets mis zijn met je.
Als ze het leuk vinden prima, maar hier zitten ze al 20 jaar met een zuur gezicht achter de kassa.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat nou als ze het gewoon leuk vinden? Ik snap dat afzeiken van "mindere" banen nooit zo.
Ik ook niet. Ik vond zelf achter de kassa ook echt leuk (io werkte bij de Etos). Lekker veel contact met mensen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat nou als ze het gewoon leuk vinden? Ik snap dat afzeiken van "mindere" banen nooit zo.
Trrr zegt mijn ohmibodquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zou wel wat tokens doneren aan je.
Je hoeft je ook niet te schamen hoor. Goed dat je werkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
he blauwiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb je er ook tussen zitten, maar dan is er nog niet met iedereen iets mis toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ze het leuk vinden prima, maar hier zitten ze al 20 jaar met een zuur gezicht achter de kassa.
Ik ook, mis het directe contact met mensen soms nog wel. Had ook veel collega's die doordeweeks normale voltijd baan hadden en dan in het weekend een dagje in de winkel werktenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vond zelf achter de kassa ook echt leuk (io werkte bij de Etos). Lekker veel contact met mensen.
Je hebt vorige week donderdag verstandskies laten trekken en gat is nog steeds niet dicht? Jij rookt vast 10 sigaretten of meer per dagquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik had laatst echt het lekkerste broodje ooit.
[ afbeelding ]
Zoiets en dan met gegrilde kipstukjes erop en grillsaus en sla. Simpel maar lekker.
na 30 min vind ik al knapquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:03 schreef -river- het volgende:
Het lijkt mij gewoon sterk dat je na 30 jaar achter de kassa in de supermarkt nog gemotiveerd bent, maar goed dit zie ik dus als reden waarom het personeel bij de Jumbo bij ons zo kut is.
🤭quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt vorige week donderdag verstandskies laten trekken en gat is nog steeds niet dicht? Jij rookt vast 10 sigaretten of meer per dag
Is dit je eerste of tweede account op Fok! ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:03 schreef -river- het volgende:
Het lijkt mij gewoon sterk dat je na 30 jaar achter de kassa in de supermarkt nog gemotiveerd bent, maar goed dit zie ik dus als reden waarom het personeel bij de Jumbo bij ons zo kut is.
Eerste pas en ik denk ook de laatste mits ik geen ban krijg of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is dit je eerste of tweede account op Fok! ?
Ah Oke, heb je snel gefixed danquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Eerste pas en ik denk ook de laatste mits ik geen ban krijg of zo.
Zonder hechting dicht na een week is wel knap hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt vorige week donderdag verstandskies laten trekken en gat is nog steeds niet dicht? Jij rookt vast 10 sigaretten of meer per dag
Wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah Oke, heb je snel gefixed dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |