Ik eet gewoon veel yoghurt enz. Helemaal niet eten doe ik niet hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het advies was om meerdere dagen niet te eten? Is toch niet de bedoeling.
Damn dat krijg ik niet eens weg met heel veel wiet in mijn lijf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stokbrood frikandel gehad met twee van die dingen
als schranzen een olympische sport was won ik goudquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn dat krijg ik niet eens weg met heel veel wiet in mijn lijf.
Als ik veel eet is het vooral de hele dag door eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
als schranzen een olympische sport was won ik goud
Je bent zelf simpel maar lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik had laatst echt het lekkerste broodje ooit.
[ afbeelding ]
Zoiets en dan met gegrilde kipstukjes erop en grillsaus en sla. Simpel maar lekker.
Oh dacht al, als zelfs bouillon al niet kanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet gewoon veel yoghurt enz. Helemaal niet eten doe ik niet hoor.Dan maak ik mensen dood.
Ik vind het beetje eng.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht al, als zelfs bouillon al niet kan
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent zelf simpel maar lekker
Ga je kijken?!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik ben zo vol als een potje met pieren.
Pffff. Lekker uitbuiken terwijl de wasmachine draait en ik Netflix kijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lol heb je nooit van iemand gehouden ofzo
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:24 schreef Catkiller het volgende:
Ama heeft een pijnlijk gaatje is de volgende TT, views halen
Told you soquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb pad thai gemaakt met een pakje maar het smaakt in verste verte niet op echte Thaise pad thai. Had het wel verwacht maar toch teleurgesteld.
5.5/10
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.quote:
Jaaaa ik heb ook mijn jurkjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Ik ben zo vol als een potje met pieren.
Pffff. Lekker uitbuiken terwijl de wasmachine draait en ik Netflix kijk.
Foto?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb ook mijn jurkje![]()
Ik heb een andere definitie van Mexicaanse Tacoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.
Moet nog effe de zalm, kangoeroe, koe, roerbakgroente en spekkoek laten zakken, pfff zijn net uit eten geweestquote:
Haha jelly zekerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met al die exotische mannen die je in je mond hebt gehad heb je natuurlijk ook wat vast lokaal voedsel kunnen proeven.
Ik maak de lekkerste taco'squote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een andere definitie van Mexicaanse Taco
Wok?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet nog effe de zalm, kangoeroe, koe, roerbakgroente en spekkoek laten zakken, pfff zijn net uit eten geweest
Succesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ga iets doen met mijn leven dag sukkels
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
nou, 8 augustus, komt het er eindelijk toch vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hmmmmmmm, spekkoekquote:
Uit welk R&P-topic ben je dit nu weer aan het kopierenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik heb dat dus nooit meegemaakt omdat ik nooit de behoefte had om op welke dating site dan ook een profiel aan te maken om mannen te ontmoeten. Een relatie wilde ik niet omdat ik zelfstandig ben, geen behoefte had en ik persoonlijk het niet goed vond voor mijn kind dat ze haar moeder meerdere mannen zag daten. Tot ik op FOK! iemand tegen kwam die net zo gek en zelfstandig is en het vrijwel heel snel ook rl mee klikte, was ik hem niet tegen gekomen was ik nog steeds bewust zelfgekozen vrijgezel.
Ik merk dat je nog steeds moeite hebt dat ik je af heb gewezen, komt goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:35 schreef Chai het volgende:
Ik heb dat dus nooit meegemaakt omdat ik nooit de behoefte had om op welke dating site dan ook een profiel aan te maken om mannen te ontmoeten. Een relatie wilde ik niet omdat ik zelfstandig ben, geen behoefte had en ik persoonlijk het niet goed vond voor mijn kind dat ze haar moeder meerdere mannen zag daten. Tot ik op FOK! iemand tegen kwam die net zo gek en zelfstandig is en het vrijwel heel snel ook rl mee klikte, was ik hem niet tegen gekomen was ik nog steeds bewust zelfgekozen vrijgezel.
Bij de Jumbo verkopen ze ook wel eens van die stukken spekkoek, die is toch minder dan die bij het restaurantquote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmmmmm, spekkoek.
Kan hier nergens lekkere vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |