Ben arts in opleidingquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt net je melktanden gewisseld wat zal jij er nou van weten
Ja een hele ergequote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eerste week al, kon nog niet terug DM`en(ben ik nu een slet?)
Hiermee te koop lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:20 schreef -river- het volgende:
[..]Nee, maar heb soms wel een stukje vogeltjesdans in mij, telt dat ook?
Ja en ik ben dokter, dokter love wink winkquote:
Oh, dan zat ik er naast. Excuses.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:20 schreef -river- het volgende:
[..]Nee, maar heb soms wel een stukje vogeltjesdans in mij, telt dat ook?
Jij loopt bewust in dat gat te roeren om het langer open te houden?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe ik het wil doen.
Ik hou van Duitsland, zou er graag wonen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hiermee te koop lopen.
Zelfs moffenhoeren kenden meer schaamte.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ik ben dokter, dokter love wink wink
Ja met een stokje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij loopt bewust in dat gat te roeren om het langer open te houden?
Volgens mij steek je je peuken er ook in uitquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prik het ook altijd nog even aan met een scherp puntje.
waarom???????quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prik het ook altijd nog even aan met een scherp puntje.
Nee dat gaat mij weer net wat te ver, ik moest een keuze maken van mijzelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij steek je je peuken er ook in uit
Weet je dat er vrouwen zijn die kunnen roken met hun kut?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens mij steek je je peuken er ook in uit
Is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan gaat het nooit dicht man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |