lekker rustgevendquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heftig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weten wij ook schat, iedereen hier heeft op school gezetenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:44 schreef -river- het volgende:
In het 3e jaar van de VWO moet je een profiel kiezen voor het 4e jaar en die kies je aansluitend naar de studie die je wilt doen dus is het wel handig te weten welke studie je wilt doen en waar je die kan doen.
oooooh zit dat zooooooquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:44 schreef -river- het volgende:
In het 3e jaar van de VWO moet je een profiel kiezen voor het 4e jaar en die kies je aansluitend naar de studie die je wilt doen dus is het wel handig te weten welke studie je wilt doen en waar je die kan doen.
Ja, het lijkt mij ook wel uitgesloten dat ze in de komende jaren nog van gedachten gaat veranderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:44 schreef -river- het volgende:
Ja, mij ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook wel uitgesloten dat ze in de komende jaren nog van gedachten gaat veranderen.
Alsjeblieft niet het is hier al zo saaiquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef Murdera het volgende:
We zouden hier meer mensen uit OUD heen moeten halen. Fascinerende verhalen allemaal.
Volgens mij zijn er hier wel genoeg ouders.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef Murdera het volgende:
We zouden hier meer mensen uit OUD heen moeten halen. Fascinerende verhalen allemaal.
Stop met mijn posts verwijderenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier wel genoeg ouders.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet het is hier al zo saai
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Stop met mijn posts verwijderen
Volgens mij heeft dat verwende nest meer klappen nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heftig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft hij zijn begrafenisverzekering een beetje op orde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |