Is vogeltjesdans in het echt ook zo’n debielquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ben je trouwens echt een vrouw/meisje?
Heel FOK! zit vol met transgenders.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is vogeltjesdans in het echt ook zo’n debiel
Jij bent ook veel te goed voor een fokster, jij moet met een hc gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:00 schreef Drug het volgende:
Ik spreek niet eens meer af met vrouwelijke fokkers
Heb borsten maar ook een lulquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kijk nu heel anders naar je fotoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heel FOK! zit vol met transgenders.
Aha....vandaarquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ben je toch niet helemaal alleenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
vandaag op jouw advies 5 min ramen open gehad. Nu 1 plaag van muggen
Viesdik?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb borsten maar ook een lul
Rarara wat ben ik?
Zou er best een doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ja ben een campagne aan het lanceren om beter in de markt te liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij bent ook veel te goed voor een fokster, jij moet met een hc gaan
Thaisquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb borsten maar ook een lul
Rarara wat ben ik?
Wat voor sukkel ben je ook om geen hor te hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef Drug het volgende:
[..]
vandaag op jouw advies 5 min ramen open gehad. Nu 1 plaag van muggen
je zegt t alsof het iets wenselijks isquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben je toch niet helemaal alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |