SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik was laatst bij de Chinees om wat lekkers op te halen. Vraagt ze: "Wilt u dat ik het speciaal breng?"
Ik zeg:Nee, gewoon nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik was laatst bij de Chinees om wat lekkers op te halen. Vraagt ze: "Wilt u dat ik het speciaal breng?"
Ik zeg:TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg:Hef jezelf opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Masterminded
Hij werkt bij Ziggy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator voor Ajax is.
heel het middenveld is lachwekkendquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een Ziyech fan, maar vandaag heeft ie het niet.²
Misschien moet je dit nog 10x herhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ajax speelt weer eens zoals ze altijd doen in CL kwalificatie
Maar Carcela wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een Ziyech fan, maar vandaag heeft ie het niet.²
Je praat in kwatrijnen man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel het middenveld is lachwekkend
heel de wedstrijd gezien is standard gewoon beter
ajax heeft 2 momentjes gehad en wat geluk
gewoon een harvard analyse die klopt
Prima spelertje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Carcela is wel genieten vandaag
had meer minuten moeten krijgen op het wk
Als je dat graag wiltquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je dit nog 10x herhalen.
misschien kan Ziyech een mooie transfer naar the championship maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is een signaal naar Ziyech om weg te gaan...
Gras is groen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker ,wel een lastig ventje buiten het veld.
Zonde weer
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:33 schreef Sked het volgende:
Schippers faalt. Gras is groen.
Terug naar Ajax.
Nummer afgepakt, iemand anders aanvoerder, vraagprijs enorm gezakt, speelt als een natte krant vandaag, wordt gewisseld door een mindere speler. Zou hij zich welkom voelen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
misschien kan Ziyech een mooie transfer naar the championship maken.
Waanzinnige speler, maar een vreemd karakter. Standard lijkt ook de enige club waar hij zich echt goed voelt ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Carcela is wel genieten vandaag
had meer minuten moeten krijgen op het wk
Goed oordeel, nadat ie pas twee minuten op het veld voor ajax staatquote:
Kon er bij PSV niks van, bij Sporting ook niet, bij Vitesse niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goed oordeel, nadat ie pas twee minuten op het veld voor ajax staat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
Ik begin die clown Onana ook wel een beetje zat te worden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
Ja, is me vaker opgevallen dat négers minder krediet hebben. Zie Stanley Menzo, zie Kenneth Vermeer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, is me vaker opgevallen dat négers minder krediet hebben. Zie Stanley Menzo, zie Kenneth Vermeer.²
En bij Utrecht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kon er bij PSV niks van, bij Sporting ook niet, bij Vitesse niet.
Kuffour. Atouba.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, is me vaker opgevallen dat négers minder krediet hebben. Zie Stanley Menzo, zie Kenneth Vermeer.²
Vermeer kan er dan ook geen kut van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En heeft het prima bij Utrecht gedaan laatste jaar. Laat hem maar eerst even wennen bij Ajax voordat hij meteen al wordt afgeschreven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kon er bij PSV niks van, bij Sporting ook niet, bij Vitesse niet.
Hebben helaas niks beters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
Dat zeg ik, bij Utrecht deed hij het goed. Maar ik mag hem niet, dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En heeft het prima bij Utrecht gedaan laatste jaar. Laat hem maar eerst even wennen bij Ajax voordat hij meteen al wordt afgeschreven.
Was ooit de dodelijkste spits in de box.quote:
Het zijn dan natuurlijk ook meer domme werkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima, dan begreep ik het verkeerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij Utrecht deed hij het goed. Maar ik mag hem niet, dat moge duidelijk zijn.
Dat krijg je met dat achterlijke play-off systeem daar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische competitie voetbal stelt toch niets meer voor
Geen reet aan dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat dit een zondagse wedstrijd was in de BeNeLiga
"Ik zit zo goed in de wedstrijd. Ik krijg zoveel kansen van de trainer. Ik heb zoveel krediet. Laat ik eens van 30 meter kansloos op doel schieten."quote:
Assistent trainer bij Jong Almere Cityquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jason Oost
Wat doet die nog.
lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Assistent trainer bij Jong Almere City
Waarom heb jij ineens een Schippers ui?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Assistent trainer bij Jong Almere City
Verloren weddenschap lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens een Schippers ui?
Weddenschap dit datquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens een Schippers ui?
Zal wel weer deel van het proces zijnquote:
quote:
Hij valt 3 meter verder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tweede wel, hij tikt zn hak aan
Voel je volwassenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat biologische spul verteert wel snel zeg.²
Ja mensonterend domquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:50 schreef Max23 het volgende:
Die commentator vergeet steeds dat er tijd van de drinkpauze bij komt. Was in de eerste helft ook helemaal verrast
Je moet ook niet zoveel verwachten van commentatorenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:50 schreef Max23 het volgende:
Die commentator vergeet steeds dat er tijd van de drinkpauze bij komt. Was in de eerste helft ook helemaal verrast
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tweede wel, hij tikt zn hak aan
Ach ja, ‘t is nu eenmaal niet over totdat het over is.quote:
Dat werd vorige week ook gezegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:50 schreef fetX het volgende:
Tegen een ploeg als Kiev moet het wel echt beter, anders ga je het niet redden.
Zei ik toch. Je voelt het aan alles.quote:
quote:
Standard moet je gewoon pakken natuurlijk, maar ze zijn wel de betere ploeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat werd vorige week ook gezegd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
BELGISCHE COMPETITIE STELT NIKS VOOR
Ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zei ik toch. Je voelt het aan alles.²
ik zie hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
BELGISCHE COMPETITIE STELT NIKS VOOR
En dan van t weekend ook nog tegen Heraclesquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Extreem lachwekkend dit. Tadic was al helemaal op 2e helft. 3 dikke kansen verprutst weer en dan bal behandelen als een hete aardappel. Dit is toch niet te geloven
Dan zijn ze wel wakker lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:54 schreef Isane het volgende:
[..]
En dan van t weekend ook nog tegen Heracles
Rot toch op joh, 40 miljoen investeren in een al redelijke selectie. Daar kun je t stadion van Standard inclusief het hamburgerkraam van kopen. En dan wederom choken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
2-2 is uiteindelijk een prima uitslag... maar jezus...
Vooraf was het een prima uitslag ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:55 schreef Karina het volgende:
Nou ja iig 2 uitgoals zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rot toch op joh, 40 miljoen investeren in een al redelijke selectie. Daar kun je t stadion van Standard inclusief het hamburgerkraam van kopen. En dan wederom choken.
Ja maar ja sta je 2-0 voor geef je het weer weg. Gewoon stom en slordig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooraf was het een prima uitslag ja.
Dit postte je ook al in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:55 schreef RubenSosa het volgende:
Hahahah die eiting. Bij zijn eerste balcontact al bijna een pingel en zijn tweede pass dwars door het middenveld wat balverlies betekent en uiteindelijk de pingel 2-2.
Hoort zeker bij het proces he ten Hag? die jonkies erin?
Oh sorry dubbel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit postte je ook al in het Ajax topic.
Uitstekend? Je scoort goals maar bent de mindere ploeg. Dan is het niet uitstekend (of je bent wel heel snel tevreden).quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
1e helft uitstekend
2e helft lol
Eerder wisselen Erik!
Alles beter dan een steward in een pak, dat neem ik al helemaal niet serieus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wel leuk dat de stewards en officials van Standard in hun normale kleding rondlopen met alleen een geel hesje eroverheen. Echt Belgisch weer,
Ajax redt het wel tegen Standard. Kiev wordt hele andere koek (ervan uitgaande dat die winnen).quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ach een jaartje geen europees voetbal is ook niet zo erg
Gelukkig overkomt dat Ajax niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ach een jaartje geen europees voetbal is ook niet zo erg
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alles beter dan een steward in een pak, dat neem ik al helemaal niet serieus.
Het was niet best maar Ajax wil sowieso de bal niet graag hebben lijkt wel. Dan is 2-0 een prima resultaat in een uitwedstrijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uitstekend? Je scoort goals maar bent de mindere ploeg. Dan is het niet uitstekend (of je bent wel heel snel tevreden).
Jack is voor AFC.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Jack was een stuk vrolijker tijdens de rust
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Jack was een stuk vrolijker tijdens de rust
Als ze hier thuis 2-3 van verliezen neem ik een Michel Preudhomme UIquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:00 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon een kopie van die Rapid Wien wedstrijd. Wat dat betreft zijn ze geen moer opgeschoten.
Ja dat leg ik net uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:09 schreef Haringkop het volgende:
Kan Ten Hag ondertiteld worden? Wat zegt ie nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |