quote:
Columbiafan juicht.quote:
quote:
Ik wist hetquote:
quote:
Dione kent Escher Smiss niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:35 schreef Szura het volgende:
Dit hadden we niet verwacht
Wij op FOK wel, Dione
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:37 schreef Redefine het volgende:
Dafne is blij met deze tijd en race, kortom de komende jaren zal ze wel bij Reider blijven.
NEGATIEVE SHITquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:37 schreef rubbereend het volgende:
straks lekker echt pieken na het EK ofzo
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:37 schreef Redefine het volgende:
Dafne is blij met deze tijd en race, kortom de komende jaren zal ze wel bij Reider blijven.
Is toch ongelooflijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:37 schreef Redefine het volgende:
Op de piek van de gnoom Nicky Romeroquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:37 schreef rubbereend het volgende:
straks lekker echt pieken na het EK ofzo
Als een echte toetsenbordheld.quote:
ik ben toch positiefquote:
Heeft mondjes gesnoerd. Dit is een gigantische piek in het seizoen, een SB. Levert weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:37 schreef wimderon het volgende:
Nooit meer pieken met kampioenenmaker Reider
Kappen nou met je negatieve shitquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben toch positief
het het over een piek die nog moet komen
De BBC is sowieso erger dan de NOS als het gaat over de eigen sporters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:38 schreef heywoodu het volgende:
BBC is nu tot en met Tokyo wel nog ondraaglijker over Dinarasher Smith dan de NOS over Schippers, maar goed.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
De BBC is sowieso erger dan de NOS als het gaat over de eigen sporters.
Te weinig gezichtquote:
Die eten toch ook alleen naar gras?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:38 schreef spiritusbus het volgende:
Godverdomme, met die kaken van haar kan ze zich serieus meten met een nijlpaard.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |