Godverdomme Van Halstquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:57 schreef franklop het volgende:
Met Gullit en Van Halst voorbeschouwen zo
De voorbeschouwing kunnen we overslaan dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:57 schreef franklop het volgende:
Met Gullit en Van Halst voorbeschouwen zo
Lol, de arrogantie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 18:58 schreef Mani89 het volgende:
Die opstelling, wat een genot. We zouden nog wel eens ver kunnen komen in het Champions League toernooi, bohhh.
Arnold Kruiswijk 15 goals jajajajaquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met hun kampioensfeest bij Heerenveen act.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van Halst![]()
![]()
![]()
Kan niet naar die man luisteren komt zoveel onzin uit![]()
Die zit alleen maar te rampetampen in de duinenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou Jack nou veel chickies scoren dankzij zijn mooie bruine hoofd?
Zal die naar Cap D'Agde gaan ja?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zit alleen maar te rampetampen in de duinen
Past wel bij Sjekquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:36 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zal die naar Cap D'Agde gaan ja?
Gelukkig is het mooi weer, Klaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Mijn eerste analyse zegt me dat er teveel spelers in lopen die mooi weer voetbal willen spelen
Er zit geen balans op het middenveld
Standard kan hier van profiteren
Ik denk dat ajax met deze opstelling gewoon de moeilijkheden opzoekt in defensief opzicht.
we zullen weer zien wie er gelijk gaat krijgen he....quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is het mooi weer, Klaas.
Jarvis is voor Ajaxquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hij heeft nog net niet zijn lul in zijn handen zodra hij het over Ajax heeft.
je moet op het icoontje home drukkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:51 schreef Fonzerelli84 het volgende:
nog meer mensen geen beeld op ziggo sport?
Echt een heel gaaf stadion. Met die tripledeckers, dat doorkijkje op de industrie aan de andere kant van de rivier. Wandeling ernaartoe vanaf het station is ook mooi, door allemaal verloederde fabriekswijken.quote:
Ochoaquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik ken niemand van dat team van Luik, muv Cavanda en die kan er niets van
Dat scheelt idd, maar twee Nederlandse ploegen in CL voor een lange tijd zou echt genot zijn, ook al hebben we daar toch niks meer te zoeken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:00 schreef franklop het volgende:
Het voetbalt in ieder geval wel makkelijker dat je al zeker EL hebt nu
Hoe lang geleden is dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat scheelt idd, maar twee Nederlandse ploegen in CL voor een lange tijd zou echt genot zijn, ook al hebben we daar toch niks meer te zoeken.
wordt je al zenuwachtig...quote:
2010/11quote:
Geen flauw idee, sowieso vanaf 2014 al niet meer.quote:
Beverengenot vroegerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Belgische clubs altijd met die darker than black afrikanen
je weet nooit. en na het debacle / de aanfluiting van vorig jaar kan het alleen maar beter gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat scheelt idd, maar twee Nederlandse ploegen in CL voor een lange tijd zou echt genot zijn, ook al hebben we daar toch niks meer te zoeken.
Het is daar ook nog teringheet, zo gek vind ik dat niet.quote:
Mijn oom 20 jaar geleden (Belg) had altijd een hekel aan Ajax en Nederlandse clubs omdat er alleen maar zwarte voetballers speelden. Belgen hadden tenminste Belgische spelers. Wat kan het snel gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Belgische clubs altijd met die darker than black afrikanen
Lijkt me juist plakkeriger als je een shirt aan hebt lijkt me fijner eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is daar ook nog teringheet, zo gek vind ik dat niet.
Aftastenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is nog niet echt vuurwerk he?
Alleen als er zon is en je een wit shirt draagtquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zei volgens mij is het juist prettiger met een shirt aan.
Nou niet bepaald. Met zoveel mensen dicht op elkaar en het rondspringen de hele tijd plakt je shirt als lijm aan je lichaam lijkt me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zei volgens mij is het juist prettiger met een shirt aan.
Ja maar nu stroomt het zweet van iedereen over je heenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. Met zoveel mensen dicht op elkaar en het rondspringen de hele tijd plakt je shirt als lijm aan je lichaam lijkt me.
Ik kijk lekker op tv, Q2 zend het uit hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ziggo is nu voor iedereen open net Kapo
Ajax laat ze effe uitrazenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:11 schreef MTheBassman het volgende:
Luik valt me nog niet mee. Ben bijzonder verrast hoe hard ze erop klappen.
Lekker pikquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk lekker op tv, Q2 zend het uit hier.
Vast niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Oke.. we zijn nu wel gewaarschuwd lijkt me...
Ja, op zich is het geen slechte strategie, vooral met die warmte. Maar het kan zo ook 2-0 worden met een beetje pech en dan ben je de lul.quote:
Is ook erg warmquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Tagliafico is aan het verzuipen samen met de boskabouter
Bij Ajax hebben ze geen Afrikaanse touchquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook erg warm. En bij standard spelen meer Afrikanen.
Wel een Marokkaanse kabe...touchquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze geen Afrikaanse touch
-Hugo Walker
De Afrikaanse touch is veel te druistig inspelen en de bal 2 meter van je voet af laten springen bij een aanname om vervolgens volle bak het duel aan te gaan en een overtreding te veroorzaken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze geen Afrikaanse touch
-Hugo Walker
Lekker klaasje!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Mijn voor analye komt al uit...
het middenveld van ajax is gewoon zomeravond voetbal in een speeltuin.....
2 benen gestrekt zonder in te houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Afrikaanse touch is veel te druistig inspelen en de bal 2 meter van je voet af laten springen bij een aanname om vervolgens volle bak het duel aan te gaan en een overtreding te veroorzaken.
Ajax vindt het denk ik wel prima als Luik na een half uur al bekaf is als ze zoor door blijven spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
dat middenveld van ajax is echt lachwekkend
die laten standard alles doen waar ze zin in hebben
wie gaat er nou een beuk verkopen aan die gasten....
o shit edgard davids doet niet mee
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch behoorlijk tegen de gang van het spel in ...
Met zijn transfer richting de Serie Aquote:
Jack is alleen een goede presentator als ajax het enige onderwerp is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou Jack nou veel chickies scoren dankzij zijn mooie bruine hoofd?
Daar gaat Ajax denk ik nog veel plezier mee hebben dit seizoen. Meer dan prima deze aankoop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:20 schreef S0nic het volgende:
Tadic zijn voorzetten zijn wel echt genot hoor.
Vd Meyde de laatste ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:21 schreef S0nic het volgende:
Hoe lang is het geleden dat er iemand bij Ajax fatsoenlijke voorzetten kon geven vanuit stand zowat?
Ach kan de hype weer doorgaan totdat ze de deksel op de neus krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch behoorlijk tegen de gang van het spel in ...
Kunnen ze bij Feyenoord wel van dromen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:20 schreef S0nic het volgende:
Tadic zijn voorzetten zijn wel echt genot hoor.
Toen draaide windows 95 nog op de computersquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:21 schreef S0nic het volgende:
Hoe lang is het geleden dat er iemand bij Ajax fatsoenlijke voorzetten kon geven vanuit stand zowat?
Hij is 100% beter met een team wat bestaat uit minimaal 11 mexicanenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Je ziet ook wel waarom de eerste keeper van Mexico bij een tragische Belgische club speelt
Dat was in deze tijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:21 schreef S0nic het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was in deze tijd
[ afbeelding ]
Gewoon 85 pace hoor op FIFA18quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is die ligt toch een clown met die slakken snelheid
gekregen van een dronken programmeurquote:
Lijkt me niet, als ik het goed heb wordt de pot waar je in zit in de groepsfase bepaald door de clubcoëfficiënt, dus of Ajax er tegen Luik of Dyn Kyiv/Slavia eruit flikkert zal wel niet uitmaken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben wij nog een voordeel in de EL als we dit winnen? Of maakt het niet in welke ronde van vCL je uitgeschakeld bent.
Is er ook maar iets wel goed aan Ajax? Of ben je zo'n rancuneuze zak dat je zelfs niet het vermogen hebt om er ook maar iets positiefs uit te persen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is die ligt toch een clown met die slakken snelheid
Klaas is een act.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is er ook maar iets wel goed aan Ajax? Of ben je zo'n rancuneuze zak dat je zelfs niet het vermogen hebt om er ook maar iets positiefs uit te persen.
Hap nou niet joh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is er ook maar iets wel goed aan Ajax? Of ben je zo'n rancuneuze zak dat je zelfs niet het vermogen hebt om er ook maar iets positiefs uit te persen.
Wel een goeie dan, want hij lijkt op een echt feyenoorddebieltje.quote:
Ah bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als ik het goed heb wordt de pot waar je in zit in de groepsfase bepaald door de clubcoëfficiënt, dus of Ajax er tegen Luik of Dyn Kyiv/Slavia eruit flikkert zal wel niet uitmaken.
sowwwquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel een goeie dan, want hij lijkt op een echt feyenoorddebieltje.met een serieuze beperking zegmaar.
IK vind frenkie de jong goed spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij hebbem ze vorig jaar nog gewoon verloren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat was het nou.. Luik was 14 wedstrijden ongeslagen in Europa?
al geloot zelfsquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
hierna is er toch nog een kwalificatie ronde?
Ja tegen Kiev/Slavia Praag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
Ja, playoff ronde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
Ja, dan moeten ze nog tegen Dynamo Kiev of Slavia Praag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
Ze stellen al jaren bar weinig voor in Europa heb ik het idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zodra standaard de bal heeft binnen 20 meter van de goal is het meteen schieten. Lijkt wel straatvoetbal waar iedereen de spits wil zijn.
Standaard heeft het aan zichzelf te danken.
en die mongool met zijn hakjequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zodra standaard de bal heeft binnen 20 meter van de goal is het meteen schieten. Lijkt wel straatvoetbal waar iedereen de spits wil zijn.
Standaard heeft het aan zichzelf te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |