abonnement Unibet Coolblue
pi_180990513
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:32:01 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_180990680
My 600lb life O+ het enige programma dat ik trouw volg *O*
disclaimer
pi_180990737
Ik volg het programma niet. Maar ik ben eigenlijk nooit geschokt van gewichten van mensen.
pi_180990778
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
My 600lb life O+ het enige programma dat ik trouw volg *O*
Ik vind het zo jammer dat ze het in tweeen splitsen ;( mis vaak deel 2 en dat vind ik juist het leukst om te zien
pi_180990800
Zo wij zijn op de terugweg van weer een heerlijk lang weekend Texel. Gisteren wezen paardrijden en dat doe ik niet zo heel vaak meer dus nu aan het genieten van spierpijn.. Overal...

Ook weer veel gefietst en gezwommen. Flink tegen de golven ingebeukt.. Dus ik denk dat de schade allemaal wel mee valt.

En nu ben ik heel erg moe :Z
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 6 augustus 2018 @ 21:37:40 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_180990842
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 21:35 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ik vind het zo jammer dat ze het in tweeen splitsen ;( mis vaak deel 2 en dat vind ik juist het leukst om te zien
opnemen toch?
disclaimer
pi_180990883
Kunnen we niet :') het is al heel wat dat we weer tv hebben, keken eigenlijk nooit. Maar tijdens m’n verlof heb ik my 600 lbs life, teen mom en catfish ontdekt :') :D
  maandag 6 augustus 2018 @ 22:07:21 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180991654
Op welke zender is dat?

Sarabi, in mijn fanatieke tijden weeg ik dan de hele zut als het klaar is en weeg dan mijn portie af. ;) :@ maar daar had ik nu de puf niet voor. Ik zit zo ruim in de kcals vandaag dat het er niet op aan komt.

Ik eet eigenlijk altijd 400gr, ongeacht wat het is. Ik weet niet eens meer waar ik die hoeveelheid vandaan haal, maar het is eigenlijk altijd genoeg. En bij dingen als pasta probeer ik dan 30-70/40-60 carbs en saus en/of groente te doen.
***
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2018 @ 22:26:04 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_180992090
TLC, hier staat het ook vaak op. Ben het wel met Isa eens dat mensen die zo rond de 50 kilo wegen, dat WTF gevoel ook wel zullen hebben bij een gewicht dat in de 3 cijfers gaat.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_180992381
Aan de ene kant ja, maar dan vooral bij iemand van mijn eigen lengte (1.58). Bij vrouwen die 1.80 zijn heb ik dat minder (al ligt dat natuurlijk ook een beetje aan hoe het verdeeld is, hoeveel je "ervan ziet"). Ik zie soms plaatjes van mensen met een gewicht waarvan ik misschien zou schrikken maar dan zie ik de foto en dan zou ik dat gewicht echt niet zo hoog schatten.

Aan de andere kant, ook nooit zo erg als bij 600lb life. Dat is echt nog wel een heel eind extremer..
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:26:59 #11
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_180993553
12 stukjes sushi? Das bij mij ronde 1 van 5 zegmaar.


Net all you can bbq voor mn familie. Stond zelf wel achter t vuur, dus vooral vlees en gegrilde groente recht van 'r rek gegeten en weinig saus of brood. Wel 15 fake-mexican biers ofzo. En vier tequila.

En bedankt voor de felicitaties in t vorige topic en zulks.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_180994557
Ik heb binnenkort een all you can eat etentje in zo'n Sushi tent. Dat worden er ook wel meer dan 12 ja :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180995976
Plan voor deze dag:
O. 4 eetlepels granola, 1 eetlepel lijnzaad en 250gr. kwark
T. Appel
L. 2 boterhammen, plak vegaworst en halvarine
T. Banaan met 250ml kwark
D. moet nog even in de winkel kijken. Iets gezonds en rond de 600kcal
T. Appel
totaal van zo'n 1600kcal :)

[ Bericht 10% gewijzigd door ChildoftheStars op 07-08-2018 05:26:53 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180996180
My 600lb life, van de week 2 broers hier, die ene was echt een ramp, probeerde Droopy te manipuleren voor medicatie enzo. Wat een ergernissen :')

MF, klinkt als een gezellige avond!

Sushi eet ik vrijwel enkel bij AYCE, en dan idd alles erop en eraan :9

O Alpro met chia/lijn/muesli
T 2 cappu
L omelet, rauwkostsalade met extra komkommer, tomaat, kikkererwten
D maaltijdsalade en een appel, waarschijnlijk nog wel wat ivm lage kcal
B van/naar werk fietsen
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 06:50:40 #15
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_180996246
64,7 kg :o nog maar 2,9 kg te gaan *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 06:50:46 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_180996247
Ah, de assanti broers. Die zijn ook wel een klasse apart ;)

En kennelijk staat sushi hier voor 99% van de mensen gelijk aan "Je helemaal vol vreten in een all you can vreetschuur". Zo ken ik sushi helemaal niet. Ik eet het óf bij de sushitrain waar je per 3 stuks betaalt, of ik bestel een schotel op thuisbezorgd. Maar het hele concept van onbeperkt proppen staat me zo vreselijk tegen, dat doe ik dus nooit.
Sushi is voor mij gewoon beschaafd genieten :Y)
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 06:51:52 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_180996254
Hey wat fijn Luna! Weer een mooie mijlpaal afgetikt *O*
disclaimer
pi_180996482
Go Luna!

En ja, die van Assanti. Heb vaker mensen gezien die wat minder prettig overkwamen, maar die gast... Man man.

Sushi is voor mij ook een avondje bijkletsen met vriendinnen, tis een compleet geheel (niet enkel vreetfest) en daar geniet ik dan ook van :) Zou wat anders kunnen doen natuurlijk, maar tis niet dat ik maandelijks in een sushitent hang, dus ik vind het wel best zo.

SQ, hoe lang wandelen was het ook alweer naar je werk?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 07:24:51 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_180996484
Die stomme +0.8 van gisteren was vanmorgen een -0.9 :D dat maakt mijn bmi 25.07 :o

Wandelen naar kantoor is, afhankelijk van de locatie, 6.5 of 7.3 kilometer :)
disclaimer
pi_180996498
Ik vind dit ook heel andere sushi, SQ! Eigenlijk zijn die all you can eat sushitenten ook bereslecht en zeker niet mijn keus, maar ja, de rest van de groep wil er heen. De mensen zijn gezellig, dus dan moet het maar. Geef mij maar de chique sushirestaurants O+ Er zat een fantastische in Den Haag. Duur, maar zo het geld waard. Krijg je ook kleine porties, ook beter voor mijn figuur :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180996507
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 06:50 schreef DeLuna het volgende:
64,7 kg :o nog maar 2,9 kg te gaan *O*
Onder de 65, yay wat tof!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180996715
SQ, je BMI :o
Luna *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:06:50 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180996836
Ik vind chique sushi ook zalig, en dan is het heus geen proppen.
Maar net zoals ik soms een patatje met alles erop en eraan heerlijk vind, spuug ik ook echt niet op af en toe Sumo. Zeker niet als de kinderen mee gaan. Vind mijn portemonnee ook fijner. ;)

Mijn vakantiekilo is weg! *O*
***
pi_180996997
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind chique sushi ook zalig, en dan is het heus geen proppen.
Maar net zoals ik soms een patatje met alles erop en eraan heerlijk vind, spuug ik ook echt niet op af en toe Sumo. Zeker niet als de kinderen mee gaan. Vind mijn portemonnee ook fijner. ;)

Mijn vakantiekilo is weg! *O*
Zie, was geen vet *O*

Wij hebben een moeilijke eter in de groep, en hier (ook Sumo geloof ik) lust hij wel een aantal dingen :7 Vorig jaar ook gedaan. Was best geinig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180997008
Hoppaa!

800 gram eraf.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180997080
En dan zeggen ze dat je met dit weer vocht vasthoudt :7 Allemaal lichter vandaag *O*

Ik had zo'n lekker ontbijtje *zucht* En nu wil ik meer :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:44:18 #27
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_180997179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En dan zeggen ze dat je met dit weer vocht vasthoudt :7 Allemaal lichter vandaag *O*

Ik had zo'n lekker ontbijtje *zucht* En nu wil ik meer :X
Nee ik had + 0.7 :+. Maar mijn darmen doen het eindelijk weer wat normaal.

64.8 kg nu. Zo wil ik het wel houden :Y
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:47:46 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180998200
Mijn lijf schrok wel van mijn abrupte carb-halt gisteren dus ik lag net een beetje te klapperen in bed (we kijken Homeland). Toch maar even flink wat gedronken en even crackers gemaakt. :’)
***
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:48:52 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_180998222
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:44 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee ik had + 0.7 :+. Maar mijn darmen doen het eindelijk weer wat normaal.

64.8 kg nu. Zo wil ik het wel houden :Y
maar jij was eergisteren 2 kilo lichter, dus dan mag het ook wel toch?

Mooi gewicht inderdaad! Wat is nu je bmi? Houden zo *O*
disclaimer
pi_180998396
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En dan zeggen ze dat je met dit weer vocht vasthoudt :7 Allemaal lichter vandaag *O*


Nou ongesteld + dit weer zorgt er voor dat ik mijn ringen niet meer aan kan :(

De weegschaal moet ik zo nog gaan bekijken


Lijstje:
O: groene smoothie
L: kikkererwtensalade
T: paprika en komkommer
D: vega curry
T: kwark met pure hagelslag
pi_180998443
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:57 schreef Sarabi het volgende:

Nou ongesteld + dit weer zorgt er voor dat ik mijn ringen niet meer aan kan :(

De weegschaal moet ik zo nog gaan bekijken

Dat is vocht en dat is weer weg als de temperatuur omlaag gaat. Morgen al dus! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:03:44 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_180998540
Ik las net weer even op de Fatsecret community maar ik vind dat toch wel moeilijk hoor. Een meisje dat razend snel ontzettend veel was afgevallen. Mensen die vragen HOE?? En dat ze dan op een dieet van 700 kcal max heeft geleefd en dat dan benoemt als "gezonde keuzes maken".

Dit meisje was 35 kilo afgevallen in 4,5 maand. Van 106 naar 71.
disclaimer
pi_180998562
Mijn ring zit ook wat strakker dan normaal inderdaad. :')

Ik spotte veel mooie getalletjes. :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las net weer even op de Fatsecret community maar ik vind dat toch wel moeilijk hoor. Een meisje dat razend snel ontzettend veel was afgevallen. Mensen die vragen HOE?? En dat ze dan op een dieet van 700 kcal max heeft geleefd en dat dan benoemt als "gezonde keuzes maken".

Dit meisje was 35 kilo afgevallen in 4,5 maand. Van 106 naar 71.
Ai ai ai. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180998634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las net weer even op de Fatsecret community maar ik vind dat toch wel moeilijk hoor. Een meisje dat razend snel ontzettend veel was afgevallen. Mensen die vragen HOE?? En dat ze dan op een dieet van 700 kcal max heeft geleefd en dat dan benoemt als "gezonde keuzes maken".

Dit meisje was 35 kilo afgevallen in 4,5 maand. Van 106 naar 71.
:W spierweefsel
:W metabolisme

En ze heeft héél goed geleerd hoe je moet afvallen. Niet hoe je normaal doet. Dus ze heeft niets geleerd.
En nu gaan mensen haar nadoen, want het is bewezen dat het goed en snel werkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:10:54 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_180998724
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:W spierweefsel
:W metabolisme

En ze heeft héél goed geleerd hoe je moet afvallen. Niet hoe je normaal doet. Dus ze heeft niets geleerd.
En nu gaan mensen haar nadoen, want het is bewezen dat het goed en snel werkt.
Ja, ze postte ook dat ze nu naar de dietist was geweest en enorm op haar lazer had gekregen. En dat ze deze week een portie friet met mayo moest eten van die vrouw en dat ze dat mentaal niet aankon.
Laatst bij Skin Tight was er ook een meisje die dus van obesitas was omgeslagen naar anorexia. Het is heel verraderlijk om van de ene eetstoornis in de andere te stappen.
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:13:20 #36
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_180998788
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar jij was eergisteren 2 kilo lichter, dus dan mag het ook wel toch?

Mooi gewicht inderdaad! Wat is nu je bmi? Houden zo *O*
2.6 kg inderdaad. Nu is er 1.1 kg weer bij. Helemaal normaal natuurlijk. Bmi is nu 22.4.

Be mijn lijf werkt op dit moment ook beter met net wat meer carbs. Wel eng hoor maar gewoon normaal proberen te doen.

700 kcal wat erg -O-
pi_180998873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

Ja, ze postte ook dat ze nu naar de dietist was geweest en enorm op haar lazer had gekregen. En dat ze deze week een portie friet met mayo moest eten van die vrouw en dat ze dat mentaal niet aankon.
Laatst bij Skin Tight was er ook een meisje die dus van obesitas was omgeslagen naar anorexia. Het is heel verraderlijk om van de ene eetstoornis in de andere te stappen.
[ afbeelding ]
Oh, wat triest -O-

Ooit iets gelezen van een meisje dat anorexia kreeg, maar ze was dus ook obees. Ze trok aan de bel omdat ze amper meer at en daar zelf ook bang van werd (paniekaanvallen als ze dacht te veel te eten), maar ze kreeg geen hulp want haar bmi was nog niet laag genoeg om als anorexia-patiënt te worden bestempeld :X Geen idee hoe dat is afgelopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180999185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ze postte ook dat ze nu naar de dietist was geweest en enorm op haar lazer had gekregen. En dat ze deze week een portie friet met mayo moest eten van die vrouw en dat ze dat mentaal niet aankon.
Laatst bij Skin Tight was er ook een meisje die dus van obesitas was omgeslagen naar anorexia. Het is heel verraderlijk om van de ene eetstoornis in de andere te stappen.
[ afbeelding ]
;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180999243
Dat is mij destijds ook overkomen en hier waarschuwde me iedereen. In een half jaar van 115 naar 50. Ik had al een es, maar ik was er vanaf. Ik heb er nog steeds spijt van. Het is jammer dat ik maar twee kilo per maand mag afvallen van de diëtist, maar als ik het verschil in mijn lijf merk *O* Ik ben trots op mezelf dat het lukt

(even heel gênant. Normaal nam ik twee handen muesli en nu vier eetlepels. Ik had verwacht de hele ochtend honger te hebben. Niet dus. Hoezo overeten :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:31:53 #40
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180999250
"Je moet een portie friet met mayo eten"

Wat voor fucking achterlijke straf is dat joh :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180999278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:31 schreef Rauw. het volgende:
"Je moet een portie friet met mayo eten"

Wat voor fucking achterlijke straf is dat joh :')
Ik heb bij een eetstoornisbehandelgroep gezeten en in de kliniek. Je moest eens weten hoe mensen te keer gingen. We hebben een keer de diëtist verrot gescholden over een hard broodje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:33:32 #42
382129 crew  Donna
pi_180999298
We hebben hier in de buurt een hele chique sushi tent die wel all you can eat is. Maar zij hebben echt heel goede sushi en het is ook niet zo heel goedkoop. Heerlijk daar iig.

Ik prop me ook nooit vol trouwens. Kies per ronde een normaal aantal heerlijke sushi.

Vanochtend niet gewogen. Ik ben in 2016 dus met shakes afgevallen, 600kcal en later 900kcal, maar dat was niet echt een gezonde keuze nee. Wel snel.
pi_180999333
Ik doe gewoon nooit sushi. :+

Af en toe best makkelijk hoor, die allergieën en eetprincipes. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180999419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las net weer even op de Fatsecret community maar ik vind dat toch wel moeilijk hoor. Een meisje dat razend snel ontzettend veel was afgevallen. Mensen die vragen HOE?? En dat ze dan op een dieet van 700 kcal max heeft geleefd en dat dan benoemt als "gezonde keuzes maken".

Dit meisje was 35 kilo afgevallen in 4,5 maand. Van 106 naar 71.
jeetje, 700... ik kan me er geeneens een voorstelling van maken. Dat is echt een blaadje sla eten.

o: huttenkwark, fruitcompote en hennepzaad
t: mango
l: een broodje (petit parisien) met brie, sla en tomaat
t: een appel en drie pruimen
d: noedelsoep - straks de bouillon maken en zo verse groentes kopen
t: een ijsje

de ha dacht dat mijn flauwvalneiging komt door de warmte. Ik moet iets meer zout eten. Dus dan soep. Maar die warmte is bijna over :)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:39:50 #45
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180999451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb bij een eetstoornisbehandelgroep gezeten en in de kliniek. Je moest eens weten hoe mensen te keer gingen. We hebben een keer de diëtist verrot gescholden over een hard broodje
Het is maar goed dat ik niet in de gezondheidszorg zit denk ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180999505
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Het is maar goed dat ik niet in de gezondheidszorg zit denk ik.
Naja :) het gaat erom dat je alles met mate leert eten. Af en toe wat ongezonds hoort erbij. Nu moet ik van de diëtist ook tweemaal per week "zondigen".
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180999515
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Het is maar goed dat ik niet in de gezondheidszorg zit denk ik.
Het zijn ook niet voor niets stoornissen natuurlijk. :+

Over achterlijk weinig eten gesproken, met dit weer eet ik echt te weinig. Her en der maar wat proteinebronnen erbij gaan gooien, want dat is ook lager dan wenselijk. Even het tracken weer oppakken is geen heel verkeerd idee geweest dus. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_180999531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:31 schreef Rauw. het volgende:
"Je moet een portie friet met mayo eten"

Wat voor fucking achterlijke straf is dat joh :')
hoezo straf? Lijkt mij een gezond advies; binnen een goed dieet past eens in de zoveel tijd prima een portie friet met mayonaise.
En als iemand doorslaat in diëten, lijkt me het goed om er op te wijzen dat er bij een gezonde omgang met eten ook snoepen met mate hoort. Net zoals CotS ook van haar diëtist het advies kreeg om soms te snoepen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180999564
Daarom eet ik elke dag iets "ongezonds" om niet door te slaan. Shakes heb ik nooit gedaan een voordeel dat ik dat soort dingen niet lust.

Ik moet zo naar de ta want heb kiespijn geen idee wat ik vandaag nog kan eten.
pi_180999624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Daarom eet ik elke dag iets "ongezonds" om niet door te slaan. Shakes heb ik nooit gedaan een voordeel dat ik dat soort dingen niet lust.

Ik moet zo naar de ta want heb kiespijn geen idee wat ik vandaag nog kan eten.
Oh wat vervelend van de kiespijn! Veel sterkte!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:49:31 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180999668
Ik kreeg gister een milkshake van mijn life.. zelf gemaakt, met banana en roomijs.. O+
Ik wil niet weten hoeveel kcals :P

O: 2 wasa crackers met kaas..
t: 2 mais crackers met mais
l: Salade met soep
T: 2 mais crackers met pindakaas
D: geen idee :P

B/S gaat op dit moment echt matig.. -O- en daar baal ik eigenlijk best van, maar ik krijg het even niet voor elkaar om het anders te doen }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180999709
Ik heb de laatste twee weken enorm gezondigd en dan ook 1,5 kilo aangekomen.
Maar goed. Het was wel lekker :9 . 84 kilo nu.
Voor eind september wil ik onder de 80 zitten.

Verder staat mijn leven nogal op zijn kop.
Iedereen uit mijn omgeving weet het nu en dus jullie nu ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180999747
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:51 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb de laatste twee weken enorm gezondigd en dan ook 1,5 kilo aangekomen.
Maar goed. Het was wel lekker :9 . 84 kilo nu.
Voor eind september wil ik onder de 80 zitten.

Verder staat mijn leven nogal op zijn kop.
Iedereen uit mijn omgeving weet het nu en dus jullie nu ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaaf *O*
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:55:50 #54
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180999822
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:43 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

hoezo straf? Lijkt mij een gezond advies; binnen een goed dieet past eens in de zoveel tijd prima een portie friet met mayonaise.
En als iemand doorslaat in diëten, lijkt me het goed om er op te wijzen dat er bij een gezonde omgang met eten ook snoepen met mate hoort. Net zoals CotS ook van haar diëtist het advies kreeg om soms te snoepen.
Helemaal niet, een gezond advies was geweest om over de hele dag verspreid meer te gaan eten. En als je daar zin in hebt neem je een patat mayo of wat anders lekkers.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:02:37 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_180999996
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Ik kreeg gister een milkshake van mijn life.. zelf gemaakt, met banana en roomijs.. O+
Ik wil niet weten hoeveel kcals :P

O: 2 wasa crackers met kaas..
t: 2 mais crackers met mais
l: Salade met soep
T: 2 mais crackers met pindakaas
D: geen idee :P

B/S gaat op dit moment echt matig.. -O- en daar baal ik eigenlijk best van, maar ik krijg het even niet voor elkaar om het anders te doen }:|
mmm, maiscrackers met mais :9
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:03:25 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_181000013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Helemaal niet, een gezond advies was geweest om over de hele dag verspreid meer te gaan eten. En als je daar zin in hebt neem je een patat mayo of wat anders lekkers.
dát advies kreeg ze óók. Maar dit kind at al maanden alleen dieetsla met dieetkwark.
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:04:11 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_181000027
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:51 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb de laatste twee weken enorm gezondigd en dan ook 1,5 kilo aangekomen.
Maar goed. Het was wel lekker :9 . 84 kilo nu.
Voor eind september wil ik onder de 80 zitten.

Verder staat mijn leven nogal op zijn kop.
Iedereen uit mijn omgeving weet het nu en dus jullie nu ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag het op Facebook ja :o wat een enorme stap! Spannend hoor! Hoe gaan jullie daar inkomen genereren?
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:04:15 #58
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181000031
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mmm, maiscrackers met mais :9
}:|
pindakaas dus.. 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181000049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ze postte ook dat ze nu naar de dietist was geweest en enorm op haar lazer had gekregen. En dat ze deze week een portie friet met mayo moest eten van die vrouw en dat ze dat mentaal niet aankon.
Laatst bij Skin Tight was er ook een meisje die dus van obesitas was omgeslagen naar anorexia. Het is heel verraderlijk om van de ene eetstoornis in de andere te stappen.
[ afbeelding ]
Gebeurt meer dan mensen denken, vooral obesitas —> anorexia—>boulimia/binge eating

Alleen vaak niet onderkend tot de binge fase omdat je niet zo snel aan anorexia denkt bij een nog steeds dik lijf. Maar het kwam volgens het eetstoornisprogramma vaak zo voor.

Heb zelf ook zo’n soort rondje gedaan in de tijd van mijn PhD. Echt uithongeren (ook niet meer menstrueren) en daarna vreetbuien. Toen viel ik dus eerst 35 kilo af en daarna kwam ik er 45 aan met eetbuien. (De rest van wat ik nu weeg is er langzaam bijgekomen, omhoogjojoend).

Laatst onderzoek gelezen dat veruit de meeste mensen met een bmi van net over de dertig gezonde jonge vrouwen zijn. Allen door dieetgedrag komen ze later vaak in een ongezondere en zwaardere categorie terecht... (story of my life).

Ik zit dan ook op een heel raar punt eigenlijk dat ik nu zelf wel wil afvallen, maar verder eigenlijk radicaal anti-dieet ben. Wat ik doe lijkt ook meer op intuitive eating (de mindset althans: alles mag, maar continu onderzoeken waarom je dat dan wilt en op basis daarvan besissen of je het nú dan ook wilt, en flexibel eten)
Kwak
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:08:26 #60
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181000124
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dát advies kreeg ze óók. Maar dit kind at al maanden alleen dieetsla met dieetkwark.
Lekker boeiend, dan vertel je haar dat ze grotere volumes kipkwarksla eet.

Je gaat iemand die de vegan-stoornis heeft toch ook niet vertellen dat 'ie eens een entrecote moet eten?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181000125
Mja. Ik ben ook flink wat jaren geleden 35 kg afgevallen in een paar maanden. En er toen weer 45 aangekomen. Beide niet op de gezonden manier.

Toen ben ik in therapie gegaan, want eten = paniek. Pas na therapie is er een knop omgegaan en inmiddels is mijn leven echt compleet veranderd. In alles.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181000194
Miss wat gaaf.
pi_181000251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh wat vervelend van de kiespijn! Veel sterkte!

Dank je, krijg er zelfs oorpijn van. En vanmiddag met onze nieuwe kitten naar de dierenarts. Ondertussen probeer ik nog wat op te ruimen. En onze mega kater niet de kittenbrokjes te laten eten. Ik heb het er maar druk mee.
pi_181000418
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Mja. Ik ben ook flink wat jaren geleden 35 kg afgevallen in een paar maanden. En er toen weer 45 aangekomen. Beide niet op de gezonden manier.

Toen ben ik in therapie gegaan, want eten = paniek. Pas na therapie is er een knop omgegaan en inmiddels is mijn leven echt compleet veranderd. In alles.
Therapie ook gedaan. Alleen daarna in de ik eet alles wanneer ik wil modus gebleven. Niet vreten en proppen, wel overeten.

Dat stukje, de gewoontes die tot overeten leiden, pak ik nu aan. En dat gaat langzaam.

Ga vandaag beginnen met trainen voor 5km wandelen (met een app van de hartstichting). Want ja, dat kan ik nu nog niet, 5km wandelen. Over twee maanden als het goed is wel! Appje heet imagine run en hij maakt een schema obv drie trainingen per week, en legt zelf drie mogeljjke routes van de juiste lengte van en naar je startpunt. Met voice begeleiding.

Je kan ook voor 3, 10, 25 km etc kiezen, of voor 4 of 5 of weet ik hoeveel km rennen. En vrije trainjng kan ook.
Kwak
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:20:48 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181000477
Kwak, wat goed zeg!
Als je ooit een keer gezelschap wil bij een wandeling... 😇

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mmm, maiscrackers met mais :9
:D

Bonaire! Wauw! O+
***
pi_181000478
Ik ben blij als het donderdag weer normaal weer is. Dan beweeg ik tenminste weer normaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181000479
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Therapie ook gedaan. Alleen daarna in de ik eet alles wanneer ik wil modus gebleven. Niet vreten en proppen, wel overeten.

Dat stukje, de gewoontes die tot overeten leiden, pak ik nu aan. En dat gaat langzaam.

Ga vandaag beginnen met trainen voor 5km wandelen (met een app van de hartstichting). Want ja, dat kan ik nu nog niet, 5km wandelen. Over twee maanden als het goed is wel! Appje heet imagine run en hij maakt een schema obv drie trainingen per week, en legt zelf drie mogeljjke routes van de juiste lengte van en naar je startpunt. Met voice begeleiding.

Je kan ook voor 3, 10, 25 km etc kiezen, of voor 4 of 5 of weet ik hoeveel km rennen. En vrije trainjng kan ook.
Oh, coole app! :)

Naja,, het gaat nu wel goed met me, want ik herken de valkuilen, want die heb ik nog steeds. ;)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181000510
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, coole app! :)

Naja,, het gaat nu wel goed met me, want ik herken de valkuilen, want die heb ik nog steeds. ;)
Ik ben super trots op je *O* Hoe heb je het gedaan?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181000542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben super trots op je *O* Hoe heb je het gedaan?
15 jaar in en uit allerlei therapieen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181000567
Ik vind het mooi om te lezen hoe jij het oppakt, Kwakz0r ^O^

Miss, wat een stap :o
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181000580
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

15 jaar in en uit allerlei therapieen. :')
Geen :') gebruiken! Die vijftien jaar maakt het enkel knapper. dat zegt alleen dat je iets heel erg vastgeroest hebt weten te ontdoen. Je bent echt een voorbeeld voor me en je geeft me hoop. Dank je wel daarvoor. Het is echt super knap. _O_

Ik donder nu al achttien jaar en ze zeggen tegen mij dat het chronisch is :( Dat weiger ik te accepteren en ik knok ervoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181000623
Ik had trouwens een weekend waarbij ik dacht dat mijn gewicht omhoog zou schieten. Was twee dagen bij een schoonzus die zulke ladingen ongezonde troep voorschotelt.. en ik ben belachelijk slecht in dat weerstaan. Maar op miraculeuze wijze ben ik qua gewicht gewoon binnen de lijntjes gebleven. *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181000633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geen :') gebruiken! Die vijftien jaar maakt het enkel knapper. dat zegt alleen dat je iets heel erg vastgeroest hebt weten te ontdoen. Je bent echt een voorbeeld voor me en je geeft me hoop. Dank je wel daarvoor. Het is echt super knap. _O_

Ik donder nu al achttien jaar en ze zeggen tegen mij dat het chronisch is :( Dat weiger ik te accepteren en ik knok ervoor
Dankjewel. :)

Ik heb wel geaccepteerd dat een aantal dingen chronisch zijn. tenminste, dat probeer ik, ik probeer er vrede mee te hebben. Ik heb issues, die blijf ik houden. Soms erger dan anders. Sommige periodes gaan goed, maar bijv. eerste helft van 2018 niet.

Dat vind ik, met vlagen, echt wel heel heel erg lastig hoor. I'm no superhero.
Maar opgeven vind ik geen optie. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:30:29 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_181000682
Hey kwak, wat goed! Dappere dag ook om te beginnen _O-
disclaimer
pi_181000703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 10:51 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb de laatste twee weken enorm gezondigd en dan ook 1,5 kilo aangekomen.
Maar goed. Het was wel lekker :9 . 84 kilo nu.
Voor eind september wil ik onder de 80 zitten.

Verder staat mijn leven nogal op zijn kop.
Iedereen uit mijn omgeving weet het nu en dus jullie nu ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh tof!
ik heb gelijk gegoogled op voedsel aldaar :P
pi_181001731
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hey kwak, wat goed! Dappere dag ook om te beginnen _O-
t is vandaag maar 600 meter _O- hahahah dat durf ik wel. Na t eten een rondje ofzo.

Oh en mensen het is gebeurd, mijn eeuwige honger is WEG. Eindelijk kan ik ook een keer zeggen “bah ik heb helemaal geen eetlust met dit warme weer”. Ik heb namelijk ALTIJD honger. En nu niet.

Maar toch blij dat deze kuthitte morgen voorbij is.
Kwak
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:30:43 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_181001959
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

t is vandaag maar 600 meter _O- hahahah dat durf ik wel. Na t eten een rondje ofzo.

Oh en mensen het is gebeurd, mijn eeuwige honger is WEG. Eindelijk kan ik ook een keer zeggen “bah ik heb helemaal geen eetlust met dit warme weer”. Ik heb namelijk ALTIJD honger. En nu niet.

Maar toch blij dat deze kuthitte morgen voorbij is.
moet je niet te ver gaan dan, 600 meter is de parkeerplaats op en af ongeveer ;)
En yay voor geen honger :D

Hier gaat het, gezien het feit dat mijn kinderen allebei met open mond naast me stonden zodra ik aan mijn ontbijt begon en ik derhalve maar 1/3 ontbijt heb genuttigd, ook nog best aardig qua hongergevoel. Ben nu mijn salade aan het knagen.

O: een beetje yoghurt met een beetje banaan, bessen en muesli. 1 hardgekookt ei voor de verzadiging.
T: 2 wilde nectarines en 200 gram blauwe bessen
L: Spinazie, komkommer, blikje tonijn en een ei
T: cherrytomaten en eventueel een pakje minicrackers
D: Linzensoep met turks brood

Kom zo ongeveer aan 1500 kcal, misschien pak ik nog een ijsje. Bewegen wordt 'm niet echt vandaag :') Net een minirondje om het kantoor gedaan van 1600 stappen en nog de usual 17 km fietsen woon-werk.
disclaimer
pi_181002381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 12:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

moet je niet te ver gaan dan, 600 meter is de parkeerplaats op en af ongeveer ;)
En yay voor geen honger :D

Hier gaat het, gezien het feit dat mijn kinderen allebei met open mond naast me stonden zodra ik aan mijn ontbijt begon en ik derhalve maar 1/3 ontbijt heb genuttigd, ook nog best aardig qua hongergevoel. Ben nu mijn salade aan het knagen.

O: een beetje yoghurt met een beetje banaan, bessen en muesli. 1 hardgekookt ei voor de verzadiging.
T: 2 wilde nectarines en 200 gram blauwe bessen
L: Spinazie, komkommer, blikje tonijn en een ei
T: cherrytomaten en eventueel een pakje minicrackers
D: Linzensoep met turks brood

Kom zo ongeveer aan 1500 kcal, misschien pak ik nog een ijsje. Bewegen wordt 'm niet echt vandaag :') Net een minirondje om het kantoor gedaan van 1600 stappen en nog de usual 17 km fietsen woon-werk.
Hij gaat t rondje maken in google maps, ik gok om het blok heen. :P don’t care, baby steps!
Kwak
pi_181002400
Baby steps zijn ook stapjes. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:01:48 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181002752
Ik ben weer op het werk en mijn verveel-eet drang is er weer :(
pi_181002765
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben weer op het werk en mijn verveel-eet drang is er weer :(
Water drinken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:04:36 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181002807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Water drinken?
Krijg ik trek van :{
pi_181002866
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zag het op Facebook ja :o wat een enorme stap! Spannend hoor! Hoe gaan jullie daar inkomen genereren?
We hebben de luxe dat mijn man overal te wereld zijn werkzaamheden kan doen. Hij heeft een eigen bedrijf en doet internetdingen.
Verder een boel spaargeld en naar verwachting een ton overwaarde op ons huis dat te koop staat.
Ik ga ook gewoon werken daar maar pas op zoek naar een baan als we daar wonen.

Dieettechnisch is het een fijn eiland met vollop vers fruit en veel vis.
En veel biertjes op t strand en vaak bbq-en maar dat negeren we voor nu maar even :6
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:17:27 #84
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181003068
600 meter wandelen, ik mag hopen dat je op een dag wel wat meer beweegt dan dat?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:26:01 #85
382129 crew  Donna
pi_181003241
Ohhh Missladybug, het klinkt wel fantastisch!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:07:36 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181004715
Op de fiets naar het zwembad, half uurtjr fietsen. Zo lekker!

O: 2 cracottes pate, 2 cracottes kaas
T: choco-shake
L: wrap m zalm, roomkaas en sla
T: appel, worst stickje
D: pasta m ricotta en pesto
T: snaaigroente (paprika, wortel, tomaatjes)
***
pi_181004823
mijn l werd hetzelfde broodje maar dan met pindakaas en een halve banaan.
pi_181005060
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:17 schreef Rauw. het volgende:
600 meter wandelen, ik mag hopen dat je op een dag wel wat meer beweegt dan dat?
We zijn allemaal anders in dit topic. Ik ben categorie superobees en nauwelijks mobiel. Natuurlijk loop ik normaal ook wel meer dan 600 meter op een dag. Maar apart de deur uitgaan om een wandeling te maken doe ik nooit. Echt nooit. Want pijn. Dus ja, dit bouwt idioot sloom op, maar dta is juist de truc zodat ik tenminste durf te beginnen.

Ga lekker tegen iemand anders grappig lopen doen, thanks.
Kwak
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:18:34 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181005110
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 13:17 schreef Rauw. het volgende:
600 meter wandelen, ik mag hopen dat je op een dag wel wat meer beweegt dan dat?
Doe eens niet zo flauw... -O- Voor sommige mensen, lichamen, knieëen etc is zo’n stuk aaneen lopen geen dagelijkse kost en dus echt iets om op te bouwen.

Het is niet dat je hier vandaag voor het eerst leest en je geen enkel benul hebt van achtergronden, toch?

Niet iedereen is hier bezig met de laatste paar kilo’s, sommige mensen hebben serieus overgewicht en ook daar is het topic voor bedoeld en ook die mensen mogen trots zijn op prestaties en progressie zonder bang te hoeven zijn dat daar schamper over gedaan wordt...
***
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:20:58 #90
382129 crew  Donna
pi_181005208
Goed bezig hoor kwak, de eerste stappen (letterlijk) zijn gezet!
pi_181005250
Rauw moet gewoon elders z'n trollbehoefte voldoen. ONZ ofzo. Of een Snickers pakken.

Mezelf deze en volgende week wat extra beweging ingepland. Fiets moet naar en van de fietsenboer, dus zeg 15-20km fietsen. :+ (En volgende week dus wandelend naar het werk, anders gaat dat ook raar gaan. Dus zeg een half uur/drie kwartier wandelen.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181005252
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Doe eens niet zo flauw... -O- Voor sommige mensen, lichamen, knieëen etc is zo’n stuk aaneen lopen geen dagelijkse kost en dus echt iets om op te bouwen.

Het is niet dat je hier vandaag voor het eerst leest en je geen enkel benul hebt van achtergronden, toch?

Niet iedereen is hier bezig met de laatste paar kilo’s, sommige mensen hebben serieus overgewicht en ook daar is het topic voor bedoeld en ook die mensen mogen trots zijn op prestaties en progressie zonder bang te hoeven zijn dat daar schamper over gedaan wordt...
_O_ Helemaal mee eens! Iedereen heeft zijn eigen doelen en eigen vermogen en eigen lichamen en voor elke stap vooruit die gezet wordt mag je trots zijn. Of iemand nou 100m. 1000m of 10000m.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:22:58 #93
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181005280
Nee, ik had van Kwakz0r de indruk dat ze nogal op een high horse zat omdat ze wel wist hoe ze af moest vallen. Ik had geen idee dat ze dergelijk obees was dat ze niet meer mobiel was.

Maar jullie beschermende houding zou vast erg helpen in het proces.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181005293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

We zijn allemaal anders in dit topic. Ik ben categorie superobees en nauwelijks mobiel. Natuurlijk loop ik normaal ook wel meer dan 600 meter op een dag. Maar apart de deur uitgaan om een wandeling te maken doe ik nooit. Echt nooit. Want pijn. Dus ja, dit bouwt idioot sloom op, maar dta is juist de truc zodat ik tenminste durf te beginnen.

Ga lekker tegen iemand anders grappig lopen doen, thanks.
Je bent hartstikke goed bezig! Ik ben trots op je en ik vind het heel erg goed dat je het doet en je bent heel erg goed bezig! Be proud :* *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181005357
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik had van Kwakz0r de indruk dat ze nogal op een high horse zat omdat ze wel wist hoe ze af moest vallen. Ik had geen idee dat ze dergelijk obees was dat ze niet meer mobiel was.

Maar jullie beschermende houding zou vast erg helpen in het proces.
Iets met toon en muziek. Maar dat weet je zelf ook wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181005364
Kwak goed bezig!! *O* En verstandig om het letterlijk en figuurlijk stap voor stap op te bouwen :Y ;)

Die ene extra kilo lijkt structureel te zijn }:| En deze week is het nog vakantie (beiden vrij, gister bij vrienden gegeten en gepimpeld, dat soort dingen) dus mijn streven is nu het bij die éne kilo te houden. Morgen, vrijdag en zondag weer sporten en vanaf maandag strak regime aanwennen alvast ook voor wanneer ik 40 uur ga werken ( :o ) vanaf 3 september. Oefenen :') ;)
pi_181005401
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik had van Kwakz0r de indruk dat ze nogal op een high horse zat omdat ze wel wist hoe ze af moest vallen. Ik had geen idee dat ze dergelijk obees was dat ze niet meer mobiel was.

Maar jullie beschermende houding zou vast erg helpen in het proces.
Ja want van lelijk doen tegen iemand gaat het vast beter ^O^

:') dude..
pi_181005439
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Therapie ook gedaan. Alleen daarna in de ik eet alles wanneer ik wil modus gebleven. Niet vreten en proppen, wel overeten.

Dat stukje, de gewoontes die tot overeten leiden, pak ik nu aan. En dat gaat langzaam.

Ga vandaag beginnen met trainen voor 5km wandelen (met een app van de hartstichting). Want ja, dat kan ik nu nog niet, 5km wandelen. Over twee maanden als het goed is wel! Appje heet imagine run en hij maakt een schema obv drie trainingen per week, en legt zelf drie mogeljjke routes van de juiste lengte van en naar je startpunt. Met voice begeleiding.

Je kan ook voor 3, 10, 25 km etc kiezen, of voor 4 of 5 of weet ik hoeveel km rennen. En vrije trainjng kan ook.
Mogelijke routes! Telkens hetzelfde rondje rondom de kerk verveelt me. Ik ga hem downloaden. Dnak ej wel voor de tip
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181005440
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik had van Kwakz0r de indruk dat ze nogal op een high horse zat omdat ze wel wist hoe ze af moest vallen. Ik had geen idee dat ze dergelijk obees was dat ze niet meer mobiel was.

Maar jullie beschermende houding zou vast erg helpen in het proces.
wat een eikel ben je ook.

ja ik weet hoe ik af moet vallen. maar ik heb ook verteld over een eetstoornisverleden, over de depressies waarbij ik ben aangekomen, en iedereen hier weet dat afvallen meer is dan "weten hoe het moet".

mensen zoals jij zijn de reden dat ik hier niet durf op te schrijven wat ik weeg.
Kwak
pi_181005489
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat een eikel ben je ook.

ja ik weet hoe ik af moet vallen. maar ik heb ook verteld over een eetstoornisverleden, over de depressies waarbij ik ben aangekomen, en iedereen hier weet dat afvallen meer is dan "weten hoe het moet".
We weten (bijna) allemaal hoe het moet :Y En toch zitten we hier bijna allemaal al heeeeel lang (incl Rauw zelf btw). Ra ra hoe kan dat.

Over high horse gesproken ook trouwens zeg... pffff :W

(die laatste is voor Rauw bedoeld voor de zekerheid...)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:29:54 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181005523
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik had van Kwakz0r de indruk dat ze nogal op een high horse zat omdat ze wel wist hoe ze af moest vallen. Ik had geen idee dat ze dergelijk obees was dat ze niet meer mobiel was.

Maar jullie beschermende houding zou vast erg helpen in het proces.
Deze post is fout op zoveel fronten. Misschien moet je zelf eens van je high horse afkomen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:30:41 #102
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181005558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat een eikel ben je ook.

ja ik weet hoe ik af moet vallen. maar ik heb ook verteld over een eetstoornisverleden, over de depressies waarbij ik ben aangekomen, en iedereen hier weet dat afvallen meer is dan "weten hoe het moet".
Misschien moet je in de OP even een verplicht te lezen "kwakz0r-boek" plaatsen. Ik had geen idee.

Hoe dan ook succes met je 600m lopen, voorwaarts is voorwaarts.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:31:03 #103
382129 crew  Donna
pi_181005575
Over high horse gesproken. Ik ben hier niet zo heel actief in dit topic nog, maar jeetje, wat is dit weer jammer zeg...
pi_181005590
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik had van Kwakz0r de indruk dat ze nogal op een high horse zat omdat ze wel wist hoe ze af moest vallen. Ik had geen idee dat ze dergelijk obees was dat ze niet meer mobiel was.

Maar jullie beschermende houding zou vast erg helpen in het proces.
Wow zijn we weer op de middelbare school

Wat een kinderachtige post
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:31:46 #105
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181005591
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Deze post is fout op zoveel fronten. Misschien moet je zelf eens van je high horse afkomen.
Wow, komt nog zo'n zuurpruim om de hoek...

Ik herken Kwakz0r vooral van 'r sterke opinies mbt tot andere mensen, haar eigen situatie kende ik nagenoeg niet. ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181005603
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Misschien moet je in de OP even een verplicht te lezen "kwakz0r-boek" plaatsen. Ik had geen idee.

Hoe dan ook succes met je 600m lopen, voorwaarts is voorwaarts.
Of je houdt je opmerkingen voor je over mensen waar je blijkbaar niet veel van af weet :*
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:34:26 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181005674
Die app van de hartstichting ziet er prima uit, kan me voorstellen dat die goed kan ondersteunen.

Ik heb zelf ook enorm veel baat gehad bij wandelen. Dat was in het begin ook zeker geen feestje, vooral door rugpijn. Maar die kleine eindjes werden al snel langere eindjes en de rugpijn verdween.

Ik brn benieuwd naar je progressie, Kwak!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:34:30 #108
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181005677
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wow, komt nog zo'n zuurpruim om de hoek...

Ik herken Kwakz0r vooral van 'r sterke opinies mbt tot andere mensen, haar eigen situatie kende ik nagenoeg niet. ^O^
Dus veroordeel je meteen door je uitspraak ipv simpel te vragen of ze wel of niet meer kan/doet. *O*

(Ja, "Ik mag hopen dat" komt enorm veroordelend over.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:35:18 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181005701
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met de app, trouwens. Want appjes. O+ Ik had 'm wel in een youtube-advertentie laatst, maar niet echt verder onderzocht nog.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:35:35 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181005715
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wow, komt nog zo'n zuurpruim om de hoek...

Ik herken Kwakz0r vooral van 'r sterke opinies mbt tot andere mensen, haar eigen situatie kende ik nagenoeg niet. ^O^
Ik ben een zuurpruim omdat ik me stoor aan jouw inmiddels overbekende botte bijl? Ja joh, draai de zaak lekker om. Ben je ook zo goed in.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:35:50 #111
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181005727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dus veroordeel je meteen door je uitspraak ipv simpel te vragen of ze wel of niet meer kan/doet. *O*

(Ja, "Ik mag hopen dat" komt enorm veroordelend over.)
Ja? Dus ik zat fout omdat ik een ander beeld van Kwakz0r had door voorgaande discussies.

Nu kan je het zo ver opblazen als je wil...
Maar gesproken over die snickers die je mij net wou toebedelen; Ik denk dat ik maar een uitdeelzakje haal.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181005746
Jongens. Stop.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181005759
Ik moet overigens wel grinniken nu hoor.. Rauw zegt iets stoms en wordt meteen bedolven onder een elftal hangry vrouwen die het niet pikken #mentalimage _O- >:)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:37:05 #114
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181005764
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:36 schreef Lonaa het volgende:
Jongens. Stop.
Ok. Het is rustig op het werk. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:38:00 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181005796
En ik pak wel gewoon een appel. Snickers vind ik vies.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181005805
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:36 schreef Lonaa het volgende:
Jongens. Stop.
Nee :6 Boeten zal ie! Voelen moet ie het!! o|O ~O> })
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:38:27 #117
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181005818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet overigens wel grinniken nu hoor.. Rauw zegt iets stoms en wordt meteen bedolven onder een elftal hangry vrouwen die het niet pikken #mentalimage _O- >:)
Dit is misschien nog wel heftiger dan een brooddiscussie.
maar nu maak ik een serieuze misvatting, normaal zijn jullie fout.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181005831
Rauw, stahp.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:39:04 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181005841
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:38 schreef Lonaa het volgende:
Rauw, stahp.
Hoezo mogen dergelijke zaken niet even gezegd worden? :?
pi_181005850
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:38 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dit is misschien nog wel heftiger dan een brooddiscussie.
maar nu maak ik een serieuze misvatting, normaal zijn jullie fout.
Nu gaat het ergens over :P
pi_181006018
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo mogen dergelijke zaken niet even gezegd worden? :?
Dit.
Mss moeten mensen maar eens wat gaan eten ofzo.
pi_181006079
Zo...die wandelapp geïnstalleerd...Ik heb hem op 15km in 8 weken gezet. Dit is voor mij goed haalbaar. Wel pittig (maar het is mijn sporten). Dus we gaan ervoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:46:14 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nu gaat het ergens over :P
Werkt wel averechts, want ik krijg nu nog meer aandacht van wilde vrouwen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181006115
Jongens het is veel te warm om je zo druk te maken.

Rauw heeft al gezegd dat hij het mis had omdat hij de voorgeschiedenis niet wist en Kwak gaat straks lekker een stukje lopen. Succes trouwens ik heb net buiten de was opgehangen en fikte al bijna weg.

En ik mag geen snickers want ik en pinda's zijn niet altijd vriendjes en helaas reageer ik er bij snickers erg gevoelig op :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181006153
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Misschien moet je in de OP even een verplicht te lezen "kwakz0r-boek" plaatsen. Ik had geen idee.

Hoe dan ook succes met je 600m lopen, voorwaarts is voorwaarts.
ik vind 600 meter ook niet echt uitdagend he, voor t geval je dat niet doorhad. ik kan er ook niks aan doen dat ie zo langzaam opbouwt ;)

maar je hoeft geen verplicht boek te lezen, je kan je gewoon tegen iedereen decent gedragen toch?

"high horse" vond ik niet zo aardig. en zeggen dat de beschermende houding van anderen " vast veel zal helpen" ook niet echt.
Kwak
pi_181006177
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:31 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wow, komt nog zo'n zuurpruim om de hoek...

Ik herken Kwakz0r vooral van 'r sterke opinies mbt tot andere mensen, haar eigen situatie kende ik nagenoeg niet. ^O^
ik snap deze ook niet zo. over welke andere mensen hier heb ik sterke opinies?
Kwak
pi_181006192
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Werkt wel averechts, want ik krijg nu nog meer aandacht van wilde vrouwen.
Die ontloop je zo. :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:49:43 #128
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006217
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo mogen dergelijke zaken niet even gezegd worden? :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind 600 meter ook niet echt uitdagend he, voor t geval je dat niet doorhad. ik kan er ook niks aan doen dat ie zo langzaam opbouwt ;)

maar je hoeft geen verplicht boek te lezen, je kan je gewoon tegen iedereen decent gedragen toch?

"high horse" vond ik niet zo aardig. en zeggen dat de beschermende houding van anderen " vast veel zal helpen" ook niet echt.
Laten we wel zijn, het is ook een beetje actie reactie... You and me both. + de reacties van tal van beschermengelen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181006268
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Succes trouwens ik heb net buiten de was opgehangen en fikte al bijna weg.


Ik moet ook nog gaan lopen maar wacht denk ik tot de zon onder is
Nu is het echt niet grappig
pi_181006271
@rauw

Ok ik volg het niet meer. Het gaat vast om die fittie vorige week toen ik zei dat mensen "on a high horse" zaten over clean eten enzo. er gaat me weer iets dagen. daar begreep je me ook al echt totaal verkeerd en kon ik jou ook niet volgen.
Kwak
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:51:48 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_181006286
Nou geen beschermengelen hoor. Dit had jij ook wel van kwak kunnen weten na al die jaren hier meelezen ;)
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:52:16 #132
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006297
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik snap deze ook niet zo. over welke andere mensen hier heb ik sterke opinies?
Ik ga de "jij zei, hij zei" discussie niet aan. Dat gaat niemand winnen en die negativiteit heb je niet nodig.

Succes met je tocht naar 5k.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:52:31 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181006303
Mijn mening dan ook nog even :+

Rauw had het beter anders kunnen verwoorden. Of vragend of in ieder geval niet zo hard.
En de rest zou er niet zo extreem over hoeven te vallen, want je kan niet verwachten dat iedereen de geschiedenis van de ander kent en het ook niet altijd zo gemeen bedoelt als dat het soms overkomt. (staat los van het feit dat er dus wel iets over gezegd mag worden)
pi_181006308
Duizend trek
O: boterham met ham
L: Hard broodje met filetamerican
T: nog een boterham met filet american
D: couscoussalade met spek en groente.

Trek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181006321
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

[..]

Laten we wel zijn, het is ook een beetje actie reactie... You and me both. + de reacties van tal van beschermengelen.
Dit gaat niet over Kwak beschermen, dat heeft ze helemaal niet nodig, dat kan ze prima zelf. Dit gaat over jou terecht wijzen, dat heb jij blijkbaar wél nodig :P
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:53:31 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181006327
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou geen beschermengelen hoor. Dit had jij ook wel van kwak kunnen weten na al die jaren hier meelezen ;)
Ik wist het ook niet hoor. Zo aandachtig lees ik het hier niet mee. Hoogstens de laatste dagen dat ik lees dat kwak echt wat zwaarder is volgens mij.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:53:58 #137
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006337
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou geen beschermengelen hoor. Dit had jij ook wel van kwak kunnen weten na al die jaren hier meelezen ;)
Mijn leven kolkt in het geheel rond dit topic en jullie staan mij allemaal dicht aan het hart dat weet je.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:57:26 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_181006438
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:53 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Mijn leven kolkt in het geheel rond dit topic en jullie staan mij allemaal dicht aan het hart dat weet je.
als ik zes pagina's terug een keer het woord boterham liet vallen zie je dat ook nooit over het hoofd :+
disclaimer
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:59:04 #139
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dit gaat niet over Kwak beschermen, dat heeft ze helemaal niet nodig, dat kan ze prima zelf. Dit gaat over jou terecht wijzen, dat heb jij blijkbaar wél nodig :P
Nee hoor, ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg en niet voor hoe zwaar je die woorden opvat.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:59:39 #140
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006511
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als ik zes pagina's terug een keer het woord boterham liet vallen zie je dat ook nooit over het hoofd :+
[/hacks]Boterhambot[/hacks]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181006529
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:59 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg en niet voor hoe zwaar je die woorden opvat.
sorry maat, maar in de maatschappij ben je toch ook echt deels verantwoordelijk voor hoe je woorden aankomen. Communicatie meets in the middle, het stopt niet direct na jouw mond.

je maakt mij niet wijs dat "high horse" en "ik mag hopen dat..." allemaal echt heeeeeel aardig bedoeld was.
Kwak
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:01:10 #142
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181006540
BoterhamRSS?

Appels. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181006552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

sorry maat, maar in de maatschappij ben je toch ook echt deels verantwoordelijk voor hoe je woorden aankomen. Communicatie meets in the middle, het stopt niet direct na jouw mond.

je maakt mij niet wijs dat "high horse" en "ik mag hopen dat..." allemaal echt heeeeeel aardig bedoeld was.
maak je niet zo druk.
pi_181006566
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:59 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg en niet voor hoe zwaar je die woorden opvat.
Oh heerlijk! Je bent er zo een _O- Tuurlijk joh.
Jammer he, dat communicatie niet maar één kant op werkt?

Oh ik verveel me trouwens.. veel te warm om dingen buiten te doen. :s)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:02:49 #145
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

sorry maat, maar in de maatschappij ben je toch ook echt deels verantwoordelijk voor hoe je woorden aankomen. Communicatie meets in the middle, het stopt niet direct na jouw mond.

je maakt mij niet wijs dat "high horse" en "ik mag hopen dat..." allemaal echt heeeeeel aardig bedoeld was.
Actie reactie, je was zelf ook niet bepaald aardig.

Verder; trek het je niet aan, het is het internet.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181006589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh heerlijk! Je bent er zo een _O- Tuurlijk joh.
Jammer he, dat communicatie niet maar één kant op werkt?

Oh ik verveel me trouwens.. veel te warm om dingen buiten te doen. :s)
Ik wil naar de winkel en ik moet studeren.
te warm ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181006620
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:01 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

maak je niet zo druk.
hey de tone police is er ook. het is helaas voor jou mijn volste recht om me zo druk te maken als ik wil. overigens maar ik me niet eens druk, ik huil niet, schreeuw niet, ik type heel rustig een berichtje. maar het impliceren dat ik me zit op te fokken is natuurlijk ook vooral om te zorgen dat ik vooral niet te serieus genomen word en ik liefst mijn bek verder houd.
Kwak
pi_181006638
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Actie reactie, je was zelf ook niet bepaald aardig.

Waar dan?? Ik zie blijkbaar alleen de reactie?? Want daarvoor zie ik Kwak niets onvriendelijk zeggen tegen je.. Weird.. :?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:04:40 #149
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je bent er zo een _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Of je houdt je opmerkingen voor je over mensen waar je blijkbaar niet veel van af weet :*
Koppie er even bij!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181006660
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Actie reactie, je was zelf ook niet bepaald aardig.

Verder; trek het je niet aan, het is het internet.
Nog eentje, "trek het je niet aan", classic.

Ik trek me niks aan, ik benoem gewoon dat je een kutopmerking maakt. Ik ben volgens mij niet onaardig geweest toen ik opschreef dat ik 600 m ging lopen, kweenie?
Kwak
pi_181006666
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:04 schreef Rauw. het volgende:

[..]

[..]

Koppie er even bij!
Ha! Ik baseer me op wat jij letterlijk zegt he. Jammer joh! :W
pi_181006705
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil naar de winkel en ik moet studeren.
te warm ;(
Ik kreeg gister salsa mee, heb nog mexicaans vlees, er zijn bonen, rijst, paprika. We redden ons wel vandaag. Ga de deur mooi niet uit.
Ik verveel me hier liever nog even verder ~O>
pi_181006751
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kreeg gister salsa mee, heb nog mexicaans vlees, er zijn bonen, rijst, paprika. We redden ons wel vandaag. Ga de deur mooi niet uit.
Ik verveel me hier liever nog even verder ~O>
Ik heb ook wel eten in huis, maar ongesteld en zin in bepaalde dingen (niet eens chocola. Of naja, misschien chocolade-ijs)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181006756
Om de een of andere reden heb ik verzonnen om vandaag een curry te gaan maken... dat wordt zweten :') (en smullen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181006767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om de een of andere reden heb ik verzonnen om vandaag een curry te gaan maken... dat wordt zweten :') (en smullen)
Hier ook *O*
Juist goed met dit weer
pi_181006771
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eten in huis, maar ongesteld en zin in bepaalde dingen (niet eens chocola. Of naja, misschien chocolade-ijs)
Ohja, jammerdebammer..
pi_181006782
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier ook *O*
Juist goed met dit weer
Even om nieuwe recepten te ontdekken: Hoe maak jij curry?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:10:05 #158
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ha! Ik baseer me op wat jij letterlijk zegt he. Jammer joh! :W
O ja. Maar ik voel mij wel onterecht veroordeeld als "zo'n een"
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:10:23 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181006792
Hier eten we magnums momenteel :+
pi_181006793
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohja, jammerdebammer..
Missschien over een uurtje. Eerst nog studie-hoofdstuk. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181006802
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef Rauw. het volgende:

[..]

O ja. Maar ik voel mij wel onterecht veroordeeld als "zo'n een"
Ja daar kan ik niets aan doen he :6 :+
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:11:04 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181006806
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja daar kan ik niets aan doen he :6 :+
Dan ben jij er ook zo'n een.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_181006828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Even om nieuwe recepten te ontdekken: Hoe maak jij curry?
De simpele manier :D
Curry pasta in olijfolie aanbakken en dan kokosmelk er bij.
Vervolgens net wat je wil er bij doen aan groente/vlees/vis.

Rijst of naan er naast :9
pi_181006852
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Missschien over een uurtje. Eerst nog studie-hoofdstuk. :7
Moedig :Y
Ik heb gister een begin gemaakt aan het op orde brengen van de syntax bij mijn databestand. Alles netjes er in gezet voorzien van beschrijvingen etc. En de betrouwbaarheidsanalyses gedaan, conclusies getrokken over welke data te gebruiken tevens. Morgen verder. Het was laat gister, biertjes, whisky en een of ander Spaans wijndestillaat (verrassend lekker!) Dus nadenken over statistiek wordt 'em vandaag ff niet.
pi_181006853
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De simpele manier :D
Curry pasta in olijfolie aanbakken en dan kokosmelk er bij.
Vervolgens net wat je wil er bij doen aan groente/vlees/vis.

Rijst of naan er naast :9
Ah :P Zo doe ik het ook. Vanavond met prei en vega-grillstukjes en naan erbij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181006877
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dan ben jij er ook zo'n een.
Alleen speciaal voor jou :*
pi_181006885
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Moedig :Y
Ik heb gister een begin gemaakt aan het op orde brengen van de syntax bij mijn databestand. Alles netjes er in gezet voorzien van beschrijvingen etc. En de betrouwbaarheidsanalyses gedaan, conclusies getrokken over welke data te gebruiken tevens. Morgen verder. Het was laat gister, biertjes, whisky en een of ander Spaans wijndestillaat (verrassend lekker!) Dus nadenken over statistiek wordt 'em vandaag ff niet.
Mijn brein is wel pudding. Heb wel dingen in huis gedaan (was nodig) en wat Lowlands-voorbereidingen gedaan. We gaan weer met een club vrijwilligen en ik doe de uh, backoffice :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181006935
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn brein is wel pudding. Heb wel dingen in huis gedaan (was nodig) en wat Lowlands-voorbereidingen gedaan. We gaan weer met een club vrijwilligen en ik doe de uh, backoffice :')
Ah cool! Is ook al bijna he?
Line up gezien maar we hebben geen spijt dat we niet meer gaan. Zo veel andere leuke dingen te doen (geweest) dit jaar ^O^
pi_181007089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah cool! Is ook al bijna he?
Line up gezien maar we hebben geen spijt dat we niet meer gaan. Zo veel andere leuke dingen te doen (geweest) dit jaar ^O^
Ja, 10 dagen nog.

Het is wel cool dat we door de credits die we in het verleden opgebouwd hebben dit jaar als zelfstandige stichting weer mogen komen :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181007193
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, 10 dagen nog.

Het is wel cool dat we door de credits die we in het verleden opgebouwd hebben dit jaar als zelfstandige stichting weer mogen komen :D
Dat is serieus tof idd!!
pi_181007542
ik had stoofvlees gepland maar de boodschappenbezorging is vertraagd dus t is net pas bezorgd. red ik dat nog voor vanavond als ik t nu opzet?

oh meer een CULvraag natuurlijk :')
Kwak
pi_181007549
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is serieus tof idd!!
Er komt wel beduidend maar shit bij kijken als gedacht. :') :D
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:44:26 #173
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181007711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik had stoofvlees gepland maar de boodschappenbezorging is vertraagd dus t is net pas bezorgd. red ik dat nog voor vanavond als ik t nu opzet?

oh meer een CULvraag natuurlijk :')
:{w
dit is toch het CUL topic??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181007717
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De simpele manier :D
Curry pasta in olijfolie aanbakken en dan kokosmelk er bij.
Vervolgens net wat je wil er bij doen aan groente/vlees/vis.

Rijst of naan er naast :9
Naan :9 staat hier deze week ook weer op het menu icm curry.

Ik maakte net een foto van mezelf en viel me alles mee! Terwijl ik nog zo’n 15 kg zwaarder ben dan normaal. Doet misschien niet heel veel goeds voor de afvalmotivatie :P

Straks weer richting de sportschool, nog een weekje voordat ik weer vol aan de slag kan met krachttraining O+ durf mn armen nog niet te zwaar te trainen want ben bang dat ik mn kind dan niet meer kan optillen en rondjeslang in slaap wiegen :')

Gooi ook maar gelijk een lijstje erin

O: twee Volkoren sneetjes met selleriesalade
L: twee Volkoren met pindakaas
T: crackers met een halve avocado en een ei
D: pizza mozzarella pesto
T: stukje pure chocola

Lijkt een beetje karig maar pizza is weer een miljoen kcals en picnic komt vanavond weer met de week boodschappen. O+ picnic O+
pi_181007765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik had stoofvlees gepland maar de boodschappenbezorging is vertraagd dus t is net pas bezorgd. red ik dat nog voor vanavond als ik t nu opzet?

oh meer een CULvraag natuurlijk :')
Wordt wel een latertje dinersgewijs dan denk ik
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:47:38 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181007801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik had stoofvlees gepland maar de boodschappenbezorging is vertraagd dus t is net pas bezorgd. red ik dat nog voor vanavond als ik t nu opzet?

oh meer een CULvraag natuurlijk :')
Berekenen hoelang je ervoor nodig hebt + tijd van nu = etenstijd ;)

Alles kan natuurlijk. Al hoewel

Vóór vanavond.. is eigenlijk vanmiddag. En de middag stopt om 18.00, dus dan ga je het niet meer redden :+
pi_181007805
Helaas heb ik rijst bij de curry vanavond
Nu heel erg zin in naan :D
pi_181007815
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ik had stoofvlees gepland maar de boodschappenbezorging is vertraagd dus t is net pas bezorgd. red ik dat nog voor vanavond als ik t nu opzet?

oh meer een CULvraag natuurlijk :')
Nja hoe langer, hoe lekkerder. Snelkookpan kan helpen. Maar 3 uur is voor mij wel een minimum iig.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:55:58 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_181007977
Stoofvlees niet meer aan beginnen tenzij om 8 uur eten ook oké is.

Ik ben voor het eerst in jaaaren warmte-moe :') had niet gedacht dat het zou gebeuren maar jawel!
disclaimer
pi_181008083
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Stoofvlees niet meer aan beginnen tenzij om 8 uur eten ook oké is.

Ik ben voor het eerst in jaaaren warmte-moe :') had niet gedacht dat het zou gebeuren maar jawel!
Way ahead of you :') eind mei was ik t al zat. Maargoed, ik ben ook meer een herfst/winter persoon O+

Wel fijn dat je er een tijd van genoten hebt :P
pi_181008124
Iemand hier ervaring met de app Lifesum? Ben MFP een beetje moe, en deze zag er leuk uit.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:04:44 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_181008162
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:00 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Way ahead of you :') eind mei was ik t al zat. Maargoed, ik ben ook meer een herfst/winter persoon O+

Wel fijn dat je er een tijd van genoten hebt :P
En jij bent nog wel de neger hier :{w
disclaimer
pi_181008173
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
Die stomme +0.8 van gisteren was vanmorgen een -0.9 :D dat maakt mijn bmi 25.07 :o

Wandelen naar kantoor is, afhankelijk van de locatie, 6.5 of 7.3 kilometer :)
Gaat lekker! En ik bedoelde hoe lang je erop loopt, qua afstand it het hier ongeveer gelijk, vandaar :)

Heb weer een excuus voor een bak popcorn gemist zie ik :{w Wat gaan jullie snel! Nu even bijlezen en wachten op de postbode met nieuwe schoenen :9~ Met een kan suikervrije icetea siroop met water en bevroren citroen.
pi_181008182
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En jij bent nog wel de neger hier :{w
Een neppe ;(
pi_181008196
Moest wel even hardop lachen :')
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:06:18 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_181008199
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:05 schreef Holyme het volgende:

[..]

Gaat lekker! En ik bedoelde hoe lang je erop loopt, qua afstand it het hier ongeveer gelijk, vandaar :)

Heb weer een excuus voor een bak popcorn gemist zie ik :{w Wat gaan jullie snel! Nu even bijlezen en wachten op de postbode met nieuwe schoenen :9~ Met een kan suikervrije icetea siroop met water en bevroren citroen.
Oh :D Hoe lang, ik loop meestal tussen de 5,5 en 5,8 km/u. Dus een uur en 20 minuten ish.
Schoenen O+
disclaimer
pi_181008243
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:05 schreef Holyme het volgende:

[..]

Gaat lekker! En ik bedoelde hoe lang je erop loopt, qua afstand it het hier ongeveer gelijk, vandaar :)

Heb weer een excuus voor een bak popcorn gemist zie ik :{w Wat gaan jullie snel! Nu even bijlezen en wachten op de postbode met nieuwe schoenen :9~ Met een kan suikervrije icetea siroop met water en bevroren citroen.
Wat voor schoenen? :9
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:08:54 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181008250
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Stoofvlees niet meer aan beginnen tenzij om 8 uur eten ook oké is.

Ik ben voor het eerst in jaaaren warmte-moe :') had niet gedacht dat het zou gebeuren maar jawel!
Och nog geen last van (wat een wonder :') )
Beetje dat ik er minder trek van krijg, maar ik eet nog net zo veel :')
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:09:25 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181008263
Schoenen!
Ik krijg vanavond een Steps pakket! *O* hopelijk staat alles me goed :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181008312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh :D Hoe lang, ik loop meestal tussen de 5,5 en 5,8 km/u. Dus een uur en 20 minuten ish.
Schoenen O+
Ik ga het overwegen, dat is wel te overzien (als het koeler is) :)
pi_181008336
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:08 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Wat voor schoenen? :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:13:32 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181008373
Die zijn wel leuk :)

Helaas geen hakken voor mij de komende tijd. En sowieso kan ik geen open schoenen (lelijke tenen en volgens mij dan sneller blaren )
pi_181008378
Sexy O+
pi_181008384
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:12 schreef Holyme het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chique!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:14:02 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_181008390
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Die zijn wel leuk :)

Helaas geen hakken voor mij de komende tijd. En sowieso kan wil ik geen open schoenen (lelijke tenen en volgens mij dan sneller blaren )
ftfy
disclaimer
pi_181008396
Volgens mij ben ik ziek. Ik lig te rillen onder twee dekbedden :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:14:28 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_181008400
Leuke schoentjes Holyme!

Ik heb bijna mijn hele collectie verkocht :')
disclaimer
pi_181008417
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:12 schreef Holyme het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zo graag op zulke hakken willen kunnen lopen _O_
Mijn voeten trekken dat helaas niet.
pi_181008418
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij ben ik ziek. Ik lig te rillen onder twee dekbedden :')
Ah beterschap! Hoorde dat er een zomergriep heerst. Hopelijk knap je gauw op!
pi_181008422
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:09 schreef Barreltje het volgende:
Schoenen!
Ik krijg vanavond een Steps pakket! *O* hopelijk staat alles me goed :)
Bij mij is het nog wel 'ns dat alles terug kan, of alles veel leuker blijkt dan verwacht en ik veel teveel hou :') Maar tegenwoordig vaak gewoon de stad in. Al is thuis passen met dit weer wel veel beter, have fun! :D

En ik heb geen idee wanneer mijn pakket komt. Postnl zegt vandaag, maar Postnl werkt hier op z'n Belgisch, zeg maar :+
pi_181008430
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
Leuke schoentjes Holyme!

Ik heb bijna mijn hele collectie verkocht :')
Serieus? :o je epic pumps?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:17:47 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_181008490
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:15 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Serieus? :o je epic pumps?
Yes. Ik loop er nooit meer op. Achter kinderen aan rennen op naaldhakken, like fuck no.
Ik heb er nog een paar, maar niet meer van die pornoplateau's. Dat was life 1.0 ;)
disclaimer
pi_181008503
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:15 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ah beterschap! Hoorde dat er een zomergriep heerst. Hopelijk knap je gauw op!
Dank je wel :*
Morgen ben ik beter, dan heb ik met mijn moeder afgesproken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181008530
Thanks all, hopelijk zitten ze goed, maar gewoonlijk is Tamaris geen enkel probleem. Die hakhoogte werkt ook best voor me.

SQ, ik meen me te herinneren dat jij echt heul veul heels had? Maar ook koters nu, kan me voorstellen dat dat niet handig combineert :P

Cue, goed paar + leuk lakje, dan moet het een stuk beter gaan? :)

Sunny, ik moet geen goedkope paren proberen (bv Van Haren), vinden mijn voeten ook niet heel grappig. Dit zijn Heart & Sole heels van Tamaris, die zool is superdik en zacht enzo, beter gevormd. Je zou die eens kunnen proberen?
pi_181008571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Yes. Ik loop er nooit meer op. Achter kinderen aan rennen op naaldhakken, like fuck no.
Ik heb er nog een paar, maar niet meer van die pornoplateau's. Dat was life 1.0 ;)
Bij mijn nichtjes is het niet zozeer achter ze aanrennen, meer 'mag ik mijn schoenen terug?' O+ Peuter met een zwart jurkje aan en mijn hoge suede laaren, mini pretty woman. Geen porem :')
pi_181008617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Yes. Ik loop er nooit meer op. Achter kinderen aan rennen op naaldhakken, like fuck no.
Ik heb er nog een paar, maar niet meer van die pornoplateau's. Dat was life 1.0 ;)
Ja geen goeie combi idd
pi_181008632
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:21 schreef Holyme het volgende:

[..]

Bij mijn nichtjes is het niet zozeer achter ze aanrennen, meer 'mag ik mijn schoenen terug?' O+ Peuter met een zwart jurkje aan en mijn hoge suede laaren, mini pretty woman. Geen porem :')
:D O+
pi_181008642
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:19 schreef Holyme het volgende:
Sunny, ik moet geen goedkope paren proberen (bv Van Haren), vinden mijn voeten ook niet heel grappig. Dit zijn Heart & Sole heels van Tamaris, die zool is superdik en zacht enzo, beter gevormd. Je zou die eens kunnen proberen?
Max 6-7 cm gaat meestal wel redelijk goed, en geen goedkope merken idd. Ik heb onlangs Panama Jack sleehaksandalen met een zeer fijn voetbed gekocht, maar op een warme dag net iets te veel lopen heb ik de blaren op de bal van mijn voet staan. Van die lekker diepe. Kan ook zomaar goed gaan hoor, maar hogere hakken is problemen gegarandeerd zowel voetzooltechnisch als heup- en knietechnisch. Helaas ;)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:25:01 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_181008664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Max 6-7 cm gaat meestal wel redelijk goed, en geen goedkope merken idd. Ik heb onlangs Panama Jack sleehaksandalen met een zeer fijn voetbed gekocht, maar op een warme dag net iets te veel lopen heb ik de blaren op de bal van mijn voet staan. Van die lekker diepe. Kan ook zomaar goed gaan hoor, maar hogere hakken is problemen gegarandeerd zowel voetzooltechnisch als heup- en knietechnisch. Helaas ;)
Ik heb die panama jacks ook gekocht ja. Echt de aankoop van het jaar _O_ Wat een pantoffels O+

disclaimer
pi_181008700
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb die panama jacks ook gekocht ja. Echt de aankoop van het jaar _O_ Wat een pantoffels O+
Ja ze zitten echt zó lekker O+ Ik wilde eigenlijk niet zo veel geld uitgeven, maar dan had ik ze dus echt niet moeten passen. Ik overweeg nog een paar te kopen :@ andere bandjes/kleurtje
Maar goed, blaren krijg ik te pas en te onpas, hoort bij me.

Ik heb de donkerblauwe versie, met ook donker kurk :D
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:27:28 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181008711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ftfy
Ja dat klopt. Tis kwestie van idd niet willen doen.

@degenediewatzeiovereenlakje. Heb iet genoeg teennagel meestal om dat mooi te hebben :')
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:28:24 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_181008735
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Tis kwestie van idd niet willen doen.

@degenediewatzeiovereenlakje. Heb iet genoeg teennagel meestal om dat mooi te hebben :')
ik bedoel meer dat je je niet moet laten tegenhouden door tenen... tenen zijn in de regel lelijk en open schoenen zijn zo lekker luchtig nu O+
disclaimer
pi_181008750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Max 6-7 cm gaat meestal wel redelijk goed, en geen goedkope merken idd. Ik heb onlangs Panama Jack sleehaksandalen met een zeer fijn voetbed gekocht, maar op een warme dag net iets te veel lopen heb ik de blaren op de bal van mijn voet staan. Van die lekker diepe. Kan ook zomaar goed gaan hoor, maar hogere hakken is problemen gegarandeerd zowel voetzooltechnisch als heup- en knietechnisch. Helaas ;)
Aiiii dat klinkt pijnlijk :X En als je lichaam het er verder ook niet mee eens is, schiet dat niet op. Jammer! Sleehakken zijn wel slim dan ja. Hier heel veel paar, maar kantoorbaan + airco. Zonder die laatste zwellen mijn pootjes op met dit weer, da's ook geen fijne combi met bandjes. Inmiddels wel mooi gestreepte voeten van verschillende summerheels :P
pi_181008774
Ik heb laatst voor het eerst in mijn leven mijn teennagels succesvol gelakt :o Vind het nu nog leuk staan ook :o :o
pi_181008825
Niemand die de app lifesum kent/gebruikt? ;(
pi_181008847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik bedoel meer dat je je niet moet laten tegenhouden door tenen... tenen zijn in de regel lelijk en open schoenen zijn zo lekker luchtig nu O+
Zeg, d'r is niks mis met mijn tenen :6 Tenzij je er lang naar kijkt, dan worden het een soort ertwen-op-stokjes aanhangsels aan mijn voeten ofzo. Rare lichaamsdelen :D

Die sleehakken zien er comfy uit!
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:32:30 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_181008858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:31 schreef emmyemmy2 het volgende:
Niemand die de app lifesum kent/gebruikt? ;(
Ik heb er hier wel eens iemand over gehoord, maar ik zou niet meer weten wie :@
disclaimer
pi_181008981
Ik ben gek op hakken O+ sleehakken vind ik persoonlijk dan weer vreselijk. Sorry niks persoonlijks. Dankzij SQ heb ik wel een lichte tik voor schoenen van Cristofoli.

En ik probeer al tijden een paar van Tamaris in te lopen maar ze blijven gewoon stug ;(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181008983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:31 schreef emmyemmy2 het volgende:
Niemand die de app lifesum kent/gebruikt? ;(
Oeps, overheen gelezen! Ik heb hem even gebruikt ja! Beviel op zich wel, maar toch weer terug naar MFP. Weet niet meer precies waarom, misschien kon ik m’n jawbone er niet mee syncen ofzo
pi_181009046
Ik draag eigenlijk nooit hakken, niet goed voor m’n rug en m’n man is precies evenlang (kort :')) als ik. Vind het niet prettig als ik dan boven hem uit toren.

Op m’n werk ben ik weer de kleinste, daar draag ik ze sporadisch.
pi_181009048
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben gek op hakken O+ sleehakken vind ik persoonlijk dan weer vreselijk. Sorry niks persoonlijks. Dankzij SQ heb ik wel een lichte tik voor schoenen van Cristofoli.

En ik probeer al tijden een paar van Tamaris in te lopen maar ze blijven gewoon stug ;(
Je hebt van die spray om de boel soepeler te maken! Mijn redding bij sommige paren O+ (leren bandjes die nét iets te strak over je voet lopen, of de randjes van pumps)
pi_181009082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben gek op hakken O+ sleehakken vind ik persoonlijk dan weer vreselijk.
Ik eigenlijk ook :D Maar bij deze vind ik het werken op een of andere manier. :)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:45:58 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181009185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik bedoel meer dat je je niet moet laten tegenhouden door tenen... tenen zijn in de regel lelijk en open schoenen zijn zo lekker luchtig nu O+
Nee joh. Krijg je, ik, ook zweetvoeten in. Stinkt en glijd en heb je nog niets aan :+
pi_181009243
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:39 schreef Holyme het volgende:

[..]

Je hebt van die spray om de boel soepeler te maken! Mijn redding bij sommige paren O+ (leren bandjes die nét iets te strak over je voet lopen, of de randjes van pumps)
Ze zijn niet van leer zal dat niet gaan vlekken? Anders kan ik dat wel eens proberen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:50:19 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181009263
ik heb laatst ook slee hakken gekocht.. ik moet er nog een beetje aan wennen om op die klompen te lopen :
en vooral.. niet te ver willen lopen. . 8)7

nu heb ik , zoals mijn schoonmoeder het noemt, 1001 nacht s;ippertjes aan.. met bote voeten.. die blote voeten zijn het enige wat me nog een beetje koel houden.. ik moet er niet aan denken dat ik nu dichte schoenen aan zou moeten :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:51:45 #226
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181009283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:39 schreef VitaBella het volgende:
Ik draag eigenlijk nooit hakken, niet goed voor m’n rug en m’n man is precies evenlang (kort :')) als ik. Vind het niet prettig als ik dan boven hem uit toren.

Op m’n werk ben ik weer de kleinste, daar draag ik ze sporadisch.
Ik ben 30cm kleiner dus als ik hakken aan heb kom ik eigenlijk nog steeds niet in de buurt _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181009297
Ik leef al tijden op teenslippers. En dat eigenlijk iedere zomer. Trap ieder jaar een paar compleet af :@ nu ook van die prachtige witte strepen op mijn voeten weer :')

Maar ik koop wel altijd fijne leren niet van die plastic dingen die blaren geven brr
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181009348
Ik ben bezig met een serieuze slippervoorraad aanleggen voor mijn Bonaire-avontuur.
Helaas kan ik niet op teenslippers lopen.
Maar ik heb nu 5 paar leuke slippers gevonden. O+
pi_181009358
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik leef al tijden op teenslippers. En dat eigenlijk iedere zomer. Trap ieder jaar een paar compleet af :@ nu ook van die prachtige witte strepen op mijn voeten weer :')

Maar ik koop wel altijd fijne leren niet van die plastic dingen die blaren geven brr
Ik krijg van alle slippers blaren helaas -O- dus ik doe het met teva-sandaaltjes. Daar kan ik gelukkig úren op lopen meestal. (zijn niet van die degelijke wandeldingen hoor!)
pi_181009383
Oh hoi, is dit de dieetclub of de verkleedclub? :P

Nahja om dan toch maar een duit in het zakje te doen: ging hier eigenlijk even alleen een zwembroek ergens halen, maar kwam uiteindelijk terug met een korte broek, shirt en blouse. Was vroeger nooit gebeurd :@

Zwembroek thuis maar even online besteld, want had ook geen zin om 10 winkels af te gaan (was ook iets te ver weg), zeker in dit weer. Wat dat betreft zal ik diehard shoppen toch ook nooit echt leuk gaan vinden denk ik :+

Toch een kleine vooruitgang :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:57:55 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181009392
Van lang op teenslippers lopen krijg ik last van m'n vieten/benen
Daarbij vind ik open schoenen Ala slipperachtige met weinig bandjes geen porem voor naar werk. En slippers zelf zijn verboden
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:13:15 #232
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181009674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:31 schreef emmyemmy2 het volgende:
Niemand die de app lifesum kent/gebruikt? ;(
Ik gebruik Lifesum :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181009737
MLB, wat een gaaf vooruitzicht!

Open schoenen of slippers kan ik niet lang op lopen, dus met dit weer loop ik thuis op blote voeten en verder toch met dichte schoenen...

Ik had gelegenheidsoppas en ging éven een cadeautje kopen, en toen kwam ik (ook) terug met 3 shirtjes uit de sale O+
Verder een waardeloze dag, niks gedaan en slecht gegeten, maar wel plezier gehad met peuter in de speeltuin.
O: brood met halvarine en schuddebuikjes
T: 3 maiswafels
L: 2 pompoenbroodjes met smeerkaas
T: Magnum, iets van rauwkost
D: gebakken aardappelpartjes, boontjes, hamburger
T: iets van fruit
pi_181009802
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ze zijn niet van leer zal dat niet gaan vlekken? Anders kan ik dat wel eens proberen.
Tot dusver maakt dat hier niks uit. Leer, nep suede, met zo'n slangenstructuurtje...

Die heels zijn binnen, oh my die zool is geweldig :* Ze zijn zeker cool, maar oei, net op het randje qua hoogte. Hak even hoog als gewoonlijk, maar net ietsje minder dikke zool. Maar met 70% korting doe ik daar niet moeilijk over :+
pi_181009820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 16:55 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben bezig met een serieuze slippervoorraad aanleggen voor mijn Bonaire-avontuur.
Helaas kan ik niet op teenslippers lopen.
Maar ik heb nu 5 paar leuke slippers gevonden. O+
Wat een geweldig avontuur gaan jullie aan, tof! Wat een heerlijk vooruitzicht O+
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 17:22:26 #236
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181009880
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 11:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Lekker boeiend, dan vertel je haar dat ze grotere volumes kipkwarksla eet.

Je gaat iemand die de vegan-stoornis heeft toch ook niet vertellen dat 'ie eens een entrecote moet eten?
Vegan stoornis? Wat
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181010463
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 17:19 schreef Holyme het volgende:

[..]

Tot dusver maakt dat hier niks uit. Leer, nep suede, met zo'n slangenstructuurtje...

Die heels zijn binnen, oh my die zool is geweldig :* Ze zijn zeker cool, maar oei, net op het randje qua hoogte. Hak even hoog als gewoonlijk, maar net ietsje minder dikke zool. Maar met 70% korting doe ik daar niet moeilijk over :+
Thanks. Welke spray heb jij? Ik vind je heels echt tof trouwens. Maar ze lijken best hoog.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181010926
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 17:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanks. Welke spray heb jij? Ik vind je heels echt tof trouwens. Maar ze lijken best hoog.
Heb die van Van Haren en Nelson gehad, werkt allemaal hetzelfde tot dusver. Hakhoogte is standaard Tamaris hoogte, maar niet echt plateau vooraan en wel dikke zool onder de hak, dus ze voelen hoger dan andere paren. Daar kan ik op rennen als het moet, op deze niet denk ik :+ Als je interesse hebt, Ziengs heeft ze met 70% korting. Ik hou d'rvan O+
pi_181010939
En ontopic, maaltijdsalade en een appel :+
pi_181011144
Hakken O+ maar niet met mijn onmogelijke voeten zo jammer.

Ik loop op birckenstocks van de anwb. Kan ik uren op lopen en zelfs rennen maar mooi zijn ze niet.
pi_181011609
Ik loop gemakkelijk op hakken, alleen het past niet echt bij mijn stijl (tomboy :@). Ik loop op actiongympen :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181012306
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 17:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik gebruik Lifesum :Y
Bevalt het? Zit te denken om premium te nemen, maar gebruik de app pas 2 dagen :P
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:58:53 #243
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181012340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:57 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Bevalt het? Zit te denken om premium te nemen, maar gebruik de app pas 2 dagen :P
Jawel, maar ik doe geen premium, hoewel ik het wel aantrekkelijk vind :') Ik red het zo ook, is mijn argument dan :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181012343
En:

O/L: 2 broodjes met ei en spek, koffie
D: Vissticks met aardappeltjes en sla :+
T: Druifjes

Vandaag geen sport, te warm en gisteren als goedmaker 17 km gefietst op de machine :P
pi_181012363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jawel, maar ik doe geen premium, hoewel ik het wel aantrekkelijk vind :') Ik red het zo ook, is mijn argument dan :P
Ik kijk het ff aan, misschien dat ik het toch neem 8-) Extra motivatie :D

Vind het tot nu toe veel motiverender werken dan MFP
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:01:17 #246
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181012416
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:59 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Ik kijk het ff aan, misschien dat ik het toch neem 8-) Extra motivatie :D

Vind het tot nu toe veel motiverender werken dan MFP
Ja het is visueel veel leuker dan MFP. :D En je kan ook je groente en fruit inname bijhouden enzo :9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181012501
Zo, 1 km gelopen in een houten klazentempo! Knieen en voeten trekken het prima, maar mijn bekken/lage rug loopt te klooien. Heb ik sinds de zwangerschap last van eigenlijk. Maar: het werd eigenlijk beter aan t einde dus heb goeie hoop.
Kwak
pi_181012907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, 1 km gelopen in een houten klazentempo! Knieen en voeten trekken het prima, maar mijn bekken/lage rug loopt te klooien. Heb ik sinds de zwangerschap last van eigenlijk. Maar: het werd eigenlijk beter aan t einde dus heb goeie hoop.
Was het nu juist niet enorm warm buiten :o Maar _O_ dat je een schema gaat volgen. Heb ook goede hoop dat klachten juist gaan verdwijnen als je meer gaat lopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:19:54 #249
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181012967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, 1 km gelopen in een houten klazentempo! Knieen en voeten trekken het prima, maar mijn bekken/lage rug loopt te klooien. Heb ik sinds de zwangerschap last van eigenlijk. Maar: het werd eigenlijk beter aan t einde dus heb goeie hoop.
Wanneer is de volgende training? *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181012979
Ja het was echt enorm warm. Zit te druipen hier! Niet zozeer van inspanning maar van de hitte.
Kwak
pi_181012990
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wanneer is de volgende training? *O*
Overmorgen! 1250 meter :P (Morgen doe ik low impact oefeningen met een online filmpje).
Kwak
pi_181013062
Hartstikke goed hoor Kwak!
Je hebt mij er in elk geval uitgelopen vandaag, hele dag op mijn reet gezeten.
pi_181013625
Goed bezig Kwak!

Hier met heel veel pijn en moeite de 10k stappen gehaald vandaag
pi_181013698
Ik heb zoveel spierpijn momenteel dat lopen echt een uitdaging is.

Ik heb morgen ski les :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181013728
Buiten een km lopen, respect Kwak! Ik zweette me al te pletter van een paar minuutjes buiten naar de auto lopen :X
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:09:12 #256
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_181014149
Kwak goed zo ^O^.

Ik heb vandaag na 6 weken weer bijna 10.000 stappen gehaald. Als de scholen weer beginnen ga ik ook weer naar de sportschool *O*. Kan ik weer rustig opbouwen.

Had vanmiddag een broek in maat 34 aan :+. Toch grappig. Wat ik niet zo mooi vind aan mijn buik. Zou toch nog vocht kunnen wezen. Verder hersteld de boel nu goed ^O^.
pi_181014209
Zo... net de eerste wandeling met de app gedaan. 3.5 km met 6.9km/u. Beetje gênant dat ik nu warm en zweterig ben. Over acht weken zou ik dus 15km kunnen wandelen (en dat wil ik met 7.5km/u doen).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:13:00 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_181014257
6,9 km/u? Dat is bijna joggen :o dan is het toch niet gênant dat je bezweet bent :D
disclaimer
pi_181014261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... net de eerste wandeling met de app gedaan. 3.5 km met 6.9km/u. Beetje gênant dat ik nu warm en zweterig ben. Over acht weken zou ik dus 15km kunnen wandelen
Dat is een aardige snelheid
Dat was bij mij het rennen toen ik nog Evy deed
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:13:43 #260
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181014280
Wandelen bij 7,5km/u :o dat kan ik niet hoor, dan wordt het hardlopen _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181014289
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
6,9 km/u? Dat is bijna joggen :o
Ik heb geen fiets en ben gewend aan flink doorstappen. Het is nog net wandelen ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is een aardige snelheid
Dat was bij mij het rennen toen ik nog Evy deed
Oh ja Evy heb ik ook gedaan, alleen mijn voeten trekken hardlopen niet (zelfs niet toen ik licht was) dus dan maar wandelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:15:39 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_181014323
Ben jij 1.89 ofzo? Als ik 7 kilometer per uur loop ziet het er ook echt niet meer uit als wandelen :')
disclaimer
pi_181014355
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ben jij 1.89 ofzo? Als ik 7 kilometer per uur loop ziet het er ook echt niet meer uit als wandelen :')
1m63 :@
Volgens de app liep ik zo snel, dus het zal wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014386
Ik zal niet meer klagen over trage mensen voor me, ik heb gewoon wandelen als superpower! HURRR (woehoe, iets ontdekt wat ik goed kan. Serieus, mijn ego glanst even)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:18:25 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_181014387
Dan kan het misschien nog zijn dat je gps heeft gewokkeld. Dat heb ik ook wel eens.

Dat, of je bent inderdaad een wandelgodin :D
disclaimer
pi_181014409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:13 schreef DeLuna het volgende:
Wandelen bij 7,5km/u :o dat kan ik niet hoor, dan wordt het hardlopen _O-
Dan ben ik tevreden met mijn 6.9 ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

1m63 :@
Volgens de app liep ik zo snel, dus het zal wel
Misschien heeft de app iets verkeerd geregistreerd?
Want dit is tempo snelwandelen en dat ziet er nogal debiel uit en dat zou je van jezelf wel weten
pi_181014502
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
Dan kan het misschien nog zijn dat je gps heeft gewokkeld. Dat heb ik ook wel eens.

Dat, of je bent inderdaad een wandelgodin :D
Ssssssssssssst jij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014519
Doet me denken aan dat fantastische stuk over een meisje dat trots op FB liet zien hoe hard ze had gelopen. Maar ze liep dus harder dan het wereld record hardlopen op die afstand. Toen mensen haar daar op wezen zei ze 'Ja, maar ik loop ook best hard hoor, dat kan prima' _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181014537
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien heeft de app iets verkeerd geregistreerd?
Want dit is tempo snelwandelen en dat ziet er nogal debiel uit en dat zou je van jezelf wel weten
Snelwandelen doe ik sowieso :) Zoals ik zei, ik ben gewend om alles met de benenwagen te doen en dat wil ik zo snel mogelijk doen. Dus ik ben het gewend. Maar het zal wel wat trager zijn ;(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014555
Mijn ego, wat doen jullie ;(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan dat fantastische stuk over een meisje dat trots op FB liet zien hoe hard ze had gelopen. Maar ze liep dus harder dan het wereld record hardlopen op die afstand. Toen mensen haar daar op wezen zei ze 'Ja, maar ik loop ook best hard hoor, dat kan prima' _O-
Moest ik ook al aan denken :Y
pi_181014595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn ego, wat doen jullie ;(
Hey het gaat er om dat je bewogen hebt en dat is altijd goed
pi_181014598
Ach, laten we het erop houden dat ik die afstand snel gelopen heb ;) misschien niet zo snel, maar wel lekker hard doorgestapt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014610
Ik had Ben & Jerry's :@ En ik zit iets onder mijn kcal doel voor vandaag O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181014620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach, laten we het erop houden dat ik die afstand snel gelopen heb ;) misschien niet zo snel, maar wel lekker hard doorgestapt
En daar gaat het om *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181014622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Snelwandelen doe ik sowieso :) Zoals ik zei, ik ben gewend om alles met de benenwagen te doen en dat wil ik zo snel mogelijk doen. Dus ik ben het gewend. Maar het zal wel wat trager zijn ;(
Ik bedoelde echt de sport snelwandelen


Hoop toch dat je zo niet door de stad loopt ;)
pi_181014630
Dan had je vast niet de hele bak :P :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014661
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En daar gaat het om *O*
Hartslag was hoog. Ik ben bezweet, dus ik ben tevreden. En ik ga gewoon voor die 15km en we zien wel hoe snel

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik bedoelde echt de sport snelwandelen


Hoop toch dat je zo niet door de stad loopt ;)
Nou!

Nee, toch niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014685
15km is een mooie afstand

Ik kon ooit 10km maar dat zal wel weggezakt zijn na een half jaar geen grote wandelingen maken
pi_181014715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan had je vast niet de hele bak :P :9
Nee, dat had ik vroeger wel gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181014726
Ik sport verder niet he! Dat slaat bij mij door en ik vind het echt niet leuk (het is of minimaal drie uur per dag in de sportschool of niet). Dus dan ga ik liever lopen. Daar beleef ik plezier aan :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 20:29:02 #283
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181014729
Snelwandelen als kijksport. O+

Maar in ieder geval lekker bezig geweest dus, de wandelende dames!

Ik had goddank airco, anders was er niets gekomen van mijn lesje. En da's veel op de grond liggen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181014744
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat had ik vroeger wel gedaan.
Exact de reden waarom ik voor de zekerheid een portieverpakking koop of naar de ijssalon ga als ik zin in ijs heb :@
Respect voor je discipline ^O^
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

Exact de reden waarom ik voor de zekerheid een portieverpakking koop of naar de ijssalon ga als ik zin in ijs heb :@
Respect voor je discipline ^O^
Ik heb nog een partner hè, die had de rest :7

Overigens vind ik luisterboeken heel prettig tijdens het wandelen. Niet altijd. Maar het kan anders wat saai worden in je eentje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181014783
Ik lig al de hele dag op de bank *O* ben 2x de tuin ingelopen, vond ik wel genoeg :+ Zelfs de hond heeft er geen zin in met dit weer O+

Morgen ochtend weer sporten en ik hoop morgen avond wel weer een lekker rondje te kunnen doen en later in de week hoop ik weer eens een langere wandeling van 6km. Dat zou qua temperatuur wel weer moeten kunnen dan. :)
pi_181014798
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog een partner hè, die had de rest :7

Overigens vind ik luisterboeken heel prettig tijdens het wandelen. Niet altijd. Maar het kan anders wat saai worden in je eentje.
Ik heb Spotify-afspeellijsten gemaakt voor een half uur wandelen, uur wandelen, anderhalf uur wandelen en twee uur wandelen. Ik moet er nog eentje maken voor tweeënhalf uur en dan vind ik het wel best. Met luisterboeken word ik een sloffend gevaarte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181014897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik heb Spotify-afspeellijsten gemaakt voor een half uur wandelen, uur wandelen, anderhalf uur wandelen en twee uur wandelen. Ik moet er nog eentje maken voor tweeënhalf uur en dan vind ik het wel best. Met luisterboeken word ik een sloffend gevaarte
Ook een goed idee ja :Y Goed voorbereid!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181014910
Ik ben wel dik maar lopen en alles gaat wel goed opzich. Kan lange wandeling van 10-15 km prima aan. Hiken in de bergen met bepakking ook. Maar merk wel tegenover een aantal jaar geleden dat ik nu die extra kilo's mee moet zeulen en dat is toch een beetje jammerlijk.

Maar jullie die in deze warmte zijn wezen lopen echt super goed. Ik was net buiten de tomaten enzo aan het sproeien en. Stond al te zweten :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181014926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook een goed idee ja :Y Goed voorbereid!
Dank u!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181015066
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:57 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Bevalt het? Zit te denken om premium te nemen, maar gebruik de app pas 2 dagen :P
Als je ze een mailtje stuurt krijg je 2 maanden premium.
Zitten goede recepten bij. O+
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:41:23 #292
248821 Rauw.
op je bord.
pi_181017070
Scheelde vanavond wel heel erg dat er een lading stof voor de zon hing dus de stralingswarmte viel mee.

Verder wel flink zweten bij de training maar met een regelmatige Waterbreak prima uit te houden.
Bij -4 zweet ik ook :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:04:48 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181017868
Haai! :W Ik kom ook weer eens binnenvallen na enige tijd alleen sporadisch lurken op fok :+

Samenvattend: er mag altijd wel wat af (hurhur) maar ik focus momenteel eigenlijk vooral op fijn regelmatig bewegen en gebalanceerd eten, want verder zit ik wel prima in m'n vel (al is de inhoud van dat vel wat meer dan ideaal :+ ).

Dus hoi! En meteen maar een lijstje oO<

O: yoghurt
L: twee boterhammen twents kruidentuintje
T: halve Italiaanse bol met brie
T: meloensalade
D: tortelloni met tomaten-groentensaus en feta
S: Zumba (allecrisis wat was het warm :') )
T: waterijsje *O*

Verder nog ongeveer 50 min fietsen. Dat telt in dit weer ook wel ongeveer mee, toch? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181017949
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai! :W Ik kom ook weer eens binnenvallen na enige tijd alleen sporadisch lurken op fok :+

Samenvattend: er mag altijd wel wat af (hurhur) maar ik focus momenteel eigenlijk vooral op fijn regelmatig bewegen en gebalanceerd eten, want verder zit ik wel prima in m'n vel (al is de inhoud van dat vel wat meer dan ideaal :+ ).

Dus hoi! En meteen maar een lijstje oO<

O: yoghurt
L: twee boterhammen twents kruidentuintje
T: halve Italiaanse bol met brie
T: meloensalade
D: tortelloni met tomaten-groentensaus en feta
S: Zumba (allecrisis wat was het warm :') )
T: waterijsje *O*

Verder nog ongeveer 50 min fietsen. Dat telt in dit weer ook wel ongeveer mee, toch? :+
Hoooi :W :)
pi_181018022
Welkom terug Maria
pi_181018100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:27 schreef Sarabi het volgende:
15km is een mooie afstand

Ik kon ooit 10km maar dat zal wel weggezakt zijn na een half jaar geen grote wandelingen maken
Ik ben zelf geen fantatieke wandelaar maar als je basis goed is (dus je 10k stappen op een dag) kan een langere wandeling vaak echt wel hoor :Y.
Afgelopen vakantie deden we een mooie 17km met wat hoogteverschil. Wandelen O+
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:14:37 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181018148
Ja zeg... die korting bij Ziengs... heb ik ook ineens schoenen besteld... :? :D Dat zat niet in de planning! :D

En mijn kind heeft sinds gisteren een fitbit dus die wilde nog een rondje gaan lopen vanavond om aan zijn stappen te komen. O+ Zo kwam ik er dus ook aan. Ik vond het wel best gezien de hitte en ons fietstochtje naar het zwembad. :@

All in all, geen slechte dag. Nu heb ik zin om te gaan zitten snaaien, maar we hebben niks echt snaaierigs, dus dan maar niet. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... net de eerste wandeling met de app gedaan. 3.5 km met 6.9km/u. Beetje gênant dat ik nu warm en zweterig ben. Over acht weken zou ik dus 15km kunnen wandelen (en dat wil ik met 7.5km/u doen).
Kan het zijn dat je 'pace' en 'speed' door elkaar haalt? Dat heb ik ook wel eens gedaan. :@
***
pi_181018367
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je 'pace' en 'speed' door elkaar haalt? Dat heb ik ook wel eens gedaan. :@
Als dat zo is, dan ging ze juist wel weer wat aan de langzame kant.. maar het kan.
pi_181018376
Wandelen kost zo veel tijd. Dat heb ik helemaal niet. Of eigenlijk: die tijd heb ik er niet voor over. Al voel ik me wel uitgedaagd door mijn Fitbit stappendoel.

Ik heb vanavond wel nog even een kort rondje hardgelopen. Hetzelfde als eergisteren, toen moest het met 3x wandelen en nu kon het in ieder geval weer aan een stuk.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:22:19 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181018395
Wandelen O+ De laatste tijd maken vriend en ik ook vaker wandelingen van rond de 10km, liefst in natuurgebieden aan de rand van de stad enzo. Heel fijn! Plus goede balans met mijn kantoorbaan, op sommige werkdagen kom ik anders nauwelijks aan 4000 stappen :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hoooi :W :)
Jeej jij hier :D Hoooi *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Welkom terug Maria
Dank joeee! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:23:44 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181018431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan ging ze juist wel weer wat aan de langzame kant.. maar het kan.
Ah ok. Dat kreeg ik niet goed voor elkaar in mijn hoofd. :') :@ Ik weet dat het verschillend is maar kan het niet goed uitleggen. :P :+

quote:
Pace vs Speed

• If you are running on a track and taking 20 minutes to complete a mile, your pace is 20 (minutes per mile) while your speed is 3 miles per hour.

• Pace is how long you take to do a mile while speed is how many miles you do in an hour.

• If your Garmin watch tells you your pace is 7:30, it simply means you take 7 minutes and thirty seconds to complete a mile. In this example, the speed would be 8 mph.

• Speed is the universally accepted measure of rate of movement.

***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')