Juistquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet te strak en degelijk maar een beetje raar.
En regenquote:
Het begint hier nu eindelijk een beetje te waaien, zit er al de hele dag op te wachten met hun code oranje. Nu wil ik een boom voorbij zien komen ook, of een koe of zo.quote:
Heb je ook geen onweer gehad?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
Hier is het ook zo stil als in de onderbroek van d4v1d zijn date.
Mjah, ondanks de aangetaste bomen e.d., zal het toch echt wat harder moeten waaien voordat er stront aan de knikker is.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel vanmiddag, maar daar was de code oranje niet voor.
Ik durf gerust een vloeitje op de balkonrand te leggen, durf te wedden dat die er morgenochtend nog ligtquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ondanks de aangetaste bomen e.d., zal het toch echt wat harder moeten waaien voordat er stront aan de knikker is.
gewoon d4v1d zijn moeder de deur uit werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het begint hier nu eindelijk een beetje te waaien, zit er al de hele dag op te wachten met hun code oranje. Nu wil ik een boom voorbij zien komen ook, of een koe of zo.
Als je nou echt een goeie garp wilde maken had je gezegd dat zelfs een orkaam haar niet van de grond krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon d4v1d zijn moeder de deur uit werken
Niet meer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 05:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar is Yasmin, die vindt mijn grappen tenminste leuk.
Ik ken ook een grap.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 05:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar is Yasmin, die vindt mijn grappen tenminste leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ken ook een grapIk snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:49 schreef d4v1d het volgende:
Hoe opent een Belg een champagnefabriek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets voor 12-jarigen die graag tegen elkaar schreeuwen toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Weten jullie wat dat spel Fortnite is?
Het ziet er volgens mij wel grappig uit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 12-jarigen die graag tegen elkaar schreeuwen toch?
Geen idee, is een multiplayer spel en dat doe ik nooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het ziet er volgens mij wel grappig uit?
NIet liegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, is een multiplayer spel en dat doe ik nooit.
Ik lieg niet.quote:
Dat heb ik alleen met jou gespeeld, voor de rest heb ik geen PS+.quote:
Hey Yoki ben je hier wezen kijken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 21:46 schreef YokiKater het volgende:
Tim en ik speelde al Fortnite voordat het hip was.
Neuh.quote:Op maandag 13 augustus 2018 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hey Yoki ben je hier wezen kijken?
Ja, ik heb er ook niet echt aan gedacht.quote:Op maandag 13 augustus 2018 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
LEuk toch? Ik wilde gaan maar was het totaal vergeten
Ik zit gewoon te zuipen en te roken, het is tenslotte feest.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vandaag al letterlijk een kwart jaar geen nicotine of alcohol aangeraakt, leuk man, tegen een boom rijden.
Ja maar jij hebt het verdiend, ik ben gewoon opeens misplaatst verstandig geworden ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te zuipen en te roken, het is tenslotte feest.
Maar mag je nu ook geen alcohol en nicotine of doe je gewoon inderdaad verstandig en blijf je er uit jezelf vanaf?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het verdiend, ik ben gewoon opeens misplaatst verstandig geworden ofzo.
Ik mag het wel maar ik ben schijnbaar verstandig gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar mag je nu ook geen alcohol en nicotine of doe je gewoon inderdaad verstandig en blijf je er uit jezelf vanaf?
Ah, hoofdschakelaar! Het duiveltje wint altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag het wel maar ik ben schijnbaar verstandig geworden
Ja dat dat lichaam maar gewoon een beetje doorwerkt, ik heb zin om lekker in de tuin te gaan zitten met een Grand Prestige en een sigaret.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, hoofdschakelaar! Het duiveltje wint altijd.
Ik ken het, en dan twijfel je. JA, NEE, JA, NEE.. en ooit komt er een moment dat je zegt fuck it! En dan krijg je daarna weer spijt, en dan stop je weer.. tot het moment weer aanbreekt. Zo gaat het bij mij dan iig, maar ik ben raar.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat dat lichaam maar gewoon een beetje doorwerkt, ik heb zin om lekker in de tuin te gaan zitten met een Grand Prestige en een sigaret.
Alcohol was ik eigenlijk al zo goed als mee gestopt, eigenlijk niet eens bewust maar ik vond het gewoon niet meer nodig. Roken heb ik nog nooit ook maar een poging gedaan tot stoppen, dus dit was wel even een verrassing.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ken het, en dan twijfel je. JA, NEE, JA, NEE.. en ooit komt er een moment dat je zegt fuck it! En dan krijg je daarna weer spijt, en dan stop je weer.. tot het moment weer aanbreekt. Zo gaat het bij mij dan iig, maar ik ben raar.
Oh wacht, nu lijkt het net alsof ik beweer dat jij normaal bent, dat is natuurlijk helemaal niet zo![]()
Maar goed, het is je eigen vrije keuze.
Ben je nog steeds lek dan joh?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alcohol was ik eigenlijk al zo goed als mee gestopt, eigenlijk niet eens bewust maar ik vond het gewoon niet meer nodig. Roken heb ik nog nooit ook maar een poging gedaan tot stoppen, dus dit was wel even een verrassing.
Maar ja, eerst zorgen dat alle gaten weer dicht zitten, daarna kunnen we weer domme dingen gaan doen
Ja op de plek waar die darm heeft lopen lekken zit nog een gat dat op sommige plekken 10 cm diep is ...En ik had zulke methoden ook al voorgesteld maar dat vonden ze onverantwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je nog steeds lek dan joh?Ik heb anders nog wel wat patronen voor je, even kruit erin gieten, tandjes op elkaar en aansteken. Dat doet Rambo ook.
Fascinerend, meen ik serieus. In je buikwand of zo? Hoelang verwachten ze dat dat gaat duren dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op de plek waar die darm heeft lopen lekken zit nog een gat dat op sommige plekken 10 cm diep is ...En ik had zulke methoden ook al voorgesteld maar dat vonden ze onverantwoord.
Nee is een ruimte die is ontstaan tussen de buikwand en de huid, heel raar iets. Prognose is onbekend, ligt er aan wanneer de wond eindelijk eens 'pakt' qua dichtgroeien.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fascinerend, meen ik serieus. In je buikwand of zo? Hoelang verwachten ze dat dat gaat duren dan?
Tering, geven ze je daar nog iets van medicatie voor of is het een kwestie van wachten?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is een ruimte die is ontstaan tussen de buikwand en de huid, heel raar iets. Prognose is onbekend, ligt er aan wanneer de wond eindelijk eens 'pakt' qua dichtgroeien.
Mja gewoon paracetamol, voor de rest gewoon het meest gebruikte medicijn in het ziekenhuis 'geduld'. Heb nog wel oxynorm liggen, maar die gebruik ik voornamelijk als ik last krijg van mijn rugquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tering, geven ze je daar nog iets van medicatie voor of is het een kwestie van wachten?
Wat bizar man! Krijg je niet eens extra viezemientjes?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja gewoon paracetamol, voor de rest gewoon het meest gebruikte medicijn in het ziekenhuis 'geduld'. Heb nog wel oxynorm liggen, maar die gebruik ik voornamelijk als ik last krijg van mijn rug.
Ja ik moet mezelf volstouwen met eiwitten, oftewel lekker veel vleesquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat bizar man! Krijg je niet eens extra viezemientjes?
Fucking veel kip en vis eten vriend.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moet mezelf volstouwen met eiwitten, oftewel lekker veel vlees. Maar heb daar ook nog van die rare drankjes voor.
Voor vanavond heb ik schaapjesquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fucking veel kip en vis eten vriend.
Nee moet worteltjes en bbq krieltjes, moet wel een beetje gezond blijven natuurlijk.quote:
wortel.gifquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet worteltjes en bbq krieltjes, moet wel een beetje gezond blijven natuurlijk.
Waar hangt dat sujet eigenlijk uit, zie hem nauwelijks hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:34 schreef YokiKater het volgende:
specularium heeft die in een mapje zitten.
Wow, wat erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:16 schreef timmmmm het volgende:
Klacht: Nu kan ik niet beginnen met WoW spelen
WoWquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:16 schreef timmmmm het volgende:
Klacht: Nu kan ik niet beginnen met WoW spelen
Helaas is het me niet gegund zo'n vies nerdje te zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WoWwat voor vies nerdje ben jij dan
Ga dan gewoon een leuk spel spelen ofzo, ik heb van de week Fallout 4 weer eens aangegooid.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas is het me niet gegund zo'n vies nerdje te zijn
mogelijk!quote:
Ik zit in een zwart gat qua games. God of War kon niet echt bekoren, ben ook wel even uitgekeken op al die shooters en van dat soort games hou ik wel, GW2 heb ik ook veel gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dan gewoon een leuk spel spelen ofzo, ik heb van de week Fallout 4 weer eens aangegooid.
Mja Fallout is meer overleven dan dat het een shooter is, vind ik zelf eigenlijk de enige leuke RPG. Komt binnenkort wel een nieuw deel van uit, alleen is die alleen onlinequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit in een zwart gat qua games. God of War kon niet echt bekoren, ben ook wel even uitgekeken op al die shooters en van dat soort games hou ik wel, GW2 heb ik ook veel gespeeld.
Dus dacht met de nieuwe release van WoW dat eens te proberen. Helaas, gedwarsboomt
Destiny vond ik wel een leuke shooter, anders dan een CoD, Battlefield of zelfs Fortnite. Jammer dat het tweede deel zo belachelijk slecht is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja Fallout is meer overleven dan dat het een shooter is, vind ik zelf eigenlijk de enige leuke RPG. Komt binnenkort wel een nieuw deel van uit, alleen is die alleen online
Destiny was de eerste paar uur zeer tof, daarna werd duidelijk hoe weinig er eigenlijk te doen is, jammer wel. Far Cry heb ik hier ook nog liggen, nog nooit gespeeld eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Destiny vond ik wel een leuke shooter, anders dan een CoD, Battlefield of zelfs Fortnite. Jammer dat het tweede deel zo belachelijk slecht is.
Fallout heb ik nooit echt gespeeld. Far Cry vind ik altijd wel leuk
Heb me laten vertellen dat dat pas met alle uitbreidingen tof was. Toen heb ik het ook pas gekocht, dus dat weet ik niet zo goed. Toen vond ik het in ieder geval kekquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Destiny was de eerste paar uur zeer tof, daarna werd duidelijk hoe weinig er eigenlijk te doen is, jammer wel. Far Cry heb ik hier ook nog liggen, nog nooit gespeeld eigenlijk.
Ik heb er 2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik word er echt sip van dat de US zo egocentrisch is dat ze denken dat in de hele wereld iedereen een credit card heeft.
Gun me gewoon een automatische incasso voor een maandelijks abbonement, laat me met iDeal betalen oid
Vind ik wel meevallen.quote:
Dan ben je gewoon een vuige Gülenist.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een vuige Gülenist.
Die ken ik niet.quote:
Ah, een bekende van je dus: http://stichting-vitaalpe(...)ft-nieuwe-directeur/quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, een bekende van je dus: http://stichting-vitaalpe(...)ft-nieuwe-directeur/
Oh van de Zaman, die heeft Erdo toch ook gesloten ofzo?quote:
Si, vrijwel alle Gulen gerelateerde media is gesloten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh van de Zaman, die heeft Erdo toch ook gesloten ofzo?
Zo als de grote leider het wilde, zoals het geschieddequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Si, vrijwel alle Gulen gerelateerde media is gesloten.
Terroristen moet je dan ook geen podium geven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo als de grote leider het wilde, zoals het geschiedde
Ja nogal lastig als die de leider van het land is en alle media onder controle heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Terroristen moet je dan ook geen podium geven.
Gulen media heeft dit gewoon verdiend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nogal lastig als die de leider van het land is en alle media onder controle heeft.
Zeg je nou dat Erdo een Gülenist is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gulen media heeft dit gewoon verdiend.
Geen idee hoe ik dat heb gezegd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Erdo een Gülenist is?
Dat weet ik ook niet, maar ik heb het al doorgegeven aan de Grijze Wolfjes, dus fijne vakantie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat heb gezegd.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar ik heb het al doorgegeven aan de Grijze Wolfjes, dus fijne vakantie.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit in een zwart gat qua games. God of War kon niet echt bekoren
Geen idee, hij heeft me gewoon niet echt gepakt. Met dat teringkind de hele tijd, wat kan ik daar woest van wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]Gast, die game is fucking epic! Wat is er in godsnaam mis mee?
Oh, ja dat koter.. dat is idd niets voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft me gewoon niet echt gepakt. Met dat teringkind de hele tijd, wat kan ik daar woest van worden
Toen ik een lieve kleine Tim was werd ik al krankjorum van die teringNavi in zelda, het is nog niks beter geworden met dat soort spelelementenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ja dat koter.. dat is idd niets voor jou.
Ik heb die nieuwe nog niet gespeeld, maar ben ook een beetje GOW moe, heb ze op de PS3 allemaal gespeeld inclusief de remasters. En die nieuwe is niet meer in Griekenland toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]Gast, die game is fucking epic! Wat is er in godsnaam mis mee?
Noorse mythologie, maar je mag niet eens een bazengod in elkaar rammenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe nog niet gespeeld, maar ben ook een beetje GOW moe, heb ze op de PS3 allemaal gespeeld inclusief de remasters. En die nieuwe is niet meer in Griekenland toch?
Geen fittie met Hades en coquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noorse mythologie, maar je mag niet eens een bazengod in elkaar rammen
Nee joh, Kratos is oude rustige man en heeft rustig leventje opgebouwd totdat er shit gebeurt en je last krijgt met goddelijke shit uit de Noorse mythologie. Hij is echt goed, imho, en in 4K al helemaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe nog niet gespeeld, maar ben ook een beetje GOW moe, heb ze op de PS3 allemaal gespeeld inclusief de remasters. En die nieuwe is niet meer in Griekenland toch?
Heb je hem uitgespeeld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Alleen maar wat trollen en een flopgod
Mja ik heb ook nog Uncharted, Mafia en Far Cry hier nog liggen om te spelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, Kratos is oude rustige man en heeft rustig leventje opgebouwd totdat er shit gebeurt en je last krijgt met goddelijke shit uit de Noorse mythologie. Hij is echt goed, imho, en in 4K al helemaal.
Dat verwacht je dan hè, Loki, Thor, Tyr, Ymir, misschien nog wat Fenrir tussendoor en dan uiteindelijk Odin in elkaar rammen. Niks van dat al, alleen maar Baldur wat toch de pussy van de Noren was.quote:
Die Griekse goden had ik tenminste nog een beetje binding bij, die Noorse kunnen me gestolen worden. En een kind in een game is gewoon altijd kut.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat verwacht je dan hè, Loki, Thor, Tyr, Ymir, misschien nog wat Fenrir tussendoor en dan uiteindelijk Odin in elkaar rammen. Niks van dat al, alleen maar Baldur wat toch de pussy van de Noren was.
Lijkt je eigen kutkind wat je al de hele tijd lastig valt ook nog eens Loki te zijn, dat wordt dus nooit een epische fight want dat is ingame dus de pussy van de noren.
Ik ben niet enthousiast
Daar begint het vervolg mee, als het goed is. Of je moet ineens vrienden worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:09 schreef timmmmm het volgende:
Lekker de god van de schoonheid als ultieme eindbaas doen, koekoek.
De epische gevechten hebben ze expres allemaal voor het vervolg bewaard. Gun ons dan in ieder geval Thor als eindbaas
Ja volgende deel krijg je alle epische bazen. Nou, je moet ons het eerste deel ook wat gunnen anders kan je de pleures krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar begint het vervolg mee, als het goed is. Of je moet ineens vrienden worden.
Heb je Horizon: Zero Dawn al gespeeld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:13 schreef YokiKater het volgende:
Normaal hou ik helemaal niet van dat soort games maar deze vond ik zo bruut. Grafisch een pareltje, geluid ook awesome, extreem veel te doen.. ik ging er helemaal in op. Beetje ruig als en iedereen de moeder slopen, ik vond het heerlijk.
Nee, dat vind ik weer net iets te veel fantasy. Maar een ruige grote kale man met baard en een grote bijl in de Noorse mythologie, mjah.. dat past wel bij mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je Horizon: Zero Dawn al gespeeld?
Ga HZD spelen, geloof me dat is het vetste spel dat je gaat spelen op de PS4, en dat zeg ik als iemand die al helemaal niks moet hebben van Star Wars omdat het teveel fantasy geneuzel is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer net iets te veel fantasy. Maar een ruige grote kale man met baard en een grote bijl in de Noorse mythologie, mjah.. dat past wel bij mij.
Deel 1 was een heerlijk spel, vreemd genoeg misschien nog wel leuker dan GTA terwijl ik paarden echt nare beesten vind.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:20 schreef YokiKater het volgende:
Red Dead Redemption 2 lijkt mij ook niets, dat is toch gewoon GTA maar dan met cowboys?
Nee, ik ga nog wel ff op joeptjoep kijken maar ik denk dat ik daarna nog steeds nee zeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga HZD spelen, geloof me dat is het vetste spel dat je gaat spelen op de PS4, en dat zeg ik als iemand die al helemaal niks moet hebben van Star Wars omdat het teveel fantasy geneuzel is.
Echt serieus, veel beter dan dat spel gaat het niet worden, gewoon lomp robots slopen in een post-apocalytische wereldquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog wel ff op joeptjoep kijken maar ik denk dat ik daarna nog steeds nee zeg.
Jij vond Mad Max ook een leuke game... Nee, het is echt niets voor mij. GoW had ik mijn twijfels over maar dat was een perfect match.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt serieus, veel beter dan dat spel gaat het niet worden, gewoon lomp robots slopen in een post-apocalytische wereld
Mad Max vond ik leuk omdat ik ook fan van de films ben en graag een beetje doelloos rondneuzel, qua actie was die niet heel bijzonder inderdaad. Maar HZD is gewoon next-level, die gevechten met machines zijn soms zo intens, daar kan Kratos niet tegenop uitgaande dat die nog ongeveer net zo speelt als alle andere delen in de serie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij vond Mad Max ook een leuke game... Nee, het is echt niets voor mij. GoW had ik mijn twijfels over maar dat was een perfect match.
Nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mad Max vond ik leuk omdat ik ook fan van de films ben en graag een beetje doelloos rondneuzel, qua actie was die niet heel bijzonder inderdaad. Maar HZD is gewoon next-level, die gevechten met machines zijn soms zo intens, daar kan Kratos niet tegenop uitgaande dat die nog ongeveer net zo speelt als alle andere delen in de serie.
Ga nou maar gewoon spelen, je zult me dankbaar zijn.
Doe nou eens godverdomme niet zo eigenwijs, je lijkt wel een wijf.quote:
Wacht maar tot je een keertje ruzie hebt met een Thunderjaw.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:35 schreef YokiKater het volgende:
Ga maar eens de challenges doen in Muspelheim of sloop de Valkery Queen. Dan praten we wel verder over epische gevechten.
Ik krijg nooit ruzie, ik ben een rustige jongen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keertje ruzie hebt met een Thunderjaw.
Ja en ik ben een goede chauffeur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg nooit ruzie, ik ben een rustige jongen.
Goede post dit.quote:
Wat kom jij nou weer opeens met goede muziek aanzetten, dat hoor jij helemaal niet te doenquote:
Oh shit. Verkeerde linkquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer opeens met goede muziek aanzetten, dat hoor jij helemaal niet te doen
Godverdomme die gitaarsolo op 2,5 minuutquote:
Ja dat is gewoon puur genotquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:16 schreef d4v1d het volgende:
Maar die gitaarsolo van Comfortably Numb![]()
Die video aanklikken ipv Comfortably Numbquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die video aanklikken ipv Comfortably Numb
Ik dacht dat die gasten al 30 jaar terug waren gestorven.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet echt nog eens naar een concert van Pink Floyd toe voor ze allemaal dood zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Aaaawwwwwquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:01 schreef YokiKater het volgende:
die ik niet vervelend vind. Op die manier is Facebook best wel leuk.
Ik ook van jou hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:01 schreef YokiKater het volgende:
maar alleen maar mensen waar ik echt wat om geef en die ik niet vervelend vind
Ik heb nog wel PSN, alleen geen PS+.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:25 schreef YokiKater het volgende:
De een heeft geen PS4 meer en de ander geen PSN, waardeloos vrienden, waardeloos!
Wat is het verschil? Kan je online spelen of niet? Dat is het enige wat telt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel PSN, alleen geen PS+.
Op de PS3 kon dat wel met PSN. Op de PS4 kost dat opeens allemaal geld terwijl ik het zelden gebruik.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Kan je online spelen of niet? Dat is het enige wat telt.
En nu dan? Tijdens je "vakantie", kan me voorstellen dat je je af en toe helemaal de tyfus verveeld, dan neem je toch gewoon een abo van 3 maanden of zo? Beetje GTA of BF1 of Fortnite spelen met wat vrienden, dat is leuk man.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de PS3 kon dat wel met PSN. Op de PS4 kost dat opeens allemaal geld terwijl ik het zelden gebruik.
Mja ik geef niet zoveel om online spelen, ik ga liever gewoon een beetje ronddwalen in Fallout ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En nu dan? Tijdens je "vakantie", kan me voorstellen dat je je af en toe helemaal de tyfus verveeld, dan neem je toch gewoon een abo van 3 maanden of zo? Beetje GTA of BF1 of Fortnite spelen met wat vrienden, dat is leuk man.
Online is juist fantastisch, maar ik heb niet zoveel vriendjes. De keren dat ik met Timmy online ben zijn de mooiste momenten uit mijn leven.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik geef niet zoveel om online spelen, ik ga liever gewoon een beetje ronddwalen in Fallout ofzo.
Ja maar er is nooit een online spel met een normaal tempo waarin het niet alleen maar rennen en schieten is. Ja Gran Turismo, maar dat is dan weer tegen elkaar.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Online is juist fantastisch, maar ik heb niet zoveel vriendjes. De keren dat ik met Timmy online ben zijn de mooiste momenten uit mijn leven.
Far Cry.. alleen die heb ik zelf niet meer. GT ook niet meer, dat is gewoon kut zonder stuur en ik ben een stang kwijt van mijn playseat. De chaos in bijvoorbeeld BF1 is juist prima te overleven als je met een vriendengroepje speelt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar er is nooit een online spel met een normaal tempo waarin het niet alleen maar rennen en schieten is. Ja Gran Turismo, maar dat is dan weer tegen elkaar.
Ik geef alleen vrij weinig om shooters eigenlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Far Cry.. alleen die heb ik zelf niet meer. GT ook niet meer, dat is gewoon kut zonder stuur en ik ben een stang kwijt van mijn playseat. De chaos in bijvoorbeeld BF1 is juist prima te overleven als je met een vriendengroepje speelt.
Hommel. En Fifa? Hou ik ook niet van maar Tim heeft mij min of meer weten te overtuigen dat ik dat moet gaan kopen als de nieuwe uit is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef alleen vrij weinig om shooters eigenlijk.
Ik loop altijd achter met Fifa, denk dat de nieuwste die ik heb 17 is, ik wil daar nooit het volle pond voor betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hommel. En Fifa? Hou ik ook niet van maar Tim heeft mij min of meer weten te overtuigen dat ik dat moet gaan kopen als de nieuwe uit is.
Als je nooit online speelt maakt dat natuurlijk ook geen kut uit.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop altijd achter met Fifa, denk dat de nieuwste die ik heb 17 is, ik wil daar nooit het volle pond voor betalen.
Begin dan nu alvast. Beetje 17 oid kopen en alvast wat oefenen in carreer. Dan gaan we in 19 iedereen de moeder coopenquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hommel. En Fifa? Hou ik ook niet van maar Tim heeft mij min of meer weten te overtuigen dat ik dat moet gaan kopen als de nieuwe uit is.
Wanneer komt die nieuwe uit dan? Want we moeten ook alle Nazi's uit Rotterdam schoppen heh?quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Begin dan nu alvast. Beetje 17 oid kopen en alvast wat oefenen in carreer. Dan gaan we in 19 iedereen de moeder coopen
Ja beetje zonde van het geld om elk jaar ¤60,- neer te leggen voor een spel dat al 10 jaar praktisch hetzelfde is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je nooit online speelt maakt dat natuurlijk ook geen kut uit.
Ik heb hier Far Cry Primal liggen. Heb nog nooit wat in die serie gespeeld, maar vrees dat het net als alle andere Ubisoft spellen gaat zijn, de eerste uurtjes zeer vermakelijk en daarna raak ik het nooit meer aan.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Far Cry 5, single player, ga je trouwens wel waarderen. Die is echt wel goed.
Primalquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje zonde van het geld om elk jaar ¤60,- neer te leggen voor een spel dat al 10 jaar praktisch hetzelfde is.
[..]
Ik heb hier Far Cry Primal liggen. Heb nog nooit wat in die serie gespeeld, maar vrees dat het net als alle andere Ubisoft spellen gaat zijn, de eerste uurtjes zeer vermakelijk en daarna raak ik het nooit meer aan.
Laat mij gewoon lekker op mammoeten rondhobbelen joh.quote:
eind september altijd. V in oktober geloof ik. Maar ik moet dat echt een neetke afwisselen op een gamedag hoorquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wanneer komt die nieuwe uit dan? Want we moeten ook alle Nazi's uit Rotterdam schoppen heh?
Wat zeg je over mijn moeder?quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij gewoon lekker op mammoeten rondhobbelen joh.
Dat ik daar graag op rondhobbelquote:
Ja snap ik, maar dan weet ik waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
eind september altijd. V in oktober geloof ik. Maar ik moet dat echt een neetke afwisselen op een gamedag hoor
Ja, gay. Heb jij een PS4?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:16 schreef d4v1d het volgende:
Maar die gitaarsolo van Comfortably Numb![]()
Wil ik dat wel dan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]Terecht dat ik jou niet op feestboek heb.
Godvertwitter:mikekoenekoop twitterde op zondag 19-08-2018 om 15:57:48Waar gebeurd. Politie collega's staan iemand te reanimeren/assisteren tussen de schappen van een supermarkt. Vechten voor iemands leven. Tikt er een klant op je schouders of je 'even een zak aardappelen wilt aangeven...' reageer retweet
Is dit ook jouw vaste Chinees? https://www.npostart.nl/d(...)1-2017/VPWON_1259270quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]Terecht dat ik jou niet op feestboek heb.
Ik maak mijn eigen vreten. Maar als ik naar een Chinees restaurant zou moeten dan ga ik wel naar deze. Holleeder kwam er ook vaak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit ook jouw vaste Chinees? https://www.npostart.nl/d(...)1-2017/VPWON_1259270
Jij gaat nooit lekker makkelijk eten halen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen vreten. Maar als ik naar een Chinees restaurant zou moeten dan ga ik wel naar deze. Holleeder kwam er ook vaak.
Dat laat ik bezorgen door de snackbar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat nooit lekker makkelijk eten halen?
Ja hier (sowieso nergens in de regio) bezorgd de Chinees niet thuis helaasquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat laat ik bezorgen door de snackbar.
quote:Wij wijzen je graag op het volgende:
Je bestelling bevat een LP. Hiervoor heb je een platenspeler nodig.
Jongeren van tegenwoordig weten niet eens wat dat is.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Gaan ze er bij bol vanuit dat iedereen die daar besteld achterlijk is ofzo?
[..]
Ik heb er hier gewoon 2quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jongeren van tegenwoordig weten niet eens wat dat is.
Ja ik heb er ook nog een mengpaneel en een kast vol vinyl (~600 geloof ik) staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had er 2 en die had ik nooit weg moeten doen.
Ik heb trouwens deze eindelijk eens besteld, de originele ga ik voorlopig nog niet van mijn vader krijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had er 2 en die had ik nooit weg moeten doen.
Met je goeie muziek..quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens deze eindelijk eens besteld, de originele ga ik voorlopig nog niet van mijn vader krijgen
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/wish-you-were-here/1000004011482737/
Vreselijk gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb trouwens deze eindelijk eens besteld, de originele ga ik voorlopig nog niet van mijn vader krijgen
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/wish-you-were-here/1000004011482737/
Ja wil jij nooit meer van die linkjes plaatsen zoals van de week, ik word daar allemaal veel te emotioneel van hoor.quote:
Wat vind je hier eigenlijk van?quote:
Niet verkeerd. Maar zou het niet aan m'n playlist toevoegen denk ik.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2018 07:36:20 ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 07:36 schreef d4v1d het volgende:
Hoe lang heeft een horlogemonteur nodig voor één reparatie?HAHAHAHAHAHAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half, ik heb ze wel allemaal al wel een paar keer gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 17:41 schreef YokiKater het volgende:
Zijn er hier James Bond filmliefhebbers met een uitmuntend geheugen?
Moonraker, vriendinnetje van Jaws, eindscene. Wel of geen beugel? We hebben hele discussie er over en geloven niet in dat Mandela effect bullshit wat op internet staat. Het is ultimate vage shit, ik en dus ook aardig wat anderen weten 100 procent zeker dat ze een beugel had, dat was juist de gimmick.. ook een stalen bek snap je. Maar op de DVD, BluRay zelfs VHS is het ineens weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Half, ik heb ze wel allemaal al wel een paar keer gezien.
Hmm, ik geloof dat ik die pas voor het eerst op DVD heb gezien of anders op tv, maar zat die chick niet ook in een andere Bond met Jaws er in?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moonraker, vriendinnetje van Jaws, eindscene. Wel of geen beugel? We hebben hele discussie er over en geloven niet in dat Mandela effect bullshit wat op internet staat. Het is ultimate vage shit, ik en dus ook aardig wat anderen weten 100 procent zeker dat ze een beugel had, dat was juist de gimmick.. ook een stalen bek snap je. Maar op de DVD, BluRay zelfs VHS is het ineens weg.
Weet ik veel, het gaat om die ene scene. We herinneren haar allemaal met beugel, maar zelfs op oude VHS banden heeft ze dus geen beugel. Het is een enorme mindfuck.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik die pas voor het eerst op DVD heb gezien of anders op tv, maar zat die chick niet ook in een andere Bond met Jaws er in?
Ik zie nu ook dat er echt honderden discussies en video's over zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik veel, het gaat om die ene scene. We herinneren haar allemaal met beugel, maar zelfs op oude VHS banden heeft ze dus geen beugel. Het is een enorme mindfuck.
Nee man, het was juist dat moment waarbij je dacht.. Wow ze heeft ook staal in dr waffel, wat LIEV!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat er echt honderden discussies en video's over zijn. Is er niet gewoon een andere bekende film waarin een soortgelijke scene zit met een soortgelijke vrouw die wel een beugel heeft?
Misschien zijn het wel je hersenen die dat in je geheugen invullen omdat in die scene dat ze verliefd worden juist de nadruk zo op de monden ligt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, het was juist dat moment waarbij je dacht.. Wow ze heeft ook staal in dr waffel, wat LIEV!!
Ja er zijn er ook genoeg die dat beweren, en als je zou hebben gezegd dat ze sproetjes had dat je ze dan ook gelijk zou geven. Maar nee, we zijn er 100% zeker van, ze had een beugel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel je hersenen die dat in je geheugen invullen omdat in die scene dat ze verliefd worden juist de nadruk zo op de monden ligt?
Maar als zelfs al op de VHS het niet zichtbaar was dan lijkt het me dat het nooit zo was. Jij bent ook weer niet zo oud dat je het origineel in die bioscoop hebt kunnen zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja er zijn er ook genoeg die dat beweren, en als je zou hebben gezegd dat ze sproetjes had dat je ze dan ook gelijk zou geven. Maar nee, we zijn er 100% zeker van, ze had een beugel.
Nee maar wellicht een TV release (dat sowieso) waar het nog wel in zat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als zelfs al op de VHS het niet zichtbaar was dan lijkt het me dat het nooit zo was. Jij bent ook weer niet zo oud dat je het origineel in die bioscoop hebt kunnen zien.
Vroeger was de tv-release ongeveer 5 jaar na de VHS, dus lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee maar wellicht een TV release (dat sowieso) waar het nog wel in zat.
quote:
Volgens mij krijgt die rapper een beroerte.quote:
Dat is nou West-Vlaams. En het zijn er 3.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt die rapper een beroerte.
Wil je dickpics?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er nog een ergens een fok user foto topic gaande?
Of KPD, maar er is toch gewoon deze FOT / Userfoto's #364quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moet ik naar het keldertje toch?
Kon het niet vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of KPD, maar er is toch gewoon deze FOT / Userfoto's #364
Misschienquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Noob. Ga je nu foto's van jezelf posten?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Grappig om de hoofden van bepaalde mensen te zien die altijd zo stoer doen
Heb het niet over jouquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb gewoon een stoer hoofd.
Alsof ik niet wist hoe je eruit zag, je hebt nog in een camgroep gezeten met die radioshit. Nu krijg je allemaal geile mannetjes in je DM, wedden?quote:
Was daar ook cam? Dacht dat ik alleen geluid had?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alsof ik niet wist hoe je eruit zag, je hebt nog in een camgroep gezeten met die radioshit. Nu krijg je allemaal geile mannetjes in je DM, wedden?
Weet ik eigenlijk niet eens meer, volgens mij wel, of niet, anyways.. ik heb je toch op mijn socialsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was daar ook cam? Dacht dat ik alleen geluid had?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:38 schreef YokiKater het volgende:
IK KEN AL JULLIE HOOFDEN!!! GHAHAHAHAHAHAHA
Heb je zo'n lage eigendunk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht echt dat ze me zwaar zouden afbranden.
Nou ja het is geen onzinquote:
Nou, ik vind dat best romantisch. Thee is gewoon relaxed chillen en jij hebt een scooter dus misschien kunnen we dan samen een KFC overvallen en wie weet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Dat smerige ewa en dan vragen om een kopje thee
We moeten hem eerst opvoeren. Op deze snelheid komen we nergens ;Pquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat best romantisch. Thee is gewoon relaxed chillen en jij hebt een scooter dus misschien kunnen we dan samen een KFC overvallen en wie weet.
Ik snap dat soort vrouwendingen echt niet. Denk je dat je oerlelijk bent of zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja het is geen onzin![]()
Net toen ik door dat topic scrolde dacht ik wel even oke sommige moeten wel een toontje lager zingenMaar had echt geen positieve reacties verwacht.
Oerlelijk niet maar ook niet de moeite waard zeg maar :pquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik snap dat soort vrouwendingen echt niet. Denk je dat je oerlelijk bent of zo?
Onbegrijpelijk, je ziet er gewoon goed uit. Beter dan gemiddeld, waarom dan zo onzeker zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oerlelijk niet maar ook niet de moeite waard zeg maar :p
Nou ja sommige dagen denk ik wat positiever maar das niet van lange duur
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, je ziet er gewoon goed uit. Beter dan gemiddeld, waarom dan zo onzeker zijn?
#vrouwendingen wacht 24 uur op reacties op je foto en je hebt fans. Zeker ook te maken dat je "oud" bent? Fucking onzin jonguh! Als de moeder van David dit soort dingen zou posten zou ik het nog snappen maar jij bent gewoon een leuke meid en als je daar onzeker over bent dan zal je toch echt eens beter om je heen moeten kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Omdat ik dat zelf niet zo zie.
Ja vind dat ik te oud ben jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
#vrouwendingen wacht 24 uur op reacties op je foto en je hebt fans. Zeker ook te maken dat je "oud" bent? Fucking onzin jonguh! Als de moeder van David dit soort dingen zou posten zou ik het nog snappen maar jij bent gewoon een leuke meid en als je daar onzeker over bent dan zal je toch echt eens beter om je heen moeten kijken.
Meisje, ik ben nog altijd net iets ouder heh.. tering zeg, je doet 100% mee in de game. Begrijp je dat? Ik snap die onzekerheid echt niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind dat ik te oud ben jaMaar thnx. Niet dat ik je geloof maar dat is ook een dingetje
Ik doe helemaal niet mee in de game. Dat blijkt echt uit niets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meisje, ik ben nog altijd net iets ouder heh.. tering zeg, je doet 100% mee in de game. Begrijp je dat? Ik snap die onzekerheid echt niet.
Dat zie je dan verkeerd. Tinder is voor mannen sowieso bijna voor 100% alleen voor neukseks, probeer Happn eens, naast dat je de komende uren waarschijnlijk wat hete FOK!kers in je DM krijgt. En op je werk heb je ook nooit sjans of zo? Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet mee in de game. Dat blijkt echt uit niets.
Zit nu op Tinder. Had eerst een halve niet sexy bikini foto er op (staat ook op mijn fb) Likes stroomde binnen. Nu is die er af en ben ik het aan het buffelen...
Okey nu swipe ik zelf ook wel iedereen weg maar toch.
Uit niks blijkt dat ik mee doe in de game
Op werk nee eigenlijk niet. Op straat ook niet Ja vroeger maar het waren altijd Marokkanen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd. Tinder is voor mannen sowieso bijna voor 100% alleen voor neukseks, probeer Happn eens, naast dat je de komende uren waarschijnlijk wat hete FOK!kers in je DM krijgt. En op je werk heb je ook nooit sjans of zo? Ik snap het niet.
Kopje thee dan misschien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op werk nee eigenlijk niet. Op straat ook niet Ja vroeger maar het waren altijd Marokkanen.
Happn heb ik al geprobeerd maar geen succesvolle matches. Op tinder nu met 1 jongen gedate maar die heeft mij geloof ik geditchedEn zo knap is die niet eens.
Maar wat verwacht je in een man? Ben je te veeleisend te afstotend voor mannen? Want aan je uiterlijk zou het niet moeten liggen, sowieso past er op elk potje een dekseltje maar jij bent nou ook niet echt het lelijkste potje. Dus waar ligt dan het probleem, even los van de onzekerheid? Wat zijn je eisen, je wensen, je verwachting? Alsof je mee moet doen aan de undateables of zo.quote:
Verwacht helemaal niet zoveel. Ja dat ik hem aantrekkelijk vind, volwassen is en voor zichzelf kan zorgen:P Maar dat lijkt mij niet zoveel gevraagd toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je in een man? Ben je te veeleisend te afstotend voor mannen? Want aan je uiterlijk zou het niet moeten liggen, sowieso past er op elk potje een dekseltje maar jij bent nou ook niet echt het lelijkste potje. Dus waar ligt dan het probleem, even los van de onzekerheid? Wat zijn je eisen, je wensen, je verwachting? Alsof je mee moet doen aan de undateables of zo.
Daar lopen er idd genoeg van rond.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verwacht helemaal niet zoveel. Ja dat ik hem aantrekkelijk vind, volwassen is en voor zichzelf kan zorgen:P Maar dat lijkt mij niet zoveel gevraagd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |