DANKU DANKUquote:Op maandag 6 augustus 2018 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Eentje beter dan Charlotte2 maar ook eentje minder dan Charlotte4
Dit is dan ook gewoon een pareltje.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
De ontgroening topics verwijderen.. deze mag nog even blijven staan
quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Maar hou je nou wel of niet van ravigotte?
Thnx lievequote:Op maandag 6 augustus 2018 15:45 schreef xBubbles het volgende:
It's the cutest girl ever. And now she's blue
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo? Vertel..quote:Op maandag 6 augustus 2018 18:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb pas nog een heleboel toepasselijke liedjes voor je gedraaid
Dit sowieso!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2018 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit sowieso!
GEFELICITEERD CHARLOTTE!HAHAHA, vanmiddag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Sh*t, even laptop pakken, heb 20 ontgroenings topics om te sluiten’ .![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2018 18:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
HAHAHA, vanmiddag:
‘Sh*t, even laptop pakken, heb 20 ontgroenings topics om te sluiten’ .
De aanhouder....quote:Op maandag 6 augustus 2018 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]![]()
Ik hoop die zin ook ooit een keer te mogen gebruiken
Dat is niks. VBL, ONZ en KLB hebben de eckte eckte ontgroeningen. Ik kan eventueel de meute van KLB opstoken om hier topics te gaan openen als je wil?quote:Op maandag 6 augustus 2018 18:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
HAHAHA, vanmiddag:
‘Sh*t, even laptop pakken, heb 20 ontgroenings topics om te sluiten’ .
Alsjeblieft niet, ga zo etenquote:Op maandag 6 augustus 2018 19:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is niks. VBL, ONZ en KLB hebben de eckte eckte ontgroeningen. Ik kan eventueel de meute van KLB opstoken om hier topics te gaan openen als je wil?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is niks. VBL, ONZ en KLB hebben de eckte eckte ontgroeningen. Ik kan eventueel de meute van KLB opstoken om hier topics te gaan openen als je wil?
Daar moet ik nog wel een beetje aan wennen dat mijn Nee nu een hele seriousface lading heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh shit de popo is er sorry jogy
Ik kan je wel eens snoeihard negeren en/of volledig tegen je ingaan en/of je belachelijk maken waar je bij bent, als je dat prettig vind?quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar moet ik nog wel een beetje aan wennen dat mijn Nee nu een hele seriousface lading heeft.
Dat is ook weer niet handig denk ik. Moeilijk.quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan je wel eens snoeihard negeren en/of volledig tegen je ingaan en/of je belachelijk maken waar je bij bent, als je dat prettig vind?
DO IT DO IT DO IT!quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wanne homo joh.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:18 schreef jogy het volgende:
Godver. Mag ik zeker ook al niet die kekke Hitler smiley posten.
quote:
do ittttttttquote:Op maandag 6 augustus 2018 21:18 schreef jogy het volgende:
Godver. Mag ik zeker ook al niet die kekke Hitler smiley posten.
quote:
En 1 VBL'er.quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er maar 1 of 2 KLB'ers happen
Maar ik heb nog een trucje 'up my sleeve'quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En 1 VBL'er.
Maar die gaat goed los
quote:
Echt he.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2018 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En 1 VBL'er.
Maar die gaat goed los
Meer dan dat.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wist niet dat je van spoken hield.
Goed gedaan meissiequote:
Van?quote:Op maandag 6 augustus 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben een beetje overstuur moet ik zeggen
Je bent er een?quote:
Mad.quote:
Volgens Charlotte is TRU iets voor Mortaxxquote:Op maandag 6 augustus 2018 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens kingroland is Charlotte iets voor mij
onverwacht en tofquote:
Goede reden om het WEER meer te gaan doen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onverwacht en tof. Ik lurk wel eens op TRU, jaren terug postte ik hier wel eens
Ik wil het niet eens weten wat ze bespreken achter de schermenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 00:20 schreef Koen66 het volgende:
Is er een policy om alleen nog maar leuke dames mod te maken?
Laatst -Miauw- op GC, en nu Charlotte3 op TRU en Flippiee op ONZ
vind dit maar een matig forumpjequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 00:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgens Charlotte is TRU iets voor Mortaxx![]()
WEL KOMEN
quote:
Nee, en ook geen spook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:55 schreef Megalomaniac het volgende:
Hebben jullie weleens een geest geneukt?
MEGAquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:55 schreef Megalomaniac het volgende:
Nou, er was er hier ooit eentje die wel erotische shizzle met geesten uitspookte (whehehe, begrijp je hem, uitspoken, whehehe. eh. )quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:55 schreef Megalomaniac het volgende:
Rawr.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 12:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, Drizzje!!
Het groene was er al snel af zeg. Heul blauw nouquote:
Pics van je tieten.quote:
Dankjewel, TRU / Spiritualiteit, wat betekent dat voor jou?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 00:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Ah begrepen dat jij hier spookmod bent geworden, welkom en succes.![]()
Enige ervaring met heksen, spoken of geestigen?
Dankjewel!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:46 schreef Rothstein het volgende:
Gefeliciteerd Charly met je mooie promotie!
Heul heul blauw Knoksquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het groene was er al snel af zeg. Heul blauw nou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |