vingerplant zekerquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
IK heb ook zo een testje gedaan, ik was o.a. een plant
Komen die films daarop dan?quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Filmpje kijk ik wel terug op uitzendinguitgesteld
nou nou nouquote:
Ze ka ner vooral niet over doorvragen omdat ze GEEN IDEE heeft waar het over gaat.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef Masterminded het volgende:
Jammer dat Louis niet uit mag praten. Juist dit deel is hartstikke interessant en is ze aan het verneuken.
De hosselskills van Louisquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij hebt de buitenste schil van je brein ontwikkeld
Dat soort dingen vind ik wel bij Louis passen jaquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:04 schreef wuuht het volgende:
Heeft ie het nou over myers Briggs types?
DIT!quote:
Dat is Belbin tochquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef Karina het volgende:
IK heb ook zo een testje gedaan, ik was o.a. een plant
quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij hebt de buitenste schil van je brein ontwikkeld
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:04 schreef wuuht het volgende:
Heeft ie het nou over myers Briggs types?
Dat is wel redelijk zeldzaam. Ik ben oranje en geel.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben rood en geel. Dominant en creatief persoon.
Het is geen voetbalprogramma.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:03 schreef Masterminded het volgende:
Jammer dat Louis niet uit mag praten. Juist dit deel is hartstikke interessant en is ze aan het verneuken.
Bacoo'tjes erbij.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
Oe hij gaat drinken. Dan wordt hij vrolijk.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:06 schreef Bolasie het volgende:
HELLO HELLO
PAY ATTENTION TO THE MANAGER
Ik denk niet dat dat bij zijn favoriete tv avond hoort.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:07 schreef superniger het volgende:
Laten ze ook die walgelijke spreekkoren zien?
Dan kan Harry Nilsson zich nog een keertje in zijn graf omdraaien. En nee, het was ook niet van hem.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:07 schreef Rianne84 het volgende:
Krijgen we nu I can't live without you?
Al I want For Christmas Is You?quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:07 schreef Rianne84 het volgende:
Nog dommer dan Edje van der Sar.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
‘Als je moet kiezen tussen verschillende soorten kanker....’
- Janine
Dat werkt nou eenmaal zo.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Best wel kwalijk dat je als vrouw van de Ajax-trainer beter behandeld wordt.
Zo werkt de wereld.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Best wel kwalijk dat je als vrouw van de Ajax-trainer beter behandeld wordt.
Heroquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:07 schreef Rianne84 het volgende:
6/10quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
All I Want For Christmas, is Pancreatic Cancer.
Logisch, het is ook triest je vrouw zo te moeten verliezen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
3/10quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waar hangt die tegenwoordig uit?
Dit is niet leukquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En dan in de kroeg met een biertje op wel meebleren in december.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:12 schreef Mansjester het volgende:
Mariah Carey of hoe je het schrijft is extreem kut
lolquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is een guilty pleasurequote:Op zondag 5 augustus 2018 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan in de kroeg met een biertje op wel meebleren in december.
Is toch ook al 25 jaar geleden hequote:Op zondag 5 augustus 2018 22:12 schreef Karina het volgende:
Wat een verschil met zoals ze er nu uit ziet.
Ook over wansmaak valt niet te twistenquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hero - Toen ik je zag is wel veel mooier
Ja dat realiseerde me ik idd.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch ook al 25 jaar geleden he
Zo rollen alfa mannetjes.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:13 schreef TC03 het volgende:
Toch blijft het een beetje zakelijk en beschrijvend allemaal. Heb niet het idee dat we de ekte Lowie zien.
je moeder is al voor het VBL publiekquote:
Soooow braa braa pow pow powquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
je moeder is al voor het VBL publiek
Jij zag er 25 jaar geleden ook strakker uitquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:12 schreef Karina het volgende:
Wat een verschil met zoals ze er nu uit ziet.
eensquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
De 90s was toch wel een heerlijke periode
Zeker. Alles was toen zo zoet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
NOu dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jij zag er 25 jaar geleden ook strakker uit
Haha asjeblieft niet. Ik kom op dat soort plekken niet meer gelukkigquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan in de kroeg met een biertje op wel meebleren in december.
Koekoekquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Echt wel. Nostalgiequote:Op zondag 5 augustus 2018 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Hij werd vervangen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
Die God weet ook weer waar ie staat na deze uitzending
ZO DANquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sow, koekoekquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
je moeder is al voor het VBL publiek
Is allemaal een marketingsstrategie.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Roland er niet is met zn kansloze act
sowquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was echt misselijk jahquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Meeste treurige waren die spreekkoren over zijn vrouw in die tijd
Ja.... dat was echt in en in triestquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Bij Lubach werken ze dan ook met kaartjes en autocuequote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef TC03 het volgende:
Die Janine kan ook echt niet improviseren zeg.
waarom doen Ajacieden dat?quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Yep heel triestquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef Evertjan het volgende:
De reden waarom hij nooit bij Feyenoord zou werken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Maar als de buurman tegen hun eigen wijf nog maar zegt dat ze de afvalcontainer een meter verder moeten neerzetten staan ze met het schuim in de mondhoeken tegen de ramen te bonken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Dat soort eencelligen zit helaas nog steeds op de tribune.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef Evertjan het volgende:
Mist alle creativiteit om er nog iets happelijks van te maken. 😒quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:18 schreef TC03 het volgende:
Die Janine kan ook echt niet improviseren zeg.
Wat jammer is. De coach van Gaalquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De reden waarom hij nooit bij Feyenoord zou werken.
ik hoor steeds maar die lubach maar ik heb helemaal geen tijd om naar die lubach te kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bij Lubach werken ze dan ook met kaartjes en autocue
Daar hebben wel meer NPO mensjes last vanquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:20 schreef LouisIsHeiligJa het volgende:
[..]
Mist alle creativiteit om er nog iets happelijks van te maken. 😒
drukbezet zakenmanquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik hoor steeds maar die lubach maar ik heb helemaal geen tijd om naar die lubach te kijken
Wat een meesterlijke interviewster.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef TC03 het volgende:
Van Gaal vertelt over hoe hij voor het eerst met alleen zijn dochters leeft. Janine: "kan je echt geeneens een ei bakken?" Damn...
Schaamteloos slecht gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef TC03 het volgende:
Van Gaal vertelt over hoe hij voor het eerst met alleen zijn dochters leeft. Janine: "kan je echt geeneens een ei bakken?" Damn...
Is dit echt? (lol)quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Vroeger toen de supers nog om 5 uur dicht gingen en op zondag gesloten.
Ze gaat ook echt niet mee in het verhaal hequote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef TC03 het volgende:
Vullen elkaar goed aanquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef xzaz het volgende:
Ze doet het niet slecht. Lekker makkelijk om weer kritiek te hebben.
Ze kan er idd echt helemaal niks vanquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef TC03 het volgende:
Raar mens af en toe. Ook al dat ze niet snapt dat hij eventueel zou stoppen met werken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef TC03 het volgende:
De week van Louis.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Zullen we anders een hele week uittrekken voor Van Gaal?
van gaal stuurt daarop aan. Hij wil geen ei bakken voelt zich daarvoor te goed. Zegt veel over zijn narcisme.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef TC03 het volgende:
En toch zijn er users hier die stug volhouden dat het aan LvG ligt en dat Janine het goed doet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:22 schreef TC03 het volgende:
Maar verder tot 18:00, niet 17:00quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen op vrijdag tot 21.00 uur.
Het zal wel, maar ze is totaal kleurenblind voor de context.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
van gaal stuurt daarop aan. Hij wil geen ei bakken voelt zich daarvoor te goed. Zegt veel over zijn narcisme.
Zeker op het Nulderpad geëindigd.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
toto laat zich weinig meer zien sinds hij die FOK!ster geschaakt heeft
Gelukkig ben ik anders.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker vragen naar dochters die op hun 17de al een apartement in 020 haddenquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En toch zijn er users hier die stug volhouden dat het aan LvG ligt en dat Janine het goed doet.
Picsquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
heb jij ook een fok!ster geschaakt?
Louis begon zelf over praktische dingen zoals strijken terwijl zij een dieper antwoord had verwacht. Dus die vraag is volkomen logisch.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En toch zijn er users hier die stug volhouden dat het aan LvG ligt en dat Janine het goed doet.
van gaal praat liever.. Ze stuurt aan. Van gaal hoef je niet te interviewen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het zal wel, maar ze is totaal kleurenblind voor de context.
Welke foksterquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vrouwen en context.. 😂🤣 kontsex, dat wel.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het zal wel, maar ze is totaal kleurenblind voor de context.
Iwanius heeft zijn account onlangs opgeheven.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft zich geregistreerd toen ik haar op het nasi topic wees.
Misschien moet je Louis daar ook op wijzen, wellicht dat hij dan wel interesse krijgt in koken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft zich geregistreerd toen ik haar op het nasi topic wees.
Snap ik wel het gaat bijna alleen maar over voetbal. Behalve nu dan even.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle VPRO-hooligans zijn afgehaakt
Stuur het gesprek dan goed, ipv concreet vragen over het niet kunnen bakken van een ei.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Louis begon zelf over praktische dingen zoals strijken terwijl zij een dieper antwoord had verwacht. Dus die vraag is volkomen logisch.
Het is inderdaad een bijzonder slechte wisselwerking.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is nu full-time bezig zijn vriendin te belonen met een nieuwe tas.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iwanius heeft zijn account onlangs opgeheven.
RIP
Mensen zijn van nature oppervlakkig. Je moet uitgedaagd worden om jezelf bloot te geven.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een bijzonder slechte wisselwerking.
Ik vind Louis bijzonder oppervlakkig, maar Janine haalt er inderdaad ook niet alles uit wat erin zit.
ik hoop hem nog een keer te spotten in 010quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iwanius heeft zijn account onlangs opgeheven.
RIP
Nou ja, wel degelijk natuurlijk, het zou je politieke voorkeur kunnen bepalen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:28 schreef bamibij het volgende:
Van overheidswege of door het ziekenhuis besloten. Heel boeiend.
Dan is de TT correct toch?quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:30 schreef Handleiding het volgende:
Aparte TT, elke zomergasten gaat toch over de gast?
Dat hoeft geenszins. Het kan ook gewoon een college zijn over iets dat de gast interesseert.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:30 schreef Handleiding het volgende:
Aparte TT, elke zomergasten gaat toch over de gast?
Hallo Rotterdam Zuid.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik hoop hem nog een keer te spotten in 010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |