Deze lees ik nu ook, maar ik pas voor de eerste keer.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de zevende keer geloof ik
Genieten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze lees ik nu ook, maar ik pas voor de eerste keer.
En al wat inzichten verworven?quote:Op donderdag 18 oktober 2018 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik lees een soort van zelfhulp boek. Maar dan niet bedoeld als zelfhulp maar meer als inzicht in hoe mijn leerlingen in elkaar zouden kunnen zitten.
En meteen ook natuurlijk reflecteren op mijzelf.
[ afbeelding ]
ja hilarisch genoeg vooral over mijzelf en mijn manquote:
Heb ik ook klaar liggen. volgende week maar ´ns aan beginnen.quote:
En, hoe is deze?quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Doors of perception en heaven and hell van huxley
leuk boekje wel leuker denk ik als je al eens een hallucigene ervaring gehad hebt. Erg kort dat wel... Wel redelijk down to earth gelukkig geen zweverige 'gedeelde bewustzijn' gezemel.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2018 15:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja hilarisch genoeg vooral over mijzelf en mijn man
Een roman?quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna tweehonderd bladzijden in twee avonden en het voelt net alsof ik voor het eerst in lange tijd een oude (en veel slimmere) vriend weer spreek. Prachtig afscheidscadeau, dat perfect zowel de kinderlijke speelsheid als de ogenschijnlijk oneindige bron van kennis weergeeft die Eco mijn favoriete schrijver ooit maakte.
Jammer dat Umberto Eco geen Tupac Shakur is en dat het hoogstwaarschijnlijk bij dit laatste boek zal blijven.. En we zullen er nooit achter komen of Lia’s magische rationalisme genoeg was om de Très van hun ongelijk te overtuigen. Of waarom trompetten en duiven zo onslosmakelijk verbonden zijn.
Nee, een verzameling van gastlezingen. Meer een “best of” van zijn oeuvre. Twee hoofdstukken gaan respectievelijk over Schoonheid en Lelijkheid, waar Eco al twee boeken over heeft geschreven. En de verhouding tussen het absolute en het relatieve is een rode draad in tenminste al zijn non-fictie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |