Heel erg goed bezig jij!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij.
Mijn nieuwe jurk en broek passen en ik heb een vergelijkfoto gemaakt in mijn pencildress en ik ben best wat kwijt!
Het schiet er makkelijk bij in idd maar ook gewoon thuis proberen we wel s'avonds even gewoon samen een serie te kijken of dat we de jongens even voor laten eten en wij dan samen maar je praat toch anders als je op het terras zitquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:50 schreef Nanuke het volgende:
Goitske, ik snap je goed hoor. Het is meer dat ik herken dat we eerder oppas vragen voor een avondje bij vrienden of een feestje, terwijl het juist ook heel belangrijk is om actief aandacht aan elkaar te blijven besteden. Ik merk dat dat er in de sleur nog wel eens bij inschiet. Maar goed, Dirk is nog maar klein dus dat is misschien ook nog anders.
Ben het wel eens dat oppassen door een bekende moet. Ook als je een makkelijke baby hebt is een veilig gezicht imo wel echt belangrijk.
Wat goed samzz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:46 schreef Samzz het volgende:
wow strak lijntje nu hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:
Jij = heel slank en knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets slankerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij = heel slank en knap
Oh, dat is een eerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet je nagaanJe bent stiekem best wel voor een voorbeeld voor me
ik zou het niet doen hoor. Nu heb je juist perfect figuur gewoon goed rondingen anders loop je kans model plank te krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt.
Zou op m'n heupen/bovenbenen nog wat weg willen. Maar dat komt wel denk ik.
Wauw! Daar mag je zeker trots op zijn. En ik ben het met Goitske eens, koester dat figuur wat je nu hebt met die mooie vrouwelijke rondingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Model plank zal ik nooit worden. Of ik moet echt helemaal niet meer eten. Dat zit niet in de genenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik zou het niet doen hoor. Nu heb je juist perfect figuur gewoon goed rondingen anders loop je kans model plank te krijgen
Thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:31 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Wauw! Daar mag je zeker trots op zijn. En ik ben het met Goitske eens, koester dat figuur wat je nu hebt met die mooie vrouwelijke rondingen
Dat durf ik wel te accepterenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals iedereen vindt: accepteer nou maar dat je een heel mooie vrouw bent
Ik krijg juist van klasgenoten altijd te horen dat het zo zonde is dat ik geen heupen hebquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat durf ik wel te accepteren. Maar voor mijn eigen mooi zou ik op mijn heupen en bovenbenen nog wat minder vol willen zijn.
Knuffel, dat is vervelendquote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen even teruglezen
Vandaag was zo'n dag waarop alles fout ging
Werd alleen maar erger. Ook een k#tnacht gehad. Nekpijn en pijn in mijn schouders. Halve nacht wakker en nu maagpijn door de ibuprofen die ik vannacht uiteindelijk in heb genomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:20 schreef Patapon het volgende:
Pfff, koppijn van de hitte. Nu koken en dan met een paracetamol op de bank. Hopelijk zakt het snel en kan ik nog even borduren.
Klote is datquote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen even teruglezen
Vandaag was zo'n dag waarop alles fout ging
Dit ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 08:37 schreef Patapon het volgende:
Even teruggelezen en @samzz, je hebt gewoon een prachtfiguur.
Leukleukleuk! Misschien wat van de warmte van hier daarnaartoe sturen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:45 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Vandaag Cape Agulhas en misschien shoppen![]()
Best nog frisjes (13°C)
Ik was op die eerste foto wel echt breder hoor. Scheelt dat mijn vet zich vrij gelijkmatig verdeeltquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Beterschap Patapon
En ik zag nog zelfgemaakte vanille extract voorbij komen
En Samzz op beide foto's zie ik een fantastisch zandloperfiguur
Maar je bent goed bezig
Dank jequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 08:37 schreef Patapon het volgende:
Even teruggelezen en @samzz, je hebt gewoon een prachtfiguur.
Wat is een bujoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leukleukleuk! Misschien wat van de warmte van hier daarnaartoe sturen?
-----------------------
Vandaag lekker naar het strand met mijn bujo. Eens zien hoe dat werkt
Bullet journalquote:
Ooow, haha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bullet journal
En deze zeekoe gaat ter water. Ik heb besloten te negeren dat ik dik ben en gewoon gaan zwemmen
Je hebt me nog nooit gezienquote:
Op een fotoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezienmaar goed, andere woorden: Ik ga mijn zelfbeeld negeren en lekker zwemmen.
Wij zitten aan zee dus frisser.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leukleukleuk! Misschien wat van de warmte van hier daarnaartoe sturen?
-----------------------
Vandaag lekker naar het strand met mijn bujo. Eens zien hoe dat werkt
LOL, zo noem ik mezelf ook altijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bullet journal
En deze zeekoe gaat ter water. Ik heb besloten te negeren dat ik dik ben en gewoon gaan zwemmen
Oja dat bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was op die eerste foto wel echt breder hoor. Scheelt dat mijn vet zich vrij gelijkmatig verdeelt. En ook vrij gelijkmatig weer afneemt.
Nu de heupen nog wat meer. Maar, bedankt
.
Stop eens met jezelf zo noemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bullet journal
Ja dat snapte ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat bedoelde ik ook niet.
Je ziet zeker verschil maar op beide heb je mooie verhoudingen
Ik snap dat gewoon echt nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:09 schreef Patapon het volgende:
[..]
LOL, zo noem ik mezelf ook altijd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stop eens met jezelf zo noemen
Daar is nog nooit iemand gelukkiger van geworden
Ik heb een heel laag zelfbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap dat gewoon echt niet
Ook al is het een grapje
Ergens zit je zelfbeeld dan toch niet goed lijkt me
+ Wat voor een voorbeeld geef je aan anderen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:08 schreef Shandaly het volgende:
[..]
/boks![]()
en ik dacht even dat bujo stond voor buurjongen...
Ook als man kan ik beamen dat het een prima figuur is :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
Ik ook. Of olifant. Of walvis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:09 schreef Patapon het volgende:
[..]
LOL, zo noem ik mezelf ook altijd.
Dank u, meneer manquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:13 schreef dedodo het volgende:
[..]
Ook als man kan ik beamen dat het een prima figuur is :p
Jij leek me nou net een type dat dat niet doetquote:
Ja, ik zeg steeds tegen mezelf. Je mag er best zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo jammer is dat
Probeer je er aan het werken?
Omdat als je het zelf al zegt, het minder hard aankomt als een ander het doet...quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij leek me nou net een type dat dat niet doet
Waarom niet aardig doen tegen jezelf dames
Of ben ik nu zo gek
Owquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:18 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, ik zeg steeds tegen mezelf. Je mag er best zijn.
Is wel heel lastig want dat het niet zo is er tot mijn elfde door mijn vader ingeslagen.
Of je maakt het juist een self fulfilling prophecyquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:19 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Omdat als je het zelf al zegt, het minder hard aankomt als een ander het doet...
Maar dit is vaak nog een probleem... bij mij iigquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Of je maakt het juist een self fulfilling prophecy
Als jij jezelf mooi en goed genoeg vind en dat uitstraalt voelen anderen dat ook
Hopelijk gaat het ooit vanzelf bij jequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Maar dit is vaak nog een probleem... bij mij iig
Maar goed... dat dat bij mij een issue is, is bekend, en er wordt aan gewerkt...
Niet nu pas hoor, maar mijn hele volwassen leven al. Gaat nooit helemaal weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owdat is geen fijne start
Maar super dat je er nu mee aan de slag gaat
Oh ik doe t als grap. Ik vind mezelf niet slank. Maar ook zeker geen walvis. Meer een dwergnijlpaardje of zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij leek me nou net een type dat dat niet doet
Waarom niet aardig doen tegen jezelf dames
Of ben ik nu zo gek
Maar juist als grap snap ik het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik doe t als grap. Ik vind mezelf niet slank. Maar ook zeker geen walvis. Meer een dwergnijlpaardje of zo.
Maar, het is een copingmechanisme he. Als ik mezelf belachelijk maak hebben anderen geen munitie meer.
Ik heb mezelf nooit mooi gevonden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar juist als grap snap ik het niet
Het is toch iets dat aan je gaat knagen als je jezelf zo ziet, ook al is het als grap
Maar goed zoals ik al zei misschien ben ik gewoon gek
Zelfs toen ik 100+ woog vond ik mezelf mooi
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:08 schreef Nanuke het volgende:
Ik denk dat jezelf mooi vinden verder gaat dan alleen maar je uiterlijk.
Enorm eens hiermee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:08 schreef Nanuke het volgende:
Ik denk dat jezelf mooi vinden verder gaat dan alleen maar je uiterlijk. Ik heb mezelf ook niet altijd mooi gevonden, niet in maat 42 niet in 36. Nu zit ik al tijden lekker in mijn vel, en dát maakt dat ik mezelf mooi vind. Dus ik probeer daar bewust aan te werken.
En copingsmechanisme of niet, ik vind wel oprecht dat je de buitenwereld heel veel macht geeft als je maar zelf de opmerkingen gaat maken waar je bang voor bent. Nog vervelender is het om dan als andere dat aan te horen. Ontkennen heeft geen zin, dat komt dan toch niet meer aan, en meegrappen maakt dat je bevestiging geeft. Ik herken het nog van vroeger, maar het is echt niet nodig dames.
Nee, wel dat ik mezelf prima vind. En ik ben ook echt blij met hoe ik er nu uitzie, dus ik denk dat dat wel komtquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel dat ik mezelf prima vind. En ik ben ook echt blij met hoe ik er nu uitzie, dus ik denk dat dat wel komt.
Gisteren had ik wel zoiets van, damn woman.
Ik heb zo'n zeik collega van je ziet je knieën wel in die rol. Ja die zijn niet mooi maar boeiend. Alsof ik de hele dagen tot mijn enkels bedekt moet zijn omdat ik niet slank ben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:08 schreef Nanuke het volgende:
Ik denk dat jezelf mooi vinden verder gaat dan alleen maar je uiterlijk. Ik heb mezelf ook niet altijd mooi gevonden, niet in maat 42 niet in 36. Nu zit ik al tijden lekker in mijn vel, en dát maakt dat ik mezelf mooi vind. Dus ik probeer daar bewust aan te werken.
En copingsmechanisme of niet, ik vind wel oprecht dat je de buitenwereld heel veel macht geeft als je maar zelf de opmerkingen gaat maken waar je bang voor bent. Nog vervelender is het om dan als andere dat aan te horen. Ontkennen heeft geen zin, dat komt dan toch niet meer aan, en meegrappen maakt dat je bevestiging geeft. Ik herken het nog van vroeger, maar het is echt niet nodig dames.
Leuke collega....snap niet waarom mensen commentaar hebben op het uiterlijk van een anderquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zeik collega van je ziet je knieën wel in die rol. Ja die zijn niet mooi maar boeiend. Alsof ik de hele dagen tot mijn enkels bedekt moet zijn omdat ik niet slank ben.
En om nou te zeggen dat ze er zelf altijd zo super uit ziet... Maja sneren zit dan weer niet in mij, dat is weer te laag.
Gelukkig hoor ik om mij heen ook laat haar maar lekker zeuren je ziet er leuk uit! Zij heeft altijd van die rechte jurken aan beetje model hobbezak maar wel van merken weer Maja dat maakt het model niet goed
Ik zou me dan waarschijnlijk een "verrek, heb ik knieën?!" laten ontvallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zeik collega van je ziet je knieën wel in die rol. Ja die zijn niet mooi maar boeiend. Alsof ik de hele dagen tot mijn enkels bedekt moet zijn omdat ik niet slank ben.
En om nou te zeggen dat ze er zelf altijd zo super uit ziet... Maja sneren zit dan weer niet in mij, dat is weer te laag.
Gelukkig hoor ik om mij heen ook laat haar maar lekker zeuren je ziet er leuk uit! Zij heeft altijd van die rechte jurken aan beetje model hobbezak maar wel van merken weer Maja dat maakt het model niet goed
gevalletje ziet alles. Elk vlekje, elk los draadje etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuke collega....snap niet waarom mensen commentaar hebben op het uiterlijk van een ander
Volgens mij zit er vaak jaloezie achter
Heeft ze geen werk te doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:07 schreef Goitske het volgende:
[..]
gevalletje ziet alles. Elk vlekje, elk los draadje etc
Echt als ze weer bezig is hoor je echt iedereen daar gaan we weeeeeeer
ja heeft nooittijd maar kan wel bij de dokter op de kamer zitten slijmen. Is soms een eeuwigheid van de plek. Maja ben je 50+ en dan heb je dat nog nodig.quote:
Bijzonderquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
ja heeft nooittijd maar kan wel bij de dokter op de kamer zitten slijmen. Is soms een eeuwigheid van de plek. Maja ben je 50+ en dan heb je dat nog nodig.
Ik ben de dokter ik wil wat overleggen kom je zo ff langs? Die pakt een kruk en komt aan mijn bureau zitten. Hou ik meer van gewoon even alles regelen
Sneren zit niet in je, zeg je, maar mensen afkammen achter hun rug om gaat je best goed af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vochtig gelukkig niet. Ik zit buiten op een stoeltje te wachten tot de tien minuten voorbij zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is niet alleen warm maar ook vochtig weer
Vies...
Ow nu herinner ik mij me. Ik moet nog iets van een hor fixenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vochtig gelukkig niet. Ik zit buiten op een stoeltje te wachten tot de tien minuten voorbij zijn.
Heb net vliegenspray gespoten. My god, niet normaal zoveel vliegen.
Maar ik moet straks nog naar huis....zal wel een klap worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers!
Maar goed kleine hoop dat het koeler weer gaat worden volgende week
meid je mag trots op jezelf zijn en nog trotser dat je gewoon een bikini hebt aangetrokken! Als mensen dat zeggen zegt het meer over hunzelf dan over jou! Zij zijn gewoon kortzichtigquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... stranddag vroeg opgehouden. Ik loop in mijn zwemkleding naar zee, hoor ik iemand tegen een ander zeggen, terwijl ze naar mij wezen "als je geen bikinibody hebt hoort je eigenlijk ook geen bikini te dragen". Ik had gelijk geen zin meer. En ik was vanochtend zo trots dat mijn maat 44broek te wijd begint te zitten. En ik was zo trots dat ik gewoon wat lekkers durfde te bestellen bij de strandtent (want normaal gun ik mezelf nooit wat onder het motto wat zullen anderen denken). Nu voel ik me dik en schuldig
Stomme mensen en stomme medicijnen waar je dik van wordt.
Het is ook niet gek dat het je kwetstquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klopt wel...alleen ik heb enorme body-issues (hele ernstige anorexia gehad) en dan dit. Het was echt even vol op de ziel. Maar goed, nu lekker genietenLos laten en ademen
mijn man wil morgen naar het strand ik heb maat 46/48 en ze kunnen mij m'n dak op. Doe geen bikini aan maar dat komt door allergie een zonlicht allergie op een bepaald stuk van mijn buik dus al had ik maar 36 had ik het nog niet gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klopt wel...alleen ik heb enorme body-issues (hele ernstige anorexia gehad) en dan dit. Het was echt even vol op de ziel. Maar goed, nu lekker genietenLos laten en ademen
Gewoon naakt zwemmen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:22 schreef Patapon het volgende:
Ik heb niet eens een badbak of bikini....en ik heb maat 38 (met een buikje)
Jezelf uithongeren is ongezonder dan een beetje overgewichtquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik keek even naar oude foto's. Ik zie er met een beetje overgewicht (nu waaraan gewerkt wordt) er veel leuker uit dan toen ik superdun was en humeurig van de honger was. Ja een bikini was vast mooier toen, maar nu zie ik er gezond uit (en ja, overgewicht is niet gezond, maar je snapt me wel)
Kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jezelf uithongeren is ongezonder dan een beetje overgewicht
En al helemaal voor je mentale toestand
Hahaha goed zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopten ik ben nu een brokje geluk en vrolijkheid en gezelligheid en knusheid. Om even arrogant te zijn, nu ben ik best wel een erg leuk mens. Dat was toen niet zo
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:45 schreef Patapon het volgende:
Op crea zitten toch alleen maar leuke mensen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:45 schreef Patapon het volgende:
Godver Child, wat klotequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... stranddag vroeg opgehouden. Ik loop in mijn zwemkleding naar zee, hoor ik iemand tegen een ander zeggen, terwijl ze naar mij wezen "als je geen bikinibody hebt hoort je eigenlijk ook geen bikini te dragen". Ik had gelijk geen zin meer. En ik was vanochtend zo trots dat mijn maat 44broek te wijd begint te zitten. En ik was zo trots dat ik gewoon wat lekkers durfde te bestellen bij de strandtent (want normaal gun ik mezelf nooit wat onder het motto wat zullen anderen denken). Nu voel ik me dik en schuldig
Stomme mensen en stomme medicijnen waar je dik van wordt.
Ja, gewoon zeggen dat ze d'r grote bek houdt, anders vangt ze vliegen met de stront die eruit komt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik gewoon weer naar het strand en ben dan assertiever als het nodig is
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gewoon zeggen dat ze d'r grote bek houdt, anders vangt ze vliegen met de stront die eruit komt.
Goed zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik gewoon weer naar het strand en ben dan assertiever als het nodig is
Ik vind je echt dapper, maar damn wat een kutwijf zeg. Ik zou ook flabbergasted zijn en niks terug zeggen op zo'n moment denk ik. Waar haalt ze het lef vandaan. Snap sowieso niet waarom je over onbekenden zulke opmerkingen moet maken. En ja dat is gewoon echt het nadeel van antipsychotica, dat je er van aankomt. Maar dat je nu beter in je vel zit is veel meer waard idd dan die tijd toen je nog AN hadquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:45 schreef Patapon het volgende:
Dank je welquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:50 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik vind je echt dapper, maar damn wat een kutwijf zeg. Ik zou ook flabbergasted zijn en niks terug zeggen op zo'n moment denk ik. Waar haalt ze het lef vandaan. Snap sowieso niet waarom je over onbekenden zulke opmerkingen moet maken. En ja dat is gewoon echt het nadeel van antipsychotica, dat je er van aankomt. Maar dat je nu beter in je vel zit is veel meer waard idd dan die tijd toen je nog AN had
[..]
Eens
jammie!quote:
*schrijft de quote op* Goeie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gewoon zeggen dat ze d'r grote bek houdt, anders vangt ze vliegen met de stront die eruit komt.
Morgen wil ik beginnen aan mijn eerste witboek. Wat doe jij er zoal in en heb je tips?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:04 schreef _Hestia_ het volgende:
Maar ik ben sinds eergisteren weer (voor de 100e keer) met een witboek begonnen, dus ik probeer weer naar het positieve te kijken.
Een soort dagboek. Je beschrijft alle positieve herinneringen die je hebt, alle positieve toekomstplannen en -dromen en je doelen en hoe je die wil bereiken. Je beschrijft alles wat je fijn vindt en wat jou jou maakt. En je hebt het heden, waarin je beschrijft, elke dag, wat er goed ging/fijn was/positieve punten (drie stuks minimaal) en wat ej aandeel hierin wasquote:
Thanx voor de uitlegquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een soort dagboek. Je beschrijft alle positieve herinneringen die je hebt, alle positieve toekomstplannen en -dromen en je doelen en hoe je die wil bereiken. Je beschrijft alles wat je fijn vindt en wat jou jou maakt. En je hebt het heden, waarin je beschrijft, elke dag, wat er goed ging/fijn was/positieve punten (drie stuks minimaal) en wat ej aandeel hierin was
Het is iets uit de psychiatrie. Mijn behandelaar is er niet mee gekomen, maar ik heb erover gelezen. Je kan het zo creatief maken als je wil (met tekeningetjes en foto's etc). Je snapt dat de mijne natuurlijk een kliederboek wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanx voor de uitlegnog niet eerder van gehoord
Dat is juist leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is iets uit de psychiatrie. Mijn behandelaar is er niet mee gekomen, maar ik heb erover gelezen. Je kan het zo creatief maken als je wil (met tekeningetjes en foto's etc). Je snapt dat de mijne natuurlijk een kliederboek wordtalleen schrijven werkt niet voor mij
CotS heeft het al uitgelegd, maar het is ook bedoeld als tegenhanger van een zwartboek. Dat is vaak bijvoorbeeld als er misstanden in de zorg ofzo aan de kaak worden gesteld, dat er dan een zwartboek wordt opgesteld met alle klachten. Een witboek is dus het tegenovergestelde en richt zich vooral op het positieve.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanx voor de uitlegnog niet eerder van gehoord
Ik doe het niet zo uitgebreid hoor, ik doe het vooral per dag wat er goed ging/positief was, welk gevoel ik daarbij had en welke positieve eigenschap daarbij hoort.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een soort dagboek. Je beschrijft alle positieve herinneringen die je hebt, alle positieve toekomstplannen en -dromen en je doelen en hoe je die wil bereiken. Je beschrijft alles wat je fijn vindt en wat jou jou maakt. En je hebt het heden, waarin je beschrijft, elke dag, wat er goed ging/fijn was/positieve punten (drie stuks minimaal) en wat ej aandeel hierin was
Het gaat erom dat je iets doet dat bij jou pastquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
CotS heeft het al uitgelegd, maar het is ook bedoeld als tegenhanger van een zwartboek. Dat is vaak bijvoorbeeld als er misstanden in de zorg ofzo aan de kaak worden gesteld, dat er dan een zwartboek wordt opgesteld met alle klachten. Een witboek is dus het tegenovergestelde en richt zich vooral op het positieve.
[..]
Ik doe het niet zo uitgebreid hoor, ik doe het vooral per dag wat er goed ging/positief was, welk gevoel ik daarbij had en welke positieve eigenschap daarbij hoort.
Dus bijvoorbeeld - Na interview gezellig bijgekletst buiten in het zonnetje/ blij/ sociaal
En achterin ben ik begonnen met een lijst met al die positieve eigenschappen, zodat ik alles bij elkaar heb staan. Ik heb ook juist niet die eis van minimaal 3 dingen per dag, want dat zorgde er in het verleden vaak voor dat ik het niet volhield. Want als het dan niet lukte om 3 dingen te verzinnen, dan faalde ik en gaf ik het weer op
Maar in de loop van de tijd verzin ik vaak wel weer allerlei dingen erbij en plak ik ook wel dingen in van dingen waar ik blij van word, foto's etc.
Jaquote:
Precies, en ik heb wel echt een super mooi boekje van Happinez wat ik ervoor gebruikquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je iets doet dat bij jou pastEen witboek is om jezelf te helpen. Dus je doet het perfect
Ah! Dat ga ik ook doen! Thnxquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Precies, en ik heb wel echt een super mooi boekje van Happinez wat ik ervoor gebruik
https://www.bol.com/nl/p/dagboek/1001004010296006/
Er staan ook al allerlei mooie quotes en foto's in
Oja en ik schrijf alle complimenten erin op die ik krijg
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo veel meer van weetquote:
Hahahahaha, dat is wel lullig. Boek heeft het overleefd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:31 schreef Sarabi het volgende:
En toen poepte er een vogel op me terwijl ik zit te lezen in de tuinhoe verzin je het
Ja het was gelukkig maar een klein vogeltjequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat is wel lullig. Boek heeft het overleefd?
Dat scheelt. De rest kun je wassenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het was gelukkig maar een klein vogeltje
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat scheelt. De rest kun je wassen
ik vond hem ook erg leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:14 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren trouwens naar Mission Impossible geweest in de bios
Ben niet echt fan van de reeks maar vond dit wel een goede film
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 19:31 schreef Sarabi het volgende:
En toen poepte er een vogel op me terwijl ik zit te lezen in de tuinhoe verzin je het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieverds
Vandaag weer een lekker dagje strand voor de boeg en ik heb weer mijn bikini aan (onder mijn kleding weliswaar, maar die gaan op het strand uit) lekker knutselen in het zand
Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Klinkt als een drukke maar leuke dag Hestia
Vandaag is mijn verjaardagsbbq dus eerst nog even poetsen en dan druk met iedereen entertainen
Nee ben in februari jarig dus vier altijd mijn halve verjaardagen sinds ik een grote tuin hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:52 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:55 schreef sararaats het volgende:
Vandaag shoppen want iets minder mooi weer.
Cape Agulhas was prachtig.
Groetjes
Slim, maar dan alsnog gefeliciteerd met je halve verjaardag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee ben in februari jarig dus vier altijd mijn halve verjaardagen sinds ik een grote tuin heb
Veel fijner dan met 25 man in de woonkamer
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieverds
Vandaag weer een lekker dagje strand voor de boeg en ik heb weer mijn bikini aan (onder mijn kleding weliswaar, maar die gaan op het strand uit) lekker knutselen in het zand
Thanxquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:57 schreef Patapon het volgende:
[..]
Slim, maar dan alsnog gefeliciteerd met je halve verjaardag.
Maandag is de vertrekdagquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier
Hoeveel dagen ben je nog daar?
Ja idd! Jij veel plezier met je bbq!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Klinkt als een drukke maar leuke dag Hestia
Vandaag is mijn verjaardagsbbq dus eerst nog even poetsen en dan druk met iedereen entertainen
Thnxquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:10 schreef Samzz het volgende:
Fijne dag vandaag, Sarabi!
En jij natuurlijk, Hestia.
Dat is wel heel erg bijzonder...quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Thnx
Wel apart hoor, had in januari daar in dat hospice voor mn gevoel afscheid genomen van oma. Ze zou toen nog enkele weken te leven hebben hooguit. Dus was best heftig. Maar bleek toch anders te zijn, naar verpleeghuis verhuisd en nu zijn we dus al 8 maand verder
Ja idd. Ze dachten toen dat ze kwaadaardige tumor in buik had. Maar mn oma wilde geen onderzoeken/behandelingen meer. Wil niet meer naar het ziekenhuis. Maar het bleken gewoon allemaal ontstekingen te zijn. Ook naar, maar niet dodelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg bijzonder...
Wowquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Thnx
Wel apart hoor, had in januari daar in dat hospice voor mn gevoel afscheid genomen van oma. Ze zou toen nog enkele weken te leven hebben hooguit. Dus was best heftig. Maar bleek toch anders te zijn, naar verpleeghuis verhuisd en nu zijn we dus al 8 maand verder
Ja idd! Ze is wel echt heel zwak en weegt nog maar in de 50 kg terwijl ze ruim 1.80 ofzo is. Maar toch heel bijzonder om nog zoveel extra tijd te hebben. En geestelijk is ze nog wel heel helder. Ze is in de 80 maar Facebookt nog op haar iPadquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Dat is idd raar. Fijn dat ze er nog is.
Oei dat is niet veel. Maar wel supertof dat ze nog zo bij isquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd! Ze is wel echt heel zwak en weegt nog maar in de 50 kg terwijl ze ruim 1.80 ofzo is. Maar toch heel bijzonder om nog zoveel extra tijd te hebben. En geestelijk is ze nog wel heel helder. Ze is in de 80 maar Facebookt nog op haar iPad
Knap van derquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd! Ze is wel echt heel zwak en weegt nog maar in de 50 kg terwijl ze ruim 1.80 ofzo is. Maar toch heel bijzonder om nog zoveel extra tijd te hebben. En geestelijk is ze nog wel heel helder. Ze is in de 80 maar Facebookt nog op haar iPad
Ja idd, dat is echt nog een geluk. Ze kletst je nog gewoon de oren van de kop afquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei dat is niet veel. Maar wel supertof dat ze nog zo bij is.
Ja idd, was echt verbaas paar jaat geleden toen ze opeens verzoek op FB stuurde hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knap van der
Leuk dat ze zo ook alles kan bij houden
Zo wordt je wereld toch net wat groterquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd, was echt verbaas paar jaat geleden toen ze opeens verzoek op FB stuurde haha
Maar zo onderhoudt ze ook contact met familie in Australië nu bijvoorbeeld
Ja precies. Ah dat is jammer. Mijn oma heeft zelfs een iPad cursus gedaan dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo wordt je wereld toch net wat groter
Erg belangrijk op oudere leeftijd
Vind het erg jammer dat mijn oma er zo negatief tegen over staat
Leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb leuke bloemen geplukt in de berm.
[ afbeelding ]
Dat is jammer ja. Mijn oma heeft een computer voor internetbankieren, een tablet waarmee ze Favebookt e.d. en een smartphone met whatsapp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo wordt je wereld toch net wat groter
Erg belangrijk op oudere leeftijd
Vind het erg jammer dat mijn oma er zo negatief tegen over staat
Ja he! Wil er nog een paar witte schermen bij doen. Maar ik vond geen mooie tenzij ik de sloten in zou gaan.quote:
Ah dat is altijd stomquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies. Ah dat is jammer. Mijn oma heeft zelfs een iPad cursus gedaan dus
Meh ik haat die overstap in Amersfoort, dan zie je trein echt altijd net voor je neus wegrijden en moet je halfuur wachten. Doe ik er altijd 5 kwartier over ipv 3 kwartier.
Ja dat gaat weer een beetje ver haha. Succes vanavond!quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he! Wil er nog een paar witte schermen bij doen. Maar ik vond geen mooie tenzij ik de sloten in zou gaan.
Dus vanavond nog eens kijken.
Yep dat is het dorpse levenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 13:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat gaat weer een beetje ver haha. Succes vanavond!
Lunchen met ex was gezelligVoelde eigenlijk helemaal niet raar om elkaar na 13 jaar weer te zien. Maar mijn broertje heeft vorig jaar bijvoorbeeld nog met hem samengewerkt en mn moeder ziet hem nog wel eens in de stad. Dat krijg je in zo'n dorp
Dus hoorde nog wel wat via via af en toe dus. Maar nu dus gezellig bijgekletst
Nu nog ff uurtje hier door het centrum lopen tot ik naar mn oma kan. Zal wel veel veranderd zijn. Want 13 jaar geleden dus op kamers gegaan en nooit meer echt hier in het centrum geweest.
Zijn jullie naar het strand geweest?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:09 schreef Goitske het volgende:
Net onderweg naar huis. Waren om half 10 waren de eersteheerlijk en relaxt.
Heerdestrandquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn jullie naar het strand geweest?
Haha idd. Ik had miss meer moeten eten tijdens de lunch want mn rokje zakt echt letterlijk van mn kont af steeds. Dus maar ff snel de C&A ingelopen om een goedkoop shortje te halen haha.quote:
Voorzichtig! Beginnen met iets kortere ritjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:26 schreef dedodo het volgende:
Naar de brommerboer geweest op de brommer, 50km ritje. Was wel lekker. Alleen daarna kon ik bijna niets meer.
Ben wat weken terug door mn rug gegaan, met lopen ging dat weer een stuk beter. Maar nu zak ik dus af en toe door mijn benen.
Heb mij met brommer en al op laten halen.
Wel geslaagd voor de meeste onderdelen.. een niet, die was 160 euro. Iets buiten mijn budget nu.
Wat balen van je rugquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:26 schreef dedodo het volgende:
Naar de brommerboer geweest op de brommer, 50km ritje. Was wel lekker. Alleen daarna kon ik bijna niets meer.
Ben wat weken terug door mn rug gegaan, met lopen ging dat weer een stuk beter. Maar nu zak ik dus af en toe door mijn benen.
Heb mij met brommer en al op laten halen.
Wel geslaagd voor de meeste onderdelen.. een niet, die was 160 euro. Iets buiten mijn budget nu.
Klinkt als een goede BBQ! Wat fijn!quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voorzichtig! Beginnen met iets kortere ritjes
Goedemorgen trouwens
Gisteren de verjaardagsbbq was erg geslaagd.
Nu wel spierpijn in mijn kuiten van het vele lopen
Was het ook zekerquote:Op zondag 5 augustus 2018 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een goede BBQ! Wat fijn!
Goed feestje dus!quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was het ook zeker
Om 16u kwamen de eerst gasten en rond 24u was iedereen pas weg
Ik heb donderdag nog een korter stuk gereden en dat ging gewoon prima.quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voorzichtig! Beginnen met iets kortere ritjes
Ben ik geweest, kreeg tramadol en moest naar de fysio. Tramadol doet bijna niets, behalve mij af en toe laten braken en fysio ben ik nog niet aan toegekomen, ik ging lopen en dat hielp goed. Maar niet genoeg blijkbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2018 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat balen van je rugMisschien even naar de dokter?
Hup naar de fysio dusquote:Op zondag 5 augustus 2018 12:38 schreef dedodo het volgende:
[..]
Ik heb donderdag nog een korter stuk gereden en dat ging gewoon prima.
[..]
Ben ik geweest, kreeg tramadol en moest naar de fysio. Tramadol doet bijna niets, behalve mij af en toe laten braken en fysio ben ik nog niet aan toegekomen, ik ging lopen en dat hielp goed. Maar niet genoeg blijkbaar.
Ik zat lekker op het balkon de zaterdagkrant te lezen idd. Maar nu weer naar binnen, turnen EK is zo en daarna WK finale hockeyquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:14 schreef Sarabi het volgende:
Is iedereen van het lekkere weer aan het genieten?
Wat een nare mensen, die hebben echt niets beters te doen in hun leven.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kwam weer dezelfde mutsen tegen op het strand en net toen ik wat wilde eten (gewoon gezond) kreeg ik een "zal je dat wel doen" naar mijn hoofd (nadat ik ze een ander hoorde uitschelden) en toen zei ik dat het hard werken was om mijn gewicht te onderhoudenze stonden met een bek vol tanden
Ongelooflijk toch? Die vermaken zich de hele dag met mensen kleineren of zo... ze zullen me van de week vast hebben zien huilen dus probeerde ze het nog een keerquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een nare mensen, die hebben echt niets beters te doen in hun leven.
@Hestia veel plezier met de sport
Heel assertief van je, goed zoquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kwam weer dezelfde mutsen tegen op het strand en net toen ik wat wilde eten (gewoon gezond) kreeg ik een "zal je dat wel doen" naar mijn hoofd (nadat ik ze een ander hoorde uitschelden) en toen zei ik dat het hard werken was om mijn gewicht te onderhoudenze stonden met een bek vol tanden
Die missen echt wat steekjes in hun hoofdquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch? Die vermaken zich de hele dag met mensen kleineren of zo... ze zullen me van de week vast hebben zien huilen dus probeerde ze het nog een keer
Als CotS nou ipv knutselen gaat haken op het strand kan ze ze wat steekjes gevenquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die missen echt wat steekjes in hun hoofd
You go girl! Top reactie van je! Naar stel zeg dan zegt aardig wat over hun eigen karakter en onzekerhedenquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:04 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Als CotS nou ipv knutselen gaat haken op het strand kan ze ze wat steekjes geven
Sterktequote:Op maandag 6 augustus 2018 08:08 schreef Goitske het volgende:
Vakantie is voorbijdus loop nu het pand in van m'n werk
Dat is een fijne positie om vanuit naar werk te zoekenquote:Op maandag 6 augustus 2018 08:13 schreef Samzz het volgende:
Mogguh.
Ik ga maar eens rustig kijken naar ander werk denk ik. Heb een vast contract, dus absoluut geen haast. Lekker rustig kijken en solliciteren.
Beide. Ik werk hier nu 4 jaar en de kleine ergernissen worden steeds groter. Ik kan maar lastig eens vrij nemen en moet bijna alles wat ik doe verantwoorden.quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:23 schreef Nanuke het volgende:
Vanaf woensdag zakt de temp zo'n beetje 10 graden. Ik hoop dat ik dan gelijk weer wat energie opdoe, want ik slaap opzich wel goed, maar word niet uitgerust wakker. Voel me de afgelopen dagen zo wazig... Bah.
Sammz, waarom ga je naar ander werk kijken? Heb je het niet naar je zin of zoek je meer uitdaging?
Alles behalve horeca.quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is een fijne positie om vanuit naar werk te zoeken
In welke sector zoek je?
Misschien start ik wel een eigen bedrijfquote:Op maandag 6 augustus 2018 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel ruim
Hopelijk vind je iets leuks
Dat zou ik afraden maar twijfel er zelf soms ook overquote:Op maandag 6 augustus 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien start ik wel een eigen bedrijf.
Anywho, eens rustig mijn opties bekijken. Toekomst heb ik hier niet.
Een hondenpension.quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ik afraden maar twijfel er zelf soms ook over
Wat voor soort eigen bedrijfje?
Mijn ouders hebben altijd een eigen bedrijf gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hondenpension.
Waarom zou je het afraden?
Hmmm daar zit wat in ja.quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd een eigen bedrijf gehad.
En het is gewoon niet zo leuk als het lijkt.
10× zo hard werken als bij een baas en je krijgt er minder voor terug (behalve onzekerheid daarvan krijg je juist veel meer).
Ik zou het alleen doen als je er niet van moet leven. Maar leuk voor er bij.
Nouja je hebt geen haast dus je kan rustig nadenkenquote:Op maandag 6 augustus 2018 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm daar zit wat in ja.
Moet er sowieso nog echt goed over denken. Weet wel zeker dat ik waar ik nu werk niet ga blijven.
Ja precies. Een heel fijn uitgangspunt om te starten.quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja je hebt geen haast dus je kan rustig nadenkendat is wel fijn
Die jurk met die mooie halslijn?quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja precies. Een heel fijn uitgangspunt om te starten.
Morgen komt mijn nieuwe jurk en ik kijk er enorm naar uit/oppervlakkig /materialistisch /happy
.
Ik wil wel je boekhouding doen als ik dan korting krijg?quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:49 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook wel een vintage jurkenwinkel willen hebben. Maar dan moet je wel een heel uitzonderlijk concept hebben om daar wat mee te verdienen denk ik.
Nee hoor dat kan ik zelfquote:Op maandag 6 augustus 2018 09:55 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik wil wel je boekhouding doen als ik dan korting krijg?
He shit. Ik heb weinig andere skilzzz van toepassing en je zult wel niet in de buurt wonen. Geen korting voor mij dus.quote:
Ja snap ik. Maar ik woon in Zeeuws-Vlaanderenquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:04 schreef Nanuke het volgende:
Er zijn ook miljoenen webshops in spelletjeswinkels en handwerkzaken. Toch ga ik het liefst naar de fysieke winkels in de buurt. Omdat die wat extra's bieden, expertise, uitstraling, gezelligheid etc. Ik betaal dan met liefde wat extra's om die winkel te behouden.
Vast welquote:Op maandag 6 augustus 2018 09:54 schreef Samzz het volgende:
Zal je zien dat ie tegenvalt of niet over m'n reet past.
Vraag me ook af of er over 5-10 jaar nog steeds zo veel vraag naar isquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:00 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat je bij zo'n winkel ook meteen een webshop moet hebben. En er zijn al 3 miljoen webshops in dat segment.
Dan ben je helaas wel ruim in de minderheidquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:04 schreef Nanuke het volgende:
Er zijn ook miljoenen webshops in spelletjeswinkels en handwerkzaken. Toch ga ik het liefst naar de fysieke winkels in de buurt. Omdat die wat extra's bieden, expertise, uitstraling, gezelligheid etc. Ik betaal dan met liefde wat extra's om die winkel te behouden.
Als ik een verjaardagscadeau zoek voor een spelletjesfanaat die al alles heeft, gaat aliexpress me niet helpen. Of als ik iets zoek voor man en mij wat we niet kennen en uitdaging biedt. Of als ik bedenk dat ik een sjaal wil maken van garen wat gewassen kan worden, niet verkleurd en niet kriebelt, is het fijn om te kunnen voelen en vergelijken en iemand te hebben die meedenkt. Allemaal dingen die webshops niet bieden.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ben je helaas wel ruim in de minderheid
Zo goedkoop mogelijk willen toch de meeste mensen (zie aliexpress)
Denk het wel. Het is een hele niche.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vraag me ook af of er over 5-10 jaar nog steeds zo veel vraag naar is
Op dit moment is het erg populair natuurlijk
Misschien beginnen met een webshop naast je gewone werkquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het wel. Het is een hele niche.
Nee, daar heb ik geen tijd voor. Ik ben maar alleen he.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien beginnen met een webshop naast je gewone werk
Als dat goed loopt dan kijken voor een fysieke winkel
Hmm lastigquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen tijd voor. Ik ben maar alleen he.
Winkels zullen nooit helemaal verdwijnen denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:56 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat er over 5 a 10 jaar nog steeds winkels zijn. Mijn jurken zou ik ook in de winkel gekocht hebben als er zo een winkel zou zijn.
Ja dat sowieso.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Winkels zullen nooit helemaal verdwijnen denk ik
Maarja de ketens overleven makkelijker dan de kleine winkels
Dat zijn winkels waar je zo lekker rond kan snuffelenquote:Op maandag 6 augustus 2018 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Ik vind t wel eens lastig. Ik ben geen groot fan van winkelen voor kleding, maar knutselwinkels, interieurzaken en bloemen e.d. vind ik wel heel leuk. Zou jammer zijn dat dat verdwijnt.
Beidequote:Op maandag 6 augustus 2018 11:41 schreef Sarabi het volgende:
Monstertattoo qua grootte of echt van een monster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BeideWow gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou helemaal niet van tattoo's maar dit is bijna kunst
Snap wel dat je er voorzichtig mee bent met klanten![]()
Begrijpelijkquote:Op maandag 6 augustus 2018 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik er snel gezeik om zal krijgen hoor, maar bij voorkeur ben ik het gewoon voor. In de meeste gevallen heb ik toch alleen telefonisch of email-contact, maar de kans wordt nu wel wat groter dat er mensen langs gaan komen.
Ik ook. Maar ik heb een grotere hekel aan kleding online kopen en de helft terug moeten doen vanwege verkeerde maat, staat niet of kleur/stof anders dan verwacht. Dan liever eens per jaar in een echte winkel, en thuiskomen met sowieso leuke passende kleren.quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. Ik heb een hekel aan kleding shoppen in winkels.
Hier nog een uitzondering. Ik houd ook van alles aanraken, voelen en het praatje. Ik kijk me suf in webshops, maar koop in mijn eigen stad. Soms lukt het dan niet om dat eve te bemachtigen, jammer dan. Ik leg mij daar bij neer.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:17 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Als ik een verjaardagscadeau zoek voor een spelletjesfanaat die al alles heeft, gaat aliexpress me niet helpen. Of als ik iets zoek voor man en mij wat we niet kennen en uitdaging biedt. Of als ik bedenk dat ik een sjaal wil maken van garen wat gewassen kan worden, niet verkleurd en niet kriebelt, is het fijn om te kunnen voelen en vergelijken en iemand te hebben die meedenkt. Allemaal dingen die webshops niet bieden.
Ik shop kleren ook altijd nog jn fysieke winkels. Maar misschien heb je gelijk en ben ik de uitzondering.
Ik ben over de "grote" weg gereden, brommer kan snel zatquote:Op maandag 6 augustus 2018 09:33 schreef Sarabi het volgende:
@dedodo fijn dat je zo snel terecht kan bij de fysio. Sterkte met de reis er naar toe
De eigenaren van vooral de kleine de winkeltjes zijn jullie 'soort' erg dankbaarquote:Op maandag 6 augustus 2018 12:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hier nog een uitzondering. Ik houd ook van alles aanraken, voelen en het praatje. Ik kijk me suf in webshops, maar koop in mijn eigen stad. Soms lukt het dan niet om dat eve te bemachtigen, jammer dan. Ik leg mij daar bij neer.
Ieders zijn eigen keus uiteraard.
Ik vind dat ook altijd lastigquote:Op maandag 6 augustus 2018 13:30 schreef dedodo het volgende:
Als je even niet gekeken hebt is het een hoop hoor
Ik koop ook graag in 'kleine' winkels, maar er zijn grenzen. Dan sponsor ik net zo graag een brit. Zaak die hier weggaat verkoopt enkel via webshop, ja leuke prijzen.. Behalve als je verzendkosten ala 5 euro moet betalen voor een paar van die dingen borduurgaren. Bij m'n moeder in het dorp was zo'n dmc ding meer dan 3 euro. Ja sorry, mijn portomonnee heeft ook grenzen.
Fixeer en spuitje dat ik laatst kocht was ook een kapitaal.
Leukquote:Op maandag 6 augustus 2018 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, ik heb zojuist een pakket voor Diamond Painting laten samenstellen op Ali, ik ben niet heilig hoor.![]()
Ik ga deze maken
[ afbeelding ]
Grappig dat ze dezelfde afbeeldingen gebruiken.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:17 schreef Nanuke het volgende:
Die maakt lijnloos als borduurpatroon toch? Leuk!
Ik bestel echt nooit wat bij ali, maar mijn man kan er idd wel wat van.
Op je laptop of je mobiel?quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:29 schreef dedodo het volgende:
Mijn copy paste werkt vaak niet, iemand ervaring mee?
Ik vond een kleine I am Groot bobble head.
Op mobiel. In messenger wil het vaak ook niet.quote:
Er zijn idd grenzen. Ik wil niet het gevoel hebben dat ik afgezet word. Ik vraag daarom hier ook zoveel. Als ik dan al eens een keer overstag ga, moet het wel goed goed voelen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:30 schreef dedodo het volgende:
Als je even niet gekeken hebt is het een hoop hoor
Ik koop ook graag in 'kleine' winkels, maar er zijn grenzen. Dan sponsor ik net zo graag een brit. Zaak die hier weggaat verkoopt enkel via webshop, ja leuke prijzen.. Behalve als je verzendkosten ala 5 euro moet betalen voor een paar van die dingen borduurgaren. Bij m'n moeder in het dorp was zo'n dmc ding meer dan 3 euro. Ja sorry, mijn portomonnee heeft ook grenzen.
Fixeer en spuitje dat ik laatst kocht was ook een kapitaal.
Hmm vreemd, geen idee wat het zou kunnen zijnquote:Op maandag 6 augustus 2018 15:34 schreef dedodo het volgende:
[..]
Op mobiel. In messenger wil het vaak ook niet.
Eerst had ik een truukje, op dat tandwiel drukken en daar kon je je clipboard bekijken, maar die lijkt leeg te zijn.
Dan zal het wel nodig zijn geweest om even te relaxenquote:Op maandag 6 augustus 2018 15:53 schreef Patapon het volgende:
ik heb vandaag geen ene reet gedaan.... alleen een beetje gegamed en geslapen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |