Heel erg goed bezig jij!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben blij.
Mijn nieuwe jurk en broek passen en ik heb een vergelijkfoto gemaakt in mijn pencildress en ik ben best wat kwijt!
Het schiet er makkelijk bij in idd maar ook gewoon thuis proberen we wel s'avonds even gewoon samen een serie te kijken of dat we de jongens even voor laten eten en wij dan samen maar je praat toch anders als je op het terras zitquote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:50 schreef Nanuke het volgende:
Goitske, ik snap je goed hoor. Het is meer dat ik herken dat we eerder oppas vragen voor een avondje bij vrienden of een feestje, terwijl het juist ook heel belangrijk is om actief aandacht aan elkaar te blijven besteden. Ik merk dat dat er in de sleur nog wel eens bij inschiet. Maar goed, Dirk is nog maar klein dus dat is misschien ook nog anders.
Ben het wel eens dat oppassen door een bekende moet. Ook als je een makkelijke baby hebt is een veilig gezicht imo wel echt belangrijk.
Wat goed samzz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:46 schreef Samzz het volgende:
wow strak lijntje nu hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:
Jij = heel slank en knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets slankerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij = heel slank en knap
Oh, dat is een eerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet je nagaanJe bent stiekem best wel voor een voorbeeld voor me
ik zou het niet doen hoor. Nu heb je juist perfect figuur gewoon goed rondingen anders loop je kans model plank te krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedankt.
Zou op m'n heupen/bovenbenen nog wat weg willen. Maar dat komt wel denk ik.
Wauw! Daar mag je zeker trots op zijn. En ik ben het met Goitske eens, koester dat figuur wat je nu hebt met die mooie vrouwelijke rondingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Model plank zal ik nooit worden. Of ik moet echt helemaal niet meer eten. Dat zit niet in de genenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik zou het niet doen hoor. Nu heb je juist perfect figuur gewoon goed rondingen anders loop je kans model plank te krijgen
Thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:31 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Wauw! Daar mag je zeker trots op zijn. En ik ben het met Goitske eens, koester dat figuur wat je nu hebt met die mooie vrouwelijke rondingen
Dat durf ik wel te accepterenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals iedereen vindt: accepteer nou maar dat je een heel mooie vrouw bent
Ik krijg juist van klasgenoten altijd te horen dat het zo zonde is dat ik geen heupen hebquote:Op donderdag 2 augustus 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat durf ik wel te accepteren. Maar voor mijn eigen mooi zou ik op mijn heupen en bovenbenen nog wat minder vol willen zijn.
Knuffel, dat is vervelendquote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen even teruglezen
Vandaag was zo'n dag waarop alles fout ging
Werd alleen maar erger. Ook een k#tnacht gehad. Nekpijn en pijn in mijn schouders. Halve nacht wakker en nu maagpijn door de ibuprofen die ik vannacht uiteindelijk in heb genomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:20 schreef Patapon het volgende:
Pfff, koppijn van de hitte. Nu koken en dan met een paracetamol op de bank. Hopelijk zakt het snel en kan ik nog even borduren.
Klote is datquote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen even teruglezen
Vandaag was zo'n dag waarop alles fout ging
Dit ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 08:37 schreef Patapon het volgende:
Even teruggelezen en @samzz, je hebt gewoon een prachtfiguur.
Leukleukleuk! Misschien wat van de warmte van hier daarnaartoe sturen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:45 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Vandaag Cape Agulhas en misschien shoppen![]()
Best nog frisjes (13°C)
Ik was op die eerste foto wel echt breder hoor. Scheelt dat mijn vet zich vrij gelijkmatig verdeeltquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Beterschap Patapon
En ik zag nog zelfgemaakte vanille extract voorbij komen
En Samzz op beide foto's zie ik een fantastisch zandloperfiguur
Maar je bent goed bezig
Dank jequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 08:37 schreef Patapon het volgende:
Even teruggelezen en @samzz, je hebt gewoon een prachtfiguur.
Wat is een bujoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leukleukleuk! Misschien wat van de warmte van hier daarnaartoe sturen?
-----------------------
Vandaag lekker naar het strand met mijn bujo. Eens zien hoe dat werkt
Bullet journalquote:
Ooow, haha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bullet journal
En deze zeekoe gaat ter water. Ik heb besloten te negeren dat ik dik ben en gewoon gaan zwemmen
Je hebt me nog nooit gezienquote:
Op een fotoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezienmaar goed, andere woorden: Ik ga mijn zelfbeeld negeren en lekker zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |