abonnement Unibet Coolblue
pi_180920818
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:45 schreef Patapon het volgende:
Op crea zitten toch alleen maar leuke mensen? O-)
O+
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:57:34 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180920878
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... stranddag vroeg opgehouden. Ik loop in mijn zwemkleding naar zee, hoor ik iemand tegen een ander zeggen, terwijl ze naar mij wezen "als je geen bikinibody hebt hoort je eigenlijk ook geen bikini te dragen". Ik had gelijk geen zin meer. En ik was vanochtend zo trots dat mijn maat 44 :@ broek te wijd begint te zitten. En ik was zo trots dat ik gewoon wat lekkers durfde te bestellen bij de strandtent (want normaal gun ik mezelf nooit wat onder het motto wat zullen anderen denken). Nu voel ik me dik en schuldig :{ Stomme mensen en stomme medicijnen waar je dik van wordt.
Godver Child, wat klote ;(.

Voel je niet schuldig om een stel kutwijven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180921120
Morgen ga ik gewoon weer naar het strand en ben dan assertiever als het nodig is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:10:55 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180921189
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik gewoon weer naar het strand en ben dan assertiever als het nodig is
Ja, gewoon zeggen dat ze d'r grote bek houdt, anders vangt ze vliegen met de stront die eruit komt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:40:11 #130
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180921749
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, gewoon zeggen dat ze d'r grote bek houdt, anders vangt ze vliegen met de stront die eruit komt.
_O-
pi_180921842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik gewoon weer naar het strand en ben dan assertiever als het nodig is
Goed zo :)
pi_180921862
Net alvast alle tafels en stoelen buiten klaar gezet voor morgen
Mijn 30,5e verjaardagsbbq :D
pi_180921914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen ga ik gewoon weer naar het strand en ben dan assertiever als het nodig is
Ik vind je echt dapper, maar damn wat een kutwijf zeg. Ik zou ook flabbergasted zijn en niks terug zeggen op zo'n moment denk ik. Waar haalt ze het lef vandaan. Snap sowieso niet waarom je over onbekenden zulke opmerkingen moet maken. En ja dat is gewoon echt het nadeel van antipsychotica, dat je er van aankomt. Maar dat je nu beter in je vel zit is veel meer waard idd dan die tijd toen je nog AN had :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:45 schreef Patapon het volgende:
Op crea zitten toch alleen maar leuke mensen? O-)
Eens O+
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:13:58 #134
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180922824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:50 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik vind je echt dapper, maar damn wat een kutwijf zeg. Ik zou ook flabbergasted zijn en niks terug zeggen op zo'n moment denk ik. Waar haalt ze het lef vandaan. Snap sowieso niet waarom je over onbekenden zulke opmerkingen moet maken. En ja dat is gewoon echt het nadeel van antipsychotica, dat je er van aankomt. Maar dat je nu beter in je vel zit is veel meer waard idd dan die tijd toen je nog AN had :*

[..]

Eens O+
Dank je wel :) Ja, ik neem weer knutselspullen mee naar het strand. Dat was heerlijk vandaag. En ik heb een uur lang in zee gestaan naar krabbetjes kijken (een CotS-hand is snel gevuld). Morgen weer. Ik laat me de lol niet verpesten heb ik besloten. Dat is vandaag gelukt, morgen niet weer!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:13 schreef Patapon het volgende:
Mosselen in de pan! :Y)


[ afbeelding ]
jammie!

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, gewoon zeggen dat ze d'r grote bek houdt, anders vangt ze vliegen met de stront die eruit komt.
*schrijft de quote op* Goeie!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180923002
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 17:13 schreef Patapon het volgende:
Mosselen in de pan! :Y)


[ afbeelding ]
Lekker!
pi_180923668
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 12:04 schreef _Hestia_ het volgende:

Maar ik ben sinds eergisteren weer (voor de 100e keer) met een witboek begonnen, dus ik probeer weer naar het positieve te kijken.

Morgen wil ik beginnen aan mijn eerste witboek. Wat doe jij er zoal in en heb je tips?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180923854
Wat is een witboek?
pi_180923930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:15 schreef Sarabi het volgende:
Wat is een witboek?
Een soort dagboek. Je beschrijft alle positieve herinneringen die je hebt, alle positieve toekomstplannen en -dromen en je doelen en hoe je die wil bereiken. Je beschrijft alles wat je fijn vindt en wat jou jou maakt. En je hebt het heden, waarin je beschrijft, elke dag, wat er goed ging/fijn was/positieve punten (drie stuks minimaal) en wat ej aandeel hierin was
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180923997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een soort dagboek. Je beschrijft alle positieve herinneringen die je hebt, alle positieve toekomstplannen en -dromen en je doelen en hoe je die wil bereiken. Je beschrijft alles wat je fijn vindt en wat jou jou maakt. En je hebt het heden, waarin je beschrijft, elke dag, wat er goed ging/fijn was/positieve punten (drie stuks minimaal) en wat ej aandeel hierin was
Thanx voor de uitleg :) nog niet eerder van gehoord
pi_180924041
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanx voor de uitleg :) nog niet eerder van gehoord
Het is iets uit de psychiatrie. Mijn behandelaar is er niet mee gekomen, maar ik heb erover gelezen. Je kan het zo creatief maken als je wil (met tekeningetjes en foto's etc). Je snapt dat de mijne natuurlijk een kliederboek wordt ;) alleen schrijven werkt niet voor mij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180924231
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is iets uit de psychiatrie. Mijn behandelaar is er niet mee gekomen, maar ik heb erover gelezen. Je kan het zo creatief maken als je wil (met tekeningetjes en foto's etc). Je snapt dat de mijne natuurlijk een kliederboek wordt ;) alleen schrijven werkt niet voor mij
Dat is juist leuk :)
pi_180924243
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanx voor de uitleg :) nog niet eerder van gehoord
CotS heeft het al uitgelegd, maar het is ook bedoeld als tegenhanger van een zwartboek. Dat is vaak bijvoorbeeld als er misstanden in de zorg ofzo aan de kaak worden gesteld, dat er dan een zwartboek wordt opgesteld met alle klachten. Een witboek is dus het tegenovergestelde en richt zich vooral op het positieve.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een soort dagboek. Je beschrijft alle positieve herinneringen die je hebt, alle positieve toekomstplannen en -dromen en je doelen en hoe je die wil bereiken. Je beschrijft alles wat je fijn vindt en wat jou jou maakt. En je hebt het heden, waarin je beschrijft, elke dag, wat er goed ging/fijn was/positieve punten (drie stuks minimaal) en wat ej aandeel hierin was
Ik doe het niet zo uitgebreid hoor, ik doe het vooral per dag wat er goed ging/positief was, welk gevoel ik daarbij had en welke positieve eigenschap daarbij hoort.
Dus bijvoorbeeld "Na interview gezellig bijgekletst buiten in het zonnetje/ blij/ sociaal" of "niet wezen sporten vanwege zere pols-zelfzorg!"

En achterin ben ik begonnen met een lijst met al die positieve eigenschappen, zodat ik alles bij elkaar heb staan. Ik heb ook juist niet die eis van minimaal 3 dingen per dag, want dat zorgde er in het verleden vaak voor dat ik het niet volhield. Want als het dan niet lukte om 3 dingen te verzinnen, dan faalde ik en gaf ik het weer op :@
Maar in de loop van de tijd verzin ik vaak wel weer allerlei dingen erbij en plak ik ook wel dingen in van dingen waar ik blij van word, foto's etc.
pi_180924293
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:32 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

CotS heeft het al uitgelegd, maar het is ook bedoeld als tegenhanger van een zwartboek. Dat is vaak bijvoorbeeld als er misstanden in de zorg ofzo aan de kaak worden gesteld, dat er dan een zwartboek wordt opgesteld met alle klachten. Een witboek is dus het tegenovergestelde en richt zich vooral op het positieve.

[..]

Ik doe het niet zo uitgebreid hoor, ik doe het vooral per dag wat er goed ging/positief was, welk gevoel ik daarbij had en welke positieve eigenschap daarbij hoort.
Dus bijvoorbeeld - Na interview gezellig bijgekletst buiten in het zonnetje/ blij/ sociaal
En achterin ben ik begonnen met een lijst met al die positieve eigenschappen, zodat ik alles bij elkaar heb staan. Ik heb ook juist niet die eis van minimaal 3 dingen per dag, want dat zorgde er in het verleden vaak voor dat ik het niet volhield. Want als het dan niet lukte om 3 dingen te verzinnen, dan faalde ik en gaf ik het weer op :@
Maar in de loop van de tijd verzin ik vaak wel weer allerlei dingen erbij en plak ik ook wel dingen in van dingen waar ik blij van word, foto's etc.
Het gaat erom dat je iets doet dat bij jou past :) Een witboek is om jezelf te helpen. Dus je doet het perfect
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180924318
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is juist leuk :)
Ja :D Vandaag werd ik vreemd aangekeken met al mijn knutsels op het strand, daar ga ik morgen weer voor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180924335
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je iets doet dat bij jou past :) Een witboek is om jezelf te helpen. Dus je doet het perfect
Precies, en ik heb wel echt een super mooi boekje van Happinez wat ik ervoor gebruik O+
https://www.bol.com/nl/p/dagboek/1001004010296006/
Er staan ook al allerlei mooie quotes en foto's in O+

Oja en ik schrijf alle complimenten erin op die ik krijg ^O^
pi_180924436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:35 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Precies, en ik heb wel echt een super mooi boekje van Happinez wat ik ervoor gebruik O+
https://www.bol.com/nl/p/dagboek/1001004010296006/
Er staan ook al allerlei mooie quotes en foto's in O+

Oja en ik schrijf alle complimenten erin op die ik krijg ^O^
Ah! Dat ga ik ook doen! Thnx
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180924567
Ah zwartboek kende ik ook niet

Leuk om te lezen
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:09:15 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180925110
Kende beide niet. Leuke/handige manier om jezelf blij te maken denk ik. Steun in de rug.

Zwartboek ken ik alleen als film.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 19:09:46 #150
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180925126
Ik weeg ook teveel maar slik antidepressiva.

Grtjs van een vermoeide pee
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')