Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Niet altijd een beperking idd. Je kan veel meer met schaduwen spelen in zwart-wit.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zwart-wit is een technische beperking van vroeger hé. Maar ik wil natuurlijk niet zeggen dat alle zwart-wit foto's slecht zijn. Maar ik zie vaak mensen zwart-wit foto's maken zonder toegevoegde waarde.
Ja dat wel, maar zie gewoon te vaak zwart-wit waarvan ik denk uhh waaromquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:43 schreef I. het volgende:
[..]
Niet altijd een beperking idd. Je kan veel meer met schaduwen spelen in zwart-wit.
Graagquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen jullie trouwens een leuk verhaal horen
Ik wil er een horen!!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen we er samen 1 maken?
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of lezen bedoel je en als je het hardop leest dan kan je die ook horen
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zie gewoon te vaak zwart-wit waarvan ik denk uhh waarom
oke begin danquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn verhaaltje voor het slapen gaan zou dit kunnen zijn geweest
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen jullie trouwens een leuk verhaal horen
Flinke anti-climax dit.quote:
Ik pas wel op.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:52 schreef I. het volgende:
Het wachten is op Sked om dit te bevestigen.
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrondquote:
Kleurplaat voor luie mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrond
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Welterusten allemaal en veel plezier hier
Vond die achtergrond juist te saai om iets mee te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrond
waar kies je zelf voor denk je?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Vond die achtergrond juist te saai om iets mee te doen.1e foto gewoon vieze blubber, 2e foto dood gras.
Maar kan me er wel deels in vinden ja.
Trusten!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Welterusten allemaal en veel plezier hier
Zal hem zo nog eens even maken met wat minder extreme bewerking, misschien dat het dan meevalt. Was anders wel voor zwart/wit gegaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar kies je zelf voor denk je?
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Zal hem zo nog eens even maken met wat minder extreme bewerking, misschien dat het dan meevalt. Was anders wel voor zwart/wit gegaan
Ja, kan ik toch niks aan doen. Zij wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje jammer dat ze al weg is
ja kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:01 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, kan ik toch niks aan doen. Zij wel.
absoluutquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ben ik miss goede vervanging?![]()
spannende achtergrond is ook niet nodig, focus is immers de zebraquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Vond die achtergrond juist te saai om iets mee te doen.1e foto gewoon vieze blubber, 2e foto dood gras.
Maar kan me er wel deels in vinden ja.
waarom zou ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oooooo
gelukkig zeg je geen nee![]()
kan tochquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan toch
miss denk je
ze is er weer
het loeder
Zekerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ben ik miss goede vervanging?![]()
valt tegenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:03 schreef markdeajaxfan het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 02-08-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1429)
01 345 haags_kwartiertje 24.14%
02 213 markdeajaxfan 14.91%
03 120 Limoentjuh 8.4%
04 042 Amarantha 2.94%
05 040 I. 2.8%
06 035 Chloroform 2.45%
06 035 chufi 2.45%
08 030 Zosk 2.1%
09 028 EttovanBelgie 1.96%
10 024 wollah 1.68%
11 020 kapiteintje 1.4%
12 018 MariaElena2018 1.26%
12 018 Doublepain 1.26%
14 017 hemarookworst 1.19%
Ja, en die is kleurloos, dus om de focus nog meer op de zebra te leggen.....................................................quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
spannende achtergrond is ook niet nodig, focus is immers de zebra
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet mij huillachen![]()
ok dan nu ben ik blij
trouwensquote:
heeeeeeeeeeey hemaquote:
Oké oké, wisseling van de wacht dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
trouwens
ik kan haar niet vervangen
ieder is uniek
gewoon chill zoals altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeey hema
hema in tha house
whatsup my man![]()
okay danquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon chill zoals altijd
Met jou dan
lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
okay dan![]()
beetje aangeschoten
blij
vrije dag morgen
dat betekent
uitslapen
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ok zal me inhouden over je zusje
We zijn niet anders gewend.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eventjes
ben van het guerrilla posten
soms vraag ik mij afquote:
ga je dan eten voor mij maken?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal je een leuke nacht brengen
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Lees: voor VBL SC
o.a.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ga je dan eten voor mij maken?
dan komt het goed
Waar, in VBL SC?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
even zwaaien dan maar?
heerlijk toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Dit gaat vast één of andere oetlul uit VBL SC mycroften, en nog geloven ook.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heerlijk toch.
Ik fap me kapot hier
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heerlijk toch.
Ik fap me kapot hier
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom jij met zweepjeskinky hoor
Nu weet je ook meteen waarom haags zich kapot aan het fappen is.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we houden het spannend
zoals het moet![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nu weet je ook meteen waarom haags zich kapot aan het fappen is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we houden het spannend
zoals het moet![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:17 schreef I. het volgende:
[..]
Ook, maar hij houdt ook wel van kinky
waaromquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga denk ik meer acts in scene zetten
neejohquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom
acts zijn afschuwelijk
rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaghquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Brengt wel wat teweeg, daar hou ik wel van.
irl neem ik kritiek op mij al totaal niet serieus, laat staan op een forum idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:19 schreef Sked het volgende:
haags kickt erop dat iedereen hem een totaalmongool vindt
Dus ga je het maar uitlokken? Nou, echt fantastisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
irl neem ik kritiek op mij al totaal niet serieus, laat staan op een forum idd.
Ik lok niks uit vriend. Gewoon lekker negeren. Boeit me allemaal vrij weinigquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus ga je het maar uitlokken? Nou, echt fantastisch.
mooooiquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:22 schreef I. het volgende:
Zojuist even een foto nabewerrukt.
Wat vinden jullie er van? Ik vind hem wel geslaagd.
[ afbeelding ]
Je zegt net dat je acts wil opstarten omdat dat dingen teweeg brengt. Dat is uitlokken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lok niks uit vriend. Gewoon lekker negeren. Boeit me allemaal vrij weinig
Zit je nou verdomme Sked uit z'n tent te lokken? Vind dit behoorlijk provocerend.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lok niks uit vriend. Gewoon lekker negeren. Boeit me allemaal vrij weinig
Dat was best wel sarcastisch zeg maarquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zegt net dat je acts wil opstarten omdat dat dingen teweeg brengt. Dat is uitlokken.
ja sorryquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef I. het volgende:
[..]
Zit je nou verdomme Sked uit z'n tent te lokken? Vind dit behoorlijk provocerend.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was best wel sarcastisch zeg maar
Kan aan mij liggen hoorquote:
ik zal even uit mijn tent kruipenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:24 schreef I. het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoorMaar dit kan volgens mij echt niet. Je bent zelfs een blauwe, die moeten zich ook gedragen.
wie?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:25 schreef I. het volgende:
Ik hoop wel dat een zeker persoon nu niet opeens binnen komt vallen
streepjequote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:25 schreef I. het volgende:
Ik hoop wel dat een zeker persoon nu niet opeens binnen komt vallen
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik betrap mijzelf zelden op een goeie grap
waarom danquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sked was ooit als de dood voor mij, als hij mij zou meeten
Nahquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je zo eng ja?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lief is ook zo saaiquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hallo hey, komt er eentje binnen
en wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:33 schreef I. het volgende:
Je wordt bedankt Borrelnootje, nu heb ik weer zin in borrelnootjes.
Pas op voor je rugquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ik moet opstaan om borrelnootjes te pakken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb het naar 24 graden gekregen nu
doe ff normaalquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ik moet opstaan om borrelnootjes te pakken.
Oké oké, ik ga al.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doe ff normaal![]()
sta op en gun jezelf
Dat moet lukken in 22,5 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel. Maar nu kom ik nog wel terug vandaag
valt tegenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel. Maar nu kom ik nog wel terug vandaag
Had voor mijn verjaardag van die tapas bakjes gekocht, maar die was op voor ik jarig wasquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oooooooooooooo
dat is lekker he![]()
goeie!
super nicequote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had voor mijn verjaardag van die tapas bakjes gekocht, maar die was op voor ik jarig was
In een pot? dat ken ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
super nice
ik koop die dingen in pot, een budgetkoopje en dan heb je er velen
Bezorgt u?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb nog een club sandwich die ik straks op ga peuzelen![]()
met avocado gegrilde paprika kipfilet nom nom
Klinkt primaquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ja je hebt bij de appie de durequote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Welke Appie?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja je hebt bij de appie de dure
4 in 1 bakje voor 4 euro
maar had ontdekt als je binnen komt bij de pasta sausen heb je die potjes staan en daar zitten er 12 in? Voor de helft van de prijs
Oeh dat gaan we eens glurenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja je hebt bij de appie de dure
4 in 1 bakje voor 4 euro
maar had ontdekt als je binnen komt bij de pasta sausen heb je die potjes staan en daar zitten er 12 in? Voor de helft van de prijs
ik was ook op een quest had ze niet eerder kunnen vinden maar opeens de holy grail gevondenquote:
ik ook niet daaromquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik heb het nog nooit gezien, vandaar.
Ook nog wat Pokemon gevangen daarquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik was ook op een quest had ze niet eerder kunnen vinden maar opeens de holy grail gevonden
alleen etenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook nog wat Pokemon gevangen daar
Quest je nog voor ander voer? Laat even weten danquote:
meestal is dat een opwellingquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Quest je nog voor ander voer? Laat even weten dan
oh zoquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:47 schreef Sked het volgende:
Maar door je posts in STA had ik het idee dat je hier wel in de buurt woonde. Vandaar dat ik vroeg welke Appie
Nee joh. Verschilt per type (buurtsuper, XL) en wijk (allochtoon of niet)quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh zo
ligt eraan welke wijk je actief bent, want er zijn zo vele appies
hebben ze niet overal hetzelfde assortiment?
Nee, dat verschilt nog best wel. Zeker met dat soort producten.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh zo
Hangt een beetje af van het formaatquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh zo
Een reden om terug te gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef I. het volgende:
Nou, klaar met doorspitten van m'n Praag foto's. Viel vies tegen. Wat een slechte foto's maakte ik toen.
ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh. Verschilt per type (buurtsuper, XL) en wijk (allochtoon of niet)
Lang geleden?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef I. het volgende:
Nou, klaar met doorspitten van m'n Praag foto's. Viel vies tegen. Wat een slechte foto's maakte ik toen.
Ik denk dat het makkelijker is om zelf naar de winkel te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als je het wil hebben
kan ik het voor je kopen en opsturen
Dat klinkt als Arnhem.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:50 schreef Sked het volgende:
XL zal het dan wel hebben, maar die op Velperbuitensingel no way
Gewoon erin gaan dealen en er meer voor vragenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als je het wil hebben
kan ik het voor je kopen en opsturen
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon erin gaan dealen en er meer voor vragen
dat is niet waarquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om zelf naar de winkel te gaan.
Peppadewlerquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon erin gaan dealen en er meer voor vragen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Klinkt als een mislukte dickpic.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:52 schreef I. het volgende:
geen duidelijk onderwerp, maar gewoon een random 'onderdeel' van iets groters
Een niet horizontale horizon zou me ook storen als ik ook maar de intentie had om goede foto's te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:52 schreef I. het volgende:
[..]Jup. Zelfde als waar ik die vogels mee heb gefotografeerd, maar blijkbaar zat ik toen met m'n gedachtes ergens anders, want zo'n beetje elke foto is scheef, heeft een bizar focuspunt of er is gewoon geen duidelijk onderwerp, maar gewoon een random 'onderdeel' van iets groters, zonder dat het verder bijzonder is oid.
Heineken?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
Een onbekend biertje geprobeerd bij nachtwinkel, kutbier
Kan jou het wat schelenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok sked
geef je een tip
zo heten ze bij de appieZet anders een speurtocht uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij ook idd. Daar lette ik toen blijkbaar totaal niet op.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een niet horizontale horizon zou me ook storen als ik ook maar de intentie had om goede foto's te maken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan jou het wat schelen
Er zijn zoveel foute dingen in het leven.
Al begint het vaak wel met kleine, op het oog onschuldige, dingen
Carlsberg Special Brew. Komt erop neer dat het gewoon aangezoet en aangesterkt pils is van ,8% echt alcoholistenspulquote:
Evil!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
had gegoogled op '' best pizza ever ''
neeeeejohquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door dit soort redeneringen verpest ik een hoop voor mezelf.
Nog nooit geweest. Moet ik ook maar 's doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
Daarvoor zou ik nog wel een keer terug willen naar Parijs. Vanaf Mont Martre? een goede foto van een verlichtte Eiffeltoren.
Lijkt me qua toppings wel beter kunnen trouwens.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 02:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
juist niet
![]()
de mooie dingen delen
Dat klinkt verdomde smerig.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Carlsberg Special Brew. Komt erop neer dat het gewoon aangezoet en aangesterkt pils is van ,8% echt alcoholistenspul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |