Je zegt net dat je acts wil opstarten omdat dat dingen teweeg brengt. Dat is uitlokken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lok niks uit vriend. Gewoon lekker negeren. Boeit me allemaal vrij weinig
Zit je nou verdomme Sked uit z'n tent te lokken? Vind dit behoorlijk provocerend.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lok niks uit vriend. Gewoon lekker negeren. Boeit me allemaal vrij weinig
Dat was best wel sarcastisch zeg maarquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zegt net dat je acts wil opstarten omdat dat dingen teweeg brengt. Dat is uitlokken.
ja sorryquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef I. het volgende:
[..]
Zit je nou verdomme Sked uit z'n tent te lokken? Vind dit behoorlijk provocerend.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was best wel sarcastisch zeg maar
Kan aan mij liggen hoorquote:
ik zal even uit mijn tent kruipenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:24 schreef I. het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoorMaar dit kan volgens mij echt niet. Je bent zelfs een blauwe, die moeten zich ook gedragen.
wie?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:25 schreef I. het volgende:
Ik hoop wel dat een zeker persoon nu niet opeens binnen komt vallen
streepjequote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:25 schreef I. het volgende:
Ik hoop wel dat een zeker persoon nu niet opeens binnen komt vallen
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik betrap mijzelf zelden op een goeie grap
waarom danquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sked was ooit als de dood voor mij, als hij mij zou meeten
Nahquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je zo eng ja?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lief is ook zo saaiquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hallo hey, komt er eentje binnen
en wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:33 schreef I. het volgende:
Je wordt bedankt Borrelnootje, nu heb ik weer zin in borrelnootjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |