oke begin danquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn verhaaltje voor het slapen gaan zou dit kunnen zijn geweest
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen jullie trouwens een leuk verhaal horen
Flinke anti-climax dit.quote:
Ik pas wel op.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:52 schreef I. het volgende:
Het wachten is op Sked om dit te bevestigen.
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrondquote:
Kleurplaat voor luie mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrond
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Welterusten allemaal en veel plezier hier
Vond die achtergrond juist te saai om iets mee te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrond
waar kies je zelf voor denk je?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Vond die achtergrond juist te saai om iets mee te doen.1e foto gewoon vieze blubber, 2e foto dood gras.
Maar kan me er wel deels in vinden ja.
Trusten!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Welterusten allemaal en veel plezier hier
Zal hem zo nog eens even maken met wat minder extreme bewerking, misschien dat het dan meevalt. Was anders wel voor zwart/wit gegaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar kies je zelf voor denk je?
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Zal hem zo nog eens even maken met wat minder extreme bewerking, misschien dat het dan meevalt. Was anders wel voor zwart/wit gegaan
Ja, kan ik toch niks aan doen. Zij wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje jammer dat ze al weg is
ja kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:01 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, kan ik toch niks aan doen. Zij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |