Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Niet altijd een beperking idd. Je kan veel meer met schaduwen spelen in zwart-wit.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zwart-wit is een technische beperking van vroeger hé. Maar ik wil natuurlijk niet zeggen dat alle zwart-wit foto's slecht zijn. Maar ik zie vaak mensen zwart-wit foto's maken zonder toegevoegde waarde.
Ja dat wel, maar zie gewoon te vaak zwart-wit waarvan ik denk uhh waaromquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:43 schreef I. het volgende:
[..]
Niet altijd een beperking idd. Je kan veel meer met schaduwen spelen in zwart-wit.
Graagquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen jullie trouwens een leuk verhaal horen
Ik wil er een horen!!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen we er samen 1 maken?
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of lezen bedoel je en als je het hardop leest dan kan je die ook horen
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zie gewoon te vaak zwart-wit waarvan ik denk uhh waarom
oke begin danquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn verhaaltje voor het slapen gaan zou dit kunnen zijn geweest
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willen jullie trouwens een leuk verhaal horen
Flinke anti-climax dit.quote:
Ik pas wel op.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:52 schreef I. het volgende:
Het wachten is op Sked om dit te bevestigen.
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrondquote:
Kleurplaat voor luie mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrond
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Welterusten allemaal en veel plezier hier
Vond die achtergrond juist te saai om iets mee te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had die zebra's graag in kleur gezien, leuk contrast dan met hun zwart-witte uiterlijk en achtergrond
waar kies je zelf voor denk je?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Vond die achtergrond juist te saai om iets mee te doen.1e foto gewoon vieze blubber, 2e foto dood gras.
Maar kan me er wel deels in vinden ja.
Trusten!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga lekker slapen
Welterusten allemaal en veel plezier hier
Zal hem zo nog eens even maken met wat minder extreme bewerking, misschien dat het dan meevalt. Was anders wel voor zwart/wit gegaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar kies je zelf voor denk je?
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:00 schreef I. het volgende:
[..]
Zal hem zo nog eens even maken met wat minder extreme bewerking, misschien dat het dan meevalt. Was anders wel voor zwart/wit gegaan
Ja, kan ik toch niks aan doen. Zij wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje jammer dat ze al weg is
ja kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:01 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, kan ik toch niks aan doen. Zij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |