Pas op voor je rugquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ik moet opstaan om borrelnootjes te pakken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb het naar 24 graden gekregen nu
doe ff normaalquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Dat ik moet opstaan om borrelnootjes te pakken.
Oké oké, ik ga al.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doe ff normaal![]()
sta op en gun jezelf
Dat moet lukken in 22,5 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel. Maar nu kom ik nog wel terug vandaag
valt tegenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel. Maar nu kom ik nog wel terug vandaag
Had voor mijn verjaardag van die tapas bakjes gekocht, maar die was op voor ik jarig wasquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oooooooooooooo
dat is lekker he![]()
goeie!
super nicequote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had voor mijn verjaardag van die tapas bakjes gekocht, maar die was op voor ik jarig was
In een pot? dat ken ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
super nice
ik koop die dingen in pot, een budgetkoopje en dan heb je er velen
Bezorgt u?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb nog een club sandwich die ik straks op ga peuzelen![]()
met avocado gegrilde paprika kipfilet nom nom
Klinkt primaquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ja je hebt bij de appie de durequote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Welke Appie?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja je hebt bij de appie de dure
4 in 1 bakje voor 4 euro
maar had ontdekt als je binnen komt bij de pasta sausen heb je die potjes staan en daar zitten er 12 in? Voor de helft van de prijs
Oeh dat gaan we eens glurenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja je hebt bij de appie de dure
4 in 1 bakje voor 4 euro
maar had ontdekt als je binnen komt bij de pasta sausen heb je die potjes staan en daar zitten er 12 in? Voor de helft van de prijs
ik was ook op een quest had ze niet eerder kunnen vinden maar opeens de holy grail gevondenquote:
ik ook niet daaromquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik heb het nog nooit gezien, vandaar.
Ook nog wat Pokemon gevangen daarquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik was ook op een quest had ze niet eerder kunnen vinden maar opeens de holy grail gevonden
alleen etenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook nog wat Pokemon gevangen daar
Quest je nog voor ander voer? Laat even weten danquote:
meestal is dat een opwellingquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Quest je nog voor ander voer? Laat even weten dan
oh zoquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:47 schreef Sked het volgende:
Maar door je posts in STA had ik het idee dat je hier wel in de buurt woonde. Vandaar dat ik vroeg welke Appie
Nee joh. Verschilt per type (buurtsuper, XL) en wijk (allochtoon of niet)quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh zo
ligt eraan welke wijk je actief bent, want er zijn zo vele appies
hebben ze niet overal hetzelfde assortiment?
Nee, dat verschilt nog best wel. Zeker met dat soort producten.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh zo
Hangt een beetje af van het formaatquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh zo
Een reden om terug te gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef I. het volgende:
Nou, klaar met doorspitten van m'n Praag foto's. Viel vies tegen. Wat een slechte foto's maakte ik toen.
ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh. Verschilt per type (buurtsuper, XL) en wijk (allochtoon of niet)
Lang geleden?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 01:48 schreef I. het volgende:
Nou, klaar met doorspitten van m'n Praag foto's. Viel vies tegen. Wat een slechte foto's maakte ik toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |