BadderHaring | maandag 30 juli 2018 @ 18:34 |
![]() ![]() ![]() Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Actueel weer Francorchamps ![]() | |
BadderHaring | maandag 30 juli 2018 @ 18:36 |
Herhaling lastpost, want mogelijk interessant voor de discussie. Sorry als dat niet gebruikelijk is.Tekst uit Engelse interview. Revenge betekent ook wraak, maar in een mildere vorm als vengeance. Meer revanche dus, inderdaad. | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 18:39 |
Blijkbaar reed Ricciardo er wel mee in Hongarije. Dus dat gaat niet op. | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 18:39 |
En dat staat er ook nog " so to speak" achter, wat m.i. duid op een verzwakking van de gebruikte woorden. | |
opgebaarde | maandag 30 juli 2018 @ 18:40 |
Hij zegt ook nog “so to speak”. Veel meer kunnen woorden niet verdraaid worden | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 18:41 |
Dat klopt. Maar nogmaals, er zijn twee partijen hier. En Red Bull heeft meer motorproblemen dan de andere Renault-teams. Dat kan uiteraard toeval zijn maar dit gedoe geeft wel al aan dat Red Bull behoorlijk zijn eigen weg gaat. | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2018 @ 18:41 |
Dat hij niet zou passen geloof ik ook niet helemaal, ga er vanuit dat de afmeting en bevestiging al ruim met de ontwikkeling van de auto wordt besproken. | |
opgebaarde | maandag 30 juli 2018 @ 18:42 |
Ik wil je graag geloven, maar heb jij daar ook cijfers van? | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 18:42 |
Renault heeft aan dat ze al 3 jaar niet luisteren naar red bull dus wat is nou de oorzaak dat rbr zijn eigen weg gaat? | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2018 @ 18:43 |
Scherp. | |
opgebaarde | maandag 30 juli 2018 @ 18:43 |
Renault kan moeilijk rekening houden met de afmetingen van alle drie (was vier) auto’s lijkt me | |
Klummie | maandag 30 juli 2018 @ 18:44 |
Opdat wij niet vergeten? ![]() | |
opgebaarde | maandag 30 juli 2018 @ 18:46 |
Het is dan ook een stuk interessanter dan een coureur die een brake check uitvoert | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 18:48 |
Zoals ric op Max laatst? ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 18:49 |
McLaren rijdt ook nog met de oude MGU-trouwens: https://www.gpblog.com/nl(...)d-van-red-bull-.html | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 18:49 |
Als je deze tabel bekijkt valt het verschil mee. https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/ Maar het Renault team heeft dus wel een extra MGU-K al genomen met die upgrade. | |
Klummie | maandag 30 juli 2018 @ 18:49 |
Klopt. ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 18:49 |
Of iig weten ![]() | |
opgebaarde | maandag 30 juli 2018 @ 18:49 |
Die heb ik gemist. Was hoop ik op een zeilbootje | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 18:50 |
Dus de hypothetische situatie die je al de hele dag loopt te beweren is gewoon onzin? | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 18:51 |
https://m.youtube.com/wat(...)inpjlTRDPpzE4OqM5wws | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 18:52 |
Bron? | |
BadderHaring | maandag 30 juli 2018 @ 18:52 |
En misschien weten ze daarom wel dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Waarom zouden ze anders de oude nog gebruiken? | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 18:53 |
... omdat dat dus een gridstraf oplevert. Wel even opletten he. | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 18:53 |
Dat zie iemand nogal stellig hier. Geen idee meer wie. | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 18:54 |
Neen. Red Bull heeft 31 components gebruikt, Renault zelf 29 (met dus een upgrade) en McLaren 28. Ferrari doet het een klein beetje beter maar Mercedes is nog steeds de betrouwbaarste. Honda... laten we het er maar niet over hebben ![]() | |
opgebaarde | maandag 30 juli 2018 @ 18:55 |
Ah ik zie nu de cijfers van 2017, Renault heeft het daar een stuk beter voor elkaar dan TR en RB. | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 18:57 |
Heel veel maakt het niet uit natuurlijk en het lijkt me duidelijk dat de relatie tussen Renault en Red Bull op z'n zachtst gezegd nogal bekoeld is. Maar ik vind het nogal grappig. Een aantal jaar geleden hadden we iedereen die zat te schelden op Red Bull omdat men zoveel kritiek had op Renault, nu is het ineens omgedraaid terwijl de situatie nauwelijks veranderd is ![]() | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2018 @ 18:57 |
Net zo veel als Red Bull en Renault samen, gok ik. Als dat niet verbetert volgend jaar, dan ben ik wel benieuwd naar de uitspraken bij Red Bull. | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 18:58 |
Iig het voorkomen v gridstraffen ![]() | |
Klummie | maandag 30 juli 2018 @ 18:59 |
Gridstraffen, hadden ze op Monza willen doen omdat ze daar toch kansloos zijn. Toch? ![]() | |
opgebaarde | maandag 30 juli 2018 @ 19:00 |
Thanks, kan de video helaas nu niet afspelen, ik probeer het straks weer. De foutmelding:
| |
ATuin-hek | maandag 30 juli 2018 @ 19:01 |
Tuurlijk, die zit gewoon wat te trollen ![]() | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 19:04 |
En wat is nu de bron van de wetenschap dat Max niet uit was gevallen met een nieuwe mgu? Hoe kon hij dan laatst winnen met die oude mgu? Dat is schier onmogelijk geweest als ik jou moet geloven. | |
ATuin-hek | maandag 30 juli 2018 @ 19:04 |
Dat is ook wel een beetje vertekend beeld nu. Een aantal keer stonden die toch al achteraan, en hebben er toen een hele nieuwe unit ingelepeld. Die onderdelen waren lang niet allemaal noodzakelijke wissels. | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 19:04 |
Knippen en plakken van youtroep werkt niet zo makkelijk mobiel (want apps en shit ). | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:05 |
Voor zover ik weet klopt dat niet. | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 19:07 |
Eh, ok. | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:07 |
Voor Max. RIC moest noodgedwongen eerder. | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 19:08 |
Dat lijkt me geen reden voor optimisme. | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:09 |
MGU-K. Want er is ook nog een MGU-H ![]() | |
Fir3fly | maandag 30 juli 2018 @ 19:10 |
Ik dacht het ook niet maar goed, men bracht het in als argument. | |
Fer | maandag 30 juli 2018 @ 19:11 |
Ricciardo nam in Hockenheim penalties voor een nieuw hybride pakket Mgu-K ES en CE. Terwijl het de bedoeling was om een complete powerunit te wisselen. Maar toen begrepen ze het in Viry zogenaamd niet. Je suis un bagette, je ne comprends pas. | |
mikieu | maandag 30 juli 2018 @ 19:11 |
Als je stilvalt in een race moet je gewoon vrij zijn alles te wisselen de volgende race. | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:18 |
Dat klopt, maar nieuwe MGU-K is m.i. nwe 2016-spec. Hier nog een artikel erover, laatste alinea doet me nadenken (met een moe hoofd dus wellicht lees ik er iets in wat er niet staat) https://www.autosport.com(...)gine-spec-in-hungary | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:19 |
Bij versnellingsbakken is dat iig wel zo meen ik. Of mijn moede hoofd is gewoon de weg kwijt ![]() | |
Fer | maandag 30 juli 2018 @ 19:24 |
Er staat dat hij de motor reed, waarmee hij Monaco won, daarvan was de K al halverwege de race gesneuveld. | |
Klummie | maandag 30 juli 2018 @ 19:26 |
Vroeger was het toch allemaal een stuk eenvoudiger. ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:29 |
Die was verkeerd gemonteerd en nog bruikbaar danwel verkeerd gemonteerd en gerepareerd. | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2018 @ 19:35 |
Zomerstop counter, telt af tot FP1 ![]() Zoemgod, kan je deze er in de OP bij hangen? ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:36 |
Plooij ![]() https://www.gpblog.com/nl(...)nf-in-hongarije.html | |
Nattekat | maandag 30 juli 2018 @ 19:36 |
![]() | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2018 @ 19:37 |
Kan je zien wanneer het raceweek is ![]() | |
Nattekat | maandag 30 juli 2018 @ 19:37 |
Duurt lang. | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 19:38 |
![]() ![]() | |
#ANONIEM | maandag 30 juli 2018 @ 19:38 |
Nog: ![]()
| |
Nattekat | maandag 30 juli 2018 @ 19:38 |
Kappe ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 30 juli 2018 @ 20:04 |
Geen humor ![]() | |
daNpy | maandag 30 juli 2018 @ 20:56 |
2 maanden geleden ![]() https://www.grandprixradi(...)optie-voor-red-bull/
| |
zoem | maandag 30 juli 2018 @ 21:01 |
Abiteboul is maar een eng mannetje ![]() | |
spectrumanalyser | maandag 30 juli 2018 @ 22:14 |
Toch heeft Red Bull races gewonnen met Renault. En een enkele kampioenschap. Ben er niet van overtuigd dat er onwil is. Dat tandarts Plooij zich er zo in laat meezuigen... Negatieve energie | |
TAV74 | maandag 30 juli 2018 @ 22:20 |
Ik geloof totaal niet in onwil zelfs. Ze kunnen gewoon niet meekomen met Ferrari en Mercedes. Eigen Renault team klopt ook nog niet bepaald op de deur bij de top 3. | |
BadderHaring | maandag 30 juli 2018 @ 22:21 |
Een enkel kampioenschap? 4 ofzo? | |
Peterselieman | maandag 30 juli 2018 @ 22:24 |
Dat was een ander tijdperk. Nu nemen ze het met een brommobiel op tegen sportauto's. Dan heb je weinig kans om te winnen. | |
BadderHaring | maandag 30 juli 2018 @ 22:25 |
Ja, klopt. Maar dan is het nog niet 'een enkel kampioenschap'. Renault was met RBR gewoon een succescombinatie. | |
Fer | maandag 30 juli 2018 @ 23:45 |
Toen was Renault in 2009 geholpen door de FIA en daarna gelijk de boel bevroren. 2008 reed Torro Rosso rondjes om de Redbull. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 31 juli 2018 @ 06:54 |
^Dit dus, overduidelijk geen "wraak" in de Nederlandse zin van het woord. Enge, enge man die Plooij. Alles voor de bühne. | |
Sinister-D- | dinsdag 31 juli 2018 @ 07:11 |
het niveau van en de reacties op die website zit op dezelfde hoogte als F1Today ![]() | |
JayHovah | dinsdag 31 juli 2018 @ 07:29 |
Couldn’t agree more... | |
DeeBee | dinsdag 31 juli 2018 @ 08:58 |
Die comments ook, wat een raspaupers tussen al die 'fans' toch, simpel volk. ![]() | |
Rossdale | dinsdag 31 juli 2018 @ 09:19 |
Al dat gezeik op Renault en dat ze geen motoren kunnen bouwen ![]() Ze kunnen een kneitergoede V8 in elkaar schroeven, maar de V6 met al zijn electronische rommel er op krijgen ze niet voor elkaar. Net zoals bij de roadcars de electronische rommel er altijd mee op houdt. | |
Rossdale | dinsdag 31 juli 2018 @ 09:21 |
Al moet ik wel zeggen dat de 4 kampioenschappen van Red Bull meer te danken zijn aan hun geblazen diffuser (naar origineel idee van Brawn GP) dan aan de motor zelf natuurlijk. | |
SnowOokami | dinsdag 31 juli 2018 @ 09:30 |
Renault had ook een erg goede V10 net als Honda (maar die hadden geen goede auto). | |
Marcoss | dinsdag 31 juli 2018 @ 09:39 |
Dan zijn er wat auto's die toevallig stilvallen een paar ronden voor het einde als punten niet meer haalbaar zijn ![]() | |
THEFXR | dinsdag 31 juli 2018 @ 09:46 |
ach Mclaren heeft iig niet meer die 38 grid penalties per race ![]() | |
trein2000 | dinsdag 31 juli 2018 @ 10:47 |
Is dat erg dan? J ziet het nu ook wel een enkele keer. Ik stoor me er niet aan | |
Kleffe_Dop | dinsdag 31 juli 2018 @ 10:59 |
![]() FI test vandaag met de 2019-spec voorvleugel. ![]() | |
THEFXR | dinsdag 31 juli 2018 @ 11:03 |
hopen dat ze er geld voor krijgen | |
Kleffe_Dop | dinsdag 31 juli 2018 @ 11:04 |
Ze kunnen het goed gebruiken. ![]() Maar ze zijn niet de enige, Williams rijdt ook met een 2019 vleugel. En ook Red Bull rijdt met een andere vleugel, maar dat zou de Monza-spec kunnen zijn. | |
Nattekat | dinsdag 31 juli 2018 @ 11:07 |
Ik vind hem er minder slecht uitzien dan de 2009-look ![]() | |
Fer | dinsdag 31 juli 2018 @ 11:09 |
Die fragiele vloer voor de achterwielen mag ook wel weg. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 31 juli 2018 @ 11:16 |
Het is minder radicaal inderdaad. Ziet er prima uit imo. ![]() Dat zou Liberty Media ook graag zien denk ik... "vroeger" was dat gebied allemaal side-pod, high profile plekken voor sponsoren. | |
Tarado | dinsdag 31 juli 2018 @ 11:58 |
ja maar toch meer dan ik me had voorgesteld | |
Rossdale | dinsdag 31 juli 2018 @ 12:03 |
Ziet er prima uit zelfs ![]() | |
THEFXR | dinsdag 31 juli 2018 @ 19:26 |
welk programma had ziggo op maandag waar F1 inzat bijvb skypen met max? | |
franklop | dinsdag 31 juli 2018 @ 19:27 |
Peptalk | |
trein2000 | dinsdag 31 juli 2018 @ 19:27 |
peptalk | |
Fer | dinsdag 31 juli 2018 @ 19:29 |
Dom gevolg van de zwalkende regelgeving. Met de smalle achtervleugel en hybride motoroen zijn alle auto’s veranderd in smalle coke bottles. Zoveel mogelijk lucht naar die achtervleugel dirigeren. Met de nieuwe regelgeving mochten ze weer brede bodies, maar hielden ze liever de coke bottle boven en gebruiken de onderkant voor meer vloeroppervlak. | |
Gruj0 | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:26 |
Ik vind hem eerlijk gezegd een beetje plastic-fantastic uitzien. Lijkt wel een speelgoedwagentje door die nieuwe voorvleugel. Eigenlijk is het ergens zonde dat ze hierop willen terugvallen, omdat al dat onderzoek dat gestoken is door alle teams voor de huidige voorvleugels weggegooid geld/moeite is. | |
THEFXR | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:27 |
zijn ze daar mee gestopt? | |
Gruj0 | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:29 |
De 2017 en 2018 bolides zien er imo stukken beter uit dan de gedrochten van 2016 em bvb 2012, 2013. ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:32 |
Ligt vooral aan het feit dat de uitlaat compleet gestandaardiseerd is. Een van de redenen dat het geluid ook zo kut is. | |
bokkepoot | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:37 |
Exact, het schijnt dat de Mercedes V8 toen meer vermogen had, echter had de Renooit meer koppel onderin. | |
Fer | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:40 |
![]() | |
sasquatsch | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:42 |
| |
Rossdale | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:48 |
Uiteindelijk toch wel briljant die mannen van Honda ![]() | |
JayHovah | dinsdag 31 juli 2018 @ 20:58 |
Zomerstop. Ik denk dat ze de 13de wel weer gaan beginnen.
| |
Fir3fly | dinsdag 31 juli 2018 @ 21:02 |
- probeer het opnieuw - [ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 31-07-2018 21:07:10 ] | |
daNpy | dinsdag 31 juli 2018 @ 21:07 |
Van eind vorig jaar over Renault Sport:
| |
DeeBee | dinsdag 31 juli 2018 @ 21:47 |
Goed artikel, nog steeds relevant. ![]() Al gaat Fir3Fly ons nu vertellen dat de Renault het uitsteken doet dit seizoen. | |
Fir3fly | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:10 |
Wat is dat nou weer voor gare reactie? Hou je niet van feiten? | |
bokkepoot | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:22 |
Waar staat dat dan? https://www.fia.com/regulation/category/110 Ben benieuwd,Want naar mijn weten maakt iedereen zijn uitlaat zelf. Kijk maar naar Renooit en Ferrari, die hebben andere uitlaten (geprobeerd dan de rest) | |
Fir3fly | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:39 |
Met gestandaardiseerd bedoel ik natuurlijk het ontwerp. Je kunt je vast nog herinneren dat we dat gedoe met die blown diffuser hadden? Ja, dat heeft de FIA tegengegaan door de uitlaat volledig te reguleren. Er mag één uitlaat (plus twee wastegates) op een zeer specifieke locatie zitten en niets anders. | |
zoem | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:40 |
Doe eens een beetje aardig tegen elkaar ![]() | |
Ferry_76 | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:40 |
De drie Renault teams samen hebben nu meer punten verzameld dan vorig jaar na Hongarije... ![]() 339 tegen 357 dit jaar. | |
bokkepoot | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:40 |
Beetje verwarrend want een uitlaat bestaat uit meer delen dan alleen de eindpijp en 2 wastegatepijpjes ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:41 |
Ook de rest is volledig gereguleerd om daar op uit te komen. | |
bokkepoot | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:47 |
Ben ik benieuwd waar dat staat ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:53 |
En het feit dat er geen bodywork omheen mag zijn. Dus de enige mogelijkheid is de uitlaat die alle teams nu hebben. Er is vrijwel nul variatie hier in te verzinnen. | |
bokkepoot | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:56 |
![]() Ik zie ruimte zat. | |
Fir3fly | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:58 |
Ja, maar die wordt dus niet gebruikt. Omdat de uitlaatpijp op die plek moet zitten. | |
bokkepoot | dinsdag 31 juli 2018 @ 22:59 |
Zucht | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 00:07 |
Wat is nou je punt dan? | |
Fer | woensdag 1 augustus 2018 @ 00:14 |
Punt is dat jij over een uitlaat begint te raaskallen, terwijl ik het had over de smalle boven-achterbody en dan die rare brede-platte vloer eronder. | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 00:15 |
Omdat die twee dingen gerelateerd zijn, duh. | |
opreis | woensdag 1 augustus 2018 @ 03:54 |
Heeft waarschijnlijk meer te maken met het wegvallen van FI en Williams qua resultaten. Volgens mij is het verschil tussen renault en ferrari/mercedes qua snelheid gelijk zo niet groter. | |
#ANONIEM | woensdag 1 augustus 2018 @ 06:17 |
Er wordt ook al een paar keer gevraagd waar het in het reglement staat. Maar dat lijk jij te negeren. Een beetje: Ik heb gelijk en fuck jou! En dat doe je wel vaker. [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2018 06:17:45 ] | |
Sinister-D- | woensdag 1 augustus 2018 @ 08:40 |
Ferrari heeft in Duitsland hun wastegate posities al veranderd. Pre-Duitsland: ![]() Sinds Duitsland: En Renault heeft getest met een uitlaat onder een hoek om de achter vleugel te beïnvloeden: ![]() Er kunnen dus wel varianten zijn, maar de positie waar de uitlaat het bodywork uitkomt is vastgelegd door de FIA, waardoor de teams er nagenoeg dezelfde constructies op nahouden. | |
bokkepoot | woensdag 1 augustus 2018 @ 09:06 |
Exact ![]() | |
Smacked_Actor | woensdag 1 augustus 2018 @ 10:47 |
Raceweek! | |
#ANONIEM | woensdag 1 augustus 2018 @ 10:50 |
goeien garp | |
SnowOokami | woensdag 1 augustus 2018 @ 11:48 |
Racemaand bedoelde hij zeker | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 12:54 |
En dat heb ik gewoon aangegeven. Niet mijn probleem als iemand dan niet kan omgaan met de werkelijkheid. | |
#ANONIEM | woensdag 1 augustus 2018 @ 13:14 |
Ik kan je link ook niet vinden. | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 13:19 |
![]() | |
#ANONIEM | woensdag 1 augustus 2018 @ 13:26 |
Ja, kun je wel zo'n dom huilsmiley posten, je hebt gewoon nergens laten zien waar je info vandaan komt. En dan is het iemand anders' schuld. Iemand anders kan de werkelijkheid niet snappen. Wat een ontzettend fucked-up manier van discussiëren. Dus, bron van waar je over lult, of gewoon je ongelijk toegeven. | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 13:36 |
Dit artikel geeft wel een goed overzicht. https://www.autosport.com(...)1-updated-2014-rules [ Bericht 12% gewijzigd door Nattekat op 01-08-2018 13:59:00 ( Kappen met dat persoonlijk gedoe ) ] | |
#ANONIEM | woensdag 1 augustus 2018 @ 13:42 |
He bedankt! Helder. | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 14:19 |
- weer op de man - [ Bericht 96% gewijzigd door Nattekat op 01-08-2018 14:40:33 ] | |
TagForce | woensdag 1 augustus 2018 @ 15:09 |
Alleen klopt het artikel niet helemaal. De uitlaat moet geen hoek van 5 graden omhoog hebben.. Hij mag een hoek van 0 tot 5 graden omhoog hebben. Dus er mag bodywork naast en rond de uitlaten zitten, maar niet binnen een cylinder van 3cm grotere diameter dan de uitlaten zelf achter de uitlaat. Voor de rest ben je vrij om bodywork rond de uitlaten te plaatsen, zolang je aan de reglementen voor bodywork voldoet. | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 15:12 |
Klopt, dit artikel is uit 2013 en in 2016 zijn de regels weer wat aangepast. Om hoegenaamd het geluid te verbeteren. Of dat gelukt is of niet laat ik maar in het midden. | |
Fer | woensdag 1 augustus 2018 @ 15:31 |
Het verklaart nog steeds niet waarom de huidige auto’s als wasberen eruit zien met die domme platte vloer om de sidepods heen. Dat is puur gevolg van de nieuwe regels die bredere auto’s toestaat. De ontwerpers hadden geen bredere sidepods nodig, alleen meer vloeroppervlakte voor de zuiging. | |
Fir3fly | woensdag 1 augustus 2018 @ 18:37 |
![]() Volgens dit plaatje (van reddit) heeft Red Bull dit jaar wel degelijk meer problemen met de Renault motor dan de andere Renault teams. Het verschil is niet heel groot. | |
daNpy | woensdag 1 augustus 2018 @ 19:49 |
Ik vind de remmerij of een ongeval niet onder power failure vallen. McLaren heeft 5 versnellingsbakken vervangen, dat is nogal wat. Maar worden die nou wel of niet door Renault geleverd? | |
Whiskers2009 | woensdag 1 augustus 2018 @ 19:55 |
Niet. | |
daNpy | woensdag 1 augustus 2018 @ 20:09 |
Dan is het dus 1:4 en McLaren heeft geen kans op motorschade want de versnellingsbak kapt er al mee ![]() | |
THEFXR | woensdag 1 augustus 2018 @ 21:53 |
daNpy | donderdag 2 augustus 2018 @ 16:56 |
Toro Rosso lovend over samenwerking met Honda: 'Red Bull gaat vechten om titel' De combinatie McLaren-Honda was desastreus, maar de samenwerking tussen Toro Rosso en de Japanse motorfabrikant verloopt fantastisch aldus teambaas Franz Tost. ,,Gelukkig heeft McLaren een fout gemaakt." McLaren gaf Honda de afgelopen jaren de schuld van de slechte prestaties, maar met de nieuwe leverancier Renault gaat het nog steeds niet van harte bij de Britse renstal. ,,Ik wist dat vorig jaar al", vertelt Tost aan Marca. ,,We wisten dat hun chassis niet het beste was. Ik dacht toen al: hoe kan je nou zo veel kritiek hebben op zo'n fantastische partner." Toro Rosso is als dochterteam van Red Bull dit seizoen vooral belast met het testen van de Honda-motor. Vanuit het team van Max Verstappen heeft de renstal al te horen gekregen dat ze zoveel mogelijk nieuwe onderdelen moeten gebruiken, ook al kost dat gridstraffen. ,,En Honda heeft zich enorm verbeterd. In Canada kregen we een upgrade die ons drie tienden opleveren. Eenzelfde vooruitgang verwachten we tijdens de Grand Prix van de Verenigde Staten in oktober. In 2019 zal er nog meer bijkomen en ik verwacht dan ook dat de Honda-motor enorm competitief zal zijn", zegt Tost. ,,De samenwerking is erg goed. Alle deadlines worden gehaald. We komen soms iets te kort, maar dat ligt aan ons chassis. We hadden aerodynamische updates die niet werkten." Dat de samenwerking met Honda zo goed verloopt zal bij Red Bull met gejuich worden ontvangen. De renstal van Verstappen en Daniel Ricciardo stapt in 2019 over van de fel bekritiseerde Renault-motor naar de krachtbron van Honda. ,,Ik weet zeker dat Red Bull volgend jaar enorm succesvol gaat zijn. Het doel in 2019 is het winnen van races en het vechten om het kampioenschap", meldt Tost. Bron: AD.nl | |
THEFXR | donderdag 2 augustus 2018 @ 17:18 |
leuke woorden, maar eens maar eens zien. het lijkt nu dat de Ferrari motor het sterkst is. | |
Smacked_Actor | donderdag 2 augustus 2018 @ 17:24 |
Terwijl Horner de verwachtingen juist tempert, en gelijk heeft hij.. | |
Fir3fly | donderdag 2 augustus 2018 @ 17:25 |
Voor alleen die race zeker ![]() | |
daNpy | donderdag 2 augustus 2018 @ 18:09 |
Er staat ook niet dat ze meteen de snelste auto gaan hebben. Maar er staat wel dat afspraken worden nagekomen en er al meerdere updates voor verbeteringen hebben gezorgd. Dat is al meer dan Renooit heeft waar kunnen maken in 3 jaar tijd ![]() Als de Honda de performance van Renault matcht maar niet uitvalt, geeft dat al voldoende mogelijkheden om vooraan mee te kunnen in de punten. De uitval van Max afgelopen weekend zorgt er weer voor dat hij de aansluiting met de top weer kwijt is, terwijl hij net lekker bezig was qua punten. | |
Peterselieman | donderdag 2 augustus 2018 @ 18:24 |
Ik denk dat Honda zoveel in het vat heeft dat ze Renault kunnen vliegen qua prestaties | |
ondeugend | donderdag 2 augustus 2018 @ 20:53 |
Niki Lauda in kritische toestand na longtransplantatie. https://twitter.com/welt/status/1025075581891825664?s=19 | |
Whiskers2009 | donderdag 2 augustus 2018 @ 21:29 |
Nederlands artikel: https://www.nu.nl/formule(...)gtransplantatie.html | |
SnowOokami | donderdag 2 augustus 2018 @ 21:34 |
Viel veel mensen op dat de nieuwe testmotor die ze hebben gebruikt deze week iets anders klonk dan voorheen. Denk dat het motorontwerp van Honda veel potentie heeft tot verbetering. | |
Peterselieman | donderdag 2 augustus 2018 @ 21:37 |
Ik bedenk me net he: zou Toro Rosso bewust aan het sandbaggen zijn? In Hongarije reed Gasly bijvoorbeeld eenvoudig naar een goed resultaat achter de toppers. | |
Gezicht | donderdag 2 augustus 2018 @ 21:42 |
Dat zou goud zijn ![]() | |
bokkepoot | donderdag 2 augustus 2018 @ 21:54 |
Denk het niet, Hongarije is geen powerbaantje. Denk dat ze de auto qua afstelling een keer goed voor elkaar hadden. | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 00:49 |
Natuurlijk niet, TR heeft gewoon een prima chassis en had mazzel met de kwalificatie. | |
Donderkonijn | vrijdag 3 augustus 2018 @ 04:02 |
dit. TR is gewoon Red Bull light. Zeer waarschijnlijk beter chassis dan de meesten, beetje gehinderd door de kwaliteit van hun coureurs op het moment, en omdat ze testbankje aan het spelen zijn met de Honda motor voor het hoofd team. | |
BadderHaring | vrijdag 3 augustus 2018 @ 06:29 |
Al het wishfull thinking rondom Honda begint wel wat pathetisch te worden. | |
Smacked_Actor | vrijdag 3 augustus 2018 @ 06:52 |
Hoop doet leven. | |
TAV74 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 08:58 |
Ach ja. Hoewel het geen keuze uit luxe is ga ik er vanuit dat Honda zeker geen stap terug gaat zijn. Red Bull is te ambitieus om een blinde gok te doen. Volgend jaar zal pas echt blijken of ze er ook echt iets mee opschieten. | |
trein2000 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:27 |
Qua power verwacht ik weinig. Ik denk dat de stap metname zit op het vlak van betrouwbaarheid. | |
SnowOokami | vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:29 |
Honda heeft iig nog geen failure gehad met de MGU-K/ES, die hebben dat een stuk beter voor elkaar dan Renault. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:31 |
Gasly laat afgelopen weekend duidelijk zien dat het wel kan met de Toro Rosso. | |
Donderkonijn | vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:45 |
Natuurlijk kan dat. Wat ik bedoel te zeggen is dat ze zeer waarschijnlijk hoger hadden gestaan zonder Hartley en dat testbank gedoe. | |
potjecreme | vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:01 |
Lachen doet de mens goed. | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 11:37 |
denk ik ook, geen rare/gekke uitvalbeurten meer | |
Fylax | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:36 |
RIC naar Renault? ![]() | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:37 |
Lijkt me stug. Bron? | |
DikDikkie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:38 |
geruchten: https://www.ad.nl/formule(...)ar-renault~a29080f8/ | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:39 |
Ik lees het nu ook. | |
lord_bono | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:39 |
Originele bron:http://www.dailymail.co.u(...)ault-end-season.html | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:40 |
Saward zegt het | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:40 |
Frustratie moet wel hoog zitten, anders kies je er niet voor om nog een periode met een Renault krachtbron te gaan rijden. | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:41 |
En Sainz dus naar RBR? | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:41 |
Sainz naar McLaren en ocon blijft FI | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:42 |
Heeel veel geld of ze komen met iets baanbrekends. | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:42 |
Wie wordt dan de teamgenoot van Max? Gasly? | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:44 |
Die geruchten gaan ineens idd ![]() | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:45 |
Klopt, en heel veel sites komen er nu mee op de proppen. Gaat hard rond. | |
lord_bono | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:45 |
Alonso ![]() | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:46 |
Dat zou wel mooi zijn ja. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:47 |
Ja, iedereen komt er ineens mee ![]() | |
Metalfreak | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:48 |
Dat zou ik wel een heel interessante keuze vinden inderdaad ![]() | |
lord_bono | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:48 |
Stille hoop natuurlijk en geen gerucht voor als nog. Maar als ze hem ruimte geven voor de Indy races en dan een talent in de auto kunnen zetten is het een prima oplossing. Maar durft Alonso nog met een Honda te rijden ![]() | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:48 |
Zo van, het is 12:35 uur, een heel mooi moment om het de wereld in te brengen. | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:49 |
Moeilijk voor te stellen dat dat gerucht waar is. Een team dat nog in de verste verte geen met RBR vergelijkbaar chassis kan bouwen, met een motor waarover hij zichzelf ook vaak genoeg beklaagd heeft en 150 miljoen minder budget op jaarbasis. Je moet wel erg graag niet willen blijven om zo'n stap te zetten. | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:49 |
Maar zelfs met de honda denk ik dat RB nog wek sneller moet kunnen zijn. Ook aangezien niet helemaal blind in Honda stappen en straks een jaar data hebben van TR | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:50 |
Als het waar is, dan zou het zomaar kunnen dat Ricciardo het echt niet kan hebben om 2e viool te spelen. Waar RBR altijd heeft gezegd geen 1e en 2e rijder te hebben. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:50 |
Renault is met hun works team natuurlijk ook lekker ambitieus, kan me voorstellen dat Ric daar wel oor naar heeft. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:51 |
De motivatie die de DM aan RIC toeschrijft is wel mooi. Allemaal (indirect) door Max ![]() | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:51 |
De opmerkingen die Ricciardo de laatste paar weken maakte in interviews over de situatie duiden er ook allemaal op dat verlenging met RBR bijna rond was. Ik geloof dit gerucht niet zo. | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:52 |
nee, RB is voor jongeren, niet voor oude mannen, dus past niet in de marketing | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:53 |
Begin deze week nog dat de verlenging van het contract met RBR uiterlijk in Spa-weekend getekend zou worden. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:54 |
Heeft RIC al gereageerd? Op social media of ofzo? En RBR? | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:55 |
Had hij ook niet gezegd dat hij weinig vertrouwen had in de Honda krachtbron? Dan kan natuurlijk ook meespelen. Ik moet het allemaal nog zien natuurlijk. Maar zou het zeer verrassend vinden. | |
S95Sedan | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:55 |
Ricciardo ![]() Naar Renault, gooi jezelf weg man ![]() | |
Wereldgozer | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:56 |
Daniel ![]() Zou wat zijn | |
TheFreshPrince | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:57 |
En dan volgend jaar RedBull vol vooraan ![]() | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:57 |
of het is een gerucht om RB onder druk te zetten voor meer geld of gelijke rijder | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:57 |
Racefans.net zegt het ook. Die zijn meestal wel betrouwbaar? | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:58 |
Ik zie nog niks ![]() | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:59 |
Dat zou ook kunnen, onderhandelingstechniek om RBR wat onder druk te zetten. Maar zou dat werken? | |
Nattekat | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:59 |
Alles komt van The Daily Mail. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:59 |
IEDEREEN brengt het nu ![]() Maar wel als gerucht. | |
S95Sedan | vrijdag 3 augustus 2018 @ 12:59 |
Right, lijkt mij een hele domme beslissing om dat te doen. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:00 |
Sommigen doen alsof ze het zelf ergens opgevangen hebben ![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:00 |
Nee. | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:00 |
Just rumors, Helmut, i will sign with RB ![]() | |
BadderHaring | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:02 |
Dan laat hij zichzelf wel heel erg kennen zeg. ![]() | |
tja77 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:02 |
Precies, ik moet het ook nog zien. Zou het wel mooi vinden wat geschuif qua rijders bij de teams. | |
trein2000 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:02 |
Ho, stop. Even zelf nadenken. Erg onwaarschijnlijk en iedereen meldt “ de dm schrijft”. | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:03 |
Bij racefans.net zijn ze 99/100x niet zo dom om the mail als bron te gebruiken toch? Ach. | |
Zorro | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:04 |
Dat krijg je ervan als je een topinterviewer als Jack met de coureurs laat praten. Die vraagt: "wordt het contract al bijna getekend?" "Is het al rond" en meer van dat soort dingen. Ricciardo antwoordt dan van "Ja bijna" en "Ik hoop snel", maar er is hem nooit gevraagd of dat dan om Red Bull ging, dus hij geeft altijd een goed antwoord.. | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:05 |
kijk, het is allemaal embedded media, die gaan geen moeilijke vragen stellen, doe je het wel, wordt je perspas ingetrokken. zo simpel is het. | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:07 |
Het zou natuurlijk wel weer helemaal des Formule 1's zijn dat een rijder zo'n onlogische move maakt. Weer een "Damon Hill die Williams verruilt voor Arrows" scenario. | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:08 |
Ik zou het niet eens zo verrassend vinden, Ricciardo is slim genoeg om te weten dat 2019 sowieso niks wordt en tegen Max kan hij niet op. | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:08 |
Red Bull bevestigd het!! ![]() | |
ETA | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:08 |
RIC weg volgens RB twitter een minuutje geleden: Op twitter net bevestigd door RB dat hij weg gaat: https://twitter.com/redbullracing/status/1025336753530523648 | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10 |
https://redbullracing.redbull.com/article/daniel-leave-team | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10 |
Dus echt | |
GotenSSJ | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10 |
Vreemde beslissing van Ricciardo.. | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10 |
Renault is een fabrieksteam en betaald beter en hij is 1de rijder? | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:10 |
Staat op de instagram van RBR hoor ik net Edit: spuit elf | |
trein2000 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:11 |
Vreemd... | |
sasquatsch | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:11 |
Niet dat hij weggaat, wel dat hij naar Renault gaat. | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:12 |
Dat is wellicht inderdaad een overweging. | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:12 |
Fok! forum is zelfs sneller als Twitter ![]() | |
Nattekat | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:13 |
Meestal houdt dat tweede ook het eerste in ![]() | |
franske19 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:13 |
RBR is volgend jaar ook een fabrieksteam. | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:13 |
Zet dan die Stoffel in de RB, heerlijke tweede rijder voor een 20-0 voor Max. | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:14 |
| |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:14 |
Hulk stelen | |
sasquatsch | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:14 |
Ik las dat er meer bronnen waren dat hij weg zou gaan. Alleen niet waar heen. | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:14 |
Maar van Honda ![]() | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:15 |
Nu kan die Jack ook eens zijn tyfusbek houden | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:15 |
Verdomd interessante ontwikkeling dit wel. Had niemand verwacht me dunkt. Wordt een mooie stoeltjesdans. ![]() | |
Smoofie | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:15 |
Met zijn diepte interviews | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16 |
Liever rijdt de Hulk DannyRic finaal de moeder | |
S95Sedan | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16 |
![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16 |
Wat een geweldige wending ![]() ![]() Erg benieuwd waar iedereen gaat landen nu ![]() | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16 |
Logische stap voor RBR om Sainz terug te halen, in het geval dat RIC daadwerkelijk naar Renault zou gaan (er van uitgaand dat Hulk ook bij Renault blijft)? | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16 |
Sainz of Gasly naar RBR? Als het Sainz niet wordt dan is die wel klaar met F1 dunkt me. Maar Gasly lijkt me de meer getalenteerde coureur en heeft al een jaartje ervaring met Honda-motoren. | |
Pino112 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:16 |
![]() ![]() | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:17 |
Alonso wil Sainz bij Mclaren hebben, mocht ie blijven. | |
ender_xenocide | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:18 |
Lijkt me ook, maar dan wordt Sainz dus kind van de rekening, want verder ligt alles al wel redelijk vast toch? | |
trein2000 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:18 |
Sainz of gasly. Dat is de vraag die de uitkomst van de carroussel gaat bepalen. | |
sasquatsch | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:18 |
Sainz kan volgens de geruchten naar McLaren. | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:18 |
Ricciardo dus weer met de karakteristieke onverwachte divebomb van hem | |
Bluurgh | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:18 |
Sainz naar McLaren voor een volledig Spaanse lineup? Stoffel harkt nou niet echt de resultaten binnen die hij nodig heeft. | |
trein2000 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19 |
Maar wie vult dan het opengevallen stoeltje bij RBR/TR? | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19 |
En dan Stoffel dus exit. Kan natuurlijk. Als ik RBR was zou ik inzetten op Gasly dus ik zie dit wel gebeuren. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19 |
Meer info: https://www.gpblog.com/nl(...)euws&utm_content=RBR bevestiging Riccardo Toe aan iets anders ![]() | |
S95Sedan | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19 |
Vandoorne TR Gasly RBR | |
Bonobo11 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19 |
Sainz naar McLaren, Stoffel out | |
#ANONIEM | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:19 |
Lijkt me dat Sainz 'gewoon' naar Red Bull gaat. | |
ender_xenocide | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20 |
Gasley naar RBR, coureur uit de opleiding naar TR? En voor Stoffel geen plek meer? | |
#ANONIEM | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20 |
Stoffel heeft niets laten zien waaruit blijkt dat hij zo'n stoeltje waard is. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20 |
Hulk? | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20 |
Ik denk dat Ricciardo eieren voor z'n geld koos en moest gokken op de opwaartse spiraal van Renault, nu Max weer wat consistenter wordt zou Danni er vanaf nu afgereden worden waardoor zn waarde omlaag kukelt. | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20 |
Heeft Kvyat al nieuw werk? Norris kan het niet meer worden toch? | |
Bluurgh | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20 |
Maar dat scheen dan weer niet heel best te gaan met Max. En RB was blijkbaar niet gediend dat vader Sainz allemaal geruchten de wereld in bracht een tijdje terug. Zoiets staat me iig bij .. | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:20 |
Gasly promoveert, TR kaapt Norris | |
trein2000 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:21 |
Wie dan? Voor zover ik weet heeft RB geen juniors die in aanmerking komen. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:21 |
Hier wordt gezegd dat RIC ook al definitief naar Renault gaat? | |
#ANONIEM | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:21 |
Dat is waar, maar ik zie niet zo 1,2,3 iemand die vrij is en beter dan Sainz. En om er maar een cliche in te gooien zowel Max als Sainz zijn ouder en wijzer geworden. [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 13:22:30 ] | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:22 |
En ineens explodeert de transfer-discussie. Met dank aan Ricciardo. ![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:22 |
![]() | |
sasquatsch | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:22 |
Lag meer aan de engineer van Max dan aan Max zelf voor zover ik weet. Die werd dan ook na de promotie van Max ontslagen. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:23 |
Welke mogelijke instromers maken kans op een stoeltje? Norris, de Vries, Aitken? | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:23 |
die krijgt niks meer te zien van een RB | |
Nattekat | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:23 |
Silly Season topic genot ![]() | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:23 |
Jos en Sainz sr waren allebei aanwezig om hun jongens te pushen in het eerste jaar, ze zijn nu vierdejaars en ik neem aan dat er afspraken gemaakt worden dat die twee vaders niet in het paddock ronddartelen | |
franske19 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:23 |
Misschien. Maar Renault en Haas gaan nooit om het kampioenschap strijden. RBR zal volgend jaar als een tussenjaar beschouwen en dan het jaar erop willen vlammen. | |
#ANONIEM | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:23 |
??? Is mercedes nu in full troll modus? [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 13:24:16 ] | |
sasquatsch | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:24 |
Russell, Markelov | |
THEFXR | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:24 |
Sainz is uitgeleend, dus kan terug | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:24 |
Ging me om het Marko-deel | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:24 |
Die was ik nog vergeten ja. Goud dit hoor ![]() | |
beantherio | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:24 |
De laatste twee sowieso niet denk ik, en de eerste heeft laten doorschemeren dat het wat hem betreft nu nog niet perse hoeft. | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:25 |
Zeg nooit nooit, Renault heeft toch aardig wat kampioenschappen gewonnen. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:26 |
Ik zie Renault ook nog wel om kampioenschappen vechten de komende jaren. | |
S95Sedan | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:26 |
Kom, laten we realistisch wezen. Renault gaat binnen 5jaar geen wdc worden hoor. | |
franske19 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:26 |
Er is het één en ander veranderd. Ze hebben in het hybride tijdperk geen enkele vooruitgang geboekt met de motor. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:26 |
Dat lijkt me wel. Hamilton en Bottas hebben een contract bij Mercedes voor 2019. | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:26 |
Dat is onzin. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:26 |
Dit is gewoon banter | |
#ANONIEM | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:26 |
Maar hebben ze beide al daadwerkelijk getekend? | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:27 |
Mooie glazen bol heb je. | |
Bonobo11 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:27 |
Norris zit ook in die RedBulltwitterfeed | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:27 |
JA. | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:28 |
Je kon aan Ricciardo zien dat hij niet meer Mister niceguy was, meer en meer een neplach bij de RB promotiedingetjes. Voor z'n imago moest hij dit wel doen. | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:28 |
Die verwachtte na Vettel's kampioenschappen natuurlijk even het stokje over te nemen en vrij rap kampioen te kunnen worden met RBR. | |
S95Sedan | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:28 |
Had over RBR Honda ook gelijk dus we gaan het zien. | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:30 |
Dat voorspelde jij in 2013? | |
n00biedoobiedoo | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:32 |
Misschien heeft Lauda getekent voor een collectieve zorgverzekering | |
Bluurgh | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:33 |
Heeft hij wel nodig nu hij in het ziekenhuis ligt .. ![]() | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:33 |
Stel je voor Bottas heeft nog niet "officieel" getekend en ze schuiven hem aan de kant voor Danny Ric ![]() | |
S95Sedan | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:33 |
2013 waren ze nog niet eens in de sport ![]() | |
ondeugend | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:33 |
Even klikken voor het gifje wat Lando deed. | |
Bluurgh | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:34 |
Er is inderdaad geen team genoemd. Voor hetzelfde geld gaat ie naar Williams ![]() | |
Fir3fly | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:34 |
Jij claimt dat je 5 jaar in de toekomst kunt kijken. | |
Whiskers2009 | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:35 |
Dat heeft hij wel. | |
DKUp | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:37 |
Gasly naar Red Bull lijkt mij..... | |
Bluurgh | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:37 |
Jos Verstappen had ook een contract met Arrows. Guido v/d Garde zou ook voor Sauber gaan rijden, hij heeft niet voor niks een enorm bedrag toegewezen gekregen. En dus allebei opzij geschoven voor iemand anders. Uiteindelijk zegt een contract geen reet natuurlijk, als het op zulke dingen aankomt. | |
ondeugend | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:37 |
![]() | |
Gezicht | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:38 |
Dat naar buiten gecommuniceerd is dat Bottas heeft getekend betekent nog niet dat er daadwerkelijk formeel getekend is / er nog "opzegclausules" in het contract zitten. Maar bijzonder onwaarschijnlijk zou het wel zijn ja ![]() | |
Wuwwa | vrijdag 3 augustus 2018 @ 13:38 |
Het zegt dat een organisatie met heel veel meer centjes moeten komen om van je af te willen. |