Ben jij een winterhater?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ben vooral een winterhater.
En dan is hater heel zacht uitgedrukt...
Zomer daarentegen
Koutist 4 lifequote:
Constante temperatuur vind ik zelfs in de herfst en winter fijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ook wel helpt, met name ook voor dieren is dat het zo lang duurt en constant is. Net als vorige week toen het echt te heet was (ook voor mij) toen hadden mijn paarden en de kat er veel minder moeite mee dan andere jaren. Omdat het dan vaak de ene week 21 was en dan ineens 35. En nu was het gewoon weken 30 en dan 35. Nauwelijks verschil. Ik merk dat echt aan ze. Paarden staan gewoon vrolijk in de wei zonder te zuchten, hebben nog steeds zin in te rijden etc.
Sloom, geen zin om te lopen, kijkt duf uit zijn ogen, soms zelfs chagrijnig (oren naar achteren). Net als een mens eigenlijk die ergens geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Constante temperatuur vind ik zelfs in de herfst en winter fijn.![]()
Niet elke dag een laag meer of minder kleding, of als je dan net in je winterjas loopt een vette opleving en ineens 22 graden. Yuk.
Hoe merk je aan een paard dat hij geen zin heeft om te rijden?Rijdt hij dan koppiger? Langzamer?
Die lange termijn van elke dag 25 en 15 in de nacht vind ik vrij goddelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:54 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Weekend wederom tropisch![]()
Lange termijn vooralsnog ook weinig echte afkoeling.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sloom, geen zin om te lopen, kijkt duf uit zijn ogen, soms zelfs chagrijnig (oren naar achteren). Net als een mens eigenlijk die ergens geen zin in heeft.
Yassssssquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lange termijn van elke dag 25 en 15 in de nacht vind ik vrij goddelijk.Dan mag het van mij nog wel twee maanden duren.
Is nog te warm. Van mij mag het nu wel even een week 20 graden worden met de hele week regen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lange termijn van elke dag 25 en 15 in de nacht vind ik vrij goddelijk.Dan mag het van mij nog wel twee maanden duren.
Insanequote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:10 schreef the_actraiser het volgende:
[ afbeelding ]
51 graden in Portugal komende zaterdag?
koekoek, en komende dagen tegen of boven de 50 mogelijk in Spanje/Portugal..quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:21 schreef aloa het volgende:
Hoogste record in Europa...
Europa: 48,0°C in Athene, Griekenland, of 48,5°C in Catenanuova, Italië (niet gevalideerd)
Wat een waardeloos stuk ''journalistiek'' inderdaad. Stuk staat vol met foute aannames en totale onzin.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een onzinbericht
Juli heeft netto meer zonuren dan mei, mei scoort gewoon altijd beter omdat het vaak mooier weer is.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Is nog te warm. Van mij mag het nu wel even een week 20 graden worden met de hele week regen.
Vandaag regende het even flink en meteen was het daarna vies benauwd toen de zon doorkwam.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:21 schreef aloa het volgende:
Hoogste record in Europa...
Europa: 48,0°C in Athene, Griekenland, of 48,5°C in Catenanuova, Italië (niet gevalideerd)
Engeland en de VSquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fahrenheit
Enkel gefaalde landen gebruiken dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |