SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door DKUp op 27-08-2018 15:08:45 ]SOONY
Ik zou Roel Dirven mijn bed niet uitschoppenquote:Op maandag 27 augustus 2018 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde dus
En denken ze nu echt dat ze met vier 'hunks' het tij gaan keren? Sorry Rohan, maar de tijd van de Hitkrant is echt wel voorbij.
Dat heet recasting, en is al meerdere malen voorgekomen in GTST (en ook andere series). Zo zijn personages als Helen, Dian, Job, Milan en Charlie al door twee (of meerdere) vertolkers gespeeld, al dan niet tijdelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:47 schreef milaya het volgende:
Huh dus Rover komt terug en wordt nu door iemand anders gespeeld? Wat is dat voor raars?
Maar zijn personage daar was toch geobsedeerd door die Tiffy of zoiets? Het wordt pas echt verwarrend als zij dan weer naar Meerdijk komt, die Daan Stern tegen het lijf loopt en dan denkt dat het die creep isquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Roel Dirven mijn bed niet uitschoppen
Maar verder, Dorian Bindels speelt dus een rol die niet meer te linken is aan zijn karakter in Nieuwe Tijden? Want dat zou het allemaal wel erg verwarrend maken
Inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar zijn personage daar was toch geobsedeerd door die Tiffy of zoiets? Het wordt pas echt verwarrend als zij dan weer naar Meerdijk komt, die Daan Stern tegen het lijf loopt en dan denkt dat het die creep is
Blijkbaar vertelt hij hier de waarheid over zijn ware identiteit:quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar hij heeft een nieuw gezicht enzo toch in Nieuwe Tijden wat ik er van begreep, dus Tiffy zou hem dan sowieso niet meer herkennen
Laat ze sowieso nokken met dat Nieuwe Tijden, nergens voor nodig aangezien GTST tegenwoordig net zo'n kinderdagverblijf is met al die pubersquote:Maar al die cross-overs zijn sowieso al verwarrend
Ben je serieus?quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:47 schreef milaya het volgende:
Huh dus Rover komt terug en wordt nu door iemand anders gespeeld? Wat is dat voor raars?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:38 schreef Frey het volgende:
Buddy Vedder keert binnenkort ook weer terug in GTST als Valentijn Sanders
Prima als dat betekent dat we Nick weer te zien krijgen. Dan mogen van mij zelfs Charlie en Barbara terugkerenquote:Op maandag 27 augustus 2018 18:38 schreef Frey het volgende:
Samen met Ingmar als Charlie?quote:Op maandag 27 augustus 2018 18:38 schreef Frey het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:19 schreef laracroftonline het volgende:
ik krijg niet echt een natte poes van die 4 nieuwe gasten die komen!
Werd gezegd dat Daan Stern rechercheur is, wat nou als hij in Nieuwe Tijden doet alsof hij Jan Jaap is, om de vermissing van Jan Jaap te onderzoeken ofzo ietsquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar zijn personage daar was toch geobsedeerd door die Tiffy of zoiets? Het wordt pas echt verwarrend als zij dan weer naar Meerdijk komt, die Daan Stern tegen het lijf loopt en dan denkt dat het die creep is
Nee. Die mag wel een beschuitje met mij komen etenquote:
Dus dan zou Daan zich in voordoen als Jeroen die zegt Jan Jaap te zijn... Klinkt als voer voor de psychologenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Werd gezegd dat Daan Stern rechercheur is, wat nou als hij in Nieuwe Tijden doet alsof hij Jan Jaap is, om de vermissing van Jan Jaap te onderzoeken ofzo iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |