Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Joe is goed! Ik doe 'm wel effe een halsbandje om en zet 'm vast
Neeeeee, net langs me heen!quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies die bui komt volle bak deze kant op zie ik
[ afbeelding ]
twitter:jopiethuismus twitterde op zaterdag 28-07-2018 om 13:11:42@janvissersweer 19 gr in #castricum na stortbui. Joepie.. https://t.co/6KbIkKzwOU reageer retweet
Ik hoop hier ook nog, ik zit redelijk noordelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Plensbui is gestartIn ieder geval hier
Zal wel denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop hier ook nog, ik zit redelijk noordelijk.
Waar is 'me'?quote:
Picsquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:28 schreef Studiotje het volgende:
Alle vogeltjes weer blij, al zitten ze allemaal te drogen op m'n balkon
Dat je de gordijn een stukje verder opendoet zodat je een goeie foto kan krijgen en er 1tje van schrikt en de rest ookquote:
Ah ja, balen is dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat je de gordijn een stukje verder opendoet zodat je een goeie foto kan krijgen en er 1tje van schrikt en de rest ook
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah ja, balen is dat.
Ik daar trouwens de laatste week, met m'n goede gedrag, allemaal bakjes water in de tuin neergeplempt, regelmatig vers water erin en alles. Klaterfonteintje ook nog aan zodat ze zelfs horen dat er water te vinden is, komt er dus gewoon echt geen ene vogel!
Stelletje secreten. Ik zal nog eens goed zijn.
Ik zag deze lente een ekster een uit het nest geroofd pimpelmees-kuikentje opeten, met de pimpelmeesouders scheldend op een tak ernaastquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En echt wegjagen wil ik ze niet, want eksters zijn tof.
RIP aan de pimpelmeesoudersquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zag deze lente een ekster een uit het nest geroofd pimpelmees-kuikentje opeten, met de pimpelmeesouders scheldend op een tak ernaast
Bij m'n pa thuis hebben ze het wél helemaal door, daar zit het hele jaar een drietal merels de ganse dag de etensbak van de kat leeg te roven.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier zitten de eksters met smaak uit het waterbakje te drinken, behalve dan even vandaag. Nu zitten ze de halve perenboom leeg te plukken
Gore nest rovers zijn hetquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Seriemoordenaars van schattige babyvogeltjes.quote:
Hahaha, kutbeesten. Ik had een mega schaal met water op het balkon, kwamen duiven met een rotvaart in plonsen en dan was die weer leegquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah ja, balen is dat.
Ik daar trouwens de laatste week, met m'n goede gedrag, allemaal bakjes water in de tuin neergeplempt, regelmatig vers water erin en alles. Klaterfonteintje ook nog aan zodat ze zelfs horen dat er water te vinden is, komt er dus gewoon echt geen ene vogel!
Stelletje secreten. Ik zal me nog eens uitsloven.
vlaamse gaaien ookquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Seriemoordenaars van schattige babyvogeltjes.
De ekster waar ik het zojuist over had is in ieder geval overgestapt op een kattenvoer-dieet, dus die is dan wel liev denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Seriemoordenaars van schattige babyvogeltjes.
Joh, dat weet iedere motorrijder.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:47 schreef Qunix het volgende:
Het is keiglad met de motor nu met nat asvalt!
't Is wel lekker koeler, maar weinig regen in 020
Dat was het voor nu, verderop alleen wat wolken die vormenquote:
katten ookquote:
Die vangen zo ongeveer alles wat los en vast zit. baby(vogels), insecten, kikkers, muizen, ratten, hagedissen. Bij het café waar ik vaak kom zitten veel straatkatten in de omgeving. Het is er uitgestorven qua vogels en hagedissen. Ga je een paar honderd meter verder waar er weinig zijn en het barst ineens van het levenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
niet per se van babyvogeltjes, die vangen vaker volwassen exemplaren volgens mij.
Katten zijn wel evil wat dat betreft ja, vooral als ze geen straatkat zijn en gewoon voor de lol alles opjagen. Die van mij is gelukkig een theemuts die amper de behoefte voelt om de achtertuin of voortuin uit te gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vangen zo ongeveer alles wat los en vast zit. baby(vogels), insecten, kikkers, muizen, ratten, hagedissen. Bij het café waar ik vaak kom zitten veel straatkatten in de omgeving. Het is er uitgestorven qua vogels en hagedissen. Ga je een paar honderd meter verder waar er weinig zijn en het barst ineens van het leven
Daarom noem je het ook asvalt. In het woordenboek staat echter asfaltquote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:47 schreef Qunix het volgende:
Het is keiglad met de motor nu met nat asvalt!
Gisteravond was het dauwpunt hier 6,7°C bij een temperatuur van 35°C, wat veel beter uit te houden is.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 13:44 schreef Dven het volgende:
29 graden maar een dauwpunt van 24. Ik ga dood
kan je dood aangaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:02 schreef Dven het volgende:
Zit ik te klagen met m'n dauwpunt van net boven de 24. In Italiė is er een plek met een dauwpunt van 27 gradendaar wil je nu dus echt niet zitten. Zeker niet als je ziek bent of nog erger, astma hebt.
35 in combinatie met zo'n dauwpunt was makkelijk uit te houden gisteren. Ik transpireerde ook niet eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Gisteravond was het dauwpunt hier 6,7°C bij een temperatuur van 35°C, wat veel beter uit te houden is.
Was goed te doen idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:09 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
35 in combinatie met zo'n dauwpunt was makkelijk uit te houden gisteren. Ik transpireerde ook niet eens.
TOen ik nog in m'n oude huis woonde.. Ik vond dagelijks wel een hagedisje in huis. Soms zelfs netjes afgeleverd in bedquote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Katten zijn wel evil wat dat betreft ja, vooral als ze geen straatkat zijn en gewoon voor de lol alles opjagen. Die van mij is gelukkig een theemuts die amper de behoefte voelt om de achtertuin of voortuin uit te gaan.
Beest is gestoord trouwens, wil de hele zomer alleen maar in de tuin liggen ongeacht hoe warm het is, letterlijk. Zelfs met die 37 graden moest ik d'r gewoon het huis in gooien (want dat vond ik niet meer verantwoord). En er dan gelijk weer uit willen natuurlijk.
Veel beter ja. Daarom ben ik ook absoluut niet blij met de zomer die ik nu heb. Al is alles wel prachtig groen, dat dan weer wel. dauwpunt is hier in een normale zomer vaak wel te verdragen, zo rond de 16 graden.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Gisteravond was het dauwpunt hier 6,7°C bij een temperatuur van 35°C, wat veel beter uit te houden is.
Daar hoort een RV van 17% bij btw.
...Dat klinkt vrij letterlijk als een voorportaal van de hel.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:02 schreef Dven het volgende:
Zit ik te klagen met m'n dauwpunt van net boven de 24. In Italiė is er een plek met een dauwpunt van 27 gradendaar wil je nu dus echt niet zitten. Zeker niet als je ziek bent of nog erger, astma hebt.
Ik zweet al weken als een os, nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:09 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
35 in combinatie met zo'n dauwpunt was makkelijk uit te houden gisteren. Ik transpireerde ook niet eens.
strikje erom?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
TOen ik nog in m'n oude huis woonde.. Ik vond dagelijks wel een hagedisje in huis. Soms zelfs netjes afgeleverd in bed
Nog steeds, en inmiddels harder terwijl ie volgens de beelden al af had moeten zwakken!quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:17 schreef Kriegel het volgende:
Plensbuitje hier nu, onverwacht!Stond tien minuten geleden helemaal nergens op de radar.
Dat nog net nietquote:
*doet een regendansje voor je*quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik moet zeggen, ik tref het wel hier.
ja hoor die was gewoon je bed in gekropenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Vleermuizen ook trouwens. Zelfs een keer een smaragdhagedis
[ afbeelding ]
En een keer een esculaapslang van anderhalve meter
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Vleermuizen ook trouwens. Zelfs een keer een smaragdhagedis
[ afbeelding ]
En een keer een esculaapslang van anderhalve meter
Ik hoor jouw bui al een tijdje deze kant op komenquote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:42 schreef Kriegel het volgende:
Hebben jullie daar in Bulgarije van die megabats? Vleerhonden enzo. Die zijn echt moeilijk schattig!
[ afbeelding ]
(plensbui is inmiddels even overgegaan in een wolkbreuk)
(ennnn, over)
(maar er komt nog wat aan zie ik)
Ripquote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:55 schreef heywoodu het volgende:
We beginnen dood te gaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |