Screenshot en ff uploaden in twee tellen via de imgur app, en dan klikken op copy link.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Estofex heeft een MD geplaatst, kan hem op mijn mobiel alleen niet plaatsen.
Kan dat tegenwoordig in die schijtapp? Ik doe het via m'n browser in desktoplayoutquote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Screenshot en ff uploaden in twee tellen via de imgur app, en dan klikken op copy link.
quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:49 schreef beantherio het volgende:
Laatste pagina voor het jubileum-topic!
Tis echt twee klikken nu. UPLOAD, dan plaatje op je tel kiezen, dan copy link. En er is maar één link dus de verkeerde kiezen kan niet meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig in die schijtapp? Ik doe het via m'n browser in desktoplayout
quote:
Afkorting van Marylandquote:
Daarvoor moet je beter je best doenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:53 schreef CyberCow het volgende:
Nou weten we nog niet waar die MD voor staat.
Niet verwacht eigenlijk. Is er soms een duinbrand?quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:54 schreef spiritusbus het volgende:
Hoek van Holland dat het record aanvalt
Sadness
Dat was 2 dagen terug.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:55 schreef DutchBlend het volgende:
Ben ik bevangen door de hitte of las ik net iets over seks met een penisloze man?
Penisloze man aangeklaagd wegens aanranding met 'onbekend voorwerp'quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:55 schreef DutchBlend het volgende:
Ben ik bevangen door de hitte of las ik net iets over seks met een penisloze man?
Nee alleen dat het hier warmer is dan in Thailand.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:55 schreef DutchBlend het volgende:
Al die mensen die denken verkoeling te krijgen aan 't strand. ;-)quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:54 schreef spiritusbus het volgende:
Hoek van Holland dat het record aanvalt
Sadness
al een tijdjequote:
Zee is lekker koelquote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:56 schreef Twieki het volgende:
[..]
Al die mensen die denken verkoeling te krijgen aan 't strand. ;-)
Dank.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |