leuk, ik heb al 3 weken daar last van en de muren zijn 30 graden, ben tot op het tandvlees versletenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 1 nacht last gehad van de warmte dit jaar en wat dan nog, ga ik er lekker eerder uit, heb ik wat aan mijn dag. Het went ook vanzelf.
Zie sig.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leuk, ik heb al 3 weken daar last van en de muren zijn 30 graden, ben tot op het tandvlees versleten
Uitsloverquote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:33 schreef flipsen het volgende:
Vanochtend 9,7 binnen, na nachtvorstBoven (kantoor, slaapkamer, badkamers) is het wel ok met kacheltjes aan, maar zeker niet warmer dan 15 graden. En nee, ik woon niet in NL
Gna gnaquote:
Oh dat is wel heel knap. Hoe danquote:Op donderdag 2 augustus 2018 07:25 schreef kree het volgende:
21.6 zonder airco.
Perfect weertje zo, van mij hoeft het niet heter
Zelfs vroeg komt het hier binnen amper onder de 23.5 geloof ik dus ik vind het knap (en lekker voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2018 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
Aan de kust wonen en was nog vroeg natuurlijk
Stook je al Peso's, of is dat nog te duur?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:33 schreef flipsen het volgende:
Vanochtend 9,7 binnen, na nachtvorstBoven (kantoor, slaapkamer, badkamers) is het wel ok met kacheltjes aan, maar zeker niet warmer dan 15 graden. En nee, ik woon niet in NL
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stook je al Peso's, of is dat nog te duur?
Het warmt ook snel op hoor, ik woon in een zomerhuisje en er zit alleen een raam en een deur aan 1 kant dus kan het niet echt door laten trekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs vroeg komt het hier binnen amper onder de 23.5 geloof ik dus ik vind het knap (en lekker voor je)
De binnen of buiten temperatuur? Voor de buitentemperatuur die die aangeeft maakt het niks uit waar die hangt verwacht ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb het idee dat mijn toon niet meer de juiste temp aangeeft. Soms scheelt deze 1.5 tot 2 graden met die van het weerstation die los op een kast staat.
Zou de toon valse temp kunnen aangeven door de warmte in de muren? (Nieuwbouw) hij hangt aan een tussenmuur tegen de zijkant van de meterkast aan.
Toon: 27.0
Weerstation 26.2
Dat is niet altijd lekker als je naar buiten loopt, of om in korte broek in te zitten.. vandaar dat ik hem een stuk hoger heb staan (23/24 graden).quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:08 schreef Karig_Hutje het volgende:
Bij een beetje behoorlijke airco is het gewoon 21 of lager in huis.
Ik ook hoor. Klopt. Staat hier ook op 24. Beetje stoer doen over de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is niet altijd lekker als je naar buiten loopt, of om in korte broek in te zitten.. vandaar dat ik hem een stuk hoger heb staan (23/24 graden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |